План-конспект до залікового уроку з математики у 5-Б класі
Тема уроку: Округлення десяткових дробів.
Тип уроку: Засвоєння нових знань.
Цілі:
Основні методи навчання: бесіда, практична робота, узагальнення.
Основні форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів: фронтальна, індивідуальна, групова.
Прогнозовані результати навчання:
Після уроку учні зможуть:
Обладнання: дошка, крейда, підручник, роздатковий матеріал.
Основна література:
ХІД УРОКУ
Тема уроку – Округлення десяткових дробів.
На цьому уроці ми повторимо правила перетворення звичайних дробів у десяткові, порівняння десяткових дробів, та вивчимо правило округлення десяткових дробів, та натуральних чисел.
Чи можете ви дати точну відповідь на запитання?
Округлити до десятих
Округлити до сотих
ⅤⅠ. Первинне формування вмінь (18 хв.). (за кожний правильний розв’язок учень отримує бал, якщо учень все гарно зробив, та відповів та теоретичне запитання отримує 10 балів, якщо учень все зробив правильно у зошиті, та виконує додаткове завдання отримую 11 балів.)
№ 851 Округліть:
4) до тисячних
№853 Округліть:
№855 Округліть:
№ 856. Округліть десятковий дріб, відкинувши виділені цифри, і вкажіть, до якого розряду виконано округлення:
№ 858. Запишіть у метрах, попередньо округливши до сотень сантиметрів:
№859 запишіть у тонах, попередньо округливши до тисяч кілограмів
ⅤⅡ. Самостійна робота учнів з розв’язування і складання задач та вправ (5 хв.)
(дітям роздаються аркуші з завданням на відповідність, після виконання учні обмінюються аркушами з сусідом по парті, та перевіряють друг друга, та ставлять оцінку, одна правильна відповідь – 1 бал)
1 Варіант
Відповідь |
Прізвище Ім’я |
|
1. Д |
1. |
А. 263,51 |
2. З |
2. 8,4 |
Б.10,000 |
3. А |
3. 263,5145 |
В. 0,0000000056 |
4. Й |
4. |
Г. 6,45 |
5. Є |
5. |
Д. 0,8 |
6. Г |
6. 6,45000000 |
Е. 45,675 |
7. Ж |
7. 56489 |
Є. 1 |
8. І |
8. 89:10 |
Ж. 56000 |
9. И |
9. 105,00 |
З. 8,400 |
10. В |
10. |
И. 105 |
11. Е |
11. |
І. 8,9 |
12. |
12. 9,9998 |
Й. 6,0098 |
2 Варіант
Відповідь |
Прізвище Ім’я |
|
1. В |
1. 785,9167 |
А. 1 |
2. Е |
2. |
Б. 4130 |
3. И |
3. |
В. 785,92 |
4. А |
4. |
Г. 15 |
5. Й |
5. |
Д. 78,20000 |
6. Г |
6. 15,00 |
Е. 0,0000852 |
7. Б |
7. 4132 |
Є. 785,19 |
8. Ж |
8. 92:10 |
Ж. 9,2 |
9. І |
9. 78,850000 |
З. 20,000 |
10. Д |
10. 78,2 |
И. 0,98 |
11. Є |
11. |
І. 78,85 |
12. З |
12. 19,9997 |
Й. 6,065 |
ⅤⅢ. Перевірка, узагальнення і систематизація учнями результатів робіт (3 хв).
ⅠⅩ. Підсумки уроку і домашнє завдання (2 хв).
№852 Округліть:
4) до тисячних
№854 Округліть:
№857 Округліть десятковий дріб, відкинувши виділені цифри, і вкажіть, до якого розряду виконано округлення:
№ 861. Запишіть у кілометрах, попередньо округливши до тисяч метрів:
ДОДАТОК 1
Алгоритм округлення десяткових дробів |
||||
|
263,852 |
512,578 |
3,9998 |
|
Приклад: округлити до сотих |
263,852 |
512,578 |
3,9998 |
|
|
263,852 |
512,578 |
3,9998 |
|
|
263,850 або 263,85 |
- |
- |
|
|
- |
512,580 або 512,58 |
4,00 або 4 |
|
Алгоритм округлення натуральних чисел |
||||
|
654523 |
782682 |
69998 |
|
Приклад: округлити до тисяч |
654523 |
782682 |
69998 |
|
|
654523 |
782682 |
69998 |
|
|
654500
НУЛІ ВІДКИДАТИ НЕ МОЖНА |
- |
- |
|
|
- |
782700
НУЛІ ВІДКИДАТИ НЕ МОЖНА |
70000
НУЛІ ВІДКИДАТИ НЕ МОЖНА |
|
1