Виховний захід для 6-их класів "Що? Де? Коли?"

Про матеріал
Мета заходу: розвивати здібності та пізнавальний інтерес, логічне мислення, уміння використовувати засвоєні знання і сформовані навички на практиці, формувати вміння працювати в групі, формувати зацікавленість у результатах спільної праці.
Перегляд файлу

Що? Де? Коли?

Інтелектуальна гра (для учнів 6 класів)

Мета:

Розвивати здібності та пізнавальний інтерес, логічне мислення, уміння використовувати засвоєні знання і сформовані навички на практиці, формувати вміння працювати в групі, формувати  зацікавленість у результатах спільної праці.

Обладнання: мультимедійний комплект

Підготовка:

Для участі в грі відбираємо 6 учнів, які мають найвищий рейтинг знань з математики. Потім вони між собою обирають капітана команди, який буде керувати роботою команди.

Серед учнів, що не беруть участь у грі, оголошуємо конкурс на краще запитання для гравців. Членам команди під час гри будуть запропоновані найцікавіші (на погляд журі в складі вчителів та старшокласників) запитання.

Виготовляємо скрипковий ключ (знак музичної паузи), чорну скриньку. Готуємо призи. (Дівчатка з гуртка «Умілі руки» з ниток звязали гачком сови).

Зал святково прикрашений.

Посеред залу стіл, розбитий на 12 секторів. В центрі столу, навколо якого сядуть гравці, – дзиґа з прилаштованою стрілкою.

Ведучий:

Добрий день, дорогі друзі[L1]!

Розпочинаємо інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» До грального столу запрошується команда інтелектуалів 6 класів.

Під звуки музики ведучий викликає та представляє кожного гравця і оголошує правила гри:

  •          Капітан визначає, хто даватиме відповідь від команди.
  •          На обдумування відповіді на запитання дається 1 хвилина.
  •          На обдумування відповіді на запитання «бліц» дається 15 секунд.
  •          Якщо була підказка від вболівальників, то правильна відповідь не зараховується.
  •          Якщо команда дала правильну відповідь без обдумування, то збережену 1 хвилину можна використати додатково для обдумування якогось іншого запитання.
  •          Якщо під час гри команді не випадала музична пауза, то її може взяти ведучий гри.
  •          Вболівальники повинні поводити себе тихо.
  •          Якщо виграє команда, то кожен її член отримує приз.
  •          Також отримує приз той учень, на запитання якого гравці дали неправильну відповідь.
  •          Приз глядацьких симпатій отримує гравець, який на думку вболівальників, грав найкраще.
  •          Гра закінчується тоді, коли команда інтелектуалів або математичний клуб отримають 6 правильних відповідей.

Тож розпочинаємо гру!

Під звуки музики капітан запускає дзигу.

На моніторі висвітлюється питання відповідно до зупиненої стрілки дзиги, ведучий зачитує його.

Через 1 хвилину капітан визначає, хто дає відповідь.

Запитання для гри:

  1. Іра, Борис, Віра та Іван зловили всього 10 рибин, причому кожен з них зловив різну кількість рибин. Іра зловила найбільше, а Віра – найменше. Хто зловив більше риби – хлопчики чи дівчата? 

                                                                                        (Порівну)

  1. Із ряду чисел виключте зайве, на ваш погляд, число: 125, 340, 572, 15, 935.

                                                                                               (572)

  1. Третина половини деякого числа  дорівнює 8. Що це за число?

                                                                                                     (48)

  1. Знайдіть 120% від числа, якщо 25% від нього – це ¼.

                                                                                                  (6/5)

  1. 3 курки за 3 дні знесли 3 яйця. Скільки яєць знесуть 12 курей за 12 днів, якщо вони будуть нести таку ж кількість яєць за однаковий проміжок часу? 

                                                                                               (48 яєць)

  1. Деяке число збільшили на 25% На скільки відсотків потрібно зменшити одержане число, щоб отримати початкове?

                                                                                                      (20%)

  1. У 2011 році вік Богдана дорівнював сумі цифр року його народження. У якому році народився Богдан?

                                                                                                  (1991 р)

  1. Двоголові та семиголові дракони зібралися на нараду. На початку наради Король драконів підрахував кількість присутніх по головах. Своєю середньою головою він озирнувся навкруги та побачив 25 голів. Скільки всього драконів прийшли на нараду?

                                                                                            (8 драконів).

  1. Обчислити значення виразу:

          +    

                                                                                                                     (

10.Тризначне число 87* (остання цифра стерта) ділиться і на 5 і на 3.Яка остання цифра?

                                                                                                           ( 0 )

Бліц запитання:

  1. Задано числа від 0 до 9. Що більше їх сума чи добуток? (Сума)
  2. Чи ділиться націло на 3 число 415? (Ні)
  3. Рибалка ловив рибу. На запитання «Скільки він спіймав риби?» він відповів: »Половинка від восьми, шість без голови, девять без хвоста». Скільки він спіймав риби? (0)
  4. На яке число треба розділити число 15, щоб одержати 45? (1/3)
  5. Яке число ділиться на всі без остачі ?

                                                                                                         (0).

 

Музична пауза

Пісня на мотив пісні «Чи то ще буде».

Завантажувати нас

Стали всі чомусь-то

В нашій школі 6 клас -

Ніби в інституті.

Нам учитель задає

Конкурсні задачі.

І усі такі важкі,

Аж над ними плачем.

Приспів:

Довго чи це буде ?

Довго чи це буде ?

Довго чи це буде ? Ой-ой-ой

А у нас знову біда –

Алгебра вже знову,

Навіть Гаус при житті

Не рішав такого.

Я вкладаюсь опівніч спать.

Сняться - лиш системи.

Як контрольну написать?

Як засвоїть тему?

Приспів

Надоїли степені,

Многочлени й змінні,

От якби щодня мені

Дивитися мультфільми.

Не розв’язувать систем,

Дихати озоном.

Й замість нудних теорем

Відпочити вдома.

Приспів

 

Чорна скринька

Ведучий: В 1974 році архітекторами була придумана гра, яку називають «грою сторіччя». Якщо грати без системи, то для досягнення успіху потрібно мільйони років. Використовуючи конкретну систему, закони і правила – результату можна досягти за 23 секунди. Ця гра є гарним, корисним «товаришем в дорозі».

Увага, запитання: Про яку гру йде мова, хто її винахідник? Що в чорній скриньці? (Кубик Рубика)

 

Ведучий підводить підсумки гри та вручає призи.


docx
Додав(-ла)
Кукта Тетяна
Додано
13 вересня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку