Календарно-тематичне планування з математики (5 клас)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для учнів 5 класу за підручником Мерзляк, Полонський, Якір.
Перегляд файлу

 

ПОГОДЖЕНО
Заступник директора

з навчально-виховної роботи

 

              заТВЕРДЖЕНО
Директор

.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з математики

на 2019-2020 навчальний рік

для 5 класу

 

вчителя Носаль Марини Олександрівни

 

 

 

 


Календарно-тематичний план

з математики для 5 класу

(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень, II семестр — 76 год, 4 год на тиждень)

 

Номер уроку

Дата пров. уроку

Тема уроку

Мета уроку

1

2

3

4

 

ТЕМА I. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год)

Тема 1. Натуральні числа. Основні геометричні фігури. Відрізок. Координатний промінь. Шкала

 

 

Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел. Число нуль

Сформувати поняття натурального ряду чисел та його властивостей, числа нуль; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, формувати математичну культуру; виховувати акуратність, наполегливість

 

 

 

Нумерація натуральних чисел. Десяткова система числення

Сформувати уявлення про десяткову систему числення, ввести поняття класів і розрядів, вчити читати та записувати натуральні числа, ознайомити з поняттям іменованих чисел; розвивати логічне мислення, вміння аргументувати свою думку, підвищувати математичну культуру; вих. акуратність, тренувати увагу та пам’ять

 

 

 

Класи та розряди натуральних чисел. Інші системи числення

Ознайомити з числами, більшими за мільйон, їх читанням та записом, удосконалити вміння шляхом розв’язування відповідних вправ; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність при ознайомленні з матеріалом про інші системи числення; вих. працелюбність, посидючість

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

Удосконалити вміння застосовувати набуті знання під час розв’язування вправ; розвивати логічне мислення учнів, математичну логіку та інтуїцію; виховувати працелюбність, тренувати пам’ять, підвищувати математичну культуру

 

 

 

Розв’язування вправ

Узагальнити й систематизувати знання з теми «Натуральні числа», перевірити якість засвоєння учнями теми; розвивати логічне мислення; вих. працьовитість, акуратність

 

 

 

Осн. геометричні фігури. Лінії, види ліній

Ввести поняття основних геометричних фігур, сформувати вміння їх зображувати та позначати, розглянути лінії та їх види; розвивати просторову уяву; вих. самостійність

 

 

 

Промінь. Відрізок та його довжина. Од. вимірювання довжини

Ввести поняття основних геометричних фігур, променя, відрізка, навчити знаходити довжину відрізка, ознайомити з одиницями вимірювання довжини; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність

 

 

 

Розв’язування вправ

Закріпити знання про геометричні фігури, вимірювання відрізків, діагностувати результати засвоєння мат.; розв. логічне мислення учнів; вих. працелюбність, уважність, акуратність

 

 

 

Координатний промінь. Шкала

Ознайомити учнів із координатним променем, шкалою, формувати вміння читати шкалу, координати точок на координатному промені та будувати точки за їх координатами, форм. навички роботи з геометричними інструментами; розв. уважність; виховувати акуратність

 

 

 

Побуд.  відр. певної довжини. Ламана та її довжина. Розв. вправ

Сформувати уявлення про відкладання відрізка заданої довжини на промені від його початку, ознайомити із ламаною лінією та її довжиною; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбність

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Удосконалити навички розв’язування геометричних задач; вміння аналізувати результати; розвивати логічне мислення; виховувати наполегливість

 

 

 

Контрольна робота № 1

Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Натуральні числа. Основні геометричні фігури. Відрізок. Координатний промінь. Шкала» з метою подальшої корекції; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення; виховувати самостійність, наполегливість

 

Тема 2. Числові та буквені вирази. Формули. Кут та його величина. Види кутів

 

 

Числові вирази. Значення числового виразу

Сформувати уявлення про поняття числового виразу та його значення, навчити розпізнавати й читати числові вирази; розвивати логічне мислення; виховувати старанність, працелюбність, формувати культуру математичних записів

 

 

 

Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності

Сформувати поняття нерівності, навчити правильно порівнювати числа; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати працелюбність, формувати інтерес до математики

 

 

 

Кут та його величина. Види кутів

Ввести поняття кута, видів кутів, перпендикулярних прямих, пояснити способи вимірювання величини кута; формувати вміння вимірювати й будувати кутів; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність

 

 

 

Бісектриса кута

Сформувати уявлення про бісектрису кута, закріпити навички вимірювання й побудови кутів, формувати вміння розв’язувати задачі з використанням властивостей поділу кута на частини променем, що проходить між сторонами кута; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбність

 

 

 

Розв’язування вправ на побудову та вимірювання кутів

Закріпити навички побудови та вимірювання кутів; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбність, охайність, уважність

 

 

 

Побудова та вимірювання кутів

Формувати стійкі навички побудови та вимірювання кутів, закріпити навички обчислення на основі властивостей поділу кута на частини; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність, інтерес до вивчення математики

 

 

 

Буквені вирази. Числове значення буквеного виразу

Сформувати уявлення про поняття буквеного виразу, навчити розпізнавати й «читати» буквені вирази, знаходити числове значення буквеного виразу за даними значеннями букв, що входять у запис буквеного виразу; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики

 

 

 

Формули. Обчислення за формулами

Ввести поняття формули, формувати навички обчислень за формулами; розвивати логічне мислення шляхом розв’язування завдань творчого характеру; виховувати прагнення до отримання результату найбільш раціональним способом

 

 

 

Обчислення за формулами

Удосконалити навички обчислень за формулами, перевірити знання основних формул; формувати елементи аналітичного розв’язування задач; розвивати логічне мислення; тренувати увагу, пам’ять

 

 

 

Розв’язування вправ

Поглиблювати й систематизувати знання з теми; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність

 

 

 

Розв’язування вправ

Поглибити й систематизувати знання з теми; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Повторити геометричний матеріал із метою підготовки до контрольної роботи; розвивати логічне мислення; виховувати працелюбність

 

 

 

Контрольна робота № 2

Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Числові та буквені вирази. Формули. Кут та його величина. Види кутів» з метою подальшої корекції; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення; виховувати самостійність

 

Тема 3. Додавання і віднімання натуральних чисел. Многокутник та його периметр.

Трикутник та його периметр.  Трикутник та його види. Рівні фігури

 

 

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Сформувати знання про дію додавання натуральних чисел, компоненти додавання, сформулювати властивості додавання, ознайомити з буквеним записом властивостей дії додавання; виховувати працелюбність; розвивати логічне мислення та вміння аналізувати

 

 

 

Додавання. Властивості суми

Формувати навички додавання натуральних чисел із використанням переставної та сполучної властивостей додавання, ознайомити з властивостями суми; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики, працелюбність

 

 

 

Віднімання натур. чисел. Відн. суми від числа і числа від суми

Формувати знання про дію віднімання, компоненти дії віднімання суми від числа та числа від суми; виховувати наполегливість у досягненні мети; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять

 

 

 

Віднімання числа від різниці. Додавання та віднімання різниці

Ознайомити зі способами додавання і віднімання різниці чисел та віднімання числа від різниці; формувати і розвивати логічне та нестандартне мислення; виховувати інтерес до отримання нових знань, посидючість, охайність, підвищувати рівень математичної культури учнів

 

 

 

Табличне, усне, письмове дод. та віднімання

Відпрацювати техніку усного додавання і віднімання на основі способів додавання і віднімання суми й різниці; розвивати логічне мислення, формувати навички швидкої усної лічби, математичну культуру

 

 

 

Многокутник. Периметр многокутника. Рівні фігури

Ввести поняття многокутника, периметра многокутника; ознайомити учнів із видами многокутника, дати означення рівних фігур; розвивати логічне мислення та просторову уяву; виховувати інтерес до математики

 

 

 

Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника і квадрата

Узагальнити й систематизувати знання про прямокутник і квадрат та їх властивості, про периметр квадрата і прямокутника; розвивати логічне мислення, пам’ять та навички у виконанні креслень; виховувати працелюбність, наполегливість

 

 

 

Трикутник та його види. Периметр трикутника. Розв. вправ

Узагальнити й систематизувати знання про трикутники, елементи трикутника, види трикутників, повторити формулу периметра трикутника; розвивати логічне мислення та просторову уяву; виховувати інтерес до математики

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Узагальнити й систематизувати знання за темою «Многокутники»; провести моніторинг стану засвоєння матеріалу; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять; виховувати дисциплінованість, охайність

 

 

 

 

