Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу 2020-2021 н.р.
авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,
Й. Я. Ривкінд, Г. О. Проценко
№ уроку |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
Дата |
Розділ «Я – людина» |
|||
1 2 |
Я росту. |
|
|
3 4 |
Виявляю зміни. |
|
|
5 6 |
Визначаю риси характеру. |
|
|
7 8 |
Хто такий оптиміст? |
|
|
9 10 |
Характеризую людей. |
|
|
11 12 |
Визначаю свої потреби і бажання. |
|
|
13 14 |
Іду до мети. |
|
|
15 16 |
Вивчаю права людини. |
|
|
17 |
Застосовую знання про себе. |
|
|
Розділ «Я серед людей»
|
|||
18 19 |
Які існують стосунки між людьми? |
|
|
20 21 |
Що таке ефективне спілкування? |
|
|
22 23 |
Будую дружні стосунки. |
|
|
24 25 |
Безпечна поведінка в мережі Інтернет. |
|
|
26 27 |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей. |
|
|
28 29 |
Визначаю шкільні правила. |
|
|
30 31 |
Вчуся планувати. |
|
|
32 33 |
Планую в команді.
|
|
|
34 35 |
Визначаю мій особистий простір.
|
|
|
36 37 |
Люди з особливими потребами. |
|
|
38 39 |
Толерантність. |
|
|
40 41 |
Усі люди цінні. |
|
|
42 43 |
Вчуся справедливості. |
|
|
44 45 |
Булінг. Як йому протидіяти? |
|
|
46 47 |
Досліджую родинні традиції. |
|
|
48 49 |
Розповідаю про традиції збереження здоров'я в родині. |
|
|
50 51 |
Ознайомлююся із традиціями інших культур. |
|
|
52 |
Застосовую знання про інших людей. |
|
|
Розділ « Як людина пізнає природу»
|
|||
53 54 |
Вивчаю методи пізнання природи.
|
|
|
55 56 |
Застосовую методи пізнання природи. |
|
|
57 58 |
Визначаю методи пізнання природи. |
|
|
59 60 |
Класифікую прилади. |
|
|
61 62 |
Досліджую властивості речовин. |
|
|
63 64 |
Встановлюю зв'язки між об'єктами природи. |
|
|
65 |
Застосовую знання про природу. |
|
|
Розділ «Вода»
|
|||
66 67 |
Вивчаю властивості речовин на прикладі води. |
|
|
68 69 |
Визначаю властивості води в довкіллі. |
|
|
70 71 |
Де на Землі міститься вода? |
|
|
72 73 |
Звідки у воді сіль? |
|
|
74 75 |
Вода в житті людини. Охорона водойм. |
|
|
76 77
|
Вода: друг чи ворог? |
|
|
78
|
Застосовую знання про воду |
|
|
Розділ «Повітря»
|
|||
79 80 |
Які властивості має повітря? |
|
|
81 82 |
Вивчаю складники повітря. |
|
|
83 84 |
Чому повітря рухається? |
|
|
85 86 |
Чи впливає вітер на природу? |
|
|
87 88 |
Визначаю напрямки руху вітру. |
|
|
89
|
Застосовую знання про повітря. |
|
|
Розділ «Корисні копалини. Ґрунт»
|
|||
90 91 |
Вивчаю корисні копалини. |
|
|
92 93 |
Чи потрібні корисні копалини людині? |
|
|
94 95 |
Досліджую корисні копалини України. |
|
|
96 97 |
Як утворюється ґрунт? |
|
|
98 99 |
Склад ґрунту та його родючість. |
|
|
100 101 |
Що збагачує ґрунт? |
|
|
102
|
Застосовую знання про корисні копалини та ґрунти. |
|
|
Розділ «Енергія в нашому житті»
|
|||
103 104 |
Що таке енергія? |
|
|
105 106 |
Досліджую вплив енергії Сонця. |
|
|
107 108 |
Вивчаю невичерпні джерела енергії. |
|
|
109 110 |
Які прилади споживають енергію? |
|
|
111 112 |
Як «спіймати» вітер? |
|
|
113 114 |
Досліджую енергію води. |
|
|
115
|
Застосовую знання про енергію. |
|
|
Розділ «Живі організми. Рослини»
|
|||
116 117 |
Що потрібне рослинам? |
|
|
118 119 |
Досліджую квіткові рослини. |
|
|
120 121 |
Дізнаюсь про особливості хвойних рослин. |
|
|
122 123 |
Звідки з'явилися рослини? |
|
|
124 125 |
Визначаю умови для життя рослин.
|
|
|
126 127 |
Пристосування рослин.
|
|
|
128 129 |
Як розмножуються рослини?
|
|
|
130 131 |
Визначаю різноманітність грибів.
|
|
|
132 133 |
Визначаю користь рослин.
|
|
|
134 135 |
Коли рослина – ворог?
|
|
|
136 |
Застосовую знання про рослини.
|
|
|
Розділ «Живі організми. Тварини»
|
|||
137 138 |
Чи впливають тварини на природу?
|
|
|
139 140 |
Яких тварин найбільше?
|
|
|
141 142 |
Хто заселяє водойми?
|
|
|
143 144 |
Вивчаю тварин суходолу.
|
|
|
145 146 |
Різноманітність птахів.
|
|
|
147 148 |
Дізнаюся про турботливість птахів.
|
|
|
149 150 |
Як живуть звірі?
|
|
|
151 152 |
Дізнаюся про турботливість звірів.
|
|
|
153 154 |
Чим дикі тварини відрізняються від свійських? |
|
|
155 |
Застосовую знання про тварин.
|
|
|
Розділ «Людина та її організм» |
|||
156 157 |
Розрізняю системи органів людини.
|
|
|
158 159 |
Вивчаю скелет і м'язи.
|
|
|
160 161 |
Вивчаю травні систему.
|
|
|
162 163 |
Складаю раціон харчування.
|
|
|
164 165 |
Вивчаю систему органів дихання.
|
|
|
166 167 |
Дізнаюся про функції кровоносної системи. |
|
|
168 169 |
Чи є шкіра органом тіла?
|
|
|
170 171 |
Про що «говорять» органи чуття?
|
|
|
172 |
Застосовую знання про людину та її організм. |
|
|
Розділ «Моя шкільна та місцева громади»
|
|||
173 174 |
Визначаю правила спілкування.
|
|
|
175 176 |
Чи вмію я слухати?
|
|
|
177 178 |
Вчуся розумітися.
|
|
|
179 180 |
Які вчинки корисні для спільноти?
|
|
|
181 182 |
Волонтерство: навіщо і як допомагати іншим? |
|
|
183 184 |
Моя громада.
|
|
|
185 186 |
Шкільна громада.
|
|
|
187 |
Застосовую знання про шкільну і місцеву громади. |
|
|
Розділ «Моя культурна спадщина»
|
|||
188-189
|
Що розповідає про минуле?
|
|
|
190 191 |
Історичні та культурні пам'ятки рідного краю. |
|
|
192 193 |
Відомі особи культури та мистецтва України. |
|
|
194 195 |
Видатні спортсмени/спортсменки України. |
|
|
196 197 |
Визначаю способи мандрування.
|
|
|
198 199 |
Організовую подорож. |
|
|
200 201 |
Українські й іноземні винахідники та мандрівники. |
|
|
202 203 |
Роль винаходів у нашому житті.
|
|
|
204 |
Застосовую знання про культурну спадщину. |
|
|
Розділ «Ми – громадяни України. Ми - європейці»
|
|||
205 206 |
Збираю відомості про минуле.
|
|
|
207 208 |
Подорожую в минулому.
|
|
|
209 210 |
Що об'єднує українців?
|
|
|
211 212 |
Україна – демократична держава.
|
|
|
213 214 |
Держави – сусіди України.
|
|
|
215 216 |
Навіщо держави об'єднуються?
|
|
|
217 |
Застосовую знання за розділом. |
|
|
218 219 |
Мій словничок. Підсумковий урок за рік. |
|
|