Календарно-тематичне планування з математики 5 клас для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з математики 5 клас для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Розроблено відповідно до навчальної програми даної нозології.

Перегляд файлу

5 клас

 (для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку)

Усього – 140 годин

4 год на тиждень, І семестрі – 64 год, у ІІ семестрі – 76 год

 

І семестр

Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 100 (повторення)

№ п/п

Тема, зміст навчального матеріалу

год

дата

Прим.

1.

Додавання і віднімання без переходу через розряд. (Всі випадки)

1

 

 

2.

Додавання з переходом через розряд.

1

 

 

3.

Віднімання з переходом через розряд.

1

 

 

4.

Вхідне діагностичне оцінювання

1

 

 

 

Тема 1. Усна і письмова нумерація в межах 1000 (16 год)

5.

1, 10, 100 – лічильні одиниці. Пряма і зворотна лічба сотнями в межах 1000. 1000 як нова лічильна одиниця.

1

 

 

6.

Утворення, читання і запис чисел, які складаються з круглих сотень і десятків, із сотень, десятків і одиниць.

1

 

 

7.

Розрядна таблиця. Десятковий склад числа.

1

 

 

8.

Поняття про розряд. Порівняння розрядних одиниць. Порівняння чисел сусідніх розрядів (2, 20, 200).

1

 

 

9.

Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі.

1

 

 

10.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

11.

Натуральний ряд чисел. Пряма і зворотна лічба одиницями і рівними числовими групами (по 2, 5, 20, 50).

1

 

 

12.

Місце числа в числовому ряді. Порівняння чисел.

1

 

 

13.

Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові і чотирицифрові числа. Найбільше та найменше число в кожному розряді. Числа парні й непарні.

1

 

 

14.

Заокруглення чисел до круглих десятків.

1

 

 

15.

Римські цифри. Позначення чисел І-ХІІ.

1

 

 

16.

Одиниці довжини: кілометр, метр. Їх співвідношення.

1

 

 

17.

Одиниці маси: кілограм, грам. Їх співвідношення.

1

 

 

18.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

19.

Контрольна робота № 1.

1

 

 

20.

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ.

1

 

 

Тема 2. Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд (16 год)

21.

Додавання та віднімання круглих сотень.

1

 

 

22.

Додавання круглих десятків до круглих сотень (500+40).

1

 

 

23.

Віднімання круглих десятків або сотень (850-50; 850-800).

1

 

 

24.

Додавання і віднімання круглих десятків (360+20; 580-40). Порядок дій. Дужки.

1

 

 

25.

Додавання і віднімання одноцифрового числа (400+6; 400-6).

1

 

 

26.

Додавання і віднімання двоцифрового числа (200+43; 456-56).

1

 

 

27.

Розв’язання вправ. Самостійна робота.

1

 

 

28.

Додавання і віднімання одноцифрового числа (370+4; 496-6).

1

 

 

29.

Додавання і віднімання круглих десятків (457+20; 674-50).

1

 

 

30.

Додавання і віднімання одноцифрового числа (246+3; 475-4).

1

 

 

31.

Додавання і віднімання двоцифрового числа (145+23; 367-42).

1

 

 

32.

Додавання і віднімання круглих сотень (340+500; 680-200; 356+600; 782-300).

1

 

 

33.

Додавання і віднімання трицифрових чисел (324+253; 315+523; 856-324; 549-219).

1

 

 

34.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

35.

Контрольна робота № 2.

1

 

 

36.

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ.

1

 

 

Тема 3. Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд (13 год)

37.

Додавання і віднімання без переходу через розряд в межах 1000 (повторення).

1

 

 

38.

Додавання, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10 (357+23; 468+2; 526+134).

1

 

 

39.

Віднімання, коли доводиться позичати десяток, а одиниці зменшуваного дорівнюють 0 (370-128; 740-14; 330-9).

1

 

 

40.

Додавання, коли сума одиниць першого розряду більше 10 (216+167; 348+29; 468+6).

1

 

 

41.

Віднімання, коли число одиниць зменшуваного менше числа одиниць від’ємника (651 – 235; 473 – 46; 384 – 6).

1

 

 

42.

Додавання, коли сума одиниць другого розряду ≥ 10 (412 + 193;  254 + 462).

1

 

 

43.

Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника                 (806 – 324; 615 – 243).

1

 

 

44.

Додавання, коли сума одиниць і першого, і другого розряду ≥ 10                

(364 + 136; 443 + 368; 265 + 74; 276+34).                  

1

 

 

45.

Віднімання, коли доводиться позичати і десяток, і сотню (630 – 47; 740 – 253; 632 – 56; 564 – 187).

1

 

 

46.

Віднімання, коли зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть всередині його (400 – 26;                800 – 245; 503 – 57; 805 – 248).

1

 

 

47.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

48.

Контрольна робота № 3.

1

 

 

49.

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ.

1

 

 

Тема 4. Множення та ділення в межах 100 (повторення) (8 год)

50.

Табличне множення та ділення. Назви компонентів множення й ділення.

1

 

 

51.

Переставна властивість множення.

1

 

 

52.

Множення нуля і множення на нуль. Ділення нуля.

1

 

 

53.

Множення 1 і ділення на 1.

1

 

 

54.

Множення числа 10 і ділення на 10.

1

 

 

55.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

56.

Контрольна робота № 4.

1

 

 

57.

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ.

1

 

 

Тема 5. Множення і ділення в межах 1000

58.

Множення чисел 10, 100 і множення на 10 і 100.

1

 

 

59.

Ділення чисел на 10 і 100 без остачі.

1

 

 

60.

Кратне порівняння чисел.

1

 

 

61.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

62.

Диференціація понять «на скільки більше, менше» і «у скільки разів більше, менше».

1

 

 

63.

Диференціація понять «збільшити у …» і «у скільки більше».

1

 

 

64.

Диференціація понять «зменшити у …» і «у скільки менше».

1

 

 

65.

Міри часу. Рік. Місяць. Тиждень. Їх співвідношення. Високосний рік.

1

 

 

66.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

67.

Контрольна робота № 5.

1

 

 

68.

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ.

1

 

 

ІІ семестр

Тема 6. Геометричний матеріал (19 год)

69.

Трикутники. Сторони. Кути. Основа. Висота. Розпізнавання. Креслення.

1

 

 

70.

Трикутники. Види трикутників за кутами. Відшукування за допомогою косинця. Креслення.

1

 

 

71.

Види трикутників за сторонами. Відшукування шляхом вимірювання сторін.

1

 

 

72.

Рівносторонній трикутник. Побудова його за допомогою циркуля і лінійки. Самостійна робота

1

 

 

73.

Рівнобедрений трикутник. Побудова його за допомогою циркуля і лінійки.

1

 

 

74.

Різносторонній трикутник. Побудова його за допомогою циркуля і лінійки.

1

 

 

75.

Побудова трикутника за даними сторонами за допомогою циркуля і лінійки.

1

 

 

76.

Ламана лінія. Її позначення буквами. Замкнена і незамкнена ламана лінія. Креслення.

1

 

 

77.

Вимірювання довжини ламаної лінії. Побудова ламаної лінії за даними розмірами і за сумою відрізків.

1

 

 

78.

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

1

 

 

79.

Контрольна робота № 6.

1

 

 

80.

Аналіз контрольної роботи. Многокутники, як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Їх назви в залежності від кількості кутів.

Поняття про симетрію.

1

 

 

81.

Прямокутник, як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Суміжні сторони, діагоналі.

1

 

 

82.

Квадрат, як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Суміжні сторони, діагоналі. Самостійна робота  

1

 

 

83.

П’ятикутник, як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Їх побудова за допомогою циркуля, лінійки.

1

 

 

84.

Шестикутник. Кути, сторони. Креслення за даними точками, зразком. Побудова правильного шестикутника за допомогою циркуля і лінійки.

1

 

 

85.

Коло. Круг. Радіус. Центр. Дуга.

1

 

 

86.

Побудова кола за допомогою циркуля. Самостійна робота

1

 

 

87.

Контрольна робота № 7.

1

 

 

Тема 7. Множення і ділення в межах 1000 (16 год)

88.

Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення круглих сотень (200*4, 600:3). Назва компонентів.

1

 

 

89.

Множення та ділення  круглих десятків (20*3, 40*3, 320*2).

1

 

 

90.

Множення двоцифрового числа на одноцифрове.

1

 

 

91.

Множення одноцифрових і двоцифрових чисел на одиницю з нулями і навпаки.

1

 

 

92.

Множення трицифрових чисел, що закінчуються нулем на одноцифрове.

1

 

 

93.

Множення трицифрових чисел на одноцифрове без переходу через розряд.

1

 

 

94.

Множення трицифрових чисел на одноцифрове з переходом через розряд в одному випадку.

1

 

 

95.

Множення з переходом через розряд в двох випадках.

1

 

 

96.

Множення з переходом через розряд, коли в середині множеного є нуль.

1

 

 

97.

Ділення на одноцифрове число, коли одиниці кожного розряду діленого діляться на дільник без остачі.

1

 

 

98.

Ділення, коли при діленні десятків залишається остача, яку потрібно роздробляти в одиниці. Перевірка ділення множенням.

1

 

 

99.

Ділення, коли залишаються сотні, які потрібно роздробити в десятки.

1

 

 

100.

Ділення, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздробляти і сотні і десятки.

1

 

 

101.

Ділення, коли в середині або в кінці частки одержуємо нуль.

1

 

 

102.

Перевірка дії множення.  Кратне порівняння чисел. Самостійна робота

1

 

 

103.

Контрольна робота № 8.

1

 

 

Тема 8. Іменовані числа (13 год)

104.

Аналіз контрольної роботи. Абстрактні та іменовані числа.

1

 

 

105.

Просте і складене іменоване число.

1

 

 

106.

Міри довжини, їх співвідношення.

1

 

 

107.

Міри ваги, їх співвідношення.

1

 

 

108.

Роздроблення простих іменованих чисел: метри у дециметри, дециметри у сантиметри, сантиметри у міліметри.

1

 

 

109.

Роздроблення простих іменованих чисел: метри у сантиметри, гривні у копійки.

1

 

 

110.

Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри.

1

 

 

111.

Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри. Самостійна робота

1

 

 

112.

Додавання простих і складених іменованих чисел без перетворення (15м+23м; 14см+3мм; 5м+9дм; 9дм+3см; 5грн+20коп; 20м+35см; 2м6дм+14м; 6м29дм+7дм; 25м50см+5м10см; 4м5дм+2м3дм).

1

 

 

113.

Віднімання іменованих чисел без роздроблення (45м-16м; 34см2мм-2мм; 41дм6см-41дм; 61м7дм-5дм; 78м3см-34м; 49грн89коп-16грн51коп).

1

 

 

114.

Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір: 25см+75см; 19коп+81коп; 7дм+3дм; 6мм+4мм; 6грн73коп+27коп.

1

 

 

115.

Віднімання іменованих чисел з роздробленням: 1м-35см; 1грн-58коп; 7грн-30коп; 1дм-3см;1см-6мм; 1м-8дм. Самостійна робота 

1

 

 

116.

Контрольна робота № 9.

1

 

 

Тема 9. Звичайні дроби (12 год)

117.

Аналіз контрольної роботи. Множення половини конкретної величини (круга, квадрата, прямокутника та ін.) і конкретної кількості.

1

 

 

118.

Знаходження третьої частини конкретної кількості і конкретної величини.

1

 

 

119.

Знаходження четвертої частини конкретної кількості і конкретної величини.

1

 

 

120.

Знаходження п’ятої і десятої частини конкретної кількості і конкретної величини.

1

 

 

121.

Утворення і позначення частин: 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10.

1

 

 

122.

Чисельник і знаменник дробу, їх значення. Самостійна робота

1

 

 

123.

Знаходження 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10 від конкретної кількості або конкретної величини.

     1 мм = 1\10 см; 1 см = 1\10 дм; 1дм = 1\10м.

1

 

 

124.

Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками.

1

 

 

125.

Порівняння дробів з однаковими знаменниками і різними чисельниками.

1

 

 

126.

Порівняння дробів з одиницею.  Правильні і неправильні дроби.

1

 

 

127.

Мішані числа. Порівняння мішаних чисел. Самостійна робота

1

 

 

128.

Контрольна робота № 10.

1

 

 

 

ІІІ. Повторення і систематизація навчального матеріалу

Тема 10. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 год)

129.

Аналіз контрольної роботи. Усне і письмове додавання та віднімання без переходу через розряд в межах 1000.

1

 

 

130.

Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд.

1

 

 

131.

Табличне та поза табличне множення і ділення.

Множення і ділення круглих сотень і круглих десятків.

1

 

 

132.

Множення і ділення чисел на одноцифрове без переходу та з переходом через розряд в межах 1000.

1

 

 

133.

Усне і письмове додавання і віднімання іменованих чисел без виконання перетворень.

1

 

 

134.

Додавання та віднімання іменованих чисел з роздробленням та перетворенням.

1

 

 

135.

Трикутники. Види трикутників за кутами. Побудова трикутників за даними сторонами за допомогою циркуля і лінійки.

1

 

 

137.

Види ліній. Ламана лінія. Побудова ламаної лінії за даними розмірами.

1

 

 

138.

Многокутники. Побудова правильного шестикутника за допомогою циркуля і лінійки.

1

 

 

139.

Контрольна робота № 11 (підсумкова)

1

 

 

140.

Підсумкове повторення оцінювання за рік.

1

 

 

           

 

docx
Додано
13 березня 2021
Переглядів
1636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку