МАТЕМАТИКА
За підручником «Математика. 2 кл.», авт. Будна Н. О., Беденко М. В.
Типова освітня програма для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743)
4 години на тиждень
I СЕМЕСТР
№ уроку
|
Тема уроку |
Дата |
Примітки
|
||||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1 КЛАСІ |
|||||||
1 |
Вступ. Лічба в межах 20. Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Розв’язування задач. (№1–8) |
|
|
||||
2 |
Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5 у межах 10. Дії з «круглими» числами в межах 100. Розв’язування і порівняння задач. (№9–15) |
|
|
||||
3 |
Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах та дециметрах. Різницеве порівняння чисел. Додавання і віднімання у межах 100. Побудова відрізків. Порівняння задач. (№16–24) |
|
|
||||
4 |
Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7. Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння. (№25–32) |
|
|
||||
5 |
Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (№33–39) |
|
|
||||
6 |
Повторення десяткового складу двоцифрових чисел. Взаємозв'язок між гривнею та копійкою. Довжина ламаної лінії. Розв’язування задач на знаходження вартості. (№40–47) |
|
|
||||
7 |
Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. (№48–55) |
|
|
||||
8 |
Знаходження невідомого зменшуваного. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Взаємозв'язок дії додавання та віднімання. (№56–64) |
|
|
||||
9 |
Порівняння «круглих чисел». Розв'язування і порівняння задач. Знаходження значень виразів на дві дії. (№65–74) |
|
|
||||
10 |
Знаходження невідомого від'ємника. Розв'язування задач на знаходження невідомого від'ємника. Знаходження значень виразів на основі десяткового складу числа. Робота з діаграмою. (№75–81) |
|
|
||||
11 |
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Наступне і попереднє число. Додавання числа частинами. Числовий ряд. Творча робота над задачею. (№82–90) |
|
|
||||
12 |
Віднімання чисел частинами. Знаходження значень виразів на дві дії. Складання та розв’язування простих задач. (№91–98) |
|
|
||||
13 |
Тематична діагностувальна робота №1 з теми «Повторення матеріалу, вивченого в 1 класі». |
|
|
||||
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 ІЗ ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД |
|||||||
14 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв’язування і по рівняння задач. (№99–107) |
|
|
||||
15 |
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. По рівняння виразів. Розв’язування задач. (№108–116) |
|
|
||||
16 |
Додавання числа 4 з переходом через десяток. Прості задачі різних видів. Геометричні фігури. (№117–124) |
|
|
||||
17 |
Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння простих задач. (№125–132) |
|
|
||||
18 |
Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами. (№133–142) |
|
|
||||
19 |
Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток. Многокутники. (№143–151) |
|
|
||||
20 |
Додавання числа 5 із переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. (№152–160) |
|
|
||||
21 |
Віднімання числа 5 із переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків. (№161–168) |
|
|
||||
22 |
Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною. (№169–177) |
|
|
||||
23 |
Віднімання числа 6 із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№178–187) |
|
|
||||
24 |
Додавання числа 7 із переходом через десяток. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання, розв’язування та по рівняння задач. (№188–197) |
|
|
||||
25 |
Віднімання числа 7 із переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного. (№198–209) |
|
|
||||
26 |
Додавання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Порівняння чисел. (№210–219) |
|
|
||||
27 |
Віднімання числа 8 із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№220–228) |
|
|
||||
28 |
Додавання і віднімання чисел 7 і 8 з переходом через десяток. Периметр многокутника. Розв’язування задач. (№229–237) |
|
|
||||
29 |
Додавання числа 9 із переходом через десяток. Порівняння виразів, розв'язування задач. (№238–247) |
|
|
||||
30 |
Віднімання числа 9 із переходом через десяток. Розв’язування задач з недостатніми даними. Знаходження периметра многокутників. (№248–257) |
|
|
||||
31 |
Задачі на дві дії (ознайомлення). Обчислення та порівняння виразів. (№258–266) |
|
|
||||
32 |
Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Периметр чотирикутника. (№267–275) |
|
|
||||
33 |
Числові вирази. Читання числових виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразів. (№276–284) |
|
|
||||
34 |
Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Задачі на дві дії. (№285–292) |
|
|
||||
35 |
Розв’язування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутника. Повторення вивченого. (№293–299) |
|
|
||||
36 |
Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Кути многокутника. Прямий кут. (№300–308) |
|
|
||||
37 |
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. (№309–317) |
|
|
||||
38 |
Тематична діагностувальна робота №2 з теми «Додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток». |
|
|
||||
ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК |
|||||||
39 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Прямокутник. Знаходження значень виразів з дужками. Додавання і віднімання з допомогою числового ряду. (№318–325) |
|
|
||||
40 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Перевірка дії додавання. Розв'язування складених задач. Закріплення знань про прямокутник. (№326–333) |
|
|
||||
41 |
Повторення та закріплення вивченого. (№334–340) |
|
|
||||
42 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№341–347) |
|
|
||||
43 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення на … більше (на … менше). Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження периметра прямокутника. (№348–356) |
|
|
||||
44 |
Квадрат. Додавання двоцифрових чисел. Перевірка дії віднімання. Складання і розв’язування задач. (№357–365) |
|
|
||||
45 |
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразу. (№366–373) |
|
|
||||
46 |
Тематична діагностувальна робота №3 з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток». |
|
|
||||
ДОДАВАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК |
|||||||
47 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок). (№374–381) |
|
|
||||
48 |
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень виразів і розв'язання задач. (№382–389) |
|
|
||||
49 |
Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа. Розв’язування задач. (№390–399) |
|
|
||||
50 |
Додавання виду 55 + 6. Розв’язування задач. Знаходження довжини третьої сторони трикутника. (№400–409) |
|
|
||||
51 |
Додавання виду 53 + 7. Розв’язування складених задач та задач із зайвими даними. (№410–418) |
|
|
||||
52 |
Додавання виду 38 + 52. Розв’язування складених задач. (№419–427) |
|
|
||||
53 |
Усне віднімання виду 30 — 7. Запис виразів та знаходження їх значення. (№428–436) |
|
|
||||
54 |
Віднімання виду 42 — 5. Творча робота над задачею. (№437–446) |
|
|
||||
55 |
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач. (№447–455) |
|
|
||||
56 |
Віднімання виду 50 — 35. Розв’язування складених задач. (№456–464) |
|
|
||||
57 |
Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення). (№465–473) |
|
|
||||
58 |
Тематична діагностувальна робота №4 з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток». |
|
|
||||
ДІЯ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ |
|||||||
59 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Ознайомлення з дією множення. Знак множення. (№474–479) |
|
|
||||
60 |
Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Переставний закон дії множення. Задачі на множення. (№480–488) |
|
|
||||