Календарно-тематичне планування з математики для учня/учениці з ООП на інклюзивній формі навчання, 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для учня/учениці з ООП на інклюзивній формі навчання, 3 клас. Розроблено відповідно до особливих потреб дитини. Це 3-й рік навчання дитини з ООП у ЗЗСО. Можливо, для когось стане у пригоді.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з математики

 для    інклюзивного навчання  уч ---------  класу  ---------

(з год/тиждень,  І семестр -48 год, ІІ семестр – 57 год.  За рік – 105 год)

 

Урок

Зміст навчального матеріалу

Математичні компетентності

Ключові компетентності

Інтегративний навчальний зміст

Дата

Скоригована дата

                                                            Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 (продовження)

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

 

Повторення вивченого матеріалу за 2 клас. Числа і цифри 1,2,3,4,5. Геометричні фігури.

Називання чисел. Розпізнавання трикутника, квадрата, прямокутника, круга. Лічба предметів.

Уміння моделювати у  про­цесі математичною мовою.

Формування бажання пропонувати власні ідеї. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Геометричні фігури.

Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини.

Складання складів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв.

 

 

7

8

9

10

11

 

Дорівнює, більше, мен­ше

Порівняння чисел. Читання числових нерівностей. Схема­тичне зображення числових залежностей

 

Повага до друзів, однокла­сників, товаришів, Уміння моделювати у про­цесі математичною мовою.

Папір та його призначен­ня.

Складання відомих слів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв.

 

 

12

13

14

15

16

17

Додавання. Знаки «плюс» (+) і «дорівнює» (=).

Віднімання.

Знак «мі­нус» (-). Спільні й відмінні озна­ки.

Зміст (суть) додавання. Читан­ня числових рівностей. Розрізнення кругів, трикутників, кольорів.

Зміст (суть) віднімання. Чи­тання числових рівностей. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.  Виділення спільних та відмін­них ознак.

Уміння моделювати у  про­цесі математичною мовою.

Формування бажання пропонувати власні ідеї. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

 

Геометричні фігури.

Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини.

Складання складів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв.

 

 

18

19

20

21

22

23

24

Число й цифра 4.

Точка. Пряма. Крива. Промінь. Відрізок

 

Числівники «чотири», «четверо». Утворення числа 4. Напи­сання цифри 4. Утворення натурального числа з менших. «Сусіди» чисел. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.

Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

Розвиток вміння організа­ції власної діяльності.

Уміння моделювати у про­цесі математичною мовою.

Формувати уміння спо­стерігати.

Викладання об'єктів за певними умовами

 

Лялька. Види ляльок

Природні та рукотворні об'єкти. Бережімо зуби!

Вироби з глини

 

 

 

24

26

27

28

29

30

Число й цифра 5.

Попереднє й

наступне числа.

Числівники «п'ять», «п'ятеро». Утворення числа 5. «Сусіди» чисел Написання цифри 5. кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками. Многокутники: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками

Числовий промінь,  порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.

Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

Уміння будувати правиль­ні судження.

Уміння моделювати. . Викладання об'єктів за певними умовами.

Виховання толерантності, взаємної поваги.

Найкращі помічники.

 Догляд за руками

Кімнатні рослини. Догляд за ними.

«Чарівні» слова.

«Ріпка». У єдності — сила. Складання відомих слів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв

 

 

31

32

33

34

35

36

37

 

Число й цифра 6.

Числівники «шість», «шестеро». Утворення числа 6. «Сусіди» чисел. Написання цифри 6. Числівники «шість», «шесте­ро». Утворення числа 6. Напи­сання цифри 6. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

 

Уміння показати та  працювати за зразком .Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. Уміння добирати варіанти розв'язання проблеми

Бережімо зуби!

Спостереження за природою.

Призначення предметів. Різання паперу по прямій і кривій.

Робота з пластиліном. Тіла живої і неживої при­роди

 

 

38

39

40

41

42

43

44

 

Число й цифра 7

Числівники «сім», «семеро». Утворення числа 7. «Сусіди» чисел. Написання цифри 7.

Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

 

 

Формування ціннісного ставлення до членів родини.

Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Гігієна зубів

Оздоблення речей, предметів тощо.

 

 

45

46

47

48

Число й цифра 0

Дії з нулем

Додавання нуля. Віднімання нуля.

Спільні й відмінні озна­ки

Написання цифри 0. Відніман­ня однакових чисел

Додавання нуля. Розв'язування малюнкових задач на знаходження суми. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

Додавання за допомогою чис­лового променю. Знаходження значень виразів Виділення спільних та відмін­них ознак.

Уміння розпізнавати мате­матичні відношення

Уміння аналізувати, доби­рати варіанти. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Культура харчування

Правила дорожнього руху

Розмаїття рослинного світу

 

 

49

50

51

52

52

54

55

56

Число й цифра 8

Числівники «вісім «восьме­ро», «восьмий». Утворення числа 8. Склад числа 8. «Сусіди» чисел. Напи­сання цифри 8. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.

Початкові уміння моделю­вати.  Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація предметів.

Культура харчування

Правила дорожнього руху

Розмаїття рослинного світу.

 

 

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

Число й цифра 9.

Числівники «дев'ять», «дев'ятеро», «дев'ятий». Утворення числа 9. «Сусіди» чисел.Написання цифри 9

Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

Формувати системне мис­лення.

 Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Грошові знаки. Операції з грошима

 

 

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

Число 10. Запис числа 10

Числівники «десять», «десятеро»  «десятий». Утворення числа 10. Запис числа 10. Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.  Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.

Уміння читати з розумін­ням.  Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Казка В. О. Сухомлинського «Десять помічників»

 

 

78

79

80

81

82

83

84

Завдання Бджілки-трудівниці

Урок закріплення і системати­зації, виконання обчислень, розв’язування задач. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

 

 

Уміння встановлювати істинність суджень

Розвиток логічного мислення.

Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Визначення розміру влас­ного взуття, шкарпеток

Здорове харчування дітей

 

 

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

99

100

101

102

103

104

105

Повторення і закріплення вивченого матеріалу про цифри, числа. Складання виразів на додавання та віднімання. Запис  та обчислення виразів з опорою на наочність (палички, лічильний матеріавл тощо). Порівняння чисел в межах 10. Побудова трикутника, квадрата, прямокутника.

Урок закріплення і системати­зації, виконання обчислень, розв’язування задач. Складання-моделювання, записування виразів на додавання та віднімання.

 

Уміння встановлювати істинність суджень

Розвиток логічного мислення.

Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Розмаїття рослинного та тваринного світу. Поведінка безпечна у природі.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Захарова Світлана Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
13 вересня 2023
Переглядів
1667
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку