Календарне планування уроків курсу Я досліджую світ в 2 класі
«Я досліджую світ» М. С. Вашуленко, Г.В.Ломакоська, Т.П.Єресько
(посібник «Я досліджую світ. 2 клас» – у 2-х частинах,
зошит«Я досліджую світ. 2 клас» – у 2-х частинах)
Вчитель______________________________________
І СЕМЕСТР
3 години х 15 тижнів = 45 годин =__урока (святкові дні____________________________)
№ уроку |
Дата проведе ння |
Тема |
Стор. підр |
Стор зош. |
|
|
Людина серед людей Що означає бути справжньою людиною? |
4-5 |
С.2 № 1-3 |
|
|
Я серед людей. Стандарти поведінки в суспільстві. |
6-7 |
С.3 № 1-2 |
|
|
Моє зовнішнє Я . Частини тіла людини та їх функції. |
10-11 |
С.5 № 1-3 |
|
|
Моє внутрішнє Я . Моральні норми. |
12-13 |
С. 6 № 1-2 |
|
|
Я неповторний |
14-15 |
С.7 № 1-2 |
|
|
Досліджую свої можливості. Пізнання себе, своїх можливостей, здорова і безпечна поведінка |
16-17 |
С. 8 № 1-2 |
|
|
Виявляю мої вподобання . |
20-21 |
С.10 № 1-2 |
|
|
Захоплення моїх друзів. Турбота про здоров’я |
22-23 |
С.11 № 1-2 |
|
|
Зі мною змінюється мій світ |
24-25 |
С. 12 № 1-2 |
|
|
Я дитина. Турбота про здоров’я. |
28-29 |
С.14 № 1-2 |
|
|
Підсумковий урок з теми «Я - людина» Діагностична робота квест «»Один за всіх і всі за одного» |
30-31 |
|
|
|
Людина і природа Вивчаю об’єкти природи |
32 – 33 |
С.15 № 1-2 |
|
|
Досліджую навколишній світ |
36-37 |
С. 17 № 1-2 |
|
|
Земля та її форма. Глобус |
40-41 |
С.19 № 1-3 |
|
|
Спостерігаю за утворенням тіні |
42-43 |
С.20 № 1-2 |
|
|
Спостерігаю за Сонцем. |
44-45 |
С. 21 № 1-2 |
|
|
Чому буває день і ніч . Обертання Землі.. Доба. |
46-47 |
С.22 № 1-3 |
|
|
Спостереження за добовими змінами у природі. Хто вночі не спить |
48-49 |
С. 23 № 1-2 |
|
|
Вплив Сонця на зміни пір року . Обертання Землі. Рік. Місяць. |
52-53 |
С. 25 № 1-3 |
|
|
Вивчаю пори року . Вплив Сонця на сезонні явища в природі |
54-55 |
С.26 № 1-2 |
|
|
Пори року та їх ознаки. Впізнаю пори року . Спостереження за сезонним змінами у природі. Діагностична робота |
56-59 |
С.27-28 № 1-3 |
|
|
Природа. Об’єкти природи |
62-63 |
С.30 № 1-2 |
|
|
Розрізняю об’єкти природи |
64-65 |
С.31 № 1-2 |
|
|
Явища природи. Розрізняю явища природи |
66-69 |
С.32 № 1-3 |
|
|
Природа і погода |
72-73 |
С.34 № 1-2 |
|
|
Працюю з календарем |
74-75 |
С.35 № 1-3 |
|
|
Як працює термометр? |
76-77 |
С.36 № 1-5 |
|
|
Розрізняю температуру |
78-79 |
С.37 № 1-3 |
|
|
Вивчаю стани води. Значення води в природі |
82-85 |
С.39-40 № 1-3,1-4 |
|
|
Повітря. Що таке вітер? |
86-87 |
С.41 № 1-3 |
|
|
Грунт. Складники ґрунту. Підсумковий урок з теми. Діагностична робота |
88-93 |
С.42 № 1-4 |
|
|
Природа восени Осінні явища в неживій природі |
94-95 |
С.44 № 1-3 |
|
|
Осінні явища в живій природі |
96-97 |
С.45 № 1-2 |
|
|
Осінні явища в житті рослин |
98-99 |
С. 46 № 1-2 |
|
|
Поширення плодів і насіння |
102-103 |
С. 48 № 1-3 |
|
|
Розрізняю гриби. Їстівні й отруйні гриби. |
104-107 |
С.49-50 №1-2,1-2 |
|
|
Життя комах і риб восени |
110-111 |
С.52 № 1-3 |
|
|
Як звірі готуються до зими? Життя звірів восени |
112-117 |
С.53-55 № 1-3 |
|
|
Життя птахів восени. Як допомогти осілим птахам? |
118-123 |
С. 56-57 №1-3,1-2 |
|
|
Взаємозв’язки в природі |
124-125 |
С. 59 № 1-3 |
|
|
Підсумковий урок з теми . Досліджую осінні явища Діагностична робота |
126-127 |
С. 54,60 № 1-2 |
|
|
Природа взимку Зимові явища у неживій природі. Зимові явища в житті рослин |
130-133 |
С.61, 62 № 1-3,1-2 |
|
|
Зимові явища в житті комах і птахів |
134-135 |
С. 58 № 1-3 |
|
|
Зимові явища в житті звірів. Піклуємося про тварин взимку. |
136-139 |
С. 63 № 1-4 |