Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу 2020-2021 н.р. авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько, Й. Я. Ривкінд, Г. О. Проценко

Про матеріал
№ уроку Тема уроку Сторінки підручника Дата Розділ «Я – людина» 1 2 Я росту. 3 4 Виявляю зміни. 5 6 Визначаю риси характеру. 7 8 Хто такий оптиміст? 9 10 Характеризую людей. 11 12 Визначаю свої потреби і бажання.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу 2020-2021 н.р.

авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,

Й. Я. Ривкінд, Г. О. Проценко

 

 

№ уроку

Тема уроку

Сторінки підручника

Дата

Розділ «Я – людина»

1

2

Я росту.

 

 

3

4

Виявляю зміни.

 

 

5

6

Визначаю риси характеру.

 

 

7

8

Хто такий оптиміст?

 

 

9

10

Характеризую людей.

 

 

11

12

Визначаю свої потреби і бажання.

 

 

13

14

Іду до мети.

 

 

15

16

Вивчаю права людини.

 

 

17

Застосовую знання про себе.

 

 

Розділ «Я серед людей»

 

18

19

Які існують стосунки між людьми?

 

 

20

21

Що таке ефективне спілкування?

 

 

22

23

Будую дружні стосунки.

 

 

24

25

Безпечна поведінка в мережі Інтернет.

 

 

26

27

Вплив реклами на рішення і поведінку людей.

 

 

28

29

Визначаю шкільні правила.

 

 

30

31

Вчуся планувати.

 

 

32

33

Планую в команді.

 

 

 

34

35

Визначаю мій особистий простір.

 

 

 

36

37

Люди з особливими потребами.

 

 

38

39

Толерантність.

 

 

40

41

Усі люди цінні.

 

 

42

43

Вчуся справедливості.

 

 

44

45

Булінг. Як йому протидіяти?

 

 

46

47

Досліджую родинні традиції.

 

 

48

49

Розповідаю про традиції збереження здоров'я в родині.

 

 

50

51

Ознайомлююся із традиціями інших культур.

 

 

52

Застосовую знання про інших людей.

 

 

Розділ « Як людина пізнає природу»

 

53

54

Вивчаю методи пізнання природи.

 

 

 

55

56

Застосовую методи пізнання природи.

 

 

57

58

Визначаю методи пізнання природи.

 

 

59

60

Класифікую прилади.

 

 

61

62

Досліджую властивості речовин.

 

 

63

64

Встановлюю зв'язки між об'єктами природи.

 

 

65

Застосовую знання про природу.

 

 

 

Розділ «Вода»

 

66

67

Вивчаю властивості речовин на прикладі води.

 

 

68

69

Визначаю властивості води в довкіллі.

 

 

70

71

Де на Землі міститься вода?

 

 

72

73

Звідки у воді сіль?

 

 

74

75

Вода в житті людини. Охорона водойм.

 

 

76

77

 

Вода: друг чи ворог?

 

 

78

 

Застосовую знання про воду

 

 

 

 

Розділ «Повітря»

 

79

80

Які властивості має повітря?

 

 

81

82

Вивчаю складники повітря.

 

 

83

84

Чому повітря рухається?

 

 

85

86

Чи впливає вітер на природу?

 

 

87

88

Визначаю напрямки руху вітру.

 

 

89

 

Застосовую знання про повітря.

 

 

 

Розділ «Корисні копалини. Ґрунт»

 

90

91

Вивчаю корисні копалини.

 

 

92

93

Чи потрібні корисні копалини людині?

 

 

94

95

Досліджую корисні копалини  України.

 

 

96

97

Як утворюється ґрунт?

 

 

98

99

Склад ґрунту та його родючість.

 

 

100

101

Що збагачує ґрунт?

 

 

102

 

Застосовую знання про корисні копалини та ґрунти.

 

 

 

Розділ «Енергія в нашому житті»

 

103

104

Що таке енергія?

 

 

105

106

Досліджую вплив енергії Сонця.

 

 

107

108

Вивчаю невичерпні джерела енергії.

 

 

109

110

Які прилади споживають енергію?

 

 

111

112

Як «спіймати» вітер?

 

 

113

114

Досліджую енергію води.

 

 

115

 

Застосовую знання про енергію.

 

 

 

Розділ «Живі організми. Рослини»

 

116

117

Що потрібне рослинам?

 

 

118

119

Досліджую квіткові рослини.

 

 

120

121

Дізнаюсь про особливості хвойних рослин.

 

 

122

123

Звідки з'явилися рослини?

 

 

124

125

Визначаю умови для життя рослин.

 

 

 

126

127

Пристосування рослин.

 

 

 

128

129

Як розмножуються рослини?

 

 

 

130

131

Визначаю різноманітність грибів.

 

 

 

132

133

Визначаю користь рослин.

 

 

 

134

135

Коли рослина – ворог?

 

 

 

136

Застосовую знання про рослини.

 

 

 

Розділ «Живі організми. Тварини»

 

137

138

Чи впливають тварини на природу?

 

 

 

139

140

Яких тварин найбільше?

 

 

 

141

142

Хто заселяє водойми?

 

 

 

143

144

Вивчаю тварин суходолу.

 

 

 

145

146

Різноманітність птахів.

 

 

 

147

148

Дізнаюся про турботливість птахів.

 

 

 

149

150

Як живуть звірі?

 

 

 

151

152

Дізнаюся про турботливість звірів.

 

 

 

153

154

Чим дикі тварини відрізняються від свійських?

 

 

155

Застосовую знання про тварин.

 

 

 

Розділ «Людина та її організм»

156

157

Розрізняю системи органів людини.

 

 

 

158

159

Вивчаю скелет і м'язи.

 

 

 

160

161

Вивчаю травні систему.

 

 

 

162

163

Складаю раціон харчування.

 

 

 

164

165

Вивчаю систему органів дихання.

 

 

 

166

167

Дізнаюся про функції кровоносної системи.

 

 

168

169

Чи є шкіра органом тіла?

 

 

 

170

171

Про що «говорять» органи чуття?

 

 

 

172

Застосовую знання про людину та її організм.

 

 

Розділ «Моя шкільна та місцева громади»

 

173

174

Визначаю правила спілкування.

 

 

 

175

176

Чи вмію я слухати?

 

 

 

177

178

Вчуся розумітися.

 

 

 

179

180

Які вчинки корисні для спільноти?

 

 

 

181

182

Волонтерство: навіщо і як допомагати іншим?

 

 

183

184

Моя громада.

 

 

 

185

186

Шкільна громада.

 

 

 

187

Застосовую знання про шкільну і місцеву громади.

 

 

Розділ «Моя культурна спадщина»

 

188-189

 

Що розповідає про минуле?

 

 

 

190

191

Історичні та культурні пам'ятки рідного краю.

 

 

192

193

Відомі особи культури та мистецтва України.

 

 

194

195

Видатні спортсмени/спортсменки України.

 

 

196

197

Визначаю способи мандрування.

 

 

 

198

199

Організовую подорож.

 

 

200

201

Українські й іноземні винахідники та мандрівники.

 

 

202

203

Роль винаходів у нашому житті.

 

 

 

204

Застосовую знання про культурну спадщину.

 

 

Розділ «Ми – громадяни України. Ми - європейці»

 

205

206

Збираю відомості про минуле.

 

 

 

207

208

Подорожую в минулому.

 

 

 

209

210

Що об'єднує українців?

 

 

 

211

212

Україна – демократична держава.

 

 

 

213

214

Держави – сусіди України.

 

 

 

215

216

Навіщо держави об'єднуються?

 

 

 

217

Застосовую знання за розділом.

 

 

218

219

Мій словничок. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
26 березня
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку