Що? Де? Коли?
Інтелектуальна гра (для учнів 6 класів)
Мета:
Розвивати здібності та пізнавальний інтерес, логічне мислення, уміння використовувати засвоєні знання і сформовані навички на практиці, формувати вміння працювати в групі, формувати зацікавленість у результатах спільної праці.
Обладнання: мультимедійний комплект
Підготовка:
Для участі в грі відбираємо 6 учнів, які мають найвищий рейтинг знань з математики. Потім вони між собою обирають капітана команди, який буде керувати роботою команди.
Серед учнів, що не беруть участь у грі, оголошуємо конкурс на краще запитання для гравців. Членам команди під час гри будуть запропоновані найцікавіші (на погляд журі в складі вчителів та старшокласників) запитання.
Виготовляємо скрипковий ключ (знак музичної паузи), чорну скриньку. Готуємо призи. (Дівчатка з гуртка «Умілі руки» з ниток звязали гачком сови).
Зал святково прикрашений.
Посеред залу стіл, розбитий на 12 секторів. В центрі столу, навколо якого сядуть гравці, – дзиґа з прилаштованою стрілкою.
Ведучий:
Добрий день, дорогі друзі[L1]!
Розпочинаємо інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» До грального столу запрошується команда інтелектуалів 6 класів.
Під звуки музики ведучий викликає та представляє кожного гравця і оголошує правила гри:
Тож розпочинаємо гру!
Під звуки музики капітан запускає дзигу.
На моніторі висвітлюється питання відповідно до зупиненої стрілки дзиги, ведучий зачитує його.
Через 1 хвилину капітан визначає, хто дає відповідь.
Запитання для гри:
(Порівну)
(572)
(48)
(6/5)
(48 яєць)
(20%)
(1991 р)
(8 драконів).
+
(
10.Тризначне число 87* (остання цифра стерта) ділиться і на 5 і на 3.Яка остання цифра?
( 0 )
Бліц запитання:
(0).
Музична пауза
Пісня на мотив пісні «Чи то ще буде».
Завантажувати нас
Стали всі чомусь-то
В нашій школі 6 клас -
Ніби в інституті.
Нам учитель задає
Конкурсні задачі.
І усі такі важкі,
Аж над ними плачем.
Приспів:
Довго чи це буде ?
Довго чи це буде ?
Довго чи це буде ? Ой-ой-ой
А у нас знову біда –
Алгебра вже знову,
Навіть Гаус при житті
Не рішав такого.
Я вкладаюсь опівніч спать.
Сняться - лиш системи.
Як контрольну написать?
Як засвоїть тему?
Приспів
Надоїли степені,
Многочлени й змінні,
От якби щодня мені
Дивитися мультфільми.
Не розв’язувать систем,
Дихати озоном.
Й замість нудних теорем
Відпочити вдома.
Приспів
Чорна скринька
Ведучий: В 1974 році архітекторами була придумана гра, яку називають «грою сторіччя». Якщо грати без системи, то для досягнення успіху потрібно мільйони років. Використовуючи конкретну систему, закони і правила – результату можна досягти за 23 секунди. Ця гра є гарним, корисним «товаришем в дорозі».
Увага, запитання: Про яку гру йде мова, хто її винахідник? Що в чорній скриньці? (Кубик Рубика)
Ведучий підводить підсумки гри та вручає призи.