Календарно- тематичне планування з літературного читання 4 клас 1 семестр за підручником О. Савченко

Про матеріал
Календарне планування уроків літературного читання в 4 класі 1 семестр за посібником «Українська мова та читання» О. Савченко, І Красуцької частина 2, має посилання на сторінки підручника та зазначені Програмні вимоги під редакцією О. Савченко.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків літературного читання в 4 класі

(посібник «Українська мова та читання» О. Савченко, І Красуцька 

 частина 2

Вчитель __________________________________________

І СЕМЕСТР

4 години х 16 тижнів = 64 годин =____ уроки (святкові дні_______________________)

(58 годин української мови, 8 годин розвитку зв’язного мовлення)

Дата

Тема уроку

Стор. підр

Робота на уроці

Примітка

  1.  

 

Читаємо й розповідаємо про свої захоплення

Осінній настрій. Л.Костенко «Вже брами літа замикає осінь..»

С.5

Очікування  настрій Удосконалення прийомів смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки: читання вголос правильно,   в індивідуальному темпі, з дотриманням основних норм орфоепії.

 

  1.  

 

Як читають книжки

С.6

Розвиток умінь аргументувати власні читацькі переваги; пояснювати, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим

 

  1.  

 

Марія Манеру «Читач Максимко»

С.7 -8

Продовження тексту.  Розвиток умінь застосовувати різні види переказу залежно від мети

 

  1.  

 

Василь Марсюк «Диктант»

С.8

Читання вголос правильно,   в індивідуальному темпі, з дотриманням основних норм орфоепії

 

  1.  

 

Медіавіконце «Інформація. Джерела та види інформації»

С.9

 

 

  1.  

 

Давид Гуліа «Розум, знання і сила»

С.10

Мета твору Розвиток умінь висловлювати оцінні судження щодо змісту прослуханого тексту

 

  1.  

 

Перевір свої досягнення

С.11

 

 

  1.  

 

Робота з дитячою книгою

«Літні цікавинки в книжках».

 

Розвиток умінь усвідомлювати власні читацькі мотиви (для задоволення, проведення цікавого дозвілля; знаходження потрібної інформації, розширення знань та ін); пояснювати мету читання книжок з текстами різних видів

 

  1.  

 

Діагностична робота:  аудіювання

 

Сприймання-розуміння усної інформації. Аналіз та інтерпретація почутого. Висловлення власної думки про факти, події у сприйнятому на слух тексті

 

  1.  

 

Прагнемо зрозуміти своїх предків

УНП «Як ще не було початку світа»

С.13

  настрій  Розвиток умінь будувати зв’язні аргументовані оцінні судження щодо загального змісту книжки, вчинків персонажів

 

  1.  

 

Стародавній Єгипет. «Створення світу» О. Бондарчук

С.14-15

Жанри творів Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів. Знаходження у текстах образних засобів (добір порівнянь, епітетів, метафор, багатозначних слів, фразеологічних зворотів), пояснення їх ролі у сприйманні прочитаного.

 

  1.  

 

Стародавня Греція. «Дедал та Ікар»

С.16-19

Дослідження засобів художньої виразності, дослідження засобів художньої виразності

 

 

  1.  

 

Стародавня Греція. «Дедал та Ікар»

С.16-19

Дослідження побудови і змісту художнього тексту

 

  1.  

 

Слов’янські народи. О.Бондарук «Міфи про створення світу та людей»

С.20-22

Входження в картину Формування умінь утримувати увагу,  послідовно читати за розділами, главами й розуміти цілісний зміст  таких книжок та окремих частин:  визначати тему, основну сюжетну лінію, головних та другорядних персонажів; тривалість подій  у часі

 

  1.  

 

О. Бондарук «Дана й Лада»

С.23-24

Фантазування Розвиток умінь будувати зв’язні аргументовані оцінні судження щодо загального змісту книжки, вчинків персонажів

 

  1.  

 

Робота з дитячою книгою

Здрастуй, шкільна бібліотеко!.

 

Удосконалення умінь самостійного використання довідково-інформаційного апарату дитячих книжок, видів бібліотечно-бібліографічної допомоги як важливих засобів під час вибору  книжок на відповідну тему, прогнозування їх змісту та кращого  розуміння.

 

  1.  

 

Медіавіконце «Історія медіа»

С.25

 

 

  1.  

 

Перевір свої досягнення

С.26

 

 

  1.  

 

Діагностична робота:  аудіювання

 

Сприймання-розуміння усної інформації. Аналіз та інтерпретація почутого. Висловлення власної думки про факти, події у сприйнятому на слух тексті

 

  1.  

 

Збагачуємося скарбами усної народної творчості

С. Грица «Наші джерела»

С.27-29

Види казок

 

  1.  

 

УНК «Заяче сало»

С.29-31

Мета твору Знаходження у текстах образних засобів (добір порівнянь, епітетів, метафор, багатозначних слів, фразеологічних зворотів), пояснення їх ролі у сприйманні прочитаного.

 

  1.  

 

ХНК «Дев’ять братів – сіроманців»

С.31-36

Словник Пояснення значень незнайомих слів, висловів, термінів у текстах різних видів; користування виносками,  тлумачними словниками, довідниками, спираючись на контекст, а також шляхом добору контекстуальних синонімів.

 

  1.  

 

ХНК «Дев’ять братів – сіроманців»

С.31-36

Передбачення Конкретизація, доповнення прочитаного новою інформацією, новим баченням через залучення ілюстративного матеріалу (малюнок, картина, музика).

 

  1.  

 

Робота з дитячою книгою.

 

 

 

  1.  

 

ХНК «Дев’ять братів – сіроманців»

С.31-36

Мета  Дослідження побудови і змісту художнього тексту

 

  1.  

 

Байка й притча «Жаба боязкіша від зайця»

С.37

Мораль, головна думка Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів

 

  1.  

 

Притча «Без труда нема плода»

С.38

Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів

 

  1.  

 

УНП «Стоїть явір над водою»

С. 38-40

дослідження засобів художньої виразності

 

  1.  

 

Проєкт «Улюблена українська народна пісня моєї родини»

С.40

Розвиток умінь будувати зв’язні аргументовані оцінні судження щодо загального змісту книжки, вчинків персонажів

 

  1.  

 

Легенди. «Хліб і золото»

С.41-42

Головна думка Дослідження побудови і змісту художнього тексту

 

  1.  

 

Прислів’я і приказки.

С.42-44

Робота в парах. Знаходження у текстах образних засобів (добір порівнянь, епітетів, метафор, багатозначних слів, фразеологічних зворотів), пояснення їх ролі у сприйманні прочитаного.

 

  1.  

 

Робота з дитячою книгою

Книжки для розваги. Книжки для навчання..

 

Розвиток умінь аргументувати власні читацькі переваги; пояснювати, що саме у таких книжках є найважливішим і найцікавішим; наводити приклади улюблених  дитячих книжок, тем читання

 

  1.  

 

Народні усмішки.

С.45

дослідження засобів художньої виразності. Заохочення дітей до творчості виконання різноманітних завдань, вправ для розвитку фантазії

 

  1.  

 

Медіавіконце «Колекції народної творчості»

С.46

музей

 

  1.  

 

Перевір свої досягнення

С.47

 

 

  1.  

 

Діагностична робота:  переказ

 

Придумування словесних картин; творчий переказ. Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

  1.  

 

Захоплюємося сторінками історії України

О.Олесь «Наші предки – слов’яни» осінь..»

С.48-51

Очікування   Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів

 

  1.  

 

«Ярослав Мудрий»

С.51- 53

Аналіз та інтерпретація почутого.

 

  1.  

 

І. Крип’якевич «Книги за княжих часів»

С.54

 Дослідження побудови і змісту художнього тексту

 

  1.  

 

Робота з дитячою книгою.

 

Формування умінь готувати письмовий відгук на прочитану книжку (за власним вибором).

 

  1.  

 

Медіавіконце «Кінофільми»

С.55

Формування умінь висловлювати оцінювальні судження. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

  1.  

 

О. Герасимова «Несподіване знайомство»

С.56-59

Ілюстрація  продовження тексту Застосування прийому перечитування з метою удосконалення, корекції техніки читання, повнішого розуміння змісту, пошуку відповідей на поставлені запитання.

 

  1.  

 

Д. Білоус «У назвах міст», А. Коваль «Знайомі незнайомці»

С.60-61

Сприймання-розуміння усної інформації.

 

  1.  

 

Місто Харків

С.61-62

Проєкт «Походження назв міст» Дослідження побудови і змісту науково-художнього тексту

 

  1.  

 

О. Лупій «22 січня», Брати Капранови «Незалежність України»

С.63-66

Проект «Історія мого прізвища» Дослідження побудови і змісту науково-художнього тексту

 

  1.  

 

Перевір свої досягнення

С.67

 

 

  1.  

 

Діагностична робота:  усний переказ

 

Придумування словесних картин; творчий переказ. Створення розповідей, історій за прочитаним, побаченим з різним ставленням

 

  1.  

 

Робота з дитячою книгою.

 

Удосконалення умінь брати активну участь у колективному обговоренні  змісту прочитаного: поважати іншу точку зору; аргументовано доповнювати відповіді учнів

 

  1.  

 

Розуміємо красу й добро

М. Рильський «Зима»

С.68-69

Напам’ять дослідження засобів художньої виразності

 

  1.  

 

Н. Бічуя «Чотири руді лисиці»

С.69-70

Мета твору. Формування умінь здійснювати самоконтроль, самооцінку власної читацької діяльності

 

  1.  

 

Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо»

С.71-76

Формування умінь утримувати увагу,  послідовно читати за розділами, главами й розуміти цілісний зміст  таких книжок та окремих частин:  визначати тему, основну сюжетну лінію, головних та другорядних персонажів; тривалість подій  у часі

 

  1.  

 

Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо»

С.71-76

Передача з їх допомогою загального емоційного настрою змісту твору, зміну емоційного настрою персонажа, стану природи

 

  1.  

 

Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький»

С.76-77

Проєкт «Мій ангел» Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

  1.  

 

М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника»

С.77-81

Удосконалення прийомів смислової та технічної сторін навички читання вголос і мовчки: застосування прийомів розуміння змісту текстів різних видів; виконання вправ, завдань з розвитку технічної сторони навички.

 

  1.  

 

М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника»

С.77-81

Передбачення Застосування різних видів читання: аналітичне/поглиблене, переглядове, вибіркове/пошукове

 

  1.  

 

Робота з дитячою книгою.

Новорічна поезія для Морозенька

 

 

Самостійний добір  і застосовування  під час декламації  поетичних творів та інсценізації  відповідні мовленнєві та позамовні засоби виразності

 

  1.  

 

М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника»

С.77-81

План Дослідження побудови і змісту художнього тексту. Самостійне складання плану оповідання, казки, статті; використання плану для переказу твору

 

  1.  

 

Медіавіконце «Електронне листування»

С.82

 

 

  1.  

 

Веселе слово. Д. Білоус «Колядник»

С.83-84

дослідження засобів художньої виразності

 

  1.  

 

Перевір свої досягнення

С.85

 

 

  1.  

 

Діагностична робота:  перевірка читання вголос

 

 

 

  1.  

 

Що цікавого прочитав у 1 семестрі?

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Іванова Ксенія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Войтенко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пунько Ольга Тарасівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Косенко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
14266
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку