Календарно-тематичне планування з математики

Про матеріал
Згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804. Складено до підручника: Математика. 5 кл.: підруч. для закл.заг.серед.освіти/О.С.Істер. – 2-ге вид.,доопрац. – Київ:Генеза, 2018. – 288 с.:іл.
Перегляд файлу

______________________________________
______________________________________

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

 

 

_________________________

                         

 «______» __________________202__ р.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор школи

 

 

_______________________

 

 «______» __________________202____ р.

 

Календарно-тематичне планування 

з математики

для 5-А, 5-Б, 5-В  класів

на  2020 / 2021  н.р.

__________________________

Розглянуто на засіданні МО

Вчителів ШМК (_____________)

Протокол № ________ від «_____»__________2020 р.

Голова  МО _____________________________

    (ПІБ, підпис)

Обговорено на засіданні

педагогічної ради

Протокол № _____від «_____»_______2020 р

 

Згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

Складено до підручника:

Математика. 5 кл.: підруч. для закл.заг.серед.освіти/О.С.Істер. – 2-ге вид.,доопрац. – Київ:Генеза, 2018. – 288 с.:іл.

 

5 клас

Математика

(4 год на тиждень;  у І семестрі – 64 год, у ІІ семестрі – 76 год)

№ теми

 

Назва теми

Кількість годин

Кількість контрольних робіт

 

1

Натуральні числа. Геометричні фігури і величини.

60

діагностична + 5

2

Дробові числа

66

4

 

3

Повторення та систематизація навчального матеріалу

14

1

 

Разом

140

11

* Час відведений на виконання контрольних робіт може варіюватися від 15 до 40 хвилин залежно від теми.


5-й клас. МАТЕМАТИКА

(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень,)

п/п

Дата

К-ть

год

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня

Домашнє завдання

Повторення

5-А

5-Б

5-В

І С Е М Е С Т Р

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

 

№3, 5, 7

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

№10, 13,16

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

№18,21, 23, 25

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи.

№30,32,37, 40

 

Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Натуральні числа. Число нуль.

Учень/учениця:

 

наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;

 

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;  геометричні фігури, вказані у змісті;

 

розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;

 

розрізняє: цифри і числа

 

читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;

 

використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;

 

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

 

пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;

 

пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;

 

класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів;

 

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

 

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника;

 

розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

 

розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні

§1 № 46,48,51, 53

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Цифри. Десятковий запис натуральних  чисел

§1№55, 60, 66, 68

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Порівняння натуральних чисел.

Самостійна робота

§2 П.р. №76, С.Р.  78, 80, 82
Д.Р. № 86, 89, 92, 94

В.Р. № 96, 102, 104, 106

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Додавання натуральних  чисел. Властивості додавання.

§3 П.р. №111,

С.Р. №113,116, 118

Д.Р. № 127, 130, 133

В.Р.№ 119, 138, 140

 

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Додавання натуральних  чисел. Властивості додавання.

§3 №123, 125,

Додатково: № 146, 148

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Віднімання натуральних  чисел.

§4 П.р. №152, 154

С.Р. № 158, 161, 164

Д.Р. № 169, 171, 173, 175

В.Р.№ 177, 180, 189,192

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Віднімання натуральних  чисел.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Повторення матеріалу за курс початкової школи

Додавання та віднімання натуральних  чисел. (Розв’язування вправ).Самостійна робота

§3-4
викон.домашню с.р. на стор.32-33

 

  1.  

 

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації

Робота з картками

 

  1.  

 

 

 

1

Контрольна робота №1 з теми:  «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини».

 

 

  1.  

 

 

 

1

Аналіз контрольної  роботи. Множення натуральних  чисел. Властивості множення.

§5 П.р. № 200, 2005

С.Р. № 2008, 211

Д.Р. № 213, 216, 228

В.Р.№ 218, 221, 223, 229

 

  1.  

 

 

 

1

Множення натуральних  чисел. Властивості множення.

§5 П.р. №233, 235

С.Р. № 237, 239, 241

Д.Р. № 244, 246, 249, 252

В.Р.№ 254, 257, 258

 

  1.  

 

 

 

1

Множення натуральних  чисел. Властивості множення. (Розв’язування вправ)

§7№228,233,236

§8№280,285,288,290

 

  1.  

 

 

 

1

Квадрат і куб натурального числа.

§7 П.р.№ 261, 263

С.Р. № 265, 269, 270

Д.Р. № 271, 273, 277, 279

В.Р.№281, 283, 285

 

  1.  

 

 

 

1

Квадрат і куб натурального числа.

Самостійна робота

§7 № 287, 288

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення натуральних чисел.

§8 П.р.№293

С.Р. № 295, 297

Д.Р. № 299, 302, 304

В.Р.№ 313, 315

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення натуральних чисел.

§8 №306,309, 316

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення натуральних чисел. (Розв’язування вправ).

Робота з картками, проект

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення з остачею.

§9 П.р.№321

С.Р. № 323, 326

Д.Р. № 330, 333

В.Р.№334

 

  1.  

 

 

 

1

Ділення з остачею.(Розв’язування вправ).

Самостійна робота

Проектна діяльність

 

  1.  

 

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації

Викон.дом.с.р. на стор.53-54

 

  1.  

 

 

 

1

Контрольна робота №2 з теми:  «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини».

 

 

  1.  

 

 

 

1

Аналіз контрольної  роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули.

§10 П.р.№338

С.Р. № 342, 345, 347

Д.Р. № 349, 351, 353

В.Р.№365, 371

 

  1.  

 

 

 

1

Числові вирази. Буквені вирази та формули.

§10 П.р.№ 368

С.Р. № 356,360

Д.Р. № 358, 369

В.Р.№370

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування вправ

Робота з картками за рівнями

 

  1.  

 

 

 

1

Рівняння.

§11 П.р.№ 374

С.Р. № 376, 378

Д.Р. № 389,391, 394

В.Р.№ 396, 407, 410

 

  1.  

 

 

 

1

Рівняння.

§11 №399, 401, 404

Додатково: 412, 414

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування вправ. Самостійна робота

Робота з картками

 

  1.  

 

 

 

1

Текстові задачі на рух

§12 №419, 423

 

  1.  

 

 

 

1

Текстові задачі на рух

§12 № 425, 428, 430

Додатково: 437

 

  1.  

 

 

 

1

Текстові задачі економічного змісту

§13П.р.№ 443, 445

С.Р. № 447, 449

Д.Р. № 451, 453, 455,

В.Р.№ 457, 460, 468

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь

§14 №474, 476, 479

Додатково: № 481

 

  1.  

 

 

 

1

Комбінаторні задачі.

§15 №489, 492, 498, 500

 

  1.  

 

 

 

1

Комбінаторні задачі. Самостійна робота

§15 № 508, 510, 513, 515

 

  1.  

 

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації

§16 П.р.№545, 547

С.Р. № 549, 551, 553

Д.Р. № 558, 560, 562

В.Р.№ 564, 567, 569

 

  1.  

 

 

 

1

Контрольна робота № 3 з теми:  «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини».

 

 

  1.  

 

 

 

1

Аналіз контрольної  роботи. Відрізок та довжина відрізка.

§17 П.р.№ 575, 575

С.Р. № 577, 579, 583

Д.Р. № 585, 589, 591

В.Р.№594, 599, 601

 

  1.  

 

 

 

1

Промінь, пряма

§18 П.р.№603, 613

С.Р. № 607, 609, 611

Д.Р. № 617, 620

В.Р.№623, 625

 

  1.  

 

 

 

1

Координатний промінь. Шкала.

§19 П.р.№631

С.Р. № 633,635,638,643

Д.Р. № 647, 649, 652

В.Р.№655,657,661

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування вправ. Самостійна робота

Викон.дом.с.р. на стор.110-111

 

  1.  

 

 

 

1

Кут, види кутів

§20 П.р.№663, 666, 668,670

С.Р. № 674,676,679

Д.Р. № 681,683,685

В.Р.№687, 688 (2, 3), 689

 

  1.  

 

 

 

1

Величина кута. Вимірювання та побудова кутів

§21 П.р.№694, 697

С.Р. № 699, 701, 704

Д.Р. № 717, 722, 726

В.Р.№ 729, 731, 737

 

  1.  

 

 

 

1

Види кутів. Розв’язування вправ. Самостійна робота

§21 № 707, 710, 712, 714

 

  1.  

 

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації

Викон.дом.к.р.

 

  1.  

 

 

 

1

Контрольна робота № 4 з теми:  «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини».

 

 

  1.  

 

 

 

1

Аналіз контрольної  роботи. Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами.

§22 П.р.№ 740, 743

С.Р. № 746, 748, 750

Д.Р. № 752, 756, 758

В.Р.№ 760, 763, 767

 

  1.  

 

 

 

1

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами.

§22 № 765, 766

 

  1.  

 

 

 

1

Трикутник. Види трикутників. Самостійна робота

Робота з картками

 

  1.  

 

 

 

1

Прямокутник. Квадрат.

§23 П.р.№770

С.Р. № 772

Д.Р. № 774, 776

В.Р.№778, 781, 784

 

  1.  

 

 

 

1

Площа прямокутника і квадрата.

§24 П.р.№787, 789

С.Р. № 791, 794, 806

Д.Р. № 809, 811, 813

В.Р.№820, 824,827

 

  1.  

 

 

 

1

Площа прямокутника і квадрата. (Розв’язування вправ).

§24 № 797, 798, 801, 804

 

  1.  

 

 

 

1

Прямокутний паралелепіпед.

§25 П.р.№839

С.Р. № 842, 845, 846

Д.Р. № 848, 850, 855

В.Р.№862, 865

 

  1.  

 

 

 

1

Прямокутний паралелепіпед.

Самостійна робота

§25 №857,860

 

  1.  

 

 

 

1

Куб.

Виконати проект

 

  1.  

 

 

 

1

Піраміда.

Творча робота

 

  1.  

 

 

 

1

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба.

§26 П.р.№874, 876, 878

С.Р. № 881,883, 886

Д.Р. № 890, 892, 894

В.Р.№907, 911

 

  1.  

 

 

 

1

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. (Розв’язування вправ). Самостійна робота

§26 № 896, 898, 900, 903, 905

 

  1.  

 

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації

Викон. дом.с.р. на стор. 155-156

 

  1.  

 

 

 

1

Контрольна робота №5 з теми:  «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини».

 

 

  1.  

 

 

 

1

Аналіз контрольної  роботи. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Завдання на картках

 

  1.  

 

 

 

1

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

Індивідуальна робота

 

 


5-й клас. МАТЕМАТИКА

(140 год. II семестр — 76 год, 4 год на тиждень,)

п/п

Дата

К-ть

год

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня

Домашнє завдання

Повторення

5-А

5-Б

5-В

І I С Е М Е С Т Р

Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ

  1.  

 

 

 

1

Звичайні дроби.

Учень/учениця:

наводить приклади: звичайних і десяткових дробів;

розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби

пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;

читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа;

формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного;

розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

 

 

  1.  

 

 

 

1

Звичайні дроби.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Звичайні дроби і ділення натуральних чисел

 

 

  1.  

 

 

 

1

Звичайні дроби і ділення натуральних чисел.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

 

 

  1.  

 

 

 

1

Правильні та неправильні дроби.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Правильні та неправильні дроби. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Мішані числа.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Мішані числа.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Мішані числа.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Мішані числа. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

 

 

 

  1.  

 

 

 

1

Розв’язування вправ.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації

 

 

  1.  

 

 

 

1

Контрольна робота №6 з теми:  «Дробові числа і дії над ними»

 

 

  1.  

 

 

 

1

Аналіз контрольної  роботи. Розв'язування вправ.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Порівняння десяткових дробів.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Порівняння десяткових дробів. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Округлення десяткових дробів

 

 

  1.  

 

 

 

1

Округлення десяткових дробів. Розв'язування вправ.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Округлення десяткових дробів. Самостійна робота.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Арифметичні дії з десятковими дробами. Додавання  і віднімання десяткових дробів

 

 

  1.  

 

 

 

1

Додавання  і віднімання десяткових дробів. Розв'язування вправ.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Розв'язування вправ.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Розв'язування текстових задач на  додавання  і віднімання десяткових дробів

 

 

  1.  

 

 

 

1

Розв'язування вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

 

 

 

1

Узагальнення і систематизація знань з теми.

 

 

  1.  

 

 

 

1

Контрольна робота №7 з теми:  «Дробові числа і дії над ними»

 

 

  1.  

 

 

 

1

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

 

 

  1.  

 

 

 

1

Множення десяткових дробів.

 

 

 

  1.  

 

 

 

1

Множення десяткових дробів.

 

 

 

  1.  

 

 

 

1

Окремі випадки множення десяткових дробів. Розв'язування вправ.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Окремі випадки множення десяткових дробів. Розв'язування вправ.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ. Самостійна робота.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Ділення десяткових дробів на натуральне число.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Ділення десяткових дробів на десятковий дріб.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Ділення десяткових дробів.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Ділення десяткових дробів. Розв'язування вправ і задач.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ. Самостійна робота

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами.

 

 

  1.           

 

 

 

1

 

Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами.

 

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв’язування текстових задач.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв’язування текстових задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.           

 

 

 

1

Узагальнення і систематизація знань з теми.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Контрольна робота №8 з теми:  «Дробові числа і дії над ними»

 

 

  1.           

 

 

 

1

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ і задач.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Відсотки. Знаходження відсотків від даного  числа

 

 

  1.           

 

 

 

1

Відсотки. Знаходження відсотків від даного  числа

 

 

  1.           

 

 

 

1

Знаходження числа за його відсотком

 

 

  1.           

 

 

 

1

Знаходження числа за його відсотком

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ.

Самостійна робота

 

 

  1.           

 

 

 

1

Середнє арифметичне. Середнє значення величини

 

 

  1.           

 

 

 

1

Середнє арифметичне. Середнє значення ве-личини

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ.

 

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ. Самостійна робота

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ і задач.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ і задач.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ і задач. Самостійна робота

 

 

  1.           

 

 

 

1

Узагальнення і систематизація знань з теми.

 

 

  1.           

 

 

 

1

Контрольна робота №9 з теми:  «Дробові числа і дії над ними»

 

 

  1.           

 

 

 

1

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ

 

 

  1.           

 

 

 

1

Розв'язування вправ

 

 

 

 

Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

129

 

 

 

1

Розв'язування задач і вправ на всі дії з натуральни­ми числами

 

 

 

130

 

 

 

1

Розв'язування задач комбінаторного характеру

 

 

131

 

 

 

1

Розв'язування прикладів і задач на всі дії з десятковими дробами

 

 

132

 

 

 

1

Розв'язування вправ і задач.

 

 

133

 

 

 

1

Обчислення значень виразів. Розв’язування рівнянь

 

 

134

 

 

 

1

Розв'язування задач геометричного змісту

 

 

135

 

 

 

1

Розв'язування вправ і задач.

 

 

136

 

 

 

1

Розв'язування задач на відсотки

 

 

137

 

 

 

1

Узагальнення і систематизація знань

 

 

138

 

 

 

1

Контрольна робота №10 з теми:  «Повторення і систематизація навчального матеріалу»

 

 

139

 

 

 

1

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

 

 

140

 

 

 

1

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
10 січня 2021
Переглядів
2743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку