Календарно-тематичне планування з математики 2 семестр 4 КЛАС НУШ

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з «Математики» 2 семестр для 4 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Математика» для 4 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з «Математики» для 4 класу

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Математика» для 4 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)

5 годин на тиждень

 

 

 

Вчитель: Малая Анастасія Русланівна

 

 

 

 

 

2022 р.

II семестр

 

РОЗДІЛ 4. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

№ з/п

Дата по плану/ по факту

Сторінка підручника

Тема уроку

примітки

1

17.01

 

121

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

2

18.01

 

123

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

3

19.01

 

124

Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

 

4

20.01

 

125

Повторюємо вивчене

 

5

21.01

 

126

Перевіряємо свої досягнення

 

6

24.01

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

7

25.01

 

127

Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки»

 

8

26.01

 

128

Вивчаємо геометричні фігури на площині

 

9

27.01

 

129

Вивчаємо геометричні фігури на площині

 

10

28.01

 

130

Вивчаємо геометричні фігури в просторі

 

РОЗДІЛ 5. Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове

11

31.01

 

131

Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення

 

12

01.02

 

132

Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово

 

13

02.02

 

4

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

14

03.02

 

6

Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

15

04.02

 

7

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами

 

16

07.02

 

8

Знайомимось із задачами на пропорційне ділення

 

17

08.02

 

10

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

 

18

09.02

 

12

Множимо кругле число на одноцифрове

 

19

10.02

 

14

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

 

20

11.02

 

16

Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення

 

21

14.02

 

18

Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення

 

22

15.02

 

19

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями

 

23

16.02

 

21

Розв’язуємо задачі

 

24

17.02

 

23

Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями

 

25

18.02

 

25

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

26

21.02

 

27

Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

27

22.02

 

29

Множимо і ділимо іменовані числа

 

28

23.02

 

31

Ділимо з остачею

 

29

24.02

 

33

Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

30

25.02

 

35

Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями

 

31

28.02

 

37

Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину

 

32

01.03

 

39

Повторюємо вивчене

 

33

02.03

 

40

Перевіряємо свої досягнення

 

34

03.03

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

35

04.03

 

41

Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень»

 

РОЗДІЛ 6. Вивчаємо письмові множення і ділення
на двоцифрове і трицифрове числа

36

14.03

 

42

Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове

 

37

15.03

 

43

Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число

 

38

16.03

 

45

Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

 

39

17.03

 

47

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом

 

40

18.03

 

49

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

 

41

21.03

 

50

Ділимо числа, які закінчуються нулями

 

42

22.03

 

51

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках

 

43

23.03

 

52

Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове

 

44

24.03

 

53

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках

 

45

25.03

 

54

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань

 

46

28.03

 

56

Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху

 

47

29.03

 

58

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами 

 

48

30.03

 

60

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами

 

49

31.03

 

61

Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху

 

50

01.04

 

63

Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу

 

51

04.04

 

65

Множимо і ділимо іменовані числа

 

52

05.04

 

67

Виконуємо ділення з остачею

 

53

06.04

 

69

Узагальнюємо задачі на процеси

 

54

07.04

 

71

Розв’язуємо задачі на процеси

 

55

08.04

 

73

Повторюємо вивчене

 

56

11.04

 

72

Досліджуємо задачі на процеси

 

57

12.04

 

75

Перевіряємо свої досягнення

 

58

13.04

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

59

14.04

 

76

Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів»

 

РОЗДІЛ 7. Знаходимо площі фігур. вивчаємо дроби

60

15.04

 

77

Узагальнюємо знання про геометричні фігури

 

61

18.04

 

79

Знайомимось із площею фігури

 

62

19.04

 

81

Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2

 

63

20.04

 

83

Дізнаємось про формулу площі прямокутника

 

64

21.04

 

85

Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них

 

65

22.04

 

87

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2

 

66

26.04

 

89

Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га

 

67

27.04

 

91

Узагальнюємо знання про частини цілого

 

68

28.04

 

93

Знайомимось із поняттям дробу

 

69

29.04

 

95

Вивчаємо дроби

 

70

03.05

 

97

Порівнюємо дроби

 

71

04.05

 

99

Порівнюємо дроби

 

72

05.05

 

100

Розв’язуємо задачі

 

73

06.05

 

101

Знаходимо дріб від числа

 

74

10.05

 

103

Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа

 

75

11.05

 

105

Знаходимо число за величиною його дробу

 

76

12.05

 

107

Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу

 

77

13.05

 

109

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

 

78

16.05

 

111

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

 

79

17.05

 

112

Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу

 

80

18.05

 

113

Розв’язуємо задачі

 

81

19.05

 

114

Розв’язуємо задачі

 

82

20.05

 

115

Розв’язуємо задачі

 

83

23.05

 

117

Перевіряємо свої досягнення

 

84

24.05

 

 

Тематична діагностувальна робота

 

85

25.05

 

118

Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії»

 

 

РОЗДІЛ 8. Вимірюємо час. узагальнюємо вивчене в 4 класі

86

26.05

 

119

Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу

 

87

27.05

 

121

Розв’язуємо задачі на час

 

88

30.05

 

123

Розв’язуємо задачі на час

 

88

31.05

 

125

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії

 

89

01.06

 

126

Узагальнюємо вивчене про типові задачі

 

90

02.06

 

127

Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності

 

91/92

03.06

 

129

Узагальнюємо вивчене про дроби

 

93/94

06.06

 

130

Перевір свої досягнення

 

95/96

07.06

 

131

Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я»

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
12 січня 2022
Переглядів
4245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку