Математика
(4 години на тиждень)
№ |
Зміст уроку |
Примітка |
Дата |
Розділ 7. Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди (продовження) |
|||
1. |
Додавання чисел виду 580 + 240. Розв’язування задач з буквеними даними. |
(С. 4 – 7). |
08.01. |
2. |
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Використання залежності результату віднімання для спрощення обчислень у навчальних і практичних цілях. |
(С. 7 – 9). |
09.01. |
3. |
Одиниці довжини. Кілометр. Розширення діапазону знань про одиниці вимірювання довжини. Ознайомлення з одиницею довжини — кілометр, її співвідношенням з іншими відомими одиницями. |
(С. 10 -12). |
10.01. |
4. |
Одиниці довжини. Кілометр. Розв’язування задач на знаходження суми, різ ниці відстаней. |
(С. 12– 13). |
12.01. |
5. |
Віднімання чисел виду 420 – 70. Обирання способів для знаходження значення числового виразу. Розв’язування задач на збільшення числа у кілька разів та кратне порівняння. |
(С. 13– 15). |
15.01. |
6. |
Віднімання чисел виду 450 – 290. Розв’язування задач з використанням властивостей арифметичних дій. |
(С. 15 – 18). |
16.01. |
7. |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Віднімання чисел способом округлення. |
(С. 18 – 21). |
17.01. |
8. |
Формула периметра квадрата. Порівняння числових виразів і їх значень. |
(С. 21 – 23). |
19.01. |
9. |
Додавання і віднімання чисел способом округлення. Аналіз схем і пояснення способів розв’язання проблемної ситуації за ними. |
(С. 24 – 27). |
22.01. |
10. |
Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Спрощення обчислень. Розв’язування задач. Периметр многокутника. Обчислення сторони многокутника за відомими іншими та його периметром. |
(С. 27 – 29). |
23.01. |
11. |
Діагностувальна робота. |
|
24.01. |
12. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди». |
|
26.01. |
|
Розділ 8. Множення і ділення круглих чисел. Частини |
|
|
13. |
Множення і ділення чисел. Їх взаємозв’язок. Розв’язування задач, які є комбінацією вивчених видів простих задач. |
(С. 30– 32). |
29.01. |
14. |
Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення. Розв’язування навчальних і життєвих проблем, пов’язаних. |
(С. 32 – 34). |
30.01. |
15. |
Множення з числами 1 та 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач з буквеними даними на знаходження відстані |
(С. 35 – 37). |
31.01. |
16. |
Ділення з числами 0 та 1. Ділення рівних чисел. Запис тексту математичного завдання за допомогою таблиці. Ділення з числом 0. Неможливість ділення на 0 (узагальнення). Істотні ознаки прямокутників. |
(С. 37 – 40). |
02.02. |
17. |
Частини цілого. Утворення, читання й запис. Дріб з чисельником 1. Розв’язування задач на знаходження різниці двох часток, суми двох часток |
(С. 40 – 43). |
05.02. |
18. |
Частини цілого. Утворення, читання й запис. Дріб з чисельником 1. Розв’язування задач на знаходження різниці двох часток, суми двох часток. |
(. 40 – 43). |
06.02. |
19. |
Множення і ділення чисел на 10, 100. Читання й аналіз інформації за таблицею. |
(С. 43 – 46). |
07.02. |
20. |
Ділення чисел виду 40 : 20, 400 : 200. Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Обернені задачі. |
(С. 47 – 49). |
09.02. |
21. |
Порівняння частин. Узагальнення висновків — формулювання правила порівняння. |
(С. 50 – 52). |
12.02. |
22. |
Одиниці довжини. Міліметр. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на знаходження невідомого за сумою двох добутків. |
(С. 52 – 55). |
13.02. |
23. |
Знаходження частини від числа. Знаходження сторони квадрата за його периметром |
(С. 56 – 57). |
14.02. |
24. |
Одиниці маси. Грам. Тонна. Співвідношення між одиницями маси. Конструювання. |
(С. 58 – 62). |
16.02. |
25. |
Одиниці маси. Грам. Тонна. Співвідношення між одиницями маси. Конструювання. |
(С. 58 – 62). |
19.02. |
26. |
Знаходження числа за значенням його частини. Розв’язування практично. |
(С. 62 – 65). |
20.02. |
27. |
Доба. Тиждень. Місяць. Рік. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. Самостійна робота. |
(С. 65 – 67). |
21.02. |
28. |
Перевір себе. Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Знаходження частини числа і числа за значенням його частини. |
(С. 67 – 69). |
23.02. |
29. |
Діагностувальна робота. |
|
26.02. |
30. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Множення і ділення круглих чисел. Частини.» |
|
27.02. |
|
Розділ 9. Письмове додавання і віднімання чисел |
|
|
31. |
Письмове додавання трицифрових чисел. Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. |
(С. 69 – 71). |
28.02. |
32. |
Письмове додавання трицифрових чисел. Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. |
(С. 69 – 71). |
01.03. |
33. |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Розрядний склад числа. |
(С. 72 – 74). |
04.03. |
34. |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Розрядний склад числа. |
(С. 72 – 74). |
05.03. |
35. |
Перевірка додавання і віднімання. Письмове додавання і віднімання і їх перевірка. |
(С. 74 – 75). |
06.03. |
36. |
Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Дослідження кроків виконання письмового додавання чисел. Добір розв’язків нерівності. |
(С. 76 – 78). |
08.03. |
37. |
Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Складання алгоритму додавання. Розв’язування задач, що містять частини. |
(С. 76 – 78). |
11.03. |
38. |
Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді 0 одиниць. Дослідження кроків виконання письмового віднімання чисел. Розв’язування рівнянь |
(С. 78 – 80). |
12.03. |
39. |
Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді 0 одиниць. Складання алгоритму віднімання. Знаходження частини іменованого числа, вираженого в одиницях часу. |
(С. 78– 80). |
13.03. |
40. |
Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Розв’язування задач практичного змісту на обчислення часу. |
(С. 80 – 82). |
15.03. |
41. |
Визначення часу за годинником у другій половині доби. Виконання дій з іменованими числами. |
(С. 82 – 84). |
18.03. |
42. |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Розширений алгоритм письмового додавання. |
(С. 84 – 86). |
19.03. |
43. |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Розширений алгоритм письмового віднімання. |
(С. 86 – 88). |
20.03. |
44. |
Тренувальні вправи. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. |
(С. 88 – 90). |
22.03. |
45. |
Додавання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм додавання. Порівняння виразів. |
(С. 90 – 92). |
01.04. |
46. |
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм віднімання. |
(С. 92 – 93). |
02.04. |
47. |
Складання і розв’язування математичних завдань. Розв’язування задач, рівнянь. |
(С. 93 – 95). |
03.04. |
48. |
Розв’язування сюжетних задач. Складання задач за коротким записом. Задачі, пов’язані з часом. Самостійна робота. |
(С. 95 – 96). |
05.04. |
49. |
Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення. Правила округлення. |
(С. 96 – 98). |
08.04. |
50. |
Перевір себе. Правила про порядок дій у виразах з дужками і без них. Розв’язування рівнянь. Читання і запис числових виразів. |
(С. 98 – 100). |
09.04. |
51. |
Діагностувальна робота. |
|
10.04. |
52. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Письмове додавання і віднімання чисел. |
|
12.04. |
|
Розділ 10. Позатабличне множення і ділення |
|
|
53. |
Множення і ділення. Їх властивості |
(С. 100 – 102). |
15.04. |
54. |
Множення і ділення на розрядне число. Властивості дій як основа способів. |
(С. 102 – 104). |
16.04. |
55. |
Перевірка множення і ділення. Зв’язок множення і ділення. Знаходження невідомих компонентів множення і ділення. |
(С. 105 – 107). |
17.04. |
56. |
Перевірка множення і ділення. Формування обчислювальних навичок шляхом здійснення перевірки дій |
(С. 105 – 107). |
19.04. |
57. |
Множення суми на число. Використання способів множення при обчисленнях. |
(С. 107 – 109). |
22.04. |
58. |
Множення чисел виду 24 · 3, 240 · 3, 242 · 3. Способи множення одноцифрового числа на двоцифрове. |
(С. 110 – 111). |
23.04. |
59. |
Ділення з остачею. Властивість остачі. Розв’язування навчальних та практичних задач на ділення. |
(С. 112 – 114). |
24.04. |
60. |
Перевірка ділення з остачею. Розв’язування задач на зведення до одиниці, знаходження суми двох часток, збільшення числа в кілька разів. |
(С.114– 116). |
26.04. |
61. |
Ділення чисел виду 39 : 3, 42 : 3. Способи позатабличного ділення двоцифрового числа на одноцифрове. |
(С. 117 – 118). |
29.04. |
62. |
Способи ділення чисел. Прийоми ділення дво та трицифрового числа на одноцифрове. |
(С. 119 – 120). |
30.04. |
63. |
Перевір себе. Дослідження й аналіз математичних виразів на основі даних проблемної ситуації. Обчислення значень виразів на 2–3 дії без дужок. Дії з простими іменованими числами. Зміна результату від зміни одного з множників. |
(С. 120 – 122). |
01.05. |
64. |
Діагностувальна робота. |
|
03.05. |
65. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Позатабличне множення і ділення». |
|
06.05. |
|
Розділ 11. Способи усних обчислень частки |
|
|
66. |
Ділення чисел виду 420 : 20. Розкладання числа на добуток двох множників. |
(С. 122 – 124). |
07.05. |
67. |
Ділення чисел способом добору частки. Добір одноцифрової частки на основі зв’язку множення і ділення. |
(С. 124 – 126). |
08.05. |
68. |
Обчислення значень числових виразів. Табличні випадки множення і ділення. |
(С. 126 – 128). |
10.05. |
69. |
Знаходження частки способом послідовного ділення. Дослідження способу ділення числа на добуток. |
(С. 128 – 130). |
13.05. |
70. |
Тренувальні вправи. Обчислення значень числових виразів. Одиниці довжини, часу, їх порівняння. Розв’язування сюжетних задач. |
(С. 131 – 132). |
14.05. |
71. |
Арифметичні дії з числами в межах 1000. Обчислення значень числових виразів. |
(С. 131 – 132). |
15.05. |
72. |
Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Дії з іменованими числами. |
(С. 132 – 134). |
17.05. |
73. |
Повторення навчального матеріалу за 3 клас. |
(С. 134 -137). |
20.05. |
74. |
Повторення навчального матеріалу за 3 клас. |
|
21.05. |
75. |
Повторення навчального матеріалу за 3 клас. |
|
22.05. |
76. |
Мої математичні успіхи. Виконання вправ. Самостійна робота |
|
24.05. |
77. |
Діагностувальна робота |
|
27.05. |
78. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
28.05. |
79. |
Підсумковий урок за рік. |
|
29.05. |