Календарно-тематичне планування з Математики 2 клас 1 семестр

Про матеріал
За підручником «Математика. 2 кл.», авт. Будна Н. О., Беденко М. В. Типова освітня програма для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

За підручником «Математика. 2 кл.», авт. Будна Н. О.,         Беденко М. В.

Типова освітня програма для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України     від 12.08.2022 № 743)

4 години на тиждень

 

«Математика» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти  Будна Н. О., Беденко М. В. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I СЕМЕСТР

 

№ уроку

 

 

Тема уроку

 

Дата

 

Примітки

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1 КЛАСІ

1

Вступ. Лічба  в межах 20. Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Розв’язування задач. (№1–8)

 

 

2

Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5 у межах 10. Дії з «круглими» числами в межах 100. Розв’язування і порівняння задач. (№9–15)

 

 

3

Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах та дециметрах. Різницеве порівняння чисел. Додавання і віднімання у межах 100. Побудова відрізків. Порівняння задач. (№16–24)

 

 

4

Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7. Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння. (№25–32)

 

 

5

Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (№33–39)

 

 

6

Повторення десяткового складу двоцифрових чисел. Взаємозв'язок між гривнею та копійкою. Довжина ламаної лінії. Розв’язування задач на знаходження вартості. (№40–47)

 

 

7

Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. (№48–55)

 

 

8

Знаходження невідомого зменшуваного. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Взаємозв'язок дії додавання та віднімання. (№56–64)

 

 

9

Порівняння «круглих чисел». Розв'язування і порівняння задач. Знаходження значень виразів на дві дії. (№65–74)

 

 

10

Знаходження невідомого від'ємника. Розв'язування задач на знаходження невідомого від'ємника. Знаходження значень виразів на основі десяткового складу числа. Робота з діаграмою. (№75–81)

 

 

11

Додавання і віднімання чисел в межах 100. Наступне і попереднє число. Додавання числа частинами. Числовий ряд. Творча робота над задачею. (№82–90)

 

 

12

Віднімання чисел частинами. Знаходження значень виразів на дві дії. Складання та розв’язування простих задач. (№91–98)

 

 

13

Тематична діагностувальна робота №1 з теми «Повторення матеріалу, вивченого в 1 класі».

 

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 ІЗ ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД

14

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв’язування і по рівняння задач. (№99–107)

 

 

15

Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. По рівняння виразів. Розв’язування задач. (№108–116)

 

 

16

Додавання числа 4 з переходом через десяток. Прості задачі різних видів. Геометричні фігури. (№117–124)

 

 

17

Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння простих задач. (№125–132)

 

 

18

Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами. (№133–142) 

 

 

19

Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток. Многокутники. (№143–151)

 

 

20

Додавання числа 5 із переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. (№152–160)

 

 

21

Віднімання числа 5 із переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків. (№161–168)

 

 

22

Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною. (№169–177)

 

 

23

Віднімання числа 6 із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№178–187)

 

 

24

Додавання числа 7 із переходом через десяток. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання, розв’язування та по рівняння задач. (№188–197)

 

 

25

Віднімання числа 7 із переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного. (№198–209)

 

 

26

Додавання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Порівняння чисел. (№210–219)

 

 

27

Віднімання числа 8 із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№220–228)

 

 

28

Додавання і віднімання чисел 7 і 8 з переходом через десяток. Периметр многокутника. Розв’язування задач. (№229–237)

 

 

29

Додавання числа 9 із переходом через десяток. Порівняння виразів, розв'язування задач. (№238–247)

 

 

30

Віднімання числа 9 із переходом через десяток. Розв’язування задач з недостатніми даними. Знаходження периметра многокутників. (№248–257)

 

 

31

Задачі на дві дії (ознайомлення). Обчислення та порівняння виразів. (№258–266)

 

 

32

Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Периметр чотирикутника. (№267–275)

 

 

33

Числові вирази. Читання числових виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразів. (№276–284)

 

 

34

Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Задачі на дві дії. (№285–292)

 

 

35

Розв’язування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутника. Повторення вивченого. (№293–299)

 

 

36

Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Кути многокутника. Прямий кут. (№300–308)

 

 

37

Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. (№309–317)

 

 

38

Тематична діагностувальна робота №2 з теми «Додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток».

 

 

ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК

39

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Прямокутник. Знаходження значень виразів з дужками. Додавання і віднімання з допомогою числового ряду. (№318–325)

 

 

40

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Перевірка дії додавання. Розв'язування складених задач. Закріплення знань про прямокутник. (№326–333)

 

 

41

Повторення та закріплення вивченого. (№334–340)

 

 

42

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№341–347)

 

 

43

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення на … більше (на … менше). Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження периметра прямокутника. (№348–356)

 

 

44

Квадрат. Додавання двоцифрових чисел. Перевірка дії віднімання. Складання і розв’язування задач. (№357–365)

 

 

45

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразу. (№366–373)

 

 

46

Тематична діагностувальна робота №3 з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток».

 

 

ДОДАВАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК

47

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок). (№374–381)

 

 

48

Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень виразів і розв'язання задач. (№382–389)

 

 

49

Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа. Розв’язування задач. (№390–399)

 

 

50

Додавання виду 55 + 6. Розв’язування задач. Знаходження довжини третьої сторони трикутника. (№400–409)

 

 

51

Додавання виду 53 + 7. Розв’язування складених задач та задач із зайвими даними. (№410–418)

 

 

52

Додавання виду 38 + 52. Розв’язування складених задач. (№419–427)

 

 

53

Усне віднімання виду 30 — 7. Запис виразів та знаходження їх значення. (№428–436)

 

 

54

Віднімання виду 42 — 5. Творча робота над задачею. (№437–446)

 

 

55

Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач. (№447–455)

 

 

56

Віднімання виду 50 — 35. Розв’язування складених задач. (№456–464)

 

 

57

Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення). (№465–473)

 

 

58

Тематична діагностувальна робота №4 з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток».

 

 

ДІЯ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ

59

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Ознайомлення з дією множення. Знак множення. (№474–479)

 

 

60

Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Переставний закон дії множення. Задачі на множення. (№480–488)

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку