Календарно-тематичне планування з математики
для інклюзивного навчання уч --------- класу ---------
(з год/тиждень, І семестр -48 год, ІІ семестр – 57 год. За рік – 105 год)
Урок |
Зміст навчального матеріалу |
Математичні компетентності |
Ключові компетентності |
Інтегративний навчальний зміст |
Дата |
Скоригована дата |
|
Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 (продовження) |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6
|
Повторення вивченого матеріалу за 2 клас. Числа і цифри 1,2,3,4,5. Геометричні фігури. |
Називання чисел. Розпізнавання трикутника, квадрата, прямокутника, круга. Лічба предметів. |
Уміння моделювати у процесі математичною мовою. Формування бажання пропонувати власні ідеї. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Геометричні фігури. Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини. Складання складів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв. |
|
|
|
7 8 9 10 11
|
Дорівнює, більше, менше |
Порівняння чисел. Читання числових нерівностей. Схематичне зображення числових залежностей
|
Повага до друзів, однокласників, товаришів, Уміння моделювати у процесі математичною мовою. |
Папір та його призначення. Складання відомих слів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв. |
|
|
|
12 13 14 15 16 17 |
Додавання. Знаки «плюс» (+) і «дорівнює» (=). Віднімання. Знак «мінус» (-). Спільні й відмінні ознаки. |
Зміст (суть) додавання. Читання числових рівностей. Розрізнення кругів, трикутників, кольорів. Зміст (суть) віднімання. Читання числових рівностей. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Виділення спільних та відмінних ознак. |
Уміння моделювати у процесі математичною мовою. Формування бажання пропонувати власні ідеї. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.
|
Геометричні фігури. Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини. Складання складів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв. |
|
|
|
18 19 20 21 22 23 24 |
Число й цифра 4. Точка. Пряма. Крива. Промінь. Відрізок
|
Числівники «чотири», «четверо». Утворення числа 4. Написання цифри 4. Утворення натурального числа з менших. «Сусіди» чисел. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання. |
Розвиток вміння організації власної діяльності. Уміння моделювати у процесі математичною мовою. Формувати уміння спостерігати. Викладання об'єктів за певними умовами
|
Лялька. Види ляльок Природні та рукотворні об'єкти. Бережімо зуби! Вироби з глини
|
|
|
|
24 26 27 28 29 30 |
Число й цифра 5. Попереднє й наступне числа. |
Числівники «п'ять», «п'ятеро». Утворення числа 5. «Сусіди» чисел Написання цифри 5. кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками. Многокутники: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Числовий промінь, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання. |
Уміння будувати правильні судження. Уміння моделювати. . Викладання об'єктів за певними умовами. Виховання толерантності, взаємної поваги. |
Найкращі помічники. Догляд за руками Кімнатні рослини. Догляд за ними. «Чарівні» слова. «Ріпка». У єдності — сила. Складання відомих слів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв |
|
|
|
31 32 33 34 35 36 37
|
Число й цифра 6. |
Числівники «шість», «шестеро». Утворення числа 6. «Сусіди» чисел. Написання цифри 6. Числівники «шість», «шестеро». Утворення числа 6. Написання цифри 6. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.
|
Уміння показати та працювати за зразком .Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. Уміння добирати варіанти розв'язання проблеми |
Бережімо зуби! Спостереження за природою. Призначення предметів. Різання паперу по прямій і кривій. Робота з пластиліном. Тіла живої і неживої природи |
|
|
|
38 39 40 41 42 43 44 |
Число й цифра 7 |
Числівники «сім», «семеро». Утворення числа 7. «Сусіди» чисел. Написання цифри 7. Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.
|
Формування ціннісного ставлення до членів родини. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Гігієна зубів Оздоблення речей, предметів тощо. |
|
|
|
45 46 47 48 |
Число й цифра 0 Дії з нулем Додавання нуля. Віднімання нуля. Спільні й відмінні ознаки |
Написання цифри 0. Віднімання однакових чисел Додавання нуля. Розв'язування малюнкових задач на знаходження суми. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання. Додавання за допомогою числового променю. Знаходження значень виразів Виділення спільних та відмінних ознак. |
Уміння розпізнавати математичні відношення Уміння аналізувати, добирати варіанти. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Культура харчування Правила дорожнього руху Розмаїття рослинного світу |
|
|
|
49 50 51 52 52 54 55 56 |
Число й цифра 8 |
Числівники «вісім «восьмеро», «восьмий». Утворення числа 8. Склад числа 8. «Сусіди» чисел. Написання цифри 8. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання. Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. |
Початкові уміння моделювати. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація предметів. |
Культура харчування Правила дорожнього руху Розмаїття рослинного світу. |
|
|
|
57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 |
Число й цифра 9. |
Числівники «дев'ять», «дев'ятеро», «дев'ятий». Утворення числа 9. «Сусіди» чисел.Написання цифри 9 Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання. |
Формувати системне мислення. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Грошові знаки. Операції з грошима |
|
|
|
67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 |
Число 10. Запис числа 10 |
Числівники «десять», «десятеро» «десятий». Утворення числа 10. Запис числа 10. Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. |
Уміння читати з розумінням. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Казка В. О. Сухомлинського «Десять помічників» |
|
|
|
78 79 80 81 82 83 84 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок закріплення і систематизації, виконання обчислень, розв’язування задач. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.
|
Уміння встановлювати істинність суджень Розвиток логічного мислення. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Визначення розміру власного взуття, шкарпеток Здорове харчування дітей |
|
|
|
85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 |
Повторення і закріплення вивченого матеріалу про цифри, числа. Складання виразів на додавання та віднімання. Запис та обчислення виразів з опорою на наочність (палички, лічильний матеріавл тощо). Порівняння чисел в межах 10. Побудова трикутника, квадрата, прямокутника. |
Урок закріплення і систематизації, виконання обчислень, розв’язування задач. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.
|
Уміння встановлювати істинність суджень Розвиток логічного мислення. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Розмаїття рослинного та тваринного світу. Поведінка безпечна у природі. |
|
|
|
|
|
||||||