Календарно-тематичне планування з математики 1 клас розроблено за підручником Гісь О. М. та Філяк І. В. програма Савченко О. ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
ІІ семестр |
||
|
Читання прикладів різними способами. Закріплення вмінь встановлювати взаємозв`язок між додаванням і відніманням. |
|
|
Числовий вираз та його значення. Числові вирази на дві дії. |
|
|
Порівняння числа та значення числового виразу. |
|
|
Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком. |
|
|
Порівняння двох числових виразів. |
|
|
Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності. |
|
|
Складання, запис і читання числових нерівнотей. |
|
|
Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання. |
|
|
Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому. |
|
|
Назви компонентів та результати дії віднімання. |
|
|
Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від`ємнику. |
|
|
Закріплення вивченого. |
|
|
Закріплення вивченого. |
|
|
Закріплення вивченого. Розв`язування задач. |
|
|
Геометрична фігура – круг. Предмети, круглі за формою. |
|
|
Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу. Зображення кутів на папері. |
|
|
Многокутники: трикутник, чотирикутник, п`ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу. |
|
|
Форми многокутників. Класифікація фігур за певники ознаками. |
|
|
Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус. |
|
|
Закріплення вивченого. |
|
|
Вимірювання довжини предметів іншими предметами. |
|
|
Вимірювання довжини предметів умовними одиницями. |
|
|
Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини. |
|
|
Розв`язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах. |
|
|
Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв`язування задач. |
|
|
Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв`язування задач, що містять одиниці довжини. |
|
|
Порівняння іменованого числа. |
|
|
Лічильна одиниця – десяток. Лічба десятками. Круглі числа. |
|
|
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання та віднімання розрядних чисел. |
|
|
Додавання та віднімння розрядних чисел – десятків. |
|
|
Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Читання й запис чисел від 11 до 20. |
|
|
Утворення чисел 11 – 20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць у мжах 20. |
|
|
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні й непарні числа другого десятка. |
|
|
Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа. |
|
|
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13 – 2. Розв`язування задач. |
|
|
Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів. |
|
|
Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка. |
|
|
Розв`язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів із невідомим доданком. |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
Знаходження невідомого від`ємника. Задача на знаходження невідомого від`ємника. |
|
|
Творча робота над задачею. |
|
|
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100. |
|
|
Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями. |
|
|
Віднімання розрядного числа. Розв`язування задач. |
|
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
|
|
Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел. |
|
|
Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел. |
|
|
Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення метр – дециметр, метр – сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених і одиницях довжини. |
|
|
Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику. |
|
|
Поняття «минула 1 година». Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, що виражені в годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події. |
|
|
Розв`язування задач на визначення початку, тривалості та закінчення події. |
|
|
Закріплення виченого в розділі «Час». |
|
|
Маса. Поняття рівноваги та нерівноваги. Задачі на встановлення за малюнками «що важче?», «що легше?». Прилади для зважування. |
|
|
Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування предметів. Запис результатів вимірювання маси. |
|
|
Задачі на порівняння і вимірювання маси предметів. |
|
|
Розв`язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах. |
|
|
Закріплення вмінь Розв`язувати задачі з одиницями маси. |
|
|
Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння об`єктів за місткістю. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел,виражених у літрах. |
|
|
Вимірювання місткості ємності за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості ємності. Розв`язування задач на місткість. |
|
|
Гроші. Паперові гроші і монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий - дешевший», «найдорожчий - найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму. |
|
|
Розв`язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості. |
|
|
Задачі про вартість на знаходження невідомого доданка. |
|
|
Порівняння вартостей. Розв`язуваннязадач на різницеве порівняння грошей. |
|
|
Формування поняття решти (здачі). Розв`язування задач на знаходження решти (здачі). |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від`ємника в задачах про вартість. |
|
|
Закріплення вмінь розв`язувати різні типи задач з одиницями вартості. Формування уявлень «вистачить грошей», «не вистачить грошей». |
|
|
Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм. |
|
|
Діаграми Венна. Істинні та хибні висловлювання. |
|
|
Закріплення вміння розв`язувати задачі вичених видів. |
|
|
Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів. |
|
|
Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів. |
|
|
Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів. |
|
|
Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
Повторення вивченого за рік. |
|
|
Повторення вивченого за рік. |
|