Контрольна робота № 3

Перевірити рівень знань за темою «Додавання і віднімання натуральних чисел. Многокутник та його периметр. Трикутник та його види. Рівні фігури» з метою подальшої корекції; розвивати пам’ять, уміння аналізувати, узагальнювати, працювати самостійно; виховувати наполегливість, працьовитість

 

Тема 4. Множення та ділення натуральних чисел. Розв’язування задач

 

 

Множення натуральних чисел. Компоненти множення

Узагальнити й систематизувати знання про дію множення, повторити компоненти множення, формувати навички виконання дії множення, розглянути властивості нуля і одиниці під час множення; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати дисциплінованість

 

 

 

Ділення натуральних чисел. Компоненти ділення

Узагальнити й систематизувати знання про дію ділення, повторити компоненти ділення, формувати навички виконання дії ділення, розглянути властивості нуля і одиниці під час дії ділення; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати дисциплінованість, уважність

 

 

 

Властивості множення

Розглянути властивості множення, зокрема розподільної, та їх застосування; формувати навички використання властивостей множення при обчисленнях; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати працелюбність, охайність, уважність

 

 

 

Залежності між компонентами дій множ. та ділення

Формувати вміння й навички розв’язувати вправи на залежності між компонентами дій множення та ділення; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, наполегливість

 

 

 

Множення та ділення на розрядну одиницю

Ознайомити учнів із правилами множення та ділення на розрядну одиницю, формувати навички виконання вказаних дій; розвивати навички усної лічби, логічне мислення, вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати дисциплінованість

 

 

 

Порядок виконання дій у виразах

Повторити і закріпити порядок дій у виразах, формувати стійкі навички у застосуванні властивостей множення, ділення, додавання і віднімання під час знаходження значення виразу; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати працелюбність, наполегливість у досягненні мети

 

 

 

Ділення з остачею. Розв’язування вправ

Формувати поняття неповної частки, вчити робити передбачення результату, удосконалювати навички виконання дії ділення з остачею; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Удосконалити вміння із розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; визначити рівень сформованості знань

 

 

 

Контрольна робота № 4

Перевірити рівень знань учнів за темою «Множення та ділення натуральних чисел. Розв’язування задач» з метою подальшої корекції; розвивати логічне мислення, уважність, пам’ять; виховувати самостійність, цілеспрямованість

 

Тема 5. Рівняння. Розв’язування задач. Розв’язування комбінаторних задач

 

 

Рівняння. Корінь рівняння

Узагальнити й систематизувати знання про рівняння, визначити поняття кореня рівняння; розв. логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати допитливість, інтерес до математики

 

 

 

Розв’язування рівнянь

Формувати вміння розв’язувати рівняння, що містять дужки та потребують попереднього спрощення лівої (правої) частини; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність, уміння аналізувати; виховувати самостійність, працелюбність, охайність

 

 

 

Розв. зад. на знах. невідомого за даною сумою або різницею арифм. та алгебр. способами

Розглянути способи розв’язування задач на знаходження невідомого за даною сумою або різницею; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати та порівнювати, пам’ять; виховувати самостійність, зацікавленість до математики

 

 

 

Розв. задач на знах. невід. за даною сумою або різницею та кратним відношенням

Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого за даною сумою (різницею) та кратним відношенням як арифметичним, так і алгебраїчним способами; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність

 

 

 

Розв’язування задач на рух та рух по воді

Формувати вміння розв’язувати задачі на рух та рух по воді, використовуючи формули руху; розвивати логічне мислення, пам’ять, вміння аналізувати; виховувати працелюбність, посидючість, інтерес до математики

 

 

 

Розв’язування задач на спільну роботу та вартість

Формувати вміння розв’язувати задачі на спільну роботу та вартість, познайомити з визначеннями продуктивності праці, ціни, вартості; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять, вміння аналізувати та роботи висновки; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

Розв’язування задач

Удосконалити вміння й навички розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам’ять, формувати мат. культуру; вих. охайність, працелюбність

 

 

 

Р.  комбінаторних задач методом перебору

Формувати вміння розв’язувати задачі методом перебору, будувати дерево можливих варіантів; розвивати логічне мислення, кмітливість; виховувати працелюбність, наполегливість

 

 

 

Правило множення при розв’язуванні комбінаторних задач. Розв’язування задач

Формувати вміння застосовувати правило множення під час розв’язування комбінаторних задач; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам’ять, вміння аналізувати та робити висновки; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Розглянути комбінаторні задачі складнішого змісту; розвивати логічне мислення, пам’ять, кмітливість; виховувати працелюбність, самостійність

 

 

 

Контрольна робота № 5

Перевірити рівень знань учнів за темою «Рівняння. Розв’язування задач. Розв’язування комбінаторних задач» з метою подальшої корекції; розвивати самостійність, логічне мислення; виховувати наполегливість

 

Тема 6. Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур

 

 

Степінь нат. числа з натуральним показником

Ознайомити з поняттям степеня числа з натуральним показником, формувати вміння записувати добуток рівних множників у вигляді степеня і навпаки, вчити знаходити значення числового виразу, який містить степені; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння узагальнювати; виховувати працелюбність

 

 

 

Пл. квадрата та пл. прямокутника. Од. вимірювання площі. Кв. числа

Ввести поняття одиниці площі, формувати вміння знаходити площу квадрата і площу прямокутника, вчити працювати з різними одиницями вимірювання площ; розвивати просторову уяву, логічне мислення, тренувати навички обчислень; виховувати працелюбність, самостійність

 

 

 

Розв. вправ на обч. пл. квадр. і прям. за формулами

Формувати вміння застосовувати формули для обчислення площ фігур із застосуванням властивостей фігур, якщо фігура розділена на частини, площ рівних фігур; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність

 

 

 

Прямокутний паралелепіпед, його виміри. Куб. Піраміда

Ознайомити з геометричними тілами, зокрема, прямокутним паралелепіпедом, кубом, пірамідою, які називаються многогранниками, розглянути елементи цих геометричних тіл, вчити обчислювати довжини ребер, суми площ, граней, кількості вершин, граней ребер піраміди, куба, прямокутного паралелепіпеда

 

 

 

Одиниці об’єму. Куб числа. Об’єми куба і прямокутн. паралелепіпеда

Ознайомити з одиницями об’єму, поняттям об’єму фігури, повторити третю степінь числа, розглянути формулу об’єму куба і прямокутного паралелепіпеда; розвивати просторову уяву, логічне мислення; виховувати працелюбність

 

 

 

Об’єм куба, об’єм паралелепіпеда. Розв. вправ і задач

Узагальнити й систематизувати знання зі знаходження об’ємів куба і прямокутного паралелепіпеда; розвивати логічне мислення, пам’ять, просторову уяву; виховувати працелюбність; перевірити стан засвоєння теми

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Узагальнити й систематизувати знання за темою на основі результатів самостійної роботи; розвивати логічне мислення, пам’ять, просторову уяву; виховувати наполегливість, працелюбність

 

 

 

Контрольна робота № 6

Перевірити рівень знань за темою «Степінь натурального числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур» з метою їх подальшої корекції; розвивати логічне мислення, пам’ять, самостійність; виховувати охайність, працьовитість

 

 

 

Підсумковий урок за семестр

Узагальнити й систематизувати знання; розвивати логічне мислення, пам’ять, інтерес до математики, просторову уяву; формувати математичну культуру; виховувати працелюбність, охайність, самостійність

 

 

ТЕМА II. ДРОБОВІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (64 год)

Тема 7. Звичайні дроби

 

 

Що таке звичайний дріб. Дріб як частина цілого. Ч. і знам. дробу

Ввести поняття дробу, формувати розуміння поняття дробових чисел, формувати вміння «читати» та записувати звичайні дроби; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; формувати математичну культуру записів

 

 

 

Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів

Формувати розуміння поняття правильного і неправильного дробу, домагатися засвоєння правила порівняння дробів з однаковими знаменниками, чисельниками; розвивати логічне мислення, пам’ять, уважність; виховувати працелюбність, самостійність

 

 

 

Дріб як форма запису частки від ділення двох натур. чисел. Запис натур. числа у вигляді звич. дробу

 

Формувати вміння записувати та читати дроби, записувати натуральні числа у вигляді дробу; розвивати логічне мислення учнів, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, самостійність

 

 

 

Ділення і дроби. Мішані числа

Закріпити знання й навички ділення натуральних чисел якщо результат ділення дробове число, розглянути приклади на порівняння дробових чисел і мішаних чисел та задачі прикладного змісту; розвивати логічне мислення учнів; виховувати уважність

 

 

 

Вик. вправ і задач на виділ. цілої частини з непр. др

Узагальнити й систематизувати знання з виділення цілої частини з неправильного дробу; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати; виховувати інтерес до математики

 

 

 

Перетворення мішаних чисел у неправильний дріб

Узагальнити й систематизувати знання з перетворення мішаних чисел у неправильний дріб, перевірити знання учнів із перетворення мішаних чисел у неправильний дріб і навпаки; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати наполегливість

 

 

 

Розв’язування задач на знаходження дробу від числа

Узагальнити й систематизувати знання про знаходження дробу від числа, вчити розв’язувати задачі прикладного змісту, аналізувати умову задачі та знаходити правильне розв’язання; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до вивчення математики

 

 

 

Розв’язування задач на знаходження числа за його дробом

Узагальнити й систематизувати знання про знаходження числа за його дробом, вчити розв’язувати задачі прикладного змісту, правильно розв’язувати задачі, аналізуючи зміст задачі та перевіряючи отриманий результат дією знаходження дробу від числа (оберненою); розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до вивчення математики

 

 

 

Додавання та відн. дробів з однаков. знаменниками

Формувати вміння й навички додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу; формувати математичну культуру учнів

 

 

 

Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками

Формувати вміння й навички додавання і віднімання звичайних дробів, застосовувати властивості додавання і віднімання чисел; виховувати працелюбність; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; формувати математичну культуру

 

 

 

Розв’язування задач і вправ на дроби

Удосконалювати вміння й навички виконання дій зі звичайними дробами та мішаними числами, навички обчислень, знаходження компонентів дій; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, інтерес до математики

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Удосконалити уміння й навички під час виконання дій додавання і віднімання мішаних чисел, діагностувати якість засвоєння матеріалу теми; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вих. працелюбність, інтерес до математики

 

 

 

Контрольна робота

№ 7

Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Звичайні дроби» з метою їх подальшої корекції; розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість

 

Тема 8. Десяткові дроби. Додавання, віднімання та порівняння десяткових дробів

 

 

Що таке десятковий дріб. Чит. і запис десятк. дробу

Сформувати розуміння поняття десяткового дробу, вміння читати й записувати десяткові дроби, називати розряди десяткових знаків у записі десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу; виховувати інтерес до математики

 

 

 

Порівняння десяткових дробів 

Формувативміння й навички порівнювати десяткові дроби, удосконалювати навички лічби; розвивати логічне мислення, пам’ять, уяву; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, наполегливість, охайність

 

 

 

Розв’язування вправ

Удосконалити вміння і навички в «читанні», записі та порівнянні десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, формувати математичну культуру

 

 

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

Формувати вміння й навички додавання і віднімання десяткових дробів, користуючись правилами; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; формувати культуру математичних записів; виховувати охайність, працелюбність

 

 

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

Удосконалити вміння й навички виконувати дії додавання й віднімання десяткових дробів, застосовуючи властивості додавання й віднімання; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

Розв. вправ на порівняння, дод. і відн. десятк. дробів

Узагальнити й систематизувати знання про дії порівняння, додавання і віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Формувати знання й навички виконання додавання, віднімання, порівняння десяткових дробів; з урахуванням результатів самостійної роботи коригувати знання учнів для підготовки до контрольної роботи; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

 

Контрольна робота № 8

Перевірити рівень знань учнів за темою «Десятковий дріб. Додавання і віднімання десяткових дробів» з метою подальшої корекції; розвивати самостійність, логічне мислення, увагу; виховувати наполегливість, охайність

 

Тема 9. Множення десяткових дробів. ділення десяткових дробів на натуральне число. Округлення чисел

 

 

Множення десяткових дробів

Розглянути правило множення десяткових дробів, формувати вміння виконувати вправи, в яких необхідно перемножувати десяткові дроби; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати охайність, наполегливість у досягненні мети

 

 

 

Множення десяткових дробів на розрядну одиницю

Розглянути правило множення десяткових дробів на 10; 100; 1000 і т. д. та на 0,1; 0,01; 0,001 і т. д., сформувати навички множення десяткових дробів на розрядну одиницю; розвивати логічне мислення; виховувати охайність, працелюбність

 

 

 

Множення десяткових дробів

Формувати навички множення десяткових дробів, застосовувати властивості множення чисел, розглянути правило знаходження десяткового дробу від числа, удосконалювати обчислювальні навички; формувати математичну культуру; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики

 

 

 

Розв’язування вправ на множення десяткових дробів

Удосконалити навички виконання дії множення десяткових дробів; розвивати логічне мислення учнів; формувати математичну культуру та вдосконалювати обчислювальну культуру

 

 

 

Ділення десяткових дробів на натуральне число

Розглянути алгоритм дії ділення десяткового дробу на натуральне число; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес до вивчення математики

 

 

 

Ділення десяткових дробів

Розглянути правило ділення чисел на десятковий дріб, сформувати навички перенесення коми при дії ділення на десятковий дріб з метою заміни на ділення числа на натуральний дільник; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати

 

 

 

Ділення десяткових дробів

Розглянути вправи на знаходження числа за величиною десяткового дробу, закріпити навички ділення на розрядну одиницю, тобто на 10; 100; 1000 і т. д. та на 0,1; 0,01; 0,001 і т. д.; розвивати логічне мислення; удосконалювати обчислювальні навички, вміння аналізувати, виховувати працелюбність

 

 

 

Розв’язування вправ і задач на ділення десяткових дробів

Удосконалити вміння виконувати ділення числа на десятковий дріб, знаходити компоненти дій, розв’язувати рівняння; перевірити основні навички ділення на десятковий дріб; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати; виховувати охайність, працелюбність

 

 

 

Округлення чисел

 

Познайомити з поняттям наближеного значення величини, розглянути правило округлення чисел до визначеного розряду, формувати навички округлення чисел; розвивати логічне мислення, виховувати самостійність

Удосконалити навички округлення чисел; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

Округлення чисел. Розв’язування вправ і задач на округлення чисел

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Узагальнити й систематизувати знання за темою; розвивати логічне мислення, уяву; виховувати цілеспрямованість, самостійність

 

 

 

Контрольна робота

№ 9

Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Ділення і множення десяткових дробів. Округлення чисел» з метою подальшої корекції; розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість

 

Тема 10. Дії з десятковими дробами

 

 

Ділення і множення десяткових дробів

Розглянути вправи на множення і ділення десяткових дробів, що потребують застосування властивостей множення і ділення; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

Множення і ділення десяткових дробів

Закріпити і поглибити знання у множенні і діленні десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, охайність

 

 

 

Множення і ділення десяткових дробів

Узагальнити й систематизувати вміння з виконання множення і ділення десяткових дробів, перевірити стан засвоєння матеріалу теми; розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички; виховувати працелюбність

 

 

 

Округлення частки. Перетворення звичайного дробу на десятковий

Навчити перетворювати звичайний дріб у десятковий, округлювати частку від ділення чисел до вказаного розряду; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять; удосконалювати обчислювальні навички, формувати культуру математичних записів

 

 

 

Розв. вправ на перетв. звич. дробу на дес. Окр. частки

Удосконалити вміння й навички учнів у перетворенні звичайного дробу у десятковий, округленні частки; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, удосконалювати техніку обчислень

 

 

 

Розв. вправ і задач на всі дії з десятковими дробами

Узагальнити й систематизувати знання про дії з десятковими дробами; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять; розвивати обчислювальні навички; виховувати наполегливість

 

 

 

Розв. вправ і задач на всі дії з десятк. дробами

Узагальнити й систематизувати знання про дії з десятковими дробами; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять; удосконалювати обчислювальні навички

 

 

 

Розв. вправ і задач на всі дії з десятк. дробами

Поглибити знання учнів у виконанні дій з десятковими дробами та перевірити якість засвоєння мат.; розв. логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконал. обчислювальні навички

 

 

 

Розв. вправ і задач на всі дії з десятк. дробами

Узаг. й сист. знання, удоск. навички виконання дій із десятковими дробами; провести корекцію знань учнів; розв. логічне мислення, пам’ять, увагу; удоск. обчислювальні навички

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Узагальнити й систематизувати знання учнів із метою підготовки до контрольної роботи; удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння аналізувати

 

 

 

Контрольна робота

№ 10

Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Дії з десятковими дробами» з метою подальшої корекції розвивати самостійність, уміння аналізувати, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, наполегливість

 

Тема 11. Відсотки. Середнє арифметичне. Середнє значення

 

 

Відсотки. Знаходження відсотків від числа

Ознайомити з поняттям відсотків, розглянути правило знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички

 

 

 

Відсотки. Знаходження відсотків від числа

Закріпити поняття відсотка, формувати вміння розв’язувати вправи і задачі на знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність

 

 

 

Знаходження числа за його відсотком

Формувати знання про знаходження числа за його відсотком; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати самостійність

 

 

 

Знаходження числа за його відсотком

Удосконалювати знання й уміння учнів знаходити число за його дробом, дріб від числа, познайомити учнів із правилом «p % від числа a дорівнює a % від числа p»

 

 

 

Розв’язування задач і вправ на відсоткові розрах.

