Календарно-тематичне планування з літературного читання за підручником «Українська мова та читання» (Автори: О. Савченко, І.Красуцька) 4 клас І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з

літературного читання

за підручником «Українська мова та читання»

(Автори: О. Савченко, І.Красуцька)

4 клас

І семестр

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з

літературного читання

за підручником «Українська мова ти читання»

(Автори: О. Савченко, І.Красуцька)

 4 клас

І семестр

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

І семестр

Читаємо й розповідаємо про свої захоплення

  1.  

 

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (с. 4-5)

  1.                 

 

Олександра Савченко. Як читають книжки (с. 6)

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. 

  1.                 

 

Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант (с. 7-8)

  1.                 

 

Медіавіконце: види і джерела інформації (с. 9)

  1.                 

 

Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? (с. 10)

  1.                 

 

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.11).

  1.                 

 

Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня)  (с. 12-13)

  1.                 

 

Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук (с. 14-15)

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою. 

  1.             

 

Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька (с. 16-19)

  1.             

 

Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.  (с.20-22)

  1.             

 

Слов’янські народи. Дана й Лада (с.23-24)

  1.             

 

Медіавіконце: історія медіа (с.25  )  

  1.             

 

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.26)

Збагачуємося скарбами усної народної творчості

  1.             

 

Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела (с.27-29)

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.

  1.             

 

Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) (с.29-31)

  1.             

 

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (с.31-36)

  1.             

 

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (продовження) (с.31-36)

  1.             

 

Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка (с.37-38) 

  1.             

 

Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (с.39-40)

  1.             

 

Народні легенди. Хліб і золото (с.41-42)

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.

  1.             

 

Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу (с.43-44)

  1.             

 

Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка.  Син та мати (с.45)

  1.             

 

Медіавіконце: колекції народної творчості (с.46)

  1.             

 

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.47). 

Захоплюємося сторінками історії України

  1.             

 

Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни (с.48-51)

  1.             

 

Олександр Олесь. Ярослав Мудрий (с.51-53)

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.

  1.             

 

Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів (с.54)

  1.             

 

Медіавіконце: кінофільми (с.55)

  1.             

 

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (с.56-59)

  1.             

 

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (продовження) (с.56-59)

  1.             

 

Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня (с.60-63)

  1.             

 

Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») (с.64-66)

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.

  1.             

 

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.67).

Розуміємо красу й добро

  1.             

 

Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима (с.68-69)

  1.             

 

Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці (с.69-70)

  1.             

 

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (с.71-76)

  1.             

 

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (продовження). Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький (с.71-76)

  1.             

 

Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (с.77-81)

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.

  1.             

 

Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (продовження) (с.77-81)

  1.             

 

Медіавіконце: електронне листування (с.82)

  1.             

 

Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник (с.83-84)

  1.             

 

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.85).

Пишаємося рідною країною

  1.             

 

Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (с.87-88)

  1.             

 

Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? (с.88-90)

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.

  1.             

 

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92)

  1.             

 

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93)

  1.             

 

Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.94).

  1.             

 

Підсумковий урок за І семестр

 

\

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Богатирчук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ліщук Тетяна Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шаля Клавдія Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Козенко Алла
Додано
22 серпня 2021
Переглядів
7727
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку