Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько, Г. О. Проценко ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько, Г. О. Проценко (відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна) ІІ семестр ( 7 годин на тиждень)
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ»

для 3 класу

авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,                          Г. О. Проценко

(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)

ІІ семестр ( 7 годин на тиждень)

№ уроку

 

 

Дата

 

Тема уроку

Галузі, що інтегруються

Зміст програмового матеріалу

Розділ 8. «Живі організми. Рослини»

1-3

Що потрібне рослинам?

 Природнича

 Види рослин та їх ознаки

 

 Мовно-літературна

Слова з орфограмами. Добір перевірних слів

 Технологічна

Виріб на вибір (рослина)

4-5

Досліджую квіткові рослини

Природнича

Будова квіткових рослин

 

Мовно-літературна

Спільнокореневі слова. Розбір слів за будовою

6

Дізнаюся про особливості хвойних рослин

Природнича

Вічнозелені дерева і кущі

 

Мовно-літературна

Вірш Грицька Бойка «Пахне смолою ялинка зелена…»

Математична

Задачі на порівняння

7

Команди та виконавці

Мовно-літературна

Спонукальні речення

 

8

Звідки з’явилися рослини?

 

Природнича

 Культурні рослини.

 

Мовно-літературна

Вчимося фантазувати. Казка

9-10

Визначаю умови для життя рослин

Природнича

Середовище існування різних видів рослин

 

Мовно-літературна

Повість «Незвичайні пригоди Карика і Валі» (за Я.Ларрі).

 

11-12

Пристосування рослин

Природнича

Рослини посушливих степів. Вологолюбні рослини.

 

Мовно-літературна

Казка «Як маленька крапелька допомогла квіточці»

Технологічна

Квітка в техніці оригамі

13-14

Як розмножуються рослини?

Природнича

 Види розмноження рослин.

Практична робота

 

 

15

Визначаю різноманітність грибів

Природнича

Будова грибів.

 

Мовно-літературна

Частини мови

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Небезпечні гриби

16-17

Визначаю користь рослин

Природнича

Лікарські рослини

 

Мовно-літературна

Твір-опис

Математична

Задачі на вартість

18

Алгоритми та їх виконання

Мовно-літературна

Алгоритм правила з української мови. Робота над помилками

 

19-20

Коли рослина – ворог?

Природнича

Отруйні рослини

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Небезпечні рослини

21-22

Застосовую знання про рослини

 

Діагностична робота

 

Розділ 9. «Живі організми. Тварини»

23-25

Чи впливають тварини на природу?

Природнича

Групи тварин їх особливості

 

Мовно-літературна

Іменники назви істот і неістот

Математична

Порівняння тварин за розміром

Технологічна

Виготовлення тварини із пластикових пляшок

26

Алгоритми в навчанні

Математична

Алгоритм розв’язування рівнянь. Істинні та хибні твердження

 

27-28

Яких тварин найбільше?

Природнича

Комахи. Середовище існування комах.

 

Мовно-літературна

Прикметники. Розпізнавання прикметників у тексті.

Математична

Цікаві задачі

29-30

Хто заселяє водойми?

Природнича

Морські та прісноводні риби

 

Математична

Розв’язування задач

 

31-32

Вивчаю тварин суходолу

Природнича

Земноводні. Плазуни.

 

 

Мовно-літературна

Казка В.Сухомлинського «Пихата жаба»

Технологічна

Малюнок  хамелеона

33-34

Різноманітність птахів

Природнича

Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні птахи.

 

Мовно-літературна

Типи текстів. Загадки.

 

Математична

 

Розв’язування задач

35-36

Дізнаюся про турботливість птахів

Природнича

Перелітні та осілі птахи

 

Математична

Розв’язування задач

 

Мовно-літературна

Типи текстів

Технологічна

Виготовлення годівнички

37-38

Як живуть звірі?

Природнича

Види звірів

 

Мовно-літературна

Іменники із зв’язаними з ним словами

Математична

Розв’язування задач

39

Алгоритми та їх виконання

Математична

Алгоритм розв’язання виразів

 

Мовно-літературна

Алгоритм звуко-буквеного аналізу слова

40-41

Дізнаюся про турботливість звірів

Природнича

Як звірі доглядають своїх малюків

 

Мовно-літературна

Казка В. Сухомлинського «Зайчик і горобина»

Математична

 Задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів

Технологічна

Виготовлення зайчика з кольорового паперу

42-43

Чим дикі тварини відрізняються від свійських?

Мовно-літературна

Вірш А. М’ястківського «Був би в мене коник…»

 

Природнича

Одомашнення тварин

 

44

 Алгоритмічна мозаїка

Мовно-літературна

Алгоритм розбору речення

 

45-46

Застосовую знання про тварин

 

 

Діагностична робота

 

 

Розділ 10. «Людина та її організм»

 

47-48

Розрізняю системи органів людини

Природнича

Значення системи органів

 

Математична

Розв’язування задач

 

49

Вивчаю скелет і м’язи

Природнича

Як «працюють» м’язи. Правильна постава людини

 

Математична

Цікаві задачі

 

50

Знайомтеся - презентації

Громадянська та історична

Презентація «Мій клас»

 

51-52

Вивчаю травну систему

Природнича

Будова травної системи.

 

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Поживні речовини

Мовно-літературна

Вчимося фантазувати. Зачин казки.

 

53

Складаю раціон харчування

Природнича

Рослинне і тваринне походження продуктів

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Здорове харчування

54-55

Вивчаю систему органів дихання

Природнича

Шлях повітря в організмі людини

 

Математична

Розв’язування задач

Мовно-літературна

Букви, що позначають два звуки

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Бережи органи дихання

56-57

Дізнаюся про функції кровоносної системи

Природнича

Складові кровоносної системи

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Як можна зміцнити здоров’я?

Математична

Задачі на визначення маси

58

Чи є шкіра органом тіла?

Природнича

Функції шкіри

 

Математична

Задачі на порівняння.

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Чому шкіра має бути чистою?

59-60

Про що «говорять» органи чуття?

Природнича

Назви органів чуття

 

Мовно-літературна

Дієслово. Розпізнавання дієслів у тексті.

61-62

Застосовую знання про людину та її організм

 

Діагностична робота

 

Розділ 11. « Моя шкільна і місцева громади»

63-64

Визначаю правила спілкування

Громадянська та історична

Слова ввічливості

 

Мовно-літературна

Прислів’я та приказки

65

Форматування тексту

Математична

Розв’язування задач

 

66

Чи вмію я слухати?

Громадянська та історична

Важливе спілкування

 

Мовно-літературна

Оповідання «Хороше»    (за Валентиною Осєєвою)

67

Вчуся розумітися

Громадянська та історична

Вміння і якості, які допомагають краще зрозуміти іншу людину

 

 

Мовно-літературна

Історія про появу мови

Математична

Творча робота над задачею.

68-69

Які вчинки корисні для спільноти?

Громадянська та історична

Хто потребує особливого піклування?

 

Мовно-літературна

 

Притча про щасливе життя

Технологічна

Проєкт «Турбота об’єднує людей»

70

Волонтерство: навіщо і як допомагати іншим?

Громадянська та історична

Характеристики волонтерства

 

Математична

Розв’язування задач

71-72

Моя громада

Громадянська та історична

Яких людей можна назвати гідними громадянами?

 

Мовно-літературна

Оповідання В.Сухомлинського «Горбатенька дівчинка»

73-74

Шкільна громада

Громадянська та історична

Дії та правила шкільної громади

 

Технологічна

Виріб «Соняшники-символ України»

75

Переглядаємо презентацію

Математична

Задачі на визначення маси

 

76-77

Застосовую знання про шкільну і місцеву громади

 

Діагностична робота

 

Розділ 12. «Моя культурна спадщина»

78-79

Що розповідає про минуле?

 Громадянська та історична

Пам’ятки України

 

Мовно-літературна

Розпізнавання частин мови у тексті.

Математична

Розв’язування задач

80-81

Історичні та культурні пам’ятки рідного краю

Громадянська та історична

Культурна спадщина. Практична робота. Створення фотоколажу

 

82

Відомі особи культури та мистецтва України

Громадянська та історична

Славетні українці

 

Мовно-літературна

Проєкт «Видатні українці»

 

Математична

Обчислення виразів

83

Видатні спортсмени/спортсменки України

Громадянська та історична

Паралімпійці.

 

Математична

Розв’язування задач

84

Етапи створення презентації

Математична

Логічні задачі

 

85-86

Визначаю способи мандрування

Громадянська та історична

Цікаві місця України

 

Математична

Робота з схемами та таблицями

 

Мовно-літературна

Власні назви. Вживання великої літери

 

87-88

Організовую подорож

Громадянська та історична

Соляні печери

 

Соціальна та здоров’я-збережувальна

Безпечна подорож

 

Математична

Креслення схем до задач

 

 

89

Проводимо презентацію

Математична 

Пошук відмінностей на малюнках. Закономірності.

 

90-91

Українські й іноземні винахідники та мандрівники

Громадянська та історична

Якості мандрівника. Першовідкривачі

 

Мовно-літературна

Фантазуємо. Складання  кінцівки розповіді

Математична

Міри часу.

Технологічна

Фантазуємо. Малюнок судна «Нева»

92-93

Роль винаходів у нашому житті

Громадянська та історична

Покращення життя людини

 

Технологічна

Фантазуємо. Вигаданий прилад з пластиліну

94-95

Застосовую знання про культурну спадщину

 

Діагностична робота

 

Розділ 13. «Ми – громадяни України. Ми – європейці!»

96-97

Збираю відомості про минуле

Громадянська та історична

Досліджуємо історичні джерела

 

Мовно-літературна

Легенда

98-99

Навчальний проєкт (досліджуємо)

Громадянська та історична

Що об’єднує громадян України

 

 Мовно-літературна

Акровірш                                М. Чернявського

 «Рідний край»

100

Подорожую в минулому

Громадянська та історична

Відео про українських козаків

 

 Мовно-літературна

Вчимося фантазувати. Вистава

101-102

Що об’єднує українців?

Громадянська та історична

Національність

 

Мовно-літературна

Вірш О.Василенко         «Я- українка»

103-104

Україна – демократична держава

Громадянська та історична

Права і обов’язки кожної людини

 

Мовно-літературна

Прикметники. Розпізнавання прикметників у тексті

Технологічна

Лепбук «Подорожуємо Україною»

105-106

Держави – сусіди України

Громадянська та історична

Прапори держав

 

Мовно-літературна

 Текст-розповідь.

Візитка. План

107-108

Навчальний проєкт  (досліджуємо)

Громадянська та історична

У яких країнах живуть українці

 

Мовно-літературна

  Алгоритм опрацювання прислів’я

 

Математична

Розв’язування задач

109-110

Навіщо держави об’єднуються

Громадянська та історична

Європейський союз

 

Мовно-літературна

Абеткова послідовність

Математична

Обчислення значень виразів

111-113

Навчальний проєкт (презентуємо)

Математична

 Геометричні фігури

 

Мовно-літературна

Складання розповіді за планом

Технологічна

Лепбук «Моя Україна»

114-115

Застосовую знання за розділом «Ми громадяни України. Ми- європейці»

 

Діагностична робота

 

 

Узагальнення знань і вмінь, здобутих у 3 класі.

 

 

 

 

 

 Підсумок за рік

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Хабарова Галина
    Дуже велике дякую за Вашу роботу. Користуюся не перший раз, зручно для поурочних планів
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Барська Олена
    Дякую. Скористалася вашим планом. Дякую за вашу працю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Тертична Жанна Олексіївна
    Щиро вдячна!Але не можу завантажити календарне планування на І семестр(((Поділіться ...
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Скрипник Свiтлана Романiвна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мокруха Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чирва Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
20 грудня 2020
Переглядів
4261
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку