Календарно-тематичне планування з
літературного читання
за підручником «Українська мова та читання»
(Автори: О. Савченко, І.Красуцька)
4 клас
І семестр
Календарно-тематичне планування з
літературного читання
за підручником «Українська мова ти читання»
(Автори: О. Савченко, І.Красуцька)
4 клас
І семестр
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
І семестр |
||
Читаємо й розповідаємо про свої захоплення |
||
|
|
Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (с. 4-5) |
|
|
Олександра Савченко. Як читають книжки (с. 6) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант (с. 7-8) |
|
|
Медіавіконце: види і джерела інформації (с. 9) |
|
|
Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? (с. 10) |
|
|
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.11). |
|
|
Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня) (с. 12-13) |
|
|
Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук (с. 14-15) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька (с. 16-19) |
|
|
Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. (с.20-22) |
|
|
Слов’янські народи. Дана й Лада (с.23-24) |
|
|
Медіавіконце: історія медіа (с.25 ) |
|
|
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.26) |
Збагачуємося скарбами усної народної творчості |
||
|
|
Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела (с.27-29) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) (с.29-31) |
|
|
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (с.31-36) |
|
|
Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (продовження) (с.31-36) |
|
|
Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка (с.37-38) |
|
|
Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (с.39-40) |
|
|
Народні легенди. Хліб і золото (с.41-42) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу (с.43-44) |
|
|
Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка. Син та мати (с.45) |
|
|
Медіавіконце: колекції народної творчості (с.46) |
|
|
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.47). |
Захоплюємося сторінками історії України |
||
|
|
Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни (с.48-51) |
|
|
Олександр Олесь. Ярослав Мудрий (с.51-53) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів (с.54) |
|
|
Медіавіконце: кінофільми (с.55) |
|
|
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (с.56-59) |
|
|
Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (продовження) (с.56-59) |
|
|
Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня (с.60-63) |
|
|
Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») (с.64-66) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.67). |
Розуміємо красу й добро |
||
|
|
Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима (с.68-69) |
|
|
Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці (с.69-70) |
|
|
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (с.71-76) |
|
|
Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (продовження). Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький (с.71-76) |
|
|
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (с.77-81) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (продовження) (с.77-81) |
|
|
Медіавіконце: електронне листування (с.82) |
|
|
Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник (с.83-84) |
|
|
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.85). |
Пишаємося рідною країною |
||
|
|
Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (с.87-88) |
|
|
Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? (с.88-90) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92) |
|
|
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93) |
|
|
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. (с.94). |
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
\