ПОГОДЖЕНО з навчально-виховної роботи
|
заТВЕРДЖЕНО
.
|
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з математики
на 2019-2020 навчальний рік
для 5 класу
вчителя Носаль Марини Олександрівни
Календарно-тематичний план
з математики для 5 класу
(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень, II семестр — 76 год, 4 год на тиждень)
Номер уроку |
Дата пров. уроку |
Тема уроку |
Мета уроку |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
ТЕМА I. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год) |
|||||
Тема 1. Натуральні числа. Основні геометричні фігури. Відрізок. Координатний промінь. Шкала |
|||||
|
|
Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел. Число нуль |
Сформувати поняття натурального ряду чисел та його властивостей, числа нуль; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, формувати математичну культуру; виховувати акуратність, наполегливість |
|
|
|
|
Нумерація натуральних чисел. Десяткова система числення |
Сформувати уявлення про десяткову систему числення, ввести поняття класів і розрядів, вчити читати та записувати натуральні числа, ознайомити з поняттям іменованих чисел; розвивати логічне мислення, вміння аргументувати свою думку, підвищувати математичну культуру; вих. акуратність, тренувати увагу та пам’ять |
|
|
|
|
Класи та розряди натуральних чисел. Інші системи числення |
Ознайомити з числами, більшими за мільйон, їх читанням та записом, удосконалити вміння шляхом розв’язування відповідних вправ; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність при ознайомленні з матеріалом про інші системи числення; вих. працелюбність, посидючість |
|
|
|
|
Розв’язування вправ і задач |
Удосконалити вміння застосовувати набуті знання під час розв’язування вправ; розвивати логічне мислення учнів, математичну логіку та інтуїцію; виховувати працелюбність, тренувати пам’ять, підвищувати математичну культуру |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
Узагальнити й систематизувати знання з теми «Натуральні числа», перевірити якість засвоєння учнями теми; розвивати логічне мислення; вих. працьовитість, акуратність |
|
|
|
|
Осн. геометричні фігури. Лінії, види ліній |
Ввести поняття основних геометричних фігур, сформувати вміння їх зображувати та позначати, розглянути лінії та їх види; розвивати просторову уяву; вих. самостійність |
|
|
|
|
Промінь. Відрізок та його довжина. Од. вимірювання довжини |
Ввести поняття основних геометричних фігур, променя, відрізка, навчити знаходити довжину відрізка, ознайомити з одиницями вимірювання довжини; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
Закріпити знання про геометричні фігури, вимірювання відрізків, діагностувати результати засвоєння мат.; розв. логічне мислення учнів; вих. працелюбність, уважність, акуратність |
|
|
|
|
Координатний промінь. Шкала |
Ознайомити учнів із координатним променем, шкалою, формувати вміння читати шкалу, координати точок на координатному промені та будувати точки за їх координатами, форм. навички роботи з геометричними інструментами; розв. уважність; виховувати акуратність |
|
|
|
|
Побуд. відр. певної довжини. Ламана та її довжина. Розв. вправ |
Сформувати уявлення про відкладання відрізка заданої довжини на промені від його початку, ознайомити із ламаною лінією та її довжиною; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Удосконалити навички розв’язування геометричних задач; вміння аналізувати результати; розвивати логічне мислення; виховувати наполегливість |
|
|
|
|
Контрольна робота № 1 |
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Натуральні числа. Основні геометричні фігури. Відрізок. Координатний промінь. Шкала» з метою подальшої корекції; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення; виховувати самостійність, наполегливість |
|
|
Тема 2. Числові та буквені вирази. Формули. Кут та його величина. Види кутів |
|||||
|
|
Числові вирази. Значення числового виразу |
Сформувати уявлення про поняття числового виразу та його значення, навчити розпізнавати й читати числові вирази; розвивати логічне мислення; виховувати старанність, працелюбність, формувати культуру математичних записів |
|
|
|
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
Сформувати поняття нерівності, навчити правильно порівнювати числа; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати працелюбність, формувати інтерес до математики |
|
|
|
|
Кут та його величина. Види кутів |
Ввести поняття кута, видів кутів, перпендикулярних прямих, пояснити способи вимірювання величини кута; формувати вміння вимірювати й будувати кутів; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Бісектриса кута |
Сформувати уявлення про бісектрису кута, закріпити навички вимірювання й побудови кутів, формувати вміння розв’язувати задачі з використанням властивостей поділу кута на частини променем, що проходить між сторонами кута; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на побудову та вимірювання кутів |
Закріпити навички побудови та вимірювання кутів; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбність, охайність, уважність |
|
|
|
|
Побудова та вимірювання кутів |
Формувати стійкі навички побудови та вимірювання кутів, закріпити навички обчислення на основі властивостей поділу кута на частини; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність, інтерес до вивчення математики |
|
|
|
|
Буквені вирази. Числове значення буквеного виразу |
Сформувати уявлення про поняття буквеного виразу, навчити розпізнавати й «читати» буквені вирази, знаходити числове значення буквеного виразу за даними значеннями букв, що входять у запис буквеного виразу; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики |
|
|
|
|
Формули. Обчислення за формулами |
Ввести поняття формули, формувати навички обчислень за формулами; розвивати логічне мислення шляхом розв’язування завдань творчого характеру; виховувати прагнення до отримання результату найбільш раціональним способом |
|
|
|
|
Обчислення за формулами |
Удосконалити навички обчислень за формулами, перевірити знання основних формул; формувати елементи аналітичного розв’язування задач; розвивати логічне мислення; тренувати увагу, пам’ять |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
Поглиблювати й систематизувати знання з теми; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
Поглибити й систематизувати знання з теми; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Повторити геометричний матеріал із метою підготовки до контрольної роботи; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Контрольна робота № 2 |
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Числові та буквені вирази. Формули. Кут та його величина. Види кутів» з метою подальшої корекції; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення; виховувати самостійність |
|
|
Тема 3. Додавання і віднімання натуральних чисел. Многокутник та його периметр. Трикутник та його периметр. Трикутник та його види. Рівні фігури |
|||||
|
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
Сформувати знання про дію додавання натуральних чисел, компоненти додавання, сформулювати властивості додавання, ознайомити з буквеним записом властивостей дії додавання; виховувати працелюбність; розвивати логічне мислення та вміння аналізувати |
|
|
|
|
Додавання. Властивості суми |
Формувати навички додавання натуральних чисел із використанням переставної та сполучної властивостей додавання, ознайомити з властивостями суми; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики, працелюбність |
|
|
|
|
Віднімання натур. чисел. Відн. суми від числа і числа від суми |
Формувати знання про дію віднімання, компоненти дії віднімання суми від числа та числа від суми; виховувати наполегливість у досягненні мети; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять |
|
|
|
|
Віднімання числа від різниці. Додавання та віднімання різниці |
Ознайомити зі способами додавання і віднімання різниці чисел та віднімання числа від різниці; формувати і розвивати логічне та нестандартне мислення; виховувати інтерес до отримання нових знань, посидючість, охайність, підвищувати рівень математичної культури учнів |
|
|
|
|
Табличне, усне, письмове дод. та віднімання |
Відпрацювати техніку усного додавання і віднімання на основі способів додавання і віднімання суми й різниці; розвивати логічне мислення, формувати навички швидкої усної лічби, математичну культуру |
|
|
|
|
Многокутник. Периметр многокутника. Рівні фігури |
Ввести поняття многокутника, периметра многокутника; ознайомити учнів із видами многокутника, дати означення рівних фігур; розвивати логічне мислення та просторову уяву; виховувати інтерес до математики |
|
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника і квадрата |
Узагальнити й систематизувати знання про прямокутник і квадрат та їх властивості, про периметр квадрата і прямокутника; розвивати логічне мислення, пам’ять та навички у виконанні креслень; виховувати працелюбність, наполегливість |
|
|
|
|
Трикутник та його види. Периметр трикутника. Розв. вправ |
Узагальнити й систематизувати знання про трикутники, елементи трикутника, види трикутників, повторити формулу периметра трикутника; розвивати логічне мислення та просторову уяву; виховувати інтерес до математики |
|
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Узагальнити й систематизувати знання за темою «Многокутники»; провести моніторинг стану засвоєння матеріалу; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять; виховувати дисциплінованість, охайність
|
|
|
|
|
Контрольна робота № 3 |
Перевірити рівень знань за темою «Додавання і віднімання натуральних чисел. Многокутник та його периметр. Трикутник та його види. Рівні фігури» з метою подальшої корекції; розвивати пам’ять, уміння аналізувати, узагальнювати, працювати самостійно; виховувати наполегливість, працьовитість |
|
|
Тема 4. Множення та ділення натуральних чисел. Розв’язування задач |
|||||
|
|
Множення натуральних чисел. Компоненти множення |
Узагальнити й систематизувати знання про дію множення, повторити компоненти множення, формувати навички виконання дії множення, розглянути властивості нуля і одиниці під час множення; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати дисциплінованість |
|
|
|
|
Ділення натуральних чисел. Компоненти ділення |
Узагальнити й систематизувати знання про дію ділення, повторити компоненти ділення, формувати навички виконання дії ділення, розглянути властивості нуля і одиниці під час дії ділення; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати дисциплінованість, уважність |
|
|
|
|
Властивості множення |
Розглянути властивості множення, зокрема розподільної, та їх застосування; формувати навички використання властивостей множення при обчисленнях; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати працелюбність, охайність, уважність |
|
|
|
|
Залежності між компонентами дій множ. та ділення |
Формувати вміння й навички розв’язувати вправи на залежності між компонентами дій множення та ділення; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, наполегливість |
|
|
|
|
Множення та ділення на розрядну одиницю |
Ознайомити учнів із правилами множення та ділення на розрядну одиницю, формувати навички виконання вказаних дій; розвивати навички усної лічби, логічне мислення, вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати дисциплінованість |
|
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах |
Повторити і закріпити порядок дій у виразах, формувати стійкі навички у застосуванні властивостей множення, ділення, додавання і віднімання під час знаходження значення виразу; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати працелюбність, наполегливість у досягненні мети |
|
|
|
|
Ділення з остачею. Розв’язування вправ |
Формувати поняття неповної частки, вчити робити передбачення результату, удосконалювати навички виконання дії ділення з остачею; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати працелюбність, охайність |
|
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Удосконалити вміння із розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; визначити рівень сформованості знань |
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 |
Перевірити рівень знань учнів за темою «Множення та ділення натуральних чисел. Розв’язування задач» з метою подальшої корекції; розвивати логічне мислення, уважність, пам’ять; виховувати самостійність, цілеспрямованість |
|
|
Тема 5. Рівняння. Розв’язування задач. Розв’язування комбінаторних задач |
|||||
|
|
Рівняння. Корінь рівняння |
Узагальнити й систематизувати знання про рівняння, визначити поняття кореня рівняння; розв. логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати допитливість, інтерес до математики |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
Формувати вміння розв’язувати рівняння, що містять дужки та потребують попереднього спрощення лівої (правої) частини; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність, уміння аналізувати; виховувати самостійність, працелюбність, охайність |
|
|
|
|
Розв. зад. на знах. невідомого за даною сумою або різницею арифм. та алгебр. способами |
Розглянути способи розв’язування задач на знаходження невідомого за даною сумою або різницею; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати та порівнювати, пам’ять; виховувати самостійність, зацікавленість до математики |
|
|
|
|
Розв. задач на знах. невід. за даною сумою або різницею та кратним відношенням |
Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого за даною сумою (різницею) та кратним відношенням як арифметичним, так і алгебраїчним способами; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність |
|
|
|
|
Розв’язування задач на рух та рух по воді |
Формувати вміння розв’язувати задачі на рух та рух по воді, використовуючи формули руху; розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння аналізувати; виховувати працелюбність, посидючість, інтерес до математики |
|
|
|
|
Розв’язування задач на спільну роботу та вартість |
Формувати вміння розв’язувати задачі на спільну роботу та вартість, познайомити з визначеннями продуктивності праці, ціни, вартості; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять, вміння аналізувати та роботи висновки; виховувати працелюбність, охайність |
|
|
|
|
Розв’язування задач |
Удосконалити вміння й навички розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам’ять, формувати мат. культуру; вих. охайність, працелюбність |
|
|
|
|
Р. комбінаторних задач методом перебору |
Формувати вміння розв’язувати задачі методом перебору, будувати дерево можливих варіантів; розвивати логічне мислення, кмітливість; виховувати працелюбність, наполегливість |
|
|
|
|
Правило множення при розв’язуванні комбінаторних задач. Розв’язування задач |
Формувати вміння застосовувати правило множення під час розв’язування комбінаторних задач; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам’ять, вміння аналізувати та робити висновки; виховувати працелюбність, охайність |
|
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Розглянути комбінаторні задачі складнішого змісту; розвивати логічне мислення, пам’ять, кмітливість; виховувати працелюбність, самостійність |
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 |
Перевірити рівень знань учнів за темою «Рівняння. Розв’язування задач. Розв’язування комбінаторних задач» з метою подальшої корекції; розвивати самостійність, логічне мислення; виховувати наполегливість |
|
|
Тема 6. Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур |
|||||
|
|
Степінь нат. числа з натуральним показником |
Ознайомити з поняттям степеня числа з натуральним показником, формувати вміння записувати добуток рівних множників у вигляді степеня і навпаки, вчити знаходити значення числового виразу, який містить степені; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння узагальнювати; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Пл. квадрата та пл. прямокутника. Од. вимірювання площі. Кв. числа |
Ввести поняття одиниці площі, формувати вміння знаходити площу квадрата і площу прямокутника, вчити працювати з різними одиницями вимірювання площ; розвивати просторову уяву, логічне мислення, тренувати навички обчислень; виховувати працелюбність, самостійність |
|
|
|
|
Розв. вправ на обч. пл. квадр. і прям. за формулами |
Формувати вміння застосовувати формули для обчислення площ фігур із застосуванням властивостей фігур, якщо фігура розділена на частини, площ рівних фігур; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед, його виміри. Куб. Піраміда |
Ознайомити з геометричними тілами, зокрема, прямокутним паралелепіпедом, кубом, пірамідою, які називаються многогранниками, розглянути елементи цих геометричних тіл, вчити обчислювати довжини ребер, суми площ, граней, кількості вершин, граней ребер піраміди, куба, прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
|
Одиниці об’єму. Куб числа. Об’єми куба і прямокутн. паралелепіпеда |
Ознайомити з одиницями об’єму, поняттям об’єму фігури, повторити третю степінь числа, розглянути формулу об’єму куба і прямокутного паралелепіпеда; розвивати просторову уяву, логічне мислення; виховувати працелюбність |
|
|
|
|
Об’єм куба, об’єм паралелепіпеда. Розв. вправ і задач |
Узагальнити й систематизувати знання зі знаходження об’ємів куба і прямокутного паралелепіпеда; розвивати логічне мислення, пам’ять, просторову уяву; виховувати працелюбність; перевірити стан засвоєння теми |
|
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Узагальнити й систематизувати знання за темою на основі результатів самостійної роботи; розвивати логічне мислення, пам’ять, просторову уяву; виховувати наполегливість, працелюбність |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 |
Перевірити рівень знань за темою «Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур» з метою їх подальшої корекції; розвивати логічне мислення, пам’ять, самостійність; виховувати охайність, працьовитість |
|
|
|
|
Підсумковий урок за семестр |
Узагальнити й систематизувати знання; розвивати логічне мислення, пам’ять, інтерес до математики, просторову уяву; формувати математичну культуру; виховувати працелюбність, охайність, самостійність |
|
|
ТЕМА II. ДРОБОВІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (64 год) |
||||
Тема 7. Звичайні дроби |
||||
|
|
Що таке звичайний дріб. Дріб як частина цілого. Ч. і знам. дробу |
Ввести поняття дробу, формувати розуміння поняття дробових чисел, формувати вміння «читати» та записувати звичайні дроби; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; формувати математичну культуру записів |
|
|
|
Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів |
Формувати розуміння поняття правильного і неправильного дробу, домагатися засвоєння правила порівняння дробів з однаковими знаменниками, чисельниками; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати працелюбність, самостійність |
|
|
|
Дріб як форма запису частки від ділення двох натур. чисел. Запис натур. числа у вигляді звич. дробу
|
Формувати вміння записувати та читати дроби, записувати натуральні числа у вигляді дробу; розвивати логічне мислення учнів, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, самостійність |
|
|
|
Ділення і дроби. Мішані числа |
Закріпити знання й навички ділення натуральних чисел якщо результат ділення дробове число, розглянути приклади на порівняння дробових чисел і мішаних чисел та задачі прикладного змісту; розвивати логічне мислення учнів; виховувати уважність |
|
|
|
Вик. вправ і задач на виділ. цілої частини з непр. др |
Узагальнити й систематизувати знання з виділення цілої частини з неправильного дробу; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати; виховувати інтерес до математики |
|
|
|
Перетворення мішаних чисел у неправильний дріб |
Узагальнити й систематизувати знання з перетворення мішаних чисел у неправильний дріб, перевірити знання учнів із перетворення мішаних чисел у неправильний дріб і навпаки; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати наполегливість |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження дробу від числа |
Узагальнити й систематизувати знання про знаходження дробу від числа, вчити розв’язувати задачі прикладного змісту, аналізувати умову задачі та знаходити правильне розв’язання; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до вивчення математики |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом |
Узагальнити й систематизувати знання про знаходження числа за його дробом, вчити розв’язувати задачі прикладного змісту, правильно розв’язувати задачі, аналізуючи зміст задачі та перевіряючи отриманий результат дією знаходження дробу від числа (оберненою); розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до вивчення математики |
|
|
|
Додавання та відн. дробів з однаков. знаменниками |
Формувати вміння й навички додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу; формувати математичну культуру учнів |
|
|
|
Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Формувати вміння й навички додавання і віднімання звичайних дробів, застосовувати властивості додавання і віднімання чисел; виховувати працелюбність; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; формувати математичну культуру |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ на дроби |
Удосконалювати вміння й навички виконання дій зі звичайними дробами та мішаними числами, навички обчислень, знаходження компонентів дій; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, інтерес до математики |
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Удосконалити уміння й навички під час виконання дій додавання і віднімання мішаних чисел, діагностувати якість засвоєння матеріалу теми; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вих. працелюбність, інтерес до математики |
|
|
|
Контрольна робота № 7 |
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Звичайні дроби» з метою їх подальшої корекції; розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість |
|
Тема 8. Десяткові дроби. Додавання, віднімання та порівняння десяткових дробів |
||||
|
|
Що таке десятковий дріб. Чит. і запис десятк. дробу |
Сформувати розуміння поняття десяткового дробу, вміння читати й записувати десяткові дроби, називати розряди десяткових знаків у записі десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу; виховувати інтерес до математики |
|
|
|
Порівняння десяткових дробів |
Формувативміння й навички порівнювати десяткові дроби, удосконалювати навички лічби; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, наполегливість, охайність |
|
|
|
Розв’язування вправ |
Удосконалити вміння і навички в «читанні», записі та порівнянні десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, формувати математичну культуру |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
Формувати вміння й навички додавання і віднімання десяткових дробів, користуючись правилами; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; формувати культуру математичних записів; виховувати охайність, працелюбність |
|
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
Удосконалити вміння й навички виконувати дії додавання й віднімання десяткових дробів, застосовуючи властивості додавання й віднімання; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати працелюбність, охайність |
|
|
|
Розв. вправ на порівняння, дод. і відн. десятк. дробів |
Узагальнити й систематизувати знання про дії порівняння, додавання і віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять |
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Формувати знання й навички виконання додавання, віднімання, порівняння десяткових дробів; з урахуванням результатів самостійної роботи коригувати знання учнів для підготовки до контрольної роботи; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, охайність
|
|
|
|
Контрольна робота № 8 |
Перевірити рівень знань учнів за темою «Десятковий дріб. Додавання і віднімання десяткових дробів» з метою подальшої корекції; розвивати самостійність, логічне мислення, увагу; виховувати наполегливість, охайність |
|
Тема 9. Множення десяткових дробів. ділення десяткових дробів на натуральне число. Округлення чисел |
||||
|
|
Множення десяткових дробів |
Розглянути правило множення десяткових дробів, формувати вміння виконувати вправи, в яких необхідно перемножувати десяткові дроби; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати охайність, наполегливість у досягненні мети |
|
|
|
Множення десяткових дробів на розрядну одиницю |
Розглянути правило множення десяткових дробів на 10; 100; 1000 і т. д. та на 0,1; 0,01; 0,001 і т. д., сформувати навички множення десяткових дробів на розрядну одиницю; розвивати логічне мислення; виховувати охайність, працелюбність |
|
|
|
Множення десяткових дробів |
Формувати навички множення десяткових дробів, застосовувати властивості множення чисел, розглянути правило знаходження десяткового дробу від числа, удосконалювати обчислювальні навички; формувати математичну культуру; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики |
|
|
|
Розв’язування вправ на множення десяткових дробів |
Удосконалити навички виконання дії множення десяткових дробів; розвивати логічне мислення учнів; формувати математичну культуру та вдосконалювати обчислювальну культуру |
|
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
Розглянути алгоритм дії ділення десяткового дробу на натуральне число; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес до вивчення математики |
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
Розглянути правило ділення чисел на десятковий дріб, сформувати навички перенесення коми при дії ділення на десятковий дріб з метою заміни на ділення числа на натуральний дільник; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати |
|
|
|
Ділення десяткових дробів |
Розглянути вправи на знаходження числа за величиною десяткового дробу, закріпити навички ділення на розрядну одиницю, тобто на 10; 100; 1000 і т. д. та на 0,1; 0,01; 0,001 і т. д.; розвивати логічне мислення; удосконалювати обчислювальні навички, вміння аналізувати, виховувати працелюбність |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на ділення десяткових дробів |
Удосконалити вміння виконувати ділення числа на десятковий дріб, знаходити компоненти дій, розв’язувати рівняння; перевірити основні навички ділення на десятковий дріб; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати; виховувати охайність, працелюбність |
|
|
|
Округлення чисел
|
Познайомити з поняттям наближеного значення величини, розглянути правило округлення чисел до визначеного розряду, формувати навички округлення чисел; розвивати логічне мислення, виховувати самостійність Удосконалити навички округлення чисел; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати; виховувати працелюбність, охайність |
|
|
|
Округлення чисел. Розв’язування вправ і задач на округлення чисел |
|
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Узагальнити й систематизувати знання за темою; розвивати логічне мислення, уяву; виховувати цілеспрямованість, самостійність |
|
|
|
Контрольна робота № 9 |
Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Ділення і множення десяткових дробів. Округлення чисел» з метою подальшої корекції; розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість |
|
Тема 10. Дії з десятковими дробами |
||||
|
|
Ділення і множення десяткових дробів |
Розглянути вправи на множення і ділення десяткових дробів, що потребують застосування властивостей множення і ділення; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати працелюбність, охайність |
|
|
|
Множення і ділення десяткових дробів |
Закріпити і поглибити знання у множенні і діленні десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, охайність |
|
|
|
Множення і ділення десяткових дробів |
Узагальнити й систематизувати вміння з виконання множення і ділення десяткових дробів, перевірити стан засвоєння матеріалу теми; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички; виховувати працелюбність |
|
|
|
Округлення частки. Перетворення звичайного дробу на десятковий |
Навчити перетворювати звичайний дріб у десятковий, округлювати частку від ділення чисел до вказаного розряду; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять; удосконалювати обчислювальні навички, формувати культуру математичних записів |
|
|
|
Розв. вправ на перетв. звич. дробу на дес. Окр. частки |
Удосконалити вміння й навички учнів у перетворенні звичайного дробу у десятковий, округленні частки; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, удосконалювати техніку обчислень |
|
|
|
Розв. вправ і задач на всі дії з десятковими дробами |
Узагальнити й систематизувати знання про дії з десятковими дробами; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять; розвивати обчислювальні навички; виховувати наполегливість |
|
|
|
Розв. вправ і задач на всі дії з десятк. дробами |
Узагальнити й систематизувати знання про дії з десятковими дробами; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять; удосконалювати обчислювальні навички |
|
|
|
Розв. вправ і задач на всі дії з десятк. дробами |
Поглибити знання учнів у виконанні дій з десятковими дробами та перевірити якість засвоєння мат.; розв. логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконал. обчислювальні навички |
|
|
|
Розв. вправ і задач на всі дії з десятк. дробами |
Узаг. й сист. знання, удоск. навички виконання дій із десятковими дробами; провести корекцію знань учнів; розв. логічне мислення, пам’ять, увагу; удоск. обчислювальні навички |
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Узагальнити й систематизувати знання учнів із метою підготовки до контрольної роботи; удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння аналізувати |
|
|
|
Контрольна робота № 10 |
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Дії з десятковими дробами» з метою подальшої корекції розвивати самостійність, уміння аналізувати, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, наполегливість |
|
Тема 11. Відсотки. Середнє арифметичне. Середнє значення |
||||
|
|
Відсотки. Знаходження відсотків від числа |
Ознайомити з поняттям відсотків, розглянути правило знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички |
|
|
|
Відсотки. Знаходження відсотків від числа |
Закріпити поняття відсотка, формувати вміння розв’язувати вправи і задачі на знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність |
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
Формувати знання про знаходження числа за його відсотком; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати самостійність |
|
|
|
Знаходження числа за його відсотком |
Удосконалювати знання й уміння учнів знаходити число за його дробом, дріб від числа, познайомити учнів із правилом «p % від числа a дорівнює a % від числа p» |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ на відсоткові розрах. |
Узагальнити й систематизувати знання з теми «Відсоткові розрахунки»; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, пам’ять, увагу; виховувати самостійність |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ на відсоткові розрах. |
Перевірити стан засвоєння теми «Відсоткові розрахунки», узагальнити й систематизувати знання; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вих. самостійність, уміння аналізувати |
|
|
|
Середнє арифметичне, його використання |
Познайомити з поняттям середнього арифметичного та його використанням; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять, виховувати працелюбність |
|
|
|
Середнє арифметичне |
Удосконалити й систематизувати знання зі знаходження середнього арифметичного: розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики, працелюбність, охайність |
|
|
|
Середнє значення величин |
Розглянути поняття середнього значення величини, правило знаходження середнього значення величини; розвивати логічне мислення, вчити аналізувати умову задачі для правильного вибору способу розв’язування |
|
|
|
Середнє значення величин |
Удосконалити й систематизувати знання за темою «Середнє значення величин», перевірити якість засвоєння матеріалу |
|
|
|
Розв’язування задач практичного характеру |
Сформувати вміння застосовувати поняття середнього арифметичного і середнього значення величин до розв’язування задач практичного характеру; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики |
|
|
|
Розв’язування текстових задач на відсотки |
Удосконалити вміння й навички учнів у розв’язуванні задач на відсотки, зокрема на сплави і суміші |
|
|
|
Розв’язування текстових задач на відсотки |
Розглянути задачі на відсотки, де величини послідовно збільшуються (зменшуються) на декілька відсотків; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість |
|
|
|
Розв’язування текстових задач на відсотки |
Удосконалити вміння й навички учнів у розв’язуванні задач на відсотки, зокрема задач, у яких взаємозалежності між величинами виражено відсотками; перевірити якість засвоєння матеріалу теми; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; вихов. охайність, працелюбність |
|
|
|
Розв’язування текстових задач на дроби і відсотки |
Поглибити знання учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички |
|
|
|
Вик. вправ і задач на дроби і відсотки, сер. величини |
Повторити навчальний матеріал, пов’язаний із обчисленням відсотків; розв’язувати задачі економічного змісту; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння аналізувати |
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Узагальнити й систематизувати знання з теми; розвивати логічне мислення, формувати математичну культуру |
|
|
|
Контрольна робота № 11 |
Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Відсотки. Середнє арифметичне. Середнє значення» з метою подальшої корекції; розвивати логічне мислення; виховувати дисциплінованість |
|
Тема III. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год) |
||||
Тема 12. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
||||
|
|
Лічба, вимірювання і числа |
Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Дії першого ступеня з натуральними числами |
Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Дії другого ступеня з натуральними числами |
Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Степінь натур. числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур |
Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Звичайні дроби |
Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Дод. і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Розв. впр. і задач на дроби |
Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Десяткові дроби та дії над ними. Відсотки. Середні величини. Розв. задач |
Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Систематизація знань і вмінь |
Повторити матеріал теми, перевірити знання й уміння учнів з матеріалу курсу 5 класу; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички, виховувати працелюбність; формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
Перевірити рівень засвоєння курсу математики 5 класу |
|
|
|
Виконання вправ і задач |
Проаналізувати результати підсумкової контрольної роботи; повторити матеріал теми; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички, вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики; формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Підсумковий урок курсу |
Повторити матеріал за курс 5 класу; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички, виховувати інтерес до вивчення математики; формувати елементи математичної культури |
|
|
|
Підсумковий урок курсу |
1