______________________________________
______________________________________
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
_________________________
«______» __________________202__ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор школи
_______________________
«______» __________________202____ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
для 5-А, 5-Б, 5-В класів
на 2020 / 2021 н.р.
__________________________
Розглянуто на засіданні МО Вчителів ШМК (_____________) Протокол № ________ від «_____»__________2020 р. Голова МО _____________________________ (ПІБ, підпис) |
Обговорено на засіданні педагогічної ради Протокол № _____від «_____»_______2020 р |
Згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Складено до підручника:
Математика. 5 кл.: підруч. для закл.заг.серед.освіти/О.С.Істер. – 2-ге вид.,доопрац. – Київ:Генеза, 2018. – 288 с.:іл.
5 клас
Математика
(4 год на тиждень; у І семестрі – 64 год, у ІІ семестрі – 76 год)
№ теми |
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
1 |
Натуральні числа. Геометричні фігури і величини. |
60 |
діагностична + 5 |
2 |
Дробові числа |
66 |
4 |
3 |
Повторення та систематизація навчального матеріалу |
14 |
1 |
|
Разом |
140 |
11 |
* Час відведений на виконання контрольних робіт може варіюватися від 15 до 40 хвилин залежно від теми.
5-й клас. МАТЕМАТИКА
(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень,)
№ п/п |
Дата |
К-ть год |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня |
Домашнє завдання |
Повторення |
||||
5-А |
5-Б |
5-В |
||||||||
І С Е М Е С Т Р |
||||||||||
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
||||||||||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи |
|
№3, 5, 7 |
|
||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи |
№10, 13,16 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи |
№18,21, 23, 25 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи. |
№30,32,37, 40 |
|
|||
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
||||||||||
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Натуральні числа. Число нуль. |
Учень/учениця:
наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;
знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті;
розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;
розрізняє: цифри і числа
читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;
використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;
пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;
пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;
класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів;
зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника;
розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;
розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема комбінаторні |
§1 № 46,48,51, 53 |
||||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
§1№55, 60, 66, 68 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Порівняння натуральних чисел. Самостійна робота |
§2 П.р. №76, С.Р. № 78, 80, 82 В.Р. № 96, 102, 104, 106 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Додавання натуральних чисел. Властивості додавання. |
§3 П.р. №111, С.Р. №113,116, 118 Д.Р. № 127, 130, 133 В.Р.№ 119, 138, 140
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Додавання натуральних чисел. Властивості додавання. |
§3 №123, 125, Додатково: № 146, 148 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Віднімання натуральних чисел. |
§4 П.р. №152, 154 С.Р. № 158, 161, 164 Д.Р. № 169, 171, 173, 175 В.Р.№ 177, 180, 189,192 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Віднімання натуральних чисел. |
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу за курс початкової школи Додавання та віднімання натуральних чисел. (Розв’язування вправ).Самостійна робота |
§3-4 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації |
Робота з картками |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота №1 з теми: «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини». |
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел. Властивості множення. |
§5 П.р. № 200, 2005 С.Р. № 2008, 211 Д.Р. № 213, 216, 228 В.Р.№ 218, 221, 223, 229 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Множення натуральних чисел. Властивості множення. |
§5 П.р. №233, 235 С.Р. № 237, 239, 241 Д.Р. № 244, 246, 249, 252 В.Р.№ 254, 257, 258 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Множення натуральних чисел. Властивості множення. (Розв’язування вправ) |
§7№228,233,236 §8№280,285,288,290 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Квадрат і куб натурального числа. |
§7 П.р.№ 261, 263 С.Р. № 265, 269, 270 Д.Р. № 271, 273, 277, 279 В.Р.№281, 283, 285 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Квадрат і куб натурального числа. Самостійна робота |
§7 № 287, 288 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Ділення натуральних чисел. |
§8 П.р.№293 С.Р. № 295, 297 Д.Р. № 299, 302, 304 В.Р.№ 313, 315 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Ділення натуральних чисел. |
§8 №306,309, 316 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Ділення натуральних чисел. (Розв’язування вправ). |
Робота з картками, проект |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Ділення з остачею. |
§9 П.р.№321 С.Р. № 323, 326 Д.Р. № 330, 333 В.Р.№334 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Ділення з остачею.(Розв’язування вправ). Самостійна робота |
Проектна діяльність |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації |
Викон.дом.с.р. на стор.53-54 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота №2 з теми: «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини». |
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули. |
§10 П.р.№338 С.Р. № 342, 345, 347 Д.Р. № 349, 351, 353 В.Р.№365, 371 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Числові вирази. Буквені вирази та формули. |
§10 П.р.№ 368 С.Р. № 356,360 Д.Р. № 358, 369 В.Р.№370 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування вправ |
Робота з картками за рівнями |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. |
§11 П.р.№ 374 С.Р. № 376, 378 Д.Р. № 389,391, 394 В.Р.№ 396, 407, 410 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Рівняння. |
§11 №399, 401, 404 Додатково: 412, 414 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
Робота з картками |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Текстові задачі на рух |
§12 №419, 423 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Текстові задачі на рух |
§12 № 425, 428, 430 Додатково: 437 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Текстові задачі економічного змісту |
§13П.р.№ 443, 445 С.Р. № 447, 449 Д.Р. № 451, 453, 455, В.Р.№ 457, 460, 468 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
§14 №474, 476, 479 Додатково: № 481 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Комбінаторні задачі. |
§15 №489, 492, 498, 500 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Комбінаторні задачі. Самостійна робота |
§15 № 508, 510, 513, 515 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації |
§16 П.р.№545, 547 С.Р. № 549, 551, 553 Д.Р. № 558, 560, 562 В.Р.№ 564, 567, 569 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 3 з теми: «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини». |
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Відрізок та довжина відрізка. |
§17 П.р.№ 575, 575 С.Р. № 577, 579, 583 Д.Р. № 585, 589, 591 В.Р.№594, 599, 601 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Промінь, пряма |
§18 П.р.№603, 613 С.Р. № 607, 609, 611 Д.Р. № 617, 620 В.Р.№623, 625 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Координатний промінь. Шкала. |
§19 П.р.№631 С.Р. № 633,635,638,643 Д.Р. № 647, 649, 652 В.Р.№655,657,661 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
Викон.дом.с.р. на стор.110-111 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Кут, види кутів |
§20 П.р.№663, 666, 668,670 С.Р. № 674,676,679 Д.Р. № 681,683,685 В.Р.№687, 688 (2, 3), 689 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Величина кута. Вимірювання та побудова кутів |
§21 П.р.№694, 697 С.Р. № 699, 701, 704 Д.Р. № 717, 722, 726 В.Р.№ 729, 731, 737 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Види кутів. Розв’язування вправ. Самостійна робота |
§21 № 707, 710, 712, 714 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації |
Викон.дом.к.р. |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 4 з теми: «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини». |
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами. |
§22 П.р.№ 740, 743 С.Р. № 746, 748, 750 Д.Р. № 752, 756, 758 В.Р.№ 760, 763, 767 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами. |
§22 № 765, 766 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Трикутник. Види трикутників. Самостійна робота |
Робота з картками |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Прямокутник. Квадрат. |
§23 П.р.№770 С.Р. № 772 Д.Р. № 774, 776 В.Р.№778, 781, 784 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Площа прямокутника і квадрата. |
§24 П.р.№787, 789 С.Р. № 791, 794, 806 Д.Р. № 809, 811, 813 В.Р.№820, 824,827 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Площа прямокутника і квадрата. (Розв’язування вправ). |
§24 № 797, 798, 801, 804 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Прямокутний паралелепіпед. |
§25 П.р.№839 С.Р. № 842, 845, 846 Д.Р. № 848, 850, 855 В.Р.№862, 865 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Прямокутний паралелепіпед. Самостійна робота |
§25 №857,860 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Куб. |
Виконати проект |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Піраміда. |
Творча робота |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
§26 П.р.№874, 876, 878 С.Р. № 881,883, 886 Д.Р. № 890, 892, 894 В.Р.№907, 911 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. (Розв’язування вправ). Самостійна робота |
§26 № 896, 898, 900, 903, 905 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації |
Викон. дом.с.р. на стор. 155-156 |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота №5 з теми: «Натуральні числа і дії над ними. Геометричні фігури і величини». |
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
Завдання на картках |
|
|||
|
|
|
|
1 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
Індивідуальна робота |
|
||
5-й клас. МАТЕМАТИКА
(140 год. II семестр — 76 год, 4 год на тиждень,)
№ п/п |
Дата |
К-ть год |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня |
Домашнє завдання |
Повторення |
|||||
5-А |
5-Б |
5-В |
|||||||||
І I С Е М Е С Т Р |
|||||||||||
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ |
|||||||||||
|
|
|
|
1 |
Звичайні дроби. |
Учень/учениця: наводить приклади: звичайних і десяткових дробів; розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число; читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа; формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного; розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
Звичайні дроби. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Правильні та неправильні дроби. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Правильні та неправильні дроби. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Мішані числа. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Мішані числа. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Мішані числа. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Мішані числа. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування вправ. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота №6 з теми: «Дробові числа і дії над ними» |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Порівняння десяткових дробів. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Округлення десяткових дробів |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Округлення десяткових дробів. Розв'язування вправ. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Округлення десяткових дробів. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Арифметичні дії з десятковими дробами. Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Розв'язування вправ. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування текстових задач на додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Узагальнення і систематизація знань з теми. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота №7 з теми: «Дробові числа і дії над ними» |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Множення десяткових дробів.
|
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Множення десяткових дробів.
|
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Окремі випадки множення десяткових дробів. Розв'язування вправ. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Окремі випадки множення десяткових дробів. Розв'язування вправ. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Ділення десяткових дробів на натуральне число. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Ділення десяткових дробів на десятковий дріб. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Ділення десяткових дробів. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Ділення десяткових дробів. Розв'язування вправ і задач. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами.
|
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування текстових задач. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв’язування текстових задач. Самостійна робота.
|
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Узагальнення і систематизація знань з теми. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота №8 з теми: «Дробові числа і дії над ними» |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Середнє арифметичне. Середнє значення ве-личини |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ.
|
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ і задач. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ і задач. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ і задач. Самостійна робота |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Узагальнення і систематизація знань з теми. |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота №9 з теми: «Дробові числа і дії над ними» |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ |
|
|
||||
|
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
|||
|
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
||||||||||
129 |
|
|
|
1 |
Розв'язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами |
|
|
|
|||
130 |
|
|
|
1 |
Розв'язування задач комбінаторного характеру |
|
|
||||
131 |
|
|
|
1 |
Розв'язування прикладів і задач на всі дії з десятковими дробами |
|
|
||||
132 |
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ і задач. |
|
|
||||
133 |
|
|
|
1 |
Обчислення значень виразів. Розв’язування рівнянь |
|
|
||||
134 |
|
|
|
1 |
Розв'язування задач геометричного змісту |
|
|
||||
135 |
|
|
|
1 |
Розв'язування вправ і задач. |
|
|
||||
136 |
|
|
|
1 |
Розв'язування задач на відсотки |
|
|
||||
137 |
|
|
|
1 |
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
||||
138 |
|
|
|
1 |
Контрольна робота №10 з теми: «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
||||
139 |
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ |
|
|
||||
140 |
|
|
|
1 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|
||||