Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу, 1 семестр (за підручником Наталії Листопад)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 3 класу, 1 семестр (за підручником Наталії Листопад)
Перегляд файлу

Математика

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК.   «Математика, 3 клас»,  Н. П. Листопад

  5 годин на тиждень

I семестр

 

№ п/п

Дата

 

Тема уроку

Примітки

Повторення вивченого в 2 класі

1

 

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні

(№1-10,

 с.3-5)

2

 

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника

(№11-18,

с.5-6)

3

 

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час    

(№19-27,

с.6-7)

4

 

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника   

(№28-36,

с.7-8)

5

 

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок   

(№37-45,

с.8-9)

6

 

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр     

(№46-52, с.10-11)

7

 

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника

(№53-60, с.11-12)

8

 

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення   

(№61-73, с.12-14)

9

 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням    

(№74-83, с.14-15)

10

 

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами    

(№84-91, с.15-16)

11

 

Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник  

(№92-100)

12

 

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. Самостійна робота

(№101-112)

13

 

Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі

(№113-121, с19-21)

14

 

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач  

(№122-130, с.21-22)

15

 

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці 

(№131-139, с.22-23)

16

 

Діагностувальна робота

 

17

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

18

 

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел.  Узагальнення і систематизація знань та вмінь

(№140-149, с.23-24)

Табличне множення і ділення

19

 

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом   

(№150-160, с.25-26)

20

 

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа  

(№161-169, с.26-28)

21

 

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа   

(№170-179, с.28-29)

22

 

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач   

(№180-188, с.29-31)

23

 

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником    

(№189-199, с.31-32)

24

 

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал   

(№200-212, с.32-34)

25

 

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа   

(№213-224, с.34-37)

26

 

Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій      

(№225-233, с.37-38)

27

 

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій

(№234-244, с.38-40)

28

 

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій     

(№245-255, с.40-42)

29

 

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь   

(№256-265, с.42-43)

30

 

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми  

(№266-274, с.43-45)

31

 

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач  

(№275-283, с.45-47)

32

 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел    

(№284-294, с.47-48)

33

 

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння   

(№295-314, с.48-52)

34

 

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка     

(№315-322, с.53-55)

35

 

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення

(№323-332)

36

 

Діагностувальна робота

 

37

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення і систематизація знань учнів

 

38

 

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь

(№333-341, с.57-58)

39

 

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь  

(№342-351, с.58-60)

40

 

Творча робота над задачами. Периметр трикутника

(№352-360)

41

 

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів   

(№361-371, с.62-64)

42

 

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач    

(№372-381, с.64-66)

43

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними    

(№382-390, с.67-68)

44

 

Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними   

(№391-399, с.68-70)

45

 

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10    

(№400-409, с.70-71)

46

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа   

(№410-418, с.72-73)

47

 

Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними    

(№419-427, с.73-75)

48

 

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач    

(№428-437, с.75-77)

49

 

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота      

(№438-447, с.77-79)

50

 

Знаходження частини від числа та числа за його частиною     

(№448-456, с.79-80)

51

 

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь    

(№457-465, с.80-82)

52

 

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними     

(№466-474, с.82-83)

53

 

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними     

(№466-474, с.82-83)

54

 

Діагностувальна робота

 

55

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення і систематизація знань учнів

 

Нумерація трицифрових чисел

56

 

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними    

(№475-487, с.84-86)

57

 

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі    

(№488-501, с.87-89)

58

 

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази    

(№502-511, с.89-91)

59

 

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду    

(№512-523, с.91-94)

60

 

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами    

(№524-535, с.94-96)

61

 

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань      

(№536-547, с.96-98)

62

 

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

(№548-557, с.98-100)

63

 

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту   

(№558-569, с.100-102)

64

 

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі   

(№570-579)

65

 

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу

(№580-589)

66

 

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення

(№590-597, с.105-108)

67

 

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

(№598-606)

68

 

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач

(№607-617)

69

 

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку

(№618-627, с.112-113)

70

 

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення

(№628-637, с.114-115)

71

 

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Самостійна робота

(№638-646)

72

 

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту

(№647-657)

73

 

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту  

(№658-667)

74

 

Діагностувальна робота 

 

75

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання

(№668-674)

76

 

Задачі геометричного змісту.    Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання

(№1-19, с.122-124)

77

 

Підсумковий урок  за 1-й семестр 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Наталія Дзиба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
2168
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку