КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з «Математики» для 4 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Математика» для 4 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)
5 годин на тиждень
Вчитель: Малая Анастасія Русланівна
2022 р.
II семестр
РОЗДІЛ 4. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа
№ з/п |
Дата по плану/ по факту |
Сторінка підручника |
Тема уроку |
примітки |
||
1 |
17.01 |
|
121 |
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
|
|
2 |
18.01 |
|
123 |
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
|
|
3 |
19.01 |
|
124 |
Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху |
|
|
4 |
20.01 |
|
125 |
Повторюємо вивчене |
|
|
5 |
21.01 |
|
126 |
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
6 |
24.01 |
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
7 |
25.01 |
|
127 |
Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки» |
|
|
8 |
26.01 |
|
128 |
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
|
|
9 |
27.01 |
|
129 |
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
|
|
10 |
28.01 |
|
130 |
Вивчаємо геометричні фігури в просторі |
|
|
РОЗДІЛ 5. Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове
11 |
31.01 |
|
131 |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення |
|
|
12 |
01.02 |
|
132 |
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово |
|
|
13 |
02.02 |
|
4 |
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
|
14 |
03.02 |
|
6 |
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
|
15 |
04.02 |
|
7 |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами |
|
|
16 |
07.02 |
|
8 |
Знайомимось із задачами на пропорційне ділення |
|
|
17 |
08.02 |
|
10 |
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
|
|
18 |
09.02 |
|
12 |
Множимо кругле число на одноцифрове |
|
|
19 |
10.02 |
|
14 |
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
|
|
20 |
11.02 |
|
16 |
Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення |
|
|
21 |
14.02 |
|
18 |
Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення |
|
|
22 |
15.02 |
|
19 |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями |
|
|
23 |
16.02 |
|
21 |
Розв’язуємо задачі |
|
|
24 |
17.02 |
|
23 |
Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
25 |
18.02 |
|
25 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
26 |
21.02 |
|
27 |
Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
27 |
22.02 |
|
29 |
Множимо і ділимо іменовані числа |
|
|
28 |
23.02 |
|
31 |
Ділимо з остачею |
|
|
29 |
24.02 |
|
33 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
30 |
25.02 |
|
35 |
Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|
31 |
28.02 |
|
37 |
Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину |
|
|
32 |
01.03 |
|
39 |
Повторюємо вивчене |
|
|
33 |
02.03 |
|
40 |
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
34 |
03.03 |
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
35 |
04.03 |
|
41 |
Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень» |
|
|
РОЗДІЛ 6. Вивчаємо письмові множення і ділення
на двоцифрове і трицифрове числа
36 |
14.03 |
|
42 |
Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове |
|
||||
37 |
15.03 |
|
43 |
Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число |
|
||||
38 |
16.03 |
|
45 |
Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
||||
39 |
17.03 |
|
47 |
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
||||
40 |
18.03 |
|
49 |
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
||||
41 |
21.03 |
|
50 |
Ділимо числа, які закінчуються нулями |
|
||||
42 |
22.03 |
|
51 |
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках |
|
||||
43 |
23.03 |
|
52 |
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове |
|
||||
44 |
24.03 |
|
53 |
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках |
|
||||
45 |
25.03 |
|
54 |
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань |
|
||||
46 |
28.03 |
|
56 |
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху |
|
||||
47 |
29.03 |
|
58 |
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами |
|
||||
48 |
30.03 |
|
60 |
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами |
|
||||
49 |
31.03 |
|
61 |
Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху |
|
||||
50 |
01.04 |
|
63 |
Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу |
|
||||
51 |
04.04 |
|
65 |
Множимо і ділимо іменовані числа |
|
||||
52 |
05.04 |
|
67 |
Виконуємо ділення з остачею |
|
||||
53 |
06.04 |
|
69 |
Узагальнюємо задачі на процеси |
|
||||
54 |
07.04 |
|
71 |
Розв’язуємо задачі на процеси |
|
||||
55 |
08.04 |
|
73 |
Повторюємо вивчене |
|
||||
56 |
11.04 |
|
72 |
Досліджуємо задачі на процеси |
|
||||
57 |
12.04 |
|
75 |
Перевіряємо свої досягнення |
|
||||
58 |
13.04 |
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
||||
59 |
14.04 |
|
76 |
Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів» |
|
||||
РОЗДІЛ 7. Знаходимо площі фігур. вивчаємо дроби
60 |
15.04 |
|
77 |
Узагальнюємо знання про геометричні фігури |
|
||
61 |
18.04 |
|
79 |
Знайомимось із площею фігури |
|
||
62 |
19.04 |
|
81 |
Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2 |
|
||
63 |
20.04 |
|
83 |
Дізнаємось про формулу площі прямокутника |
|
||
64 |
21.04 |
|
85 |
Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них |
|
||
65 |
22.04 |
|
87 |
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2 |
|
||
66 |
26.04 |
|
89 |
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га |
|
||
67 |
27.04 |
|
91 |
Узагальнюємо знання про частини цілого |
|
||
68 |
28.04 |
|
93 |
Знайомимось із поняттям дробу |
|
||
69 |
29.04 |
|
95 |
Вивчаємо дроби |
|
||
70 |
03.05 |
|
97 |
Порівнюємо дроби |
|
||
71 |
04.05 |
|
99 |
Порівнюємо дроби |
|
||
72 |
05.05 |
|
100 |
Розв’язуємо задачі |
|
||
73 |
06.05 |
|
101 |
Знаходимо дріб від числа |
|
||
74 |
10.05 |
|
103 |
Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа |
|
||
75 |
11.05 |
|
105 |
Знаходимо число за величиною його дробу |
|
||
76 |
12.05 |
|
107 |
Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
|
||
77 |
13.05 |
|
109 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
|
||
78 |
16.05 |
|
111 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
|
||
79 |
17.05 |
|
112 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
|
||
80 |
18.05 |
|
113 |
Розв’язуємо задачі |
|
||
81 |
19.05 |
|
114 |
Розв’язуємо задачі |
|
||
82 |
20.05 |
|
115 |
Розв’язуємо задачі |
|
||
83 |
23.05 |
|
117 |
Перевіряємо свої досягнення |
|
||
84 |
24.05 |
|
|
Тематична діагностувальна робота |
|
||
85 |
25.05 |
|
118 |
Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії» |
|
||
РОЗДІЛ 8. Вимірюємо час. узагальнюємо вивчене в 4 класі
86 |
26.05 |
|
119 |
Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу |
|
87 |
27.05 |
|
121 |
Розв’язуємо задачі на час |
|
88 |
30.05 |
|
123 |
Розв’язуємо задачі на час |
|
88 |
31.05 |
|
125 |
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії |
|
89 |
01.06 |
|
126 |
Узагальнюємо вивчене про типові задачі |
|
90 |
02.06 |
|
127 |
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності |
|
91/92 |
03.06 |
|
129 |
Узагальнюємо вивчене про дроби |
|
93/94 |
06.06 |
|
130 |
Перевір свої досягнення |
|
95/96 |
07.06 |
|
131 |
Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я» |
|