Математика
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Математика, 3 клас», Н. П. Листопад
5 годин на тиждень
I семестр
№ п/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
|||
Повторення вивченого в 2 класі |
||||||
1 |
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні |
(№1-10, с.3-5) |
|||
2 |
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника |
(№11-18, с.5-6) |
|||
3 |
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час |
(№19-27, с.6-7) |
|||
4 |
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
(№28-36, с.7-8) |
|||
5 |
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок |
(№37-45, с.8-9) |
|||
6 |
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр |
(№46-52, с.10-11) |
|||
7 |
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника |
(№53-60, с.11-12) |
|||
8 |
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення |
(№61-73, с.12-14) |
|||
9 |
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням |
(№74-83, с.14-15) |
|||
10 |
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами |
(№84-91, с.15-16) |
|||
11 |
|
Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник |
(№92-100) |
|||
12 |
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. Самостійна робота |
(№101-112) |
|||
13 |
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі |
(№113-121, с19-21) |
|||
14 |
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач |
(№122-130, с.21-22) |
|||
15 |
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці |
(№131-139, с.22-23) |
|||
16 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
17 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|||
18 |
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. Узагальнення і систематизація знань та вмінь |
(№140-149, с.23-24) |
|||
Табличне множення і ділення |
||||||
19 |
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом |
(№150-160, с.25-26) |
|||
20 |
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа |
(№161-169, с.26-28) |
|||
21 |
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа |
(№170-179, с.28-29) |
|||
22 |
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач |
(№180-188, с.29-31) |
|||
23 |
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником |
(№189-199, с.31-32) |
|||
24 |
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал |
(№200-212, с.32-34) |
|||
25 |
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа |
(№213-224, с.34-37) |
|||
26 |
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій |
(№225-233, с.37-38) |
|||
27 |
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій |
(№234-244, с.38-40) |
|||
28 |
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій |
(№245-255, с.40-42) |
|||
29 |
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь |
(№256-265, с.42-43) |
|||
30 |
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми |
(№266-274, с.43-45) |
|||
31 |
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач |
(№275-283, с.45-47) |
|||
32 |
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел |
(№284-294, с.47-48) |
|||
33 |
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння |
(№295-314, с.48-52) |
|||
34 |
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка |
(№315-322, с.53-55) |
|||
35 |
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення |
(№323-332) |
|||
36 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
37 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|||
38 |
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь |
(№333-341, с.57-58) |
|||
39 |
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь |
(№342-351, с.58-60) |
|||
40 |
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника |
(№352-360) |
|||
41 |
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів |
(№361-371, с.62-64) |
|||
42 |
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач |
(№372-381, с.64-66) |
|||
43 |
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними |
(№382-390, с.67-68) |
|||
44 |
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними |
(№391-399, с.68-70) |
|||
45 |
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10 |
(№400-409, с.70-71) |
|||
46 |
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа |
(№410-418, с.72-73) |
|||
47 |
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними |
(№419-427, с.73-75) |
|||
48 |
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач |
(№428-437, с.75-77) |
|||
49 |
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота |
(№438-447, с.77-79) |
|||
50 |
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною |
(№448-456, с.79-80) |
|||
51 |
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь |
(№457-465, с.80-82) |
|||
52 |
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними |
(№466-474, с.82-83) |
|||
53 |
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними |
(№466-474, с.82-83) |
|||
54 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
55 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|||
Нумерація трицифрових чисел |
||||||
56 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними |
(№475-487, с.84-86) |
|||
57 |
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі |
(№488-501, с.87-89) |
|||
58 |
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази |
(№502-511, с.89-91) |
|||
59 |
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду |
(№512-523, с.91-94) |
|||
60 |
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами |
(№524-535, с.94-96) |
|||
61 |
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань |
(№536-547, с.96-98) |
|||
62 |
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
(№548-557, с.98-100) |
|||
63 |
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту |
(№558-569, с.100-102) |
|||
64 |
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі |
(№570-579) |
|||
65 |
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу |
(№580-589) |
|||
66 |
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення |
(№590-597, с.105-108) |
|||
67 |
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
(№598-606) |
|||
68 |
|
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач |
(№607-617) |
|||
69 |
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку |
(№618-627, с.112-113) |
|||
70 |
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення |
(№628-637, с.114-115) |
|||
71 |
|
Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Самостійна робота |
(№638-646) |
|||
72 |
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту |
(№647-657) |
|||
73 |
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту |
(№658-667) |
|||
74 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
75 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання |
(№668-674) |
|||
76 |
|
Задачі геометричного змісту. Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання |
(№1-19, с.122-124) |
|||
77 |
|
Підсумковий урок за 1-й семестр |
|
|||