Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько, Г. О. Проценко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько, Г. О. Проценко І семестр
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ»

для 3 класу

авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,                          Г. О. Проценко

(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)

І семестр ( 7 годин на тиждень)

№ уроку

 

 

Дата

 

Тема уроку

Галузі, що інтегруються

Зміст програмового матеріалу

Розділ 1. Я-людина

1

Я росту

 Громадянська та історична

 Фактори росту  і розвитку дитини.

 

 Математична

Робота з діаграмами.

 

 Соціальна та здоров’я-збережувальна

 Людина – частина живої природи.

 

2-3

Виявляю зміни

Громадянська та історична

Внутрішній світ людини

 

Мовно-літературна

Алфавіт. Розташування слів за абеткою.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Дотримання правил етичної поведінки з однолітками, друзями

 

4

Визначаю риси характеру

Громадянська та історична

Риси характеру людини.

 

Мовно-літературна

Слова із протилежним значенням. Прислів’я.

 

5-6

Хто такий оптиміст?

Громадянська та історична

 Дослідження неповторності кожної людини.

 

Мовно-літературна

Вигадую рецепт гарного настрою

 

Технологічна

Малюнок лави примирення

 

7

У світі інформації

 

Мовно-літературна

Повідомлення.

 

Громадянська та історична

Інформаційні процеси. Дорожні знаки.

 

8

Характеризую людей

Громадянська та історична

Дослідження неповторності кожної людини

 

Мовно-літературна

Текст-опис. Текст-розповідь.

 

9

Визначаю свої потреби і бажання

Громадянська та історична

Першочергові і другорядні потреби.

 

Мовно-літературна

Робота з висловами.

 

Математична

Складання і розв’язування задач

 

10

Іду  до мети

Громадянська та історична

 Необхідні якості для досягнення  мети

 

Мовно-літературна

Слова, близькі  та протилежні за значенням.

 

11

Вивчаю права дитини

Громадянська та історична

Міжнародні документи, що визначають права дітей.

 

Мовно-літературна

Робота з тлумачним словником.

 

12

Способи подання повідомлень

Мовно-літературна

Зв’язна розповідь.

 

Громадянська та історична

Мультфільм «Конвенція про права дитини»

 

13-14

Застосовую знання про себе

 

Діагностична  робота

 

Розділ 2. Я серед людей

15

Які існують  стосунки  між  людьми

Мовно-літературна

Текст. Головна мета тексту. Абзац.

 

Громадянська та історична

Дружні, ділові, родинні стосунки.

 

16-17

Що таке ефективне спілкування?

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Спільна робота.

 

Громадянська та історична

Правила спілкування

 

Технологічна

Подарунок до Дня вчителя.

 

18-19

Будую дружні стосунки

Громадянська та історична

Дружба. Довіра.

 

Мовно-літературна

Робота з прислів’ями

 

Технологічна

Плакат «Справжня дружба»

 

20

Носії повідомлень

Мовно-літературна

Головні та другорядні члени речення

 

Громадянська та історична

Паперові та електронні  носії.

 

21

Безпечна поведінка в мережі Інтернет

Мовно-літературна

Листування в Інтернеті

 

Громадянська та історична

Публічна та особиста інформація

 

22

Вплив реклами на рішення і поведінку людей

Математична

Задачі на знаходження ціни і вартості

 

Громадянська та історична

Правдива і неправдива інформація

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

 

Аналіз інформації

 

23

Визначаю шкільні правила

Математична

Обчислення виразів

 

Громадянська та історична

Традиції школи

 

Мовно-літературна

Прислів’я. Окличні речення.

 

24

Кодування та розкодування повідомлень

Мовно-літературна

Ребус. Шарада.

 

Громадянська та історична

Учись учитися

 

 

25-26

Вчуся планувати

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Режим дня

 

Мовно-літературна

Оповідання про безцінний час.

 

Математична

Доба.

 

27-28

Планую  в команді

Громадянська та історична

Успіх командної роботи

 

Математична

 Задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів

 

Технологічна

Подарункові вироби до Дня учителя

 

29

Визначаю мій особистий простір

Мовно-літературна

Розповідь за  малюнком

 

Громадянська та історична

Межі особистого  простору

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Комфортне спілкування

 

30

 Кодування та розкодування повідомлень

Мовно-літературна

Азбука Морзе

 

Громадянська та історична

Використання цифрових пристроїв

 

31-32

Люди з особливими потребами

 Мовно-літературна

Оповідання. Заголовок

 

Громадянська та історична

Дружба з дітьми, які мають порушення стану здоров’я

 

Технологічна

Виріб «Щире  серце»

 

33

Толерантність

Громадянська та історична

Видатні постаті з порушеннями стану здоров’я

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Ознаки толерантності

 

 

34

Усі люди цінні

Мовно-літературна

Будова тексту. Головні члени речення.

 

Громадянська та історична

Раси людей

 

 

35

Вчуся справедливості

Мовно-літературна

Головні члени речення

 

Громадянська та історична

Великодушність

 

36

Комп’ютерні мережі

Громадянська та історична

Робота в парах.

 

Мовно-літературна

Будова слова. Закінчення . Основа.

 

 

37

Булінг. Як йому протидіяти

Громадянська та історична

Булінг у школі

 

Мовно-літературна

Текст-розповідь

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Страждання від принижень

 

38-39

Досліджую родинні традиції і свята

Громадянська та історична

Родинні звичаї  та погляди

 

Математична

Задачі, які містять частини

 

Технологічна

Виготовлення емблеми своїх родин

 

40

Розповідаю про традиції збереження здоров’я в родині

Мовно-літературна

Розповідь за світлинами

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Складники здоров’я

 

Громадянська та історична

Цілісність здоров’я

 

Математична

Задачі на визначення часу

 

41-42

Ознайомлююся із традиціями інших культур

Громадянська та історична

Цікаві факти про Україну

 

Математична

Задачі на порівняння.

 

Мовно-літературна

Текст. План тексту

 

43

Глобальна мережа Інтернет

Громадянська та історична

Навички роботи в Інтернеті

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Кібербулінг

 

Мовно-літературна

Розповідь за малюнком

 

 

44-45

Застосовую знання про інших людей

 

Діагностична робота

 

Розділ 3. Як  людина  пізнає природу

46

Вивчаю методи  пізнання  природи

Природнича

Жива і нежива природа

 

Мовно-літературна

Народні  прикмети

 

47-48

Застосовую методи пізнання

Природнича

Горобина – жива природа

 

Мовно-літературна

Головні члени речення

 

Математична

Розв’язування задач

 

Технологічна

Вчимося фантазувати. Виріб із горобини.

 

49-50

Визначаю  методи пізнання  природи

Природнича

Павук – жива природа

 

Математична

Розв’язування задач

 

Технологічна

Павучок із ґудзиків

 

 

51

Всесвітнє павутиння

Громадянська та історична

Інформація Інтернету

 

Мовно-літературна

Робота з текстом

 

52

Класифікую прилади

Природнича

Вимірювальні та збільшувальні прилади. Лабораторне обладнання

 

Математична

Дії з іменованими числами

 

53-54

Досліджую властивості речовин

Природнича

Практична робота (проведення дослідів)

 

Мовно-літературна

Пряме і переносне значення слова

 

55-56

Встановлюю зв’язки між об’єктами природи

Природнича

Зміни у природі. Причини і наслідки.

 

Технологічна

Виготовлення веселки

 

57

Мандруємо Інтернетом

Мовно-літературна

Казка «Лисичка та журавель»

 

58-59

Застосовую знання про природу

 

Діагностична робота

 

Розділ 4. Вода

60-61

Вивчаю властивості речовин на прикладі води

Природнича

Три стани води. Розчин.

 

62

Визначаю властивості води в довкіллі

Математична

Лабіринт обчислень

 

Мовно-літературна

Слова, вжиті в переносному значенні

 

Природнича

Прозорість води

 

 

63

Де на Землі міститься вода

Мовно-літературна

Типи  текстів

 

Природнича

Види водойм. Мешканці водойм.

 

64

Пошук в Інтернеті

Мовно-літературна

Заголовок до тексту

 

65

Звідки у воді сіль

Мовно-літературна

Будова слова

 

Природнича

Мертве море

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Прісна та солона вода

 

66-67

Вода в житті людини. Охорона водойм

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Витрати води на день

 

Математична

Схематичні задачі

 

Природнича

Вода-чарівниця

 

 

Мовно-літературна

Спільнокореневі слова. Легенда

 

68

Вода : друг чи ворог?

Мовно-літературна

Опис води

 

Природнича

Руйнівна сила води

 

Математична

Розв’язування задач

 

 

69

Віртуальні природничі музеї

Природнича

Жителі моря

 

Мовно-літературна

 

Казка Лісові писанки»

 

70-71

Застосовую знання про воду

 

 

Діагностична робота

 

Розділ 5. Повітря

72-73

Як властивості має повітря

Природнича

Атмосфера

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Чисте повітря

 

74-75

Вивчаю складники повітря

Математична

Розв’язування схематичних задач. Діаграми

 

Мовно-літературна

Робота над віршем. Спільнокореневі слова

 

Природнича

Суміш газів

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Кому потрібне повітря

 

Технологічна 

Лепбук «Облаштуємо наш край»

 

76-77

Чому повітря рухається?

Мовно-літературна

Переносне значення слова

 

Природнича

Яку роботу виконує вітер?

 

Технологічна

Виріб із природного матеріалу «Кораблик»

 

78

Чи впливає вітер на природу?

Природнича

Напрямок вітру

 

Мовно-літературна

Текст-розповідь

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Способи очищення повітря на планеті

 

79-80

Визначаю напрямки руху вітру

Природнича

Сторони горизонту

 

Математична

Таблиця множення. Обчислення виразів

 

Мовно-літературна

Казка «Музикант»

 

81

Знайомтеся онлайн-хрестоматія

Мовно-літературна

Сучасні українські письменники та поети

 

82-83

Застосовую знання про повітря

 

Діагностична робота

 

Розділ 6. Корисні копалини. Грунт

84-85

Вивчаю корисні копалини

Природнича

Властивості корисних копалин

 

86

Чи потрібні корисні копалини людині?

Природнича

Паливні, рудні, будівельні корисні копалини

 

87

Досліджую корисні копалини України

Природнича

Області України. Умовні позначки корисних копалин

 

Математична

Площа

 

 

88

Знайомтеся – дитячі електронні бібліотеки

Мовно-літературна

Оповідання Саші Кочубей «Володарка лісу»

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Сайти  дитячих бібліотек України

 

89

Як  утворюється ґрунт

Мовно-літературна

Прислів’я. Їх зміст.

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Чорнозем – наше  багатство

 

Природнича

Родючість. Перегній

 

90-91

Склад ґрунту та його родючість

Природнича

Руйнування ґрунтів

 

Мовно-літературна

Правопис ненаголошених звуків у словах.

 

Технологічна

Малюнок знака збереження ґрунтів

 

92

Що збагачує ґрунт?

Мовно-літературна

Споріднені слова. Корінь слова

 

Математична

Розв’язування задач

 

Природнича

Властивості ґрунту

 

93

Віртуальна подорож Україною

Мовно-літературна

Дитяча пісня Янка Гортала «У мандри!»

 

Громадянська та історична

Цікаві факти про Україну

 

94-95

Застосовую знання про корисні копалини та ґрунт

 

Діагностична робота

 

Розділ 7. Енергія в нашому житті

96

Що таке енергія?

Природнича

Види енергії

 

Мовно-літературна

Частини мови. Дієслово

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Звідки людина бере енергію?

 

97

Досліджую вплив енергії Сонця

Природнича

Сонячне світло і тепло

 

98

Вивчаю невичерпні джерела енергії

Природнича

Енергія сонця, вітру, води

 

Мовно-літературна

Казка «Друзі- не розлий вода»

 

99

Віртуальна подорож музеями України

Громадянська та історична

Карта України

 

100

Які прилади споживають енергію?

Природнича

Звідки приходить електрика?

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Збереження електроенергії

 

101-102

Як «спіймати» вітер?

Природнича

Енергія вітру

 

Мовно-літературна

Дзвінкі та глухі приголосні звуки

 

Математична

Складання задач за малюнками

 

Технологічна

Виготовлення вітрячка

 

103

Досліджую енергію води

Мовно-літературна

Загадка.

Вірш Н. Красоткіної «Вода»

 

Математична

Математичний лабіринт

 

Природнича

Гідроелектростанції

 

104

Навчаємося в Інтернеті

Математична

Цікаві завдання з математики

 

105-106

Застосовую знання про енергію

 

Діагностична робота

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрущенко Валентина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
21 вересня 2020
Переглядів
11043
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку