Календарно-тематичне планування з математики ІІ семестр 1 клас НУШ до підручника Гісь О. М. та Філяк І. В.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з математики 1 клас розроблено за підручником Гісь О. М. та Філяк І. В. програма Савченко О. ІІ семестр

Перегляд файлу

Тема уроку

Дата

ІІ семестр

  1.  

Читання прикладів різними способами. Закріплення вмінь встановлювати взаємозв`язок між додаванням і відніманням.

 

  1.  

Числовий вираз та його значення. Числові вирази на дві дії.

 

  1.  

Порівняння числа та значення числового виразу.

 

  1.  

Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком.

 

  1.  

Порівняння двох числових виразів.

 

  1.  

Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності.

 

  1.  

Складання, запис і читання числових нерівнотей.

 

  1.  

Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання.

 

  1.  

Залежність суми від зміни одного доданка при сталому другому.

 

  1.  

Назви компонентів та результати дії віднімання.

 

  1.  

Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від`ємнику.

 

  1.  

Закріплення вивченого.

 

  1.  

Закріплення вивченого.

 

  1.  

Закріплення вивченого. Розв`язування задач.

 

  1.  

Геометрична фігура – круг. Предмети, круглі за формою.

 

  1.  

Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу. Зображення кутів на папері.

 

  1.  

Многокутники: трикутник, чотирикутник, п`ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу.

 

  1.  

Форми многокутників. Класифікація фігур за певники ознаками.

 

  1.  

Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.

 

  1.  

Закріплення вивченого.

 

  1.  

Вимірювання довжини предметів іншими предметами.

 

  1.  

Вимірювання довжини предметів умовними одиницями.

 

  1.  

Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.

 

  1.  

Розв`язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах.

 

  1.  

Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв`язування задач.

 

  1.  

Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв`язування задач, що містять одиниці довжини.

 

  1.  

Порівняння іменованого числа.

 

  1.  

Лічильна одиниця – десяток. Лічба десятками. Круглі числа.

 

  1.  

Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання та віднімання розрядних чисел.

 

  1.  

Додавання та віднімння розрядних чисел – десятків.

 

  1.  

Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Читання й запис чисел від 11 до 20.

 

  1.  

Утворення чисел 11 – 20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10.

Віднімання від двоцифрових чисел їхніх десятків або одиниць у мжах 20.

 

  1.  

Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні й непарні числа другого десятка.

 

  1.  

Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа.

 

  1.  

Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13 – 2. Розв`язування задач.

 

  1.  

Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів.

 

  1.  

Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка.

 

  1.  

Розв`язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів із невідомим доданком.

 

  1.  

Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

 

  1.  

Знаходження невідомого від`ємника. Задача на знаходження невідомого від`ємника.

 

  1.  

Творча робота над задачею.

 

  1.  

Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100.

 

  1.  

Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями.

 

  1.  

Віднімання розрядного числа. Розв`язування задач.

 

  1.  

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.

 

  1.  

Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел.

 

  1.  

Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел.

 

  1.  

Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення метр – дециметр, метр – сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених і одиницях довжини.

 

  1.  

Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику.

 

  1.  

Поняття «минула 1 година». Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, що виражені в годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події.

 

  1.  

Розв`язування задач на визначення початку, тривалості та закінчення події.

 

  1.  

Закріплення виченого в розділі «Час».

 

  1.  

Маса. Поняття рівноваги та нерівноваги. Задачі на встановлення за малюнками «що важче?», «що легше?». Прилади для зважування.

 

  1.  

Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування предметів. Запис результатів вимірювання маси.

 

  1.  

Задачі на порівняння і вимірювання маси предметів.

 

  1.  

Розв`язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.

 

  1.  

Закріплення вмінь Розв`язувати задачі з одиницями маси.

 

  1.  

Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння об`єктів за місткістю. Порівняння, додавання та віднімання іменованих чисел,виражених у літрах.  

 

  1.  

Вимірювання місткості ємності за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості ємності. Розв`язування задач на місткість.

 

  1.  

Гроші. Паперові гроші і монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий - дешевший», «найдорожчий - найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму.

 

  1.  

Розв`язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості.

 

  1.  

Задачі про вартість на знаходження невідомого доданка.

 

  1.  

Порівняння вартостей. Розв`язуваннязадач на різницеве порівняння грошей.

 

  1.  

Формування поняття решти (здачі). Розв`язування задач на знаходження решти (здачі).

 

  1.  

Знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від`ємника в задачах про вартість.

 

  1.  

Закріплення вмінь розв`язувати різні типи задач з одиницями вартості. Формування уявлень «вистачить грошей», «не вистачить грошей».

 

  1.  

Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.

 

  1.  

Діаграми Венна. Істинні та хибні висловлювання.

 

  1.  

Закріплення вміння розв`язувати задачі вичених видів.

 

  1.  

Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів.

 

  1.  

Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів.

 

  1.  

Повторення вивченого. Закріплення вмінь розв`язувати задачі вивчених видів.

 

  1.  

Повторення та закріплення вивченого.

 

  1.  

Повторення та закріплення вивченого.

 

  1.  

Повторення вивченого за рік.

 

  1.  

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кіт Ірина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
2 серпня 2019
Переглядів
8610
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку