Календарне планування уроків курсу Я досліджую світ в 2 класі
«Я досліджую світ» М. С. Вашуленко, Г.В.Ломакоська, Т.П.Єресько
(посібник «Я досліджую світ. 2 клас» – у 2-х частинах,
зошит «Я досліджую світ. 2 клас» – у 2-х частинах)
Вчитель___________________________________________
ІІ СЕМЕСТР
3 години х 19 тижнів = 57 годин =___ уроки (святкові дні____________________________)
№ |
Дата |
Тема |
Стор. підр |
Стор. зош |
|
|
Я серед людей. Що таке родина? |
4-5
|
|
|
|
Що поєднує родину? |
8-9 |
|
|
|
Обов’язки у сім’ї |
10-11 |
|
|
|
Мої обов’язки в сім’ї |
14-15 |
|
|
|
Мій рід |
16-17 |
|
|
|
Родинне дерево |
|
|
|
|
Покоління. Предки. Нащадки |
20-21 |
|
|
|
Родинні свята та традиції |
22-23 |
|
|
|
Свята у моїй родині. (доповіді дітей) |
|
|
|
|
Правила спілкування в суспільстві |
23-24 |
|
|
|
Якими бувають цінності |
26-27 |
|
|
|
Що я ціную? |
28-29 |
|
|
|
Що об’єднує людей? |
30-31 |
|
|
|
Які існують правила? |
32 – 33 |
|
|
|
Роблю добрі вчинки |
34-35 |
|
|
|
Найцінніше в житті – родина. Підсумковий урок |
36-37 |
|
|
|
Ми – громадяни України Громадянські права та обов’язки як члена суспільства.. |
38-39 |
|
|
|
Хто такі герої? Хто такі видатні українці? Внесок українців у світові досягнення. Славетні українці. |
40-41 |
|
|
|
Пам’ятки культури і природи. Пізнання свого краю, історії. Історичні події. Видані історичні постаті |
42-43 |
|
|
|
Бережімо пам’ятки культури і природи |
46-47 |
|
|
|
Вивчаємо символи України. |
48-49 |
|
|
|
Найважливіші державні свята |
52-53 |
|
|
|
Моє улюблене свято (доповіді дітей) |
|
|
|
|
Моя країна – Україна. Діагностична робота |
56-57 |
|
|
|
Природа навесні Які прикмети весни? |
58-59 |
|
|
|
Весна в неживій природі. |
60-61 |
|
|
|
Дослідження в природі. Весняні зміни в природі |
|
|
|
|
Весняні явища в житті дерев |
62-63 |
|
|
|
Весняні явища в житті рослин |
66-67 |
|
|
|
Весна в житті людини |
70-71 |
|
|
|
Коли з’являються навесні комахи? |
72-73 |
|
|
|
Спостереження за комахами в природі (проектна діяльність) |
|
|
|
|
Життя риб навесні |
76-77 |
|
|
|
Життя птахів навесні |
78-79 |
|
|
|
Життя звірів навесні |
82-83 |
|
|
|
Людина у природі навесні. |
84-85 |
|
|
|
Весняні турботи людей. Рукотворні тіла та матеріали їх властивості. Використання рукотворних матеріалів у побуті. Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. |
88-89 |
|
|
|
Правила поведінки в природі навесні. |
|
|
|
|
Підсумковий урок. Діагностична робота |
92-93 |
|
|
|
Природа влітку Які прикмети літа? |
94-95 |
|
|
|
Розпізнаю прикмети літа |
96-97 |
|
|
|
Літо в неживій природі |
100-101 |
|
|
|
Літні явища в житті рослин |
102-103 |
|
|
|
Рослини луків і водойм |
106-107 |
|
|
|
Водойми: безпечні чи ні |
108-109 |
|
|
|
Лісові ягоди – подарунки літа. Чи всі ягоди можна куштувати? |
112-113 |
|
|
|
Літні явища у житті тварин |
118-119 |
|
|
|
Як живуть тварини влітку на луках та у водоймах? |
120-121 |
|
|
|
Рослини Червоної книги України |
122-123 |
|
|
|
Рослини – символи України |
126-127 |
|
|
|
Тварини Червоної книги України |
129-129 |
|
|
|
Досліджую природу влітку. Особливості життя рослин та тварин у різні пори року. |
132-133 |
|
|
|
Що я знаю про літо? Діагностична робота |
|
|
|
|
Як поводитись в природі? Правила безпеки в природі. |
136-137 |
|