Узагальнити й систематизувати знання з теми «Відсоткові розрахунки»; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, пам’ять, увагу; виховувати самостійність

 

 

 

Розв’язування задач і вправ на відсоткові розрах.

Перевірити стан засвоєння теми «Відсоткові розрахунки», узагальнити й систематизувати знання; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вих. самостійність, уміння аналізувати

 

 

 

Середнє арифметичне, його використання

Познайомити з поняттям середнього арифметичного та його використанням; розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять, виховувати працелюбність

 

 

 

Середнє арифметичне

Удосконалити й систематизувати знання зі знаходження середнього арифметичного: розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики, працелюбність, охайність

 

 

 

Середнє значення величин

Розглянути поняття середнього значення величини, правило знаходження середнього значення величини; розвивати логічне мислення, вчити аналізувати умову задачі для правильного вибору способу розв’язування

 

 

 

Середнє значення величин

Удосконалити й систематизувати знання за темою «Середнє значення величин», перевірити якість засвоєння матеріалу

 

 

 

Розв’язування задач практичного характеру

Сформувати вміння застосовувати поняття середнього арифметичного і середнього значення величин до розв’язування задач практичного характеру; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики

 

 

 

Розв’язування текстових задач на відсотки

Удосконалити вміння й навички учнів у розв’язуванні задач на відсотки, зокрема на сплави і суміші

 

 

 

Розв’язування текстових задач на відсотки

Розглянути задачі на відсотки, де величини послідовно збільшуються (зменшуються) на декілька відсотків; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість

 

 

 

Розв’язування текстових задач на відсотки

Удосконалити вміння й навички учнів у розв’язуванні задач на відсотки, зокрема задач, у яких взаємозалежності між величинами виражено відсотками; перевірити якість засвоєння матеріалу теми; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; вихов. охайність, працелюбність

 

 

 

Розв’язування текстових задач на дроби і відсотки

Поглибити знання учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички

 

 

 

Вик. вправ і задач на дроби і відсотки, сер. величини

Повторити навчальний матеріал, пов’язаний із обчисленням відсотків; розв’язувати задачі економічного змісту; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння аналізувати

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Узагальнити й систематизувати знання з теми; розвивати логічне мислення, формувати математичну культуру

 

 

 

Контрольна робота

№ 11

Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Відсотки. Середнє арифметичне. Середнє значення» з метою подальшої корекції; розвивати логічне мислення; виховувати дисциплінованість

 

Тема III. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год)

Тема 12. Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

 

Лічба, вимірювання і числа

Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури

 

 

 

Дії першого ступеня з натуральними числами

Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури

 

 

 

Дії другого ступеня з натуральними числами

Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури

 

 

 

Степінь натур. числа з натуральним показником. Площі та об’єми фігур

Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури

 

 

 

Звичайні дроби

Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури

 

 

 

Дод. і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Розв. впр. і задач на дроби

Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури

 

 

 

Десяткові дроби та дії над ними. Відсотки. Середні величини. Розв. задач

Повторити матеріал з теми, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики, формувати елементи математичної культури

 

 

 

Систематизація знань і вмінь

Повторити матеріал теми, перевірити знання й уміння учнів з матеріалу курсу 5 класу; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички, виховувати працелюбність; формувати елементи математичної культури

 

 

 

Підсумкова контрольна робота

Перевірити рівень засвоєння курсу математики 5 класу

 

 

 

Виконання вправ і задач

Проаналізувати результати підсумкової контрольної роботи; повторити матеріал теми; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички, вміння аналізувати; виховувати працелюбність, інтерес до вивчення математики; формувати елементи математичної культури

 

 

 

Підсумковий урок курсу

Повторити матеріал за курс 5 класу; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; удосконалювати обчислювальні навички, виховувати інтерес до вивчення математики; формувати елементи математичної культури

 

 

 

Підсумковий урок курсу

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку