Календарно-тематичне планування
з математики у 6 класі на 2023 / 2024 н.р.
Складено відповідно до Модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
Математика, 6 клас (НУШ)
(4 год. на тиждень, І семестр – 64 год., ІІ семестр – 76 год.)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (10+2 год.) |
|||
|
|
Повторення вивченого матеріалу за 5 клас |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за 5 клас |
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10. Парні і непарні числа |
|
|
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
|
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
|
|
Найбільший спільний дільник |
|
|
|
Найменше спільне кратне |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Практичне застосування знань, навичок, умінь |
|
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (26+2год.) |
|||
|
|
Основна властивість дробів |
|
|
|
Скорочення дробів |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Додавання та віднімання звичайних дробів |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 2 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
|
|
Множення звичайних дробів |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Взаємно-обернені числа. Ділення звичайних дробів |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ на всі дії з дробами |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 3 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ ( 24 год.) |
|||
|
|
Відношення. Масштаб |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 4 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
|
|
Пряма та обернена пропорційна залежності |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Коло. Круг. Круговий сектор |
|
|
|
Довжина кола. Площа круга |
|
|
|
Циліндр. Конус. Куля |
|
|
|
Робота з даними. Стовпчасті та кругові діаграми |
|
|
|
Приклади графіків залежностей між величинами. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 5 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
ІІ семестр |
|||
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (59 год.) |
|||
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
|
|
Координатна пряма. Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 6 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
|
|
Додавання раціональних чисел |
|
|
|
Властивості додавання |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 7 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
Властивості множення раціональних чисел. Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення. Спрощення ви разів |
|
|
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 8 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування сюжетних задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування сюжетних задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування сюжетних задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування сюжетних задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 9 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
|
|
Перпендикулярні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
Контрольна (діагностична)робота № 10 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (26 год) |
|||
|
|
Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
|
|
Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Коло. Круг. Діаграми |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Множення і ділення раціональних чисел |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу за рік |
|
|
|
Узагальнення матеріалу за рік |
|