Календарно-тематичне планування з математики 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики 3 клас, ІІ семестр (4 години на тиждень). Підручник «Математика» (авт. Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська). Планування складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна.
Перегляд файлу

Математика

(4 години на тиждень)

Зміст  уроку

Примітка

Дата

Розділ 7. Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з  переходом через розряди (продовження)

1.

Додавання чисел виду 580 + 240. Розв’язування задач  з   буквеними даними.

(С. 4 – 7).

08.01.

2.

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника. Використання залежності результату віднімання для спрощення    обчислень   у   навчальних і практичних цілях.

(С. 7 – 9).

09.01.

3.

Одиниці довжини.   Кілометр. Розширення діапазону знань про одиниці вимірювання довжини. Ознайомлення з одиницею довжини — кілометр, її співвідношенням з іншими відомими одиницями.

(С. 10 -12).

10.01.

4.

Одиниці довжини.   Кілометр. Розв’язування задач на знаходження суми, різ ниці відстаней.

(С. 12– 13).

12.01.

5.

Віднімання чисел виду 420 – 70. Обирання способів для знаходження значення числового виразу. Розв’язування задач на збільшення числа у кілька разів та кратне порівняння.

(С. 13– 15).

15.01.

6.

Віднімання чисел виду 450 – 290. Розв’язування задач з використанням властивостей арифметичних дій.

(С. 15 – 18).

16.01.

7.

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Віднімання чисел способом округлення.

(С. 18 – 21).

17.01.

8.

Формула периметра квадрата. Порівняння числових виразів і їх значень.

(С. 21 – 23).

19.01.

9.

 Додавання і   віднімання чисел способом округлення. Аналіз схем і пояснення способів розв’язання проблемної ситуації за ними.

(С. 24 – 27).

22.01.

10.

Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Спрощення обчислень. Розв’язування задач. Периметр многокутника. Обчислення сторони многокутника за відомими іншими та його периметром.

(С. 27 – 29).

23.01.

11.

Діагностувальна робота.

 

24.01.

12.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди».

 

26.01.

 

Розділ 8. Множення і ділення круглих чисел. Частини

 

 

13.

Множення і ділення чисел. Їх взаємозв’язок. Розв’язування задач, які є комбінацією вивчених видів простих задач.

(С. 30– 32).

29.01.

14.

Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення. Розв’язування навчальних і життєвих проблем, пов’язаних.

(С. 32 – 34).

30.01.

15.

Множення з числами 1 та 0. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач з буквеними даними на знаходження відстані

(С. 35 – 37).

31.01.

16.

Ділення з числами 0 та 1. Ділення рівних чисел. Запис тексту математичного завдання за допомогою таблиці. Ділення з числом 0. Неможливість ділення на 0 (узагальнення). Істотні ознаки прямокутників.

(С. 37 – 40).

02.02.

17.

Частини цілого. Утворення, читання й запис. Дріб з чисельником 1. Розв’язування задач на знаходження різниці двох часток, суми двох часток

(С. 40 – 43).

05.02.

18.

Частини цілого. Утворення, читання й запис. Дріб з чисельником 1. Розв’язування задач на знаходження різниці двох часток, суми двох часток.

(. 40 – 43).

06.02.

19.

Множення і ділення чисел на 10, 100. Читання й аналіз інформації за таблицею.

(С. 43 – 46).

07.02.

20.

Ділення чисел виду 40 : 20, 400 : 200. Одиниці

довжини. Співвідношення між одиницями довжини. Обернені задачі.

(С. 47 – 49).

09.02.

21.

Порівняння частин. Узагальнення висновків — формулювання правила порівняння.

(С. 50 – 52).

12.02.

22.

Одиниці довжини. Міліметр. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на знаходження невідомого за сумою двох добутків.

(С. 52 – 55).

13.02.

23.

Знаходження частини від числа. Знаходження сторони квадрата за його  периметром

(С. 56 – 57).

14.02.

24.

Одиниці маси. Грам. Тонна. Співвідношення між одиницями маси. Конструювання.

(С. 58 – 62).

16.02.

25.

Одиниці маси. Грам. Тонна. Співвідношення між одиницями маси. Конструювання.

(С. 58 – 62).

19.02.

26.

Знаходження числа за значенням його частини. Розв’язування практично.

(С. 62 – 65).

20.02.

27.

Доба. Тиждень.   Місяць. Рік. Співвідношення між одиницями часу. Розв’язування задач. Самостійна робота.

(С. 65 – 67).

21.02.

28.

Перевір себе. Повторення, закріплення та поглиблення вивченого. Знаходження частини числа і числа за значенням його частини.

(С. 67 – 69).

23.02.

29.

Діагностувальна робота.

 

26.02.

30.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Множення і ділення круглих чисел. Частини.»

 

27.02.

 

Розділ 9. Письмове додавання і віднімання чисел

 

 

31.

Письмове додавання трицифрових чисел. Читання і запис чисел у нумераційній таблиці.

(С. 69 – 71).

28.02.

32.

Письмове додавання трицифрових чисел. Читання і запис чисел у нумераційній таблиці.

(С. 69 – 71).

01.03.

33.

Письмове віднімання трицифрових чисел. Розрядний склад числа.

(С. 72 – 74).

04.03.

34.

Письмове віднімання трицифрових чисел. Розрядний склад числа.

(С. 72 – 74).

05.03.

35.

Перевірка додавання і віднімання. Письмове додавання і віднімання і їх перевірка.

(С. 74 – 75).

06.03.

36.

Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10.   Дослідження   кроків виконання письмового додавання чисел. Добір розв’язків нерівності.

(С. 76 – 78).

08.03.

37.

Алгоритм письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10. Складання алгоритму додавання. Розв’язування задач, що містять частини.

(С. 76 – 78).

11.03.

38.

Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді 0 одиниць. Дослідження кроків виконання письмового віднімання чисел. Розв’язування рівнянь

(С. 78 – 80).

12.03.

39.

Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді 0 одиниць. Складання алгоритму віднімання. Знаходження частини іменованого числа, вираженого в одиницях часу.

(С. 78– 80).

13.03.

40.

Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда. Розв’язування задач практичного змісту на обчислення часу.

(С. 80 – 82).

15.03.

41.

Визначення часу за годинником у другій половині доби. Виконання дій з іменованими числами.

(С. 82 – 84).

18.03.

42.

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Розширений алгоритм письмового додавання.

(С. 84 – 86).

19.03.

43.

Письмове        віднімання трицифрових чисел з переходом через один розряд. Розширений алгоритм письмового віднімання.

(С. 86 – 88).

20.03.

44.

Тренувальні вправи. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці.

(С. 88 – 90).

22.03.

45.

Додавання    трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм додавання. Порівняння виразів.

(С. 90 – 92).

01.04.

46.

Віднімання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці. Алгоритм віднімання.

(С. 92 – 93).

02.04.

47.

Складання і розв’язування математичних завдань. Розв’язування задач, рівнянь.

(С. 93 – 95).

03.04.

48.

Розв’язування   сюжетних задач. Складання задач за коротким записом. Задачі, пов’язані з часом. Самостійна робота.

(С. 95 – 96).

05.04.

49.

Додавання і   віднімання трицифрових чисел способом округлення. Правила округлення.

(С. 96 – 98).

08.04.

50.

Перевір себе. Правила про порядок дій у виразах з дужками і без них. Розв’язування рівнянь. Читання і запис числових виразів.

(С. 98 – 100).

09.04.

51.

Діагностувальна робота.

 

10.04.

52.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Письмове додавання і віднімання чисел.

 

12.04.

 

Розділ 10. Позатабличне множення і ділення

 

 

53.

Множення і ділення. Їх властивості

(С. 100 – 102).

15.04.

54.

Множення і ділення на розрядне число. Властивості  дій як основа способів.

(С. 102 – 104).

16.04.

55.

Перевірка множення і ділення. Зв’язок множення і  ділення. Знаходження невідомих компонентів множення і ділення.

(С. 105 – 107).

17.04.

56.

Перевірка множення і ділення. Формування обчислювальних навичок шляхом здійснення перевірки дій

(С. 105 – 107).

19.04.

57.

Множення суми на число. Використання способів множення при обчисленнях.

(С. 107 – 109).

22.04.

58.

Множення чисел виду 24 · 3, 240 · 3, 242 · 3.

Способи множення одноцифрового числа на двоцифрове.

(С. 110 – 111).

23.04.

59.

Ділення з остачею. Властивість остачі. Розв’язування навчальних та практичних задач на ділення.

(С. 112 – 114).

24.04.

60.

Перевірка ділення з остачею. Розв’язування задач на зведення до одиниці, знаходження   суми   двох часток, збільшення числа в кілька разів.

(С.114– 116).

26.04.

61.

Ділення чисел виду 39 : 3, 42 : 3. Способи позатабличного ділення двоцифрового числа на одноцифрове.

(С. 117 – 118).

29.04.

62.

Способи ділення   чисел. Прийоми ділення дво та трицифрового числа на одноцифрове.

(С. 119 – 120).

30.04.

63.

Перевір себе. Дослідження й аналіз математичних виразів на основі даних проблемної ситуації. Обчислення значень виразів на 2–3 дії без дужок. Дії з простими іменованими числами. Зміна результату від зміни одного з множників.

(С. 120 – 122).

01.05.

64.

Діагностувальна робота.

 

03.05.

65.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Позатабличне множення і ділення».

 

06.05.

 

Розділ 11. Способи усних обчислень частки

 

 

66.

Ділення чисел виду 420 : 20. Розкладання числа на добуток двох множників.

(С. 122 – 124).

07.05.

67.

Ділення   чисел способом добору частки. Добір одноцифрової частки на основі зв’язку множення і ділення.

(С. 124 – 126).

08.05.

68.

Обчислення значень числових виразів. Табличні випадки  множення і ділення.

(С. 126 – 128).

10.05.

69.

Знаходження частки способом послідовного ділення. Дослідження способу ділення числа на добуток.

(С. 128 – 130).

13.05.

70.

Тренувальні вправи. Обчислення значень числових виразів. Одиниці довжини, часу, їх порівняння. Розв’язування сюжетних задач.

(С. 131 – 132).

14.05.

71.

Арифметичні дії з числами в межах 1000. Обчислення значень числових виразів.

(С. 131 – 132).

15.05.

72.

Перевір себе. Обчислення значень числових виразів. Дії з іменованими числами.

(С. 132 – 134).

17.05.

73.

Повторення навчального матеріалу за 3 клас.

(С. 134 -137).

20.05.

74.

Повторення навчального матеріалу за 3 клас.

 

21.05.

75.

Повторення навчального матеріалу за 3 клас.

 

22.05.

76.

Мої математичні успіхи. Виконання вправ. Самостійна робота

 

24.05.

77.

Діагностувальна робота

 

27.05.

78.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

28.05.

79.

Підсумковий урок за рік.

 

29.05.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку