Діагностувальна робота за розділом "Читаємо та розповідаємо про свої захоплення"

Про матеріал
Діагностувальна робота складена за підручником О.Савченко "Читання" для 4 класу
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 1

з читання

уч_____ 4-А
________________________________________

 

  1. Поєднай автора з назвою твору

 

Давид Гуліа    Читач Максимко

Василь Марсюк    Вже брами літа замикає осінь…

Марія Манеру    Розум, знання і сила

Ліна Костенко    Диктант

 

  1. Напиши види інформації ________________________________________________________.

 

  1. Що означає слово  - література

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Напиши назву гумористичного твору, з цього розділу.

________________________________________________________________

 

  1. Визнач головну думку  твору

Шипшина важко віддає плоди.
Вона людей хапає за рукава.
Вона кричить: - Людино, підожди!
О, підожди, людино, будь ласкава.
Не всі, не всі, хоч ягідку облиш!
Одна пташина так мене просила!
Я ж тут для всіх, а не для тебе лиш.
І просто осінь щоб була красива.

 

Головна думка твору ______________________________________

 

 

  1. Напиши, який з прочитаних творів тобі сподобався найбільше. Чим?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Якби ти був/була на місці Максимка яку б книгу ти прочитав/ла ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
docx
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
2694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку