Календарне планування уроків літературного читання в 4 класі
до підручника «Українська мова та читання» Частина 2 // О. Я. Савченко, І. В. Красуцька. -Київ: УОВЦ "Оріон", 2021. - 160 с. (3,5 год на тиждень)
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
|
||||
Читаємо й розповідаємо про свої захоплення |
|||||||
1 |
01.09 |
Повторення вивченого у 3 класі. Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (с. 4-5) |
|
||||
2 |
06.09 |
Олександра Савченко. Як читають книжки (с. 6) |
|
||||
3 |
07.09 |
Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант (с. 7-8) |
|
||||
4 |
08.09 |
Медіавіконце: види і джерела інформації (с. 9) |
|
||||
5 |
09.09 |
Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? (с. 10)Підсумок за темою. Перевіряю свої досягнення. (с.11). |
|
||||
Прагнемо зрозуміти своїх предків |
|
||||||
6 |
13.09 |
Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня) (с. 12-13) |
|
||||
7 «Хрес-томатія 3-4 клас»с.100-105 |
14.09 |
Робота з дитячою книжкою. Галина Вдовиченко «Найдовші вуса»(уривок). |
|
||||
8 |
15.09 |
Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук (с. 14-15) |
|
||||
9 |
20.09 |
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька (с. 16-19) |
|
||||
10 |
21.09 |
Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. (с.20-22) |
|
||||
11 |
22.09 |
Слов’янські народи. Дана й Лада (с.23-24) Медіавіконце: історія медіа (с.25 ) |
|
||||
12 |
23.09 |
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.26) |
|
||||
Збагачуємося скарбами усної народної творчості |
|
||||||
13 |
27.09 |
Аналіз діагностичної роботи. Вступ до розділу. |
|
||||
14«Хрес-томатія 3-4 клас»с.106-111 |
28.09 |
Робота з дитячою книжкою.Зірка Мензатюк Небилиці про рукавиці |
|
||||
15 |
29.09 |
За Софією Грицою. Наші джерела (с.27-29) |
|
||||
16 |
04.10 |
Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) (с.29-31) |
|
||||
17 |
05.10 |
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (с.31-36) |
|
||||
18 |
06.10 |
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (продовження) (с.31-36) |
|
||||
19 |
07.10 |
Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка (с.37-38) |
|
||||
20 |
11.10 |
Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (с.39-40) |
|
||||
21 «Хрес-томатія 3-4 клас» с.112-117 |
12.10 |
Робота з дитячою книжкою. Катерина Бабкіна Мсьє Жак та квітнева риба. |
|
||||
22 |
13.10 |
Народні легенди. Хліб і золото (с.41-42) |
|
||||
23 |
18.10 |
Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу (с.43-44) |
|
||||
24 |
19.10 |
Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка. Син та мати (с.45) |
|
||||
25 |
20.10 |
Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. |
|
||||
26 |
21.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Медіавіконце: колекції народної творчості (с.46) |
|
||||
Захоплюємося сторінками історії України |
|
||||||
27 |
01.11 |
Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни (с.48-51) |
|
||||
28 «Хрес-томатія 3-4 клас» с.118-127 |
02.11 |
Робота з дитячою книжкою. Лариса Денисенко Як диварлики віднайшли у собі гідність. |
|
||||
29 |
03.11 |
Олександр Олесь. Ярослав Мудрий (с.51-53) |
|
||||
30 |
08.11 |
Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів (с.54) |
|
||||
31 |
09.11 |
Медіавіконце: кінофільми (с.55) |
|
||||
32 |
10.11 |
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (с.56-59) |
|
||||
33 |
11.11 |
Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня (с.60-63) |
|
||||
34 |
15.11 |
Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») (с.64-66) |
|
||||
35 «Хрес-томатія 3-4 клас» с.130-133 |
16.11 |
Робота з дитячою книжкою.Оксана Караванська Вишиванка (уривок) |
|
||||
36 |
17.11 |
Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.67). |
|
||||
Розуміємо красу й добро |
|
||||||
37 |
22.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима (с.68-69) |
|
||||
38 |
23.11 |
Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці (с.69-70) |
|
||||
39 |
24.11 |
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (с.71-76) |
|
||||
40 |
25.11 |
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (продовження). Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький (с.71-76) |
|
||||
41 |
29.11 |
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (с.77-81) |
|
||||
42 «Хрес-томатія 3-4 клас» с.134-139 |
30.11 |
Робота з дитячою книжкою. Олеся Мамчич Вірші з книжки «Тиранозавр Оленка». |
|
||||
43 |
01.12 |
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (продовження) (с.77-81) |
|
||||
44 |
06.12 |
Медіавіконце: електронне листування (с.82) |
|
||||
45 |
07.12 |
Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник (с.83-84) |
|
||||
46 |
08.12 |
Підсумок за темою. Перевіряю свої досягнення. (с.85). |
|
||||
Пишаємося рідною країною |
|
||||||
47 |
09.12 |
Діагностувальна робота. Читання вголос.Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (с.87-88) |
|
||||
48 |
13.12 |
Діагностувальна робота. Читання вголос.Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? (с.88-90) |
|
||||
49 «Хрес-томатія 3-4 клас»с.140-143 |
14.12 |
Діагностувальна робота. Читання вголос. Робота з дитячою книжкою.Саша Кочубей Володарка лісу. |
|
||||
50 |
15.12 |
Аналіз діагностувальної роботи.Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92) |
|
||||
51 |
20.12 |
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93) |
|
||||
52 |
21.12 |
Підсумок за темою. Перевіряю свої досягнення. (с.94). |
|
||||
53 |
22.12 |
Повторення вивченого. |
|
||||
54 |
23.12 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
||||