Календарно-тематичне планування
з математики для 4 класу
(за підручником Наталії Листопад)
5 годин на тиждень
1 семестр
№
|
Тема уроку |
№ завд. у підручн. |
Год |
Дата |
Примітки |
|
Повторення вивченого у 3 класі. Письмове множення і ділення |
|
|
|
|
1. |
Нумерація трицифрових чисел. Знаходження значень виразів. Складання задач. |
1 - 13 |
1 |
01.09 |
|
2. |
Нумерація трицифрових чисел. Обчислення на основі нумерації. Розв’язування задач двома способами. |
14 - 24 |
1 |
02.09 |
|
3. |
Обчислення способом округлення. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. |
25 - 34 |
1 |
05.09 |
|
4. |
Знаходження значень виразів з дужками та без дужок. Розв’язування задач за допомогою блок–схем. Визначенняформи фігури. |
35 - 44 |
1 |
06.09 |
|
5. |
Знаходження значень виразів. Складання обернених задач. Виготовлення макета фігури. |
45 - 55 |
1 |
07.09 |
|
6. |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Творча робота над задачею. Виготовлення макета фігури. |
56 - 66 |
1 |
08.09 |
|
7. |
Знаходження частини числа та числа за його частиною. Знаходження значень виразів. Короткотермінова самостійна робота №1. |
67 - 76 |
1 |
09.09 |
|
8. |
Ділення з остачею. Виготовлення макета фігури.
|
77 - 86 |
1 |
12.09 |
|
9. |
Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів. Дії з одиницями часу. |
87 - 110 |
1 |
13.09 |
|
10. |
Множення у стовпчик у випадку нулів у множнику. Задача знаходження часу закінчення події. |
111 - 121 |
1 |
14.09 |
|
11. |
Множення на кругле двоцифрове число. Задача знаходження часу початку події. |
122 - 132 |
1 |
15.09 |
|
12. |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування нерівностей. Знаходження тривалості події. |
133 - 143 |
1 |
16.09 |
|
13. |
Знаходження значень числових виразів. Ділення з остачею. Самостійна робота №2. |
144 - 154 |
1 |
19.09 |
|
14. |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.
|
155 - 173 |
1 |
20.09 |
|
15. |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу.
|
174 - 183 |
1 |
21.09 |
|
16. |
Письмове ділення. Задачі на спільну роботу. Самостійна робота №3. |
184 - 193 |
1 |
22.09 |
|
17. |
Знаходження значень числових та буквених виразів. Розв’язування задач. Діаграма. |
194 - 203 |
1 |
23.09 |
|
18. |
Урок узагальнення знань. |
|
1 |
26.09 |
|
19. |
Діагностувальна робота № 1 |
|
1 |
27.09 |
|
|
Нумерація чисел у межах мільйона. Величини. |
|
|
|
|
20. |
Аналіз діагностувальної роботи.Нумерація чотирицифрових чисел. Тисяча.
|
204 - 214 |
1 |
28.09 |
|
21. |
Одиниці четвертого розряду. Дії з одиницями четвертого розряду. Заходження значень виразів. |
215 - 225 |
1 |
29.09 |
|
22. |
Розклад чотирицифрового числа на суму розрядних доданків. Запис чотирицифрових чисел, які містять нулі. Діаграми. |
226 - 237 |
1 |
30.09 |
|
23. |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування задач, які містять зайві дані. |
238 - 251 |
1 |
03.10 |
|
24. |
Нумерація чотирицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота №4. |
252 - 266 |
1 |
04.10 |
|
25. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Зна-ходження значень числових та буквених виразів.Творча робота над задачею. |
267 - 280 |
1 |
05.10 |
|
26. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Дії з одиницями п’ятого розряду. Складання обернених задач. |
281 - 292 |
1 |
06.10 |
|
27. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Складання обернених задач. |
293 - 302 |
1 |
07.10 |
|
28. |
Нумерація п’ятицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота №5. |
303 - 310 |
1 |
10.10 |
|
29. |
Нумерація шестицифрових чисел. Мільйон. Складання обернених задач. Діаграма. |
311 - 319 |
1 |
11.10 |
|
30. |
Класи багатоцифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. |
320 - 332 |
1 |
12.10 |
|
31. |
Нумерація багатоцифрових чисел. Складання і розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження частини числа. |
333 - 343 |
1 |
13.10 |
|
32. |
Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа.
|
344 - 356 |
1 |
14.10 |
|
33. |
Множення і ділення чисел як розрядну одиницю.
|
357 - 371 |
1 |
17.10 |
|
34. |
Порівняння натуральних чисел.
|
372 - 384 |
1 |
18.10 |
|
35. |
Нумерація багатоцифрових чисел. Ознайомлення із класом мільярдів. Самостійна робота №6. |
385 - 397 |
1 |
19.10 |
|
36. |
Одиниці довжини. Співвідношення між одиницями довжини. |
398 - 411 |
1 |
20.10 |
|
37. |
Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси.
|
412 - 424 |
1 |
21.10 |
|
38. |
Урок узагальнення знань. |
|
1 |
24.10 |
|
39. |
Діагностувальна робота №2 |
|
1 |
25.10 |
|
40. |
Аналіз діагносту вальної роботи. Усунення прогалин. |
|
1 |
26.10 |
|
41. |
Перетворення одиниць маси і довжини із більших в менші. Задачі, які містять одиниці маси і довжини. |
425 - 435 |
1 |
27.10 |
|
42. |
Одиниці часу. Співвідношення між одиницями часу.
|
436 – 451 |
1 |
28.10 |
|
43. |
Площа фігури. Знаходження периметра фігури.
|
452 - 462 |
1 |
31.10 |
|
44. |
Одиниця площі – 1 см2.
|
463 - 471 |
1 |
01.11 |
|
45. |
Площа прямокутника. Одиниці площі 1мм2, 1 м2, 1 дм2.
|
472 - 480 |
1 |
02.11 |
|
46. |
Одиниця площі 1 км2. Площа квадрата.
|
481 - 491 |
1 |
03.11 |
|
47. |
Обернені задачі до задач на знаходження площі прямокутника. |
492 - 501 |
1 |
04.11 |
|
48. |
Одиниці площі 1а, 1 га. Співвідношення між одиницями площі. |
502 - 514 |
1 |
07.11 |
|
49. |
Палетка. Знаходження площі за допомогою палетки.
|
515 - 525 |
1 |
08.11 |
|
50. |
Обчислення площі.
|
526 - 534 |
1 |
09.11 |
|
51. |
Діагностувальна робота №3. |
|
1 |
10.11 |
|
52. |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин. |
|
1 |
11.11 |
|
53. |
Урок узагальнення знань. |
|
1 |
14.11 |
|
54. |
Повторення вивченого. Самостійна робота №7. |
|
1 |
15.11 |
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
|
|
|
|
|
55. |
Дія додавання. Закони дії додавання. Задачі, які розв’язуються дією додавання. |
535 - 543 |
1 |
16.11 |
|
56. |
Додавання і віднімання 0.
|
544 - 554 |
1 |
17.11 |
|
57. |
Дія віднімання. Задачі, які розв’язуються дією віднімання. |
555 - 563 |
1 |
18.11 |
|
58. |
Віднімання суми від числа.
|
564 - 572 |
1 |
21.11 |
|
59. |
Віднімання числа від суми. Додавання багатоцифрового числа і одноцифрового. Віднімання одноцифрового числа від багатоцифрового. |
573 - 592 |
1 |
22.11 |
|
60. |
Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
593 - 601 |
1 |
23.11 |
|
61. |
Додавання багатоцифрового числа і двоцифрового. Віднімання двоцифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
602 - 613 |
1 |
24.11 |
|
62. |
Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. |
614 - 624 |
1 |
25.11 |
|
63. |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Визначення виду кутів. |
625 - 633 |
1 |
28.11 |
|
64. |
Залежність зміни суми від зміни доданка.
|
634 - 643 |
1 |
29.11 |
|
65. |
Знаходження значень виразів. Складені задачі, які містять непряме збільшення числа. |
644 - 652 |
1 |
30.11 |
|
66. |
Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного. Розв’язування рівнянь. |
653 - 663 |
1 |
01.12 |
|
67. |
Залежність зміни різниці від зміни від’ємника.
|
664 - 673 |
1 |
02.12 |
|
68. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси. |
674 - 684 |
1 |
05.12 |
|
69. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. |
685 - 693 |
1 |
06.12 |
|
70. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Розв’язування рівнянь. |
694 - 704 |
1 |
07.12 |
|
71. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. |
705 - 716 |
1 |
08.12 |
|
72. |
Додавання і віднімання складених іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Робота з діаграмами. |
717 - 726 |
1 |
09.12 |
|
73. |
Повторення вивченого. Самостійна робота №8. |
|
1 |
12.12 |
|
74. |
Урок узагальнення знань.
|
|
1 |
13.12 |
|
75. |
Діагностувальна робота №4. |
|
1 |
14.12 |
|
76. |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин.
|
|
1 |
15.12 |
|
|
Множення і ділення багатоцифрових чисел. Дроби. Швидкість. |
|
|
|
|
77 |
Сутність дії множення. Переставний і сполучний закони дії множення. |
1-11 |
1 |
16.12 |
|
78 |
Розподільний закон дії множення.
|
12-23 |
1 |
19.12 |
|
79 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Залежність добутку від зміни одного із множників. |
24-32 |
1 |
20.12 |
|
80 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у першому множнику. |
33-42 |
1 |
21.12 |
|
81 |
Множення багатоцифрового числа на розрядне, розрядного на одноцифрове число. |
43-52 |
1 |
22.12 |
|
82. |
Підсумковий урок за семестр.
|
|
1 |
23.12 |
|
2 семестр
№
|
Тема уроку |
№ завд. у підручн. |
|
Дата |
Примітки |
83 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях вартості, на одноцифрове число. |
53-63 |
1 |
23.01 |
|
84 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях довжини, на одноцифрове число. |
64-73 |
1 |
24.01 |
|
85 |
Множення складених іменованих чисел, виражених в одиницях маси, на одноцифрове число. |
74-83 |
1 |
25.01 |
|
86 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Самостійна робота №9. |
84-93 |
1 |
26.01 |
|
87 |
Дія ділення. Властивості дії ділення.
|
94-105 |
1 |
27.01 |
|
88 |
Перевірка ділення з остачею. |
106-117 |
1 |
30.01 |
|
89 |
Ділення суми на число.
|
118-128 |
1 |
31.01 |
|
90 |
Ділення добутку на число. Задачі подвійне зведення до одиниці. |
129-139 |
1 |
01.02 |
|
91 |
Усне ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. |
140-150 |
1 |
02.02 |
|
92 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. |
151-159 |
1 |
03.02 |
|
93 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці. |
160-170 |
1 |
06.02 |
|
94 |
Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці. |
171-181 |
1 |
07.02 |
|
95 |
Залежність зміни частки від зміни діленого. Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове. |
182-193 |
1 |
08.02 |
|
96 |
Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове. |
194-203 |
1 |
09.02 |
|
97 |
Повторення вивченого.
|
|
1 |
10.02 |
|
98 |
Урок узагальнення знань. |
|
1 |
13.02 |
|
99 |
Діагностувальна робота №5. |
|
1 |
14.02 |
|
100 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин. |
|
1 |
15.02 |
|
101 |
Дроби. Порівняння дробів.
|
204-216 |
1 |
16.02 |
|
102 |
Знаходження дробу від числа.
|
217-227 |
1 |
17.02 |
|
103 |
Знаходження числа за його дробом.
|
228-237 |
1 |
20.02 |
|
104 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом. Самостійна робота №10. |
238-247 |
1 |
21.02 |
|
105 |
Швидкість. Знаходження швидкості.
|
248-258 |
1 |
22.02 |
|
106 |
Знаходження відстані.
|
259-268 |
1 |
23.02 |
|
107 |
Знаходження часу.
|
269-278 |
1 |
24.02 |
|
108 |
Формули швидкості, відстані, часу.
|
279-288 |
1 |
27.02 |
|
109 |
Самостійна робота №11. |
|
1 |
28.02 |
|
110 |
Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. |
289-298 |
1 |
01.03 |
|
111 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на знаходження швидкості. |
299-308 |
1 |
02.03 |
|
112 |
Задачі на зустрічний рух.
|
309-317 |
1 |
03.03 |
|
113 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на зустрічний рух. Діаграми. |
318-325 |
1 |
06.03 |
|
114 |
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. |
326-334 |
1 |
07.03 |
|
115 |
Складені задачі на знаходження швидкості.
|
335-342 |
1 |
08.03 |
|
116 |
Множення двоцифрового числа на двоцифрове. |
343-352 |
1 |
09.03 |
|
117 |
Повторення вивченого. |
|
1 |
10.03 |
|
118 |
Урок узагальнення знань. |
|
1 |
13.03 |
|
119 |
Діагностувальна робота №6. |
|
1 |
14.03 |
|
120 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин.
|
|
1 |
15.03 |
|
121 |
Задачі на рух в протилежних напрямках.
|
353-362 |
1 |
16.03 |
|
122 |
Множення круглого багатоцифрового числа на двоцифрове. Залежність швидкості від часу руху. |
363-372 |
1 |
17.03 |
|
123 |
Множення багатоцифрового на двоцифрове. Самостійна робота №12. |
373-381 |
1 |
20.03 |
|
124 |
Ознайомлення із множенням на трицифрове.
|
382-393 |
1 |
21.03 |
|
125 |
Ознайомлення із множенням на трицифрове у випадку нулів у другому множнику. |
394-402 |
1 |
22.03 |
|
126 |
Задача на пропорційне ділення.
|
403-412 |
1 |
23.03 |
|
127 |
Ділення на двоцифрове число.
|
413-421 |
1 |
24.03 |
|
128 |
Ділення на двоцифрове число.
|
422-431 |
1 |
27.03 |
|
129 |
Задача на пропорційне ділення. Самостійна робота №13. |
|
1 |
28.03 |
|
130 |
Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у кінці частки. |
432-441 |
1 |
29.03 |
|
131 |
Ділення на двоцифрове число.
|
442-449 |
1 |
30.03 |
|
132 |
Ділення на двоцифрове число у випадку нулів у частці. Знаходження невідомого за двома різницями. |
|
1 |
31.03 |
|
133 |
Ділення на двоцифрове число.
|
|
1 |
03.04 |
|
134 |
Ділення іменованих чисел на двоцифрове число. |
450-459 |
1 |
04.04 |
|
135 |
Ділення іменованих чисел на двоцифрове число.
|
460-469 |
1 |
05.04 |
|
136 |
Ділення на двоцифрове число. Самостійна робота №14. |
|
1 |
06.04 |
|
137 |
Ознайомлення із задачами на рух наввипередки.
|
470-477 |
1 |
07.04 |
|
138 |
Ознайомлення із способами ділення на трицифрове число. |
478-488 |
1 |
10.04 |
|
139 |
Ділення на трицифрове число.
|
489-498 |
1 |
11.04 |
|
140 |
Ділення на трицифрове число. Робота з діаграмами.
|
499-509 |
1 |
12.04 |
|
141 |
Задачі на спільну роботу двох кранів.
|
510-519 |
1 |
13.04 |
|
142 |
Задачі на спільну роботу.
|
520-528 |
1 |
14.04 |
|
143 |
Повторення вивченого.
|
|
1 |
17.04 |
|
144 |
Повторення вивченого.
|
|
1 |
18.04 |
|
145 |
Діагностувальна робота №7. |
|
1 |
19.04 |
|
146 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин. |
|
1 |
20.04 |
|
147 |
Урок узагальнення знань. |
|
1 |
21.04 |
|
|
Повторення за рік |
|
|
|
|
148 |
Нумерація багатоцифрових чисел. Розв’язування задач. |
1-4 |
1 |
24.04 |
|
149 |
Дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач.
|
5-13 |
1 |
25.04 |
|
150 |
Дії із складеними іменованими числами. Розв’язування задач. |
14-21 |
1 |
26.04 |
|
151 |
Розв’язування рівнянь і нерівностей.
|
22-26 |
1 |
27.04 |
|
152 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
27-30 |
1 |
28.04 |
|
153 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. |
31-33 |
1 |
01.05 |
|
154 |
Діагностувальна робота №8. |
|
1 |
02.05 |
|
155 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усунення прогалин.
|
|
1 |
03.05 |
|
156 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
34-36 |
1 |
04.05 |
|
157 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
37-39 |
1 |
05.05 |
|
158 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
40-42 |
1 |
08.05 |
|
159 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
43-44 |
1 |
09.05 |
|
160 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
|
1 |
10.05 |
|
161 |
Знаходження площі. Переведення одиниць площі з більших в менші і навпаки. Задачі, які містять одиниці площі. |
45-48 |
1 |
11.05 |
|
162 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
49-50 |
1 |
12.05 |
|
163 |
Розв’язування задач. Знаходження значень виразів.
|
|
1 |
15.05 |
|
164 |
ДПА |
|
1 |
16.05 |
|
165 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
1 |
17.05 |
|
166 |
Діагональ прямокутника і квадрата. Властивості діагоналі. |
51-56 |
1 |
18.05 |
|
167 |
Куб, елементи куба. Розгортка куба. Паралелепіпед, елементи паралелепіпеда. |
57-62 |
1 |
19.05 |
|
168 |
Класифікація трикутників за кутами і сторонами.
|
63-64 |
1 |
22.05 |
|
169 |
Одиниця об’єму рідин – мілілітр.
|
65-71 |
1 |
23.05 |
|
170 |
Розв’язування логічних задач.
|
1-4 |
1 |
24.05 |
|
171 |
Розв’язування логічних задач.
|
5-11 |
1 |
25.05 |
|
172 |
Розв’язування логічних задач.
|
12-14 |
1 |
26.05 |
|
173 |
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
1 |
29.05 |
|
174 |
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
1 |
30.05 |
|
175 |
Підсумковий урок за рік.
|
|
1 |
31.05 |
|
Погоджено
Заступник директора з навчально-виховної роботи