Календарне планування уроків курсу Математика в 2 класі
за навчально-методичним комплектом «Математика» В.Г.Бевз, Д. В. Васильєва
(посібник «Математика. 2 клас»
робочий зошит «Математика, частина 1» В. Г. Бевз, Д.В.Васильєва. 2 клас
Вчитель_______________________________________________________
І СЕМЕСТР
4 години х 15 тижнів = 60 годин = ___уроків (святкові дні____________________________)
№ уроку, |
Дата проведення |
Тема |
Стор. підр |
Стор зош |
|
|
Математика у природі. |
4-5 |
|
|
|
Математика у житті |
6-7 |
|
|
|
Скарбничка моїх досягнень Просторові відношення. Нумерація чисел першої сотні |
8 |
|
|
|
Цифри і чтисла. Дії та їх компоненти |
9 |
С.2 № 1-4 |
|
|
Порівняння чисел. Додавання і віднімання чисел у межах 100. Числові нерівності |
10 |
|
|
|
Вирази. Рівності. Нерівності. . |
11 |
С.3 № 1-4 |
|
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. |
12 |
С.4 № 1-4 |
|
|
Двоцифрові числа. Розряди чисел Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
13 |
С.5 № 1-4 |
|
|
Величини: час. Календар. Визначення часу за годинником. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
14 |
С.6 № 1-4 |
|
|
Величини: час. Дні тижня. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. |
15 |
С.7 № 1-3 |
|
|
Величини: довжина. Вимірювання довжини. |
16 |
|
|
|
Величини: довжина. Вимірювання довжини. |
|
С. 8 № 1-3 |
|
|
Взаємозв’язок між додаванням та відніманням. Числові рівності. Прості сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. |
17 |
|
|
|
Гроші. Прості сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. |
18 |
С. 9 № 1-4 |
|
|
Гроші. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. |
19 |
С.10 № 1-5 |
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані.. Величини: довжина. |
20 |
С.11 3 1-4 |
|
|
Геометричні фігури плоскі. Нестандартні задачі, які розв’язуються способом міркувань без виконання арифметичних дій.. |
21 |
С. 12 № 1-4 |
|
|
Діагностична робота 1 |
22 |
|
|
|
Додавання та віднімання в межах 20 Склад числа 10. Буквені вирази. Числові вирази. Переставний закон додавання.Додавання до числа 9. (додавання з переходом через розряд). Раціональні способи додавання. Прості, в тому числі геометричні, задачі. |
22, 23 |
С. 13 № 1-4С.14 № 1-4 |
|
|
Додавання до числа 8. Раціональні способи додавання Прості сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
24 |
С.15 № 1-7 |
|
|
Додавання до числа 7. Числові рівності та нерівності. |
25 |
С.16 № 1-16 |
|
|
Числові вирази. Вимірювання довжини відрізків. Прості сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
26 |
|
|
|
Додавання до числа 6. Знаходження невідомого компонента. Прості сюжетні задачі. |
27 |
С.17 № 1-4 |
|
|
Числові нерівності. Моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою графів або таблиць. |
28 |
|
|
|
Знаходження невідомого компонента під час дії віднімання. Віднімання від числа 11. Раціональні способи віднімання. |
29-30 |
С.18 № 1-5 |
|
|
Віднімання від чисел 12 та 13 . Раціональні способи віднімання. Прості, в тому числі геометричні, задачі. Величини: вага. |
30-31 |
С.19 № 1-4 |
|
|
Віднімання від чисел 14 та 15 . Визначення часу за годинником. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. |
31-32 |
С.20 № 1-4 |
|
|
Віднімання від чисел 16 та 17 . Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Математичні ребуси. Геометричні фігури об’ємні та плоскі. |
32-33 |
С.21 № 1-3 |
|
|
Величини: вага. Місткість. Простіі сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Віднімання від чисел 18 та 19 . |
34 |
С.22 № 1-4
|
|
|
Гроші. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані. Числові вирази. |
35 |
С.23 № 1-5 |
|
|
Таблиця додавання та віднімання в межах 20. Числові вирази. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
36 |
С.24 № 1-5 |
|
|
Числові вирази. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі на опрацювання даних. |
37 |
С.25 № 1-4 |
|
|
Діагностична робота 2 |
|
|
|
|
Вирази. Рівності. Нерівності Прості сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані Числові вирази. |
39 |
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні . Порядок виконання дій у виразах. Дужки. |
40 |
С.26 № 1-4 |
|
|
Прямокутник. Квадрат. Знайомство з периметром фігури. Числові нерівності |
41-42 |
С.27 № 1-5 |
|
|
Істинні та хибні твердження. Числові рівності та нерівності. |
42-43 |
С.28 № 1-5 |
|
|
Прямокутник. Квадрат. Знайомство з латиницею. Числові та буквені вирази. |
44-45 |
С.29 № 1-5 |
|
|
Коло. Круг. Числові вирази. Нестандартні задачі, на опрацювання даних, отриманих у процесі спостережень подій навколишнього світу. |
45-46 |
С.30 № 1-4 |
|
|
Рівняння з одним невідомим . Знаходження невідомого компонента дії віднімання. Прості задачі, компетентнісно – зорієнтовані. |
47 |
С.31 № 1-4 |
|
|
Розв’язування рівнянь способом добору; на основі правила знаходження невідомого компонента. Прості та складені сюжетні задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані.. |
48 |
С. 32 № 1-3 |
|
|
Розв’язування рівнянь способом добору; на основі правила знаходження невідомого компонента. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
49 |
С.34 № 1-4 |
|
|
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Знаходження периметра геометричних фігур. Числові вирази. |
50 |
С.35 № 1-4 |
|
|
Подвійні числові нерівності. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Визначення часу за годинником. |
51 |
С.36 № 1-3 |
|
|
Діагностична робота 3 |
52 |
С. 38 № 1-4 |
|
|
Додавння та віднімання в межах 100 Буквенні та числові вирази. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані Раціональні способи додавання і віднімання. Додавання суми до числа. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
53 |
С. 39 № 1-4 |
|
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок). Прості геометричні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Числові нерівності. |
54 |
С.41 № 1-4 |
|
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Додавання двоцифрового числа до двоцифрового. |
55-56 |
С. 42 № 1-3 |
|
|
Раціональні способи додавання і віднімання. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. |
56-57 |
С.4 № 1-4 |
|
|
Величини: місткість. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
57-58 |
С.44 № 1-3 |
|
|
Раціональні способи додавання і віднімання. Розв’язування рівнянь способом добору; на основі правила знаходження невідомого компонента. |
59 |
С.47 №1-4 |
|
|
Складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Раціональні способи додавання і віднімання. |
60 |
С.48 № 1-3 |
|
|
Діагностична робота 4 |
|
|
|
|
Віднімання двоцифрового числа від двоцифрового. Буквенні вирази. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. |
61 |
С.50 № 1-3 |
|
|
Раціональні способи віднімання. Порівняння виразів. Величини: маса. |
62 |
С.49 № 1-4 |
|
|
Геометричні фігури та величини Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Раціональні способи додавання і віднімання. |
63 |
С.51 № 1-4 |
|
|
Відрізок, пряма, промінь. Величини: довжина. Дециметр. «Магічні фігури». Математичні ребуси. |
64 |
С.53 № 1-4 С.63 № 1-5 |
|
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Розв’язування виразів. Знаходження значення виразів. |
65 |
С. 54 № 1-3 |
|
|
Нестандартні задачі, які розв’язуються способом міркувань без виконання арифметичних дій; задачі на опрацювання даних, отриманих у процесі спостережень подій навколишнього світу. |
|
С.55, С.56 № 1-4 |