Календарно – тематичне планування з математики для 2 класу (ІІ семестр) складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автори - Богданович М.В., Лишенко Г.П.
Математика
(за підручником «Математика: підруч. для 2 кл.
загальноосвіт. навч. закл. / М.В. Богданович, Г.П. Лишенко.
– К.: Генеза, 2012.- 160 с.: іл.»)
ІІ семестр
(4 години на тиждень)
№ з/п |
Зміст уроку |
Матеріал до уроку |
Дата |
Прим. |
Арифметичні дії множення і ділення (продовження) |
||||
|
Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення. Повторення лічби в межах 100 (с.3) |
|
|
|
|
Задачі на множення. Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100. Повторення додавання і віднімання чисел частинами (с.4) |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення додавання і віднімання в межах 100. Повторення назв компонентів дій додавання та віднімання (с.6) |
|
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Повторення переставної властивісті дії додавання (с.7) |
|
|
|
|
Дія ділення. Задачі дії різного ступеня. Повторення трикутника, чотирикутника |
461-467 |
|
|
|
Зв’язок дій множення і ділення. Розв’язування задач і прикладів на дії першого ступеня. Повторення запису чисел у вигляді суми розрядних доданків (с.12) |
468-475 |
|
|
|
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. Повторення різних способів додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд (с.13) |
476-482 |
|
|
|
Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Повторення про рік, місяць, добу(с.14) |
483-489 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 2. Назви чисел при діленні. Повторення додавання і віднімання числа 2 (с.16) |
490-498 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Самостійна робота. Повторення додавання і віднімання числа 3 (с.18) |
499-508 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задач на дії різного ступеня. Повторення додавання і віднімання числа 4 (с.19) |
516-523 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташування множників в умові. Повторення додавання і віднімання числа 5 (с.23) |
524-532 |
|
|
|
Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання. Повторення додавання і віднімання числа 6 (с.26) |
533-540 |
|
|
|
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Повторення додавання і віднімання числа 9 (с.34) |
541-546 |
|
|
|
Складання виразів з дужками. Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії. Самостійна робота. Повторення знаходження довжини ламаної лінії (с.31) |
547-555 |
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3. Складання задачі за даним розв’язанням. Повторення виразів зі змінною (с.22) |
565-571 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата. Повторення розпізнавання геометричних фігур (с.28) |
572-577 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром. Повторення знаходження значень виразів із буквеними даними (с.22) |
578-584 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення виразів з буквеним компонентом. Самостійна робота. Повторення додавання і віднімання чисел із переходом через розряд (с.29) |
585-592 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Повторення залежності між компонентами і результатом дій першого ступеня. Повторення задач на знаходження невідомого зменшуваного (с.30) |
593-600 |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
Тема |
Арифметичні дії множення і ділення (продовження) |
||||
|
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач. Повторення складання обернених задач до поданої (с.29) |
601-609 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Повторення периметра многокутника (с.34) |
610-615 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення і ділення (повторення). Повторення узагальненої таблиці додавання одноцифрових чисел (с.37) |
616-621 |
|
|
|
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Самостійна робота. Повторення застосування дужок для запису виразів (с.39) |
622-628 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Знаходження довжини сторони квадрата за периметром. Повторення порядку виконання дій у виразах, що містять дужки (с.40) |
629-636 |
|
|
|
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина», «чверть». Дії з іменованими числами (величинами). Складання простих і складених задач. Повторення порядку виконання дій у виразах, що містять дужки (с.40) |
637-646 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Обчислення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква. Самостійна робота. Повторення прямокутника (с.43) |
647-657 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Повторення периметра прямокутника (с.44) |
658-667 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Ознайомлення з задачею на дві дії, яка включає поняття «зменшення числа в кілька разів». Повторення квадрата (с.45) |
668-673 |
|
|
|
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. Повторення периметра квадрата (с.45) |
674-683 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів. Повторення знань про календар |
684-691 |
|
|
|
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах Самостійна робота. Повторення додавання виду 38 + 4(с.49) |
692-699 |
|
|
|
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. Знаходження периметра трикутника. Повторення додавання виду 76 + 4(с.50) |
700-709 |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема |
Арифметичні дії множення і ділення (продовження) |
||||
|
Складання таблиці множення числа 6 (практичне ознайомлення) Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Обчислення виразів з буквеним компонентом, у яких двічі повторюється одна і та сама буква. Повторення додавання виду 76 + 4 (с.50) |
720-729 |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу (година, хвилина, секунда). Визначення часу за годинником. Задачі на час. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. Повторення додавання виду 38 + 52 (с.51) |
730-738 |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Дії з іменованими числами (величинами). Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями. Повторення віднімання числа від суми (с.54) |
739-747 |
|
|
|
Таблиця ділення на 6 (практичне ознайомлення). Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим виразом. Самостійна робота. Повторення віднімання виду 40 — 8 (с.55) |
756-764 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на дії різного ступеня. Знаходження добутку, коли один із компонентів стоїть у дужках. Знаходження довжини ламаної. Повторення загального випадку віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд (с.58) |
765-773 |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6. Складені задачі на дії різного ступеня. Складання та обчислення виразів. Повторення віднімання суми від числа (с.64) |
774-780 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 7 (практичне ознайомлення) Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 7. Повторення дії множення (с.66) |
799-807 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Повторення назви чисел при множенні (с.68) |
816-825 |
|
|
|
Таблиця ділення на 7. Вправи на застосування таблиці ділення на 7. Вирази з невідомим множником. Складені задачі на сумісні дії. Повторення таблиці множення числа 2 та ділення на 2 (с.69) |
826-834 |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Творча робота над задачею. Складання виразів за малюнком та запитаннями. Складені задачі на сумісні дії. Самостійна робота. Повторення таблиці множення числа 3 (с.82) |
835-842 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 8 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 8. Розв’язання задачі на три дії. Повторення таблиці ділення на 3 (с.88) |
860-868 |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Пряма, точки, що лежать на прямій та поза нею. Порівняння довжин відрізків. Повторення таблиці множення числа 4 (с.93) |
869-874 |
|
|
|
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Поняття «третина», «чверть», «шоста». Повторення таблиці ділення на 4 (с.96) |
892-900 |
|
|
|
Зв'язок дії ділення з дією множення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом. Повторення таблиці множення числа 6 (с.109) |
909-916 |
|
|
|
Колові приклади. Складені задачі на сумісні дії. Знаходження сторони трикутника за відомим периметром і двома сторонами. Повторення таблиці ділення на 6 |
917-925 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Творча робота над задачею. Розв’язання задачі двома способами. Периметр. Самостійна робота. Повторення таблиці множення числа 7 |
926-934 |
|
|
|
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Порівняння виразів. Розв’язання задачі виразом за поданою схемою. Повторення таблиці ділення на 7(с.124) |
935-942 |
|
|
|
Таблиця ділення на 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9. Знаходження частини числа. Повторення таблиці множення числа 8(с129) |
943-950 |
|
|
|
Складені задачі на сумісні дії. Розташування відрізків у просторі (вертикально, горизонтально, похило). Кресленні відрізків. Повторення таблиці множення числа 9 (с.138) |
951-958 |
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема |
|
Переставна властивість множення. Застосування властивості для розв’язування прикладів. Складені задачі на сумісні дії. Периметр. |
965-972 |
|
|
|
Множення на 1 та 0. Складені задачі на сумісні дії. Самостійна робота. |
973-979 |
|
|
|
Ділення на 1, ділення числа самого на себе. Вправи на засвоєння вивченого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом. |
980-987 |
|
|
|
Ділення 0 на число. Неможливість ділення на 0. Складання виразів за текстовими даними. Задачі на знаходження невідомого третього доданка за відомою сумою двох доданків. |
988-994 |
|
|
|
Множення одноцифрових чисел на 10. Ділення числа, що закінчується нулями на 10. Складання оберненої задачі. Ускладнена задача на знаходження невідомого доданка. Самостійна робота. |
1002-1010 |
|
|
Повторення в кінці року |
||||
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Побудова відрізків. Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків. |
1026-1034 |
|
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
Зв'язок компонентів при відніманні та при додаванні. Додавання і віднімання виду 28+5, 46-7. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (ознайомлення). Задачі на дві дії. |
1043-1050 |
|
|
|
Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Перетворення іменованих чисел, дії з іменованими числами. |
1051-1057 |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом та без переходу через розряд. Перевірка дій віднімання додаванням. Підсумковий урок за рік |
1058-1064 |
|
Тема |