Мета: формувати в учнів навички табличного множення числа 3; вправляти у розв'язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати акуратність.
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач
Йшли 4 їжаки, Кожен ніс по три грибки. Скільки всіх було грибків В чотирьох цих їжаків? ЗАДАЧІ У ВІРШАХ
Номер слайду 4
Йшло 4 віслюки, Кожен ніс по два мішки. Скільки всіх було мішків В чотирьох цих віслюків?
Номер слайду 5
В кожну миску 3 котлети Клала лиска Віолетта. Мисочок у лиски 6. А котлет? Хто відповість?
Номер слайду 6
На столі – 4 миски, В кожній з них по 3 сосиски. Скільки всіх сосисок там Знати хочеться котам.
Номер слайду 7
Сума чисел 9 і 7; 14 і 8; 35 і 38. Різниця чисел 33 і 6; 40 і 17; 60 і 9. Добуток чисел 3 і 7; 2 і 8; 3 і 6. Частка чисел 12 і 2; 14 і 2; 18 і 2. МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
Номер слайду 8
УСНЕ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Щоб полити одну грядку, потрібно 3 відра води. Скільки потрібно води, щоб полити 7 таких грядок?
Номер слайду 9
Оля намалювала 10 кружечків, розташувавши їх у 2 ряди, в кожному ряду – порівну. Скільки кружечків в одному ряду?
Номер слайду 10
У бібліотеці було видано 16 книг, по 2 книги кожному відвідувачу. Скільки було відвідувачів?
Номер слайду 11
У три ряди намалювали 12 кружечків, у кожному ряду порівну. Скільки кружечків вийшло в ряду?