Календарне планування уроків курсу «Мистецтво» в 2 класі
(посібник «Мистецтво.Г.О.Кізілова О.А.Шулько 2 клас»
Вчитель _________________________________________
І СЕМЕСТР
1 години х 15 тижнів = 15 годин (святкові дні___________________________)
№ уроку, |
Дата проведення |
Тема |
Стор. підр |
|
|
Моя школа Організація робочого місця. Дотримання охайності та правил техніки безпеки Малювання графічними матеріалами. Розміщення зображень на аркуші. «Оживи Олівця» |
6-7 |
|
|
Розміщення зображень на аркуші,у просторі, компонування елементів композиції (площинна, об’ємна). «Казкове місто» |
10-11 |
|
|
Використання різних ліній, плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. «Знакове письмо» |
14-15 |
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. «Чарівні малюнки» |
18-19 |
|
|
Робота з природними матеріалами. «Осінні звірятка» |
22-23 |
|
|
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно-прикладного мистецтва «Мистецька абетка» |
26-27 |
|
|
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис) «Запорізьки козаки» |
30-31 |
|
|
Вирізування, конструювання з паперу. «Мій улюбленець» |
34-35 |
|
|
Моя родина Використання різних ліній, плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. «Автопортрет» |
38-39 |
|
|
Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану Вирізування, конструювання з паперу. «Фоторамка» |
42-43 |
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами. «Осінній парк» |
46-47 |
|
|
Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. «Мій песик» |
50-51 |
|
|
Використання різних ліній, плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів. «Бабусине варення» |
54-55 |
|
|
Розміщення зображень на аркуші,у просторі, компонування елементів композиції (площинна, об’ємна). «Зимовий пейзаж» |
58-59 |
|
|
Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Прикрашення місця, де навчається, живе. «Новорічна гірлянда» |
63 |
|
|
Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. «Різдвяна казка» |
66-67 |