Календарно-тематичне планування уроків математики у 6 класах
( І семестр — 64 години, 4 години на тиждень)
Підручник: 6кл. Математика, Н.А. Тарасенкова, І.М.Богатирьова, ВД «Освіта», 2014.
№ п/п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітки |
||||||||
6-А кл |
6-Б кл |
||||||||||
І. СЕМЕСТР Коригуюче навчання |
|||||||||||
|
Повторення матеріалу, вивченого у 5 класі |
|
|
|
|||||||
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
|||||||
|
Множення десяткових дробів (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Множення десяткових дробів (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Ділення десяткових дробів (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Ділення десяткових дробів (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Середнє арифметичне (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Середнє арифметичне (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Розв’язування задач на відсотки (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Розв’язування задач на відсотки (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
|
Узагальнення і систематизація знань (коригуюче навчання) |
|
|
|
|||||||
Тема 1 . ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
|||||||||||
|
Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. |
|
|
|
|||||||
|
Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. |
|
|
|
|||||||
|
Ознаки подільності на 2, 5 та 10 |
|
|
|
|||||||
|
Ознаки подільності на 3 та 9 |
|
|
|
|||||||
|
Прості й складені числа. |
|
|
|
|||||||
|
Найбільший спільний дільник (НСД). Найменше спільне кратне(НСК). |
|
|
|
|||||||
|
Найбільший спільний дільник (НСД). Найменше спільне кратне(НСК). |
|
|
|
|||||||
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
|
|||||||
|
Розв’язування типових задач |
|
|
|
|||||||
|
Контрольна робота №1 «Подільність натуральних чисел» |
|
|
|
|||||||
Тема 2.ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ Порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів |
|||||||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу |
|
|
|
|||||||
|
Скорочення звичайних дробів |
|
|
|
|||||||
|
Скорочення звичайних дробів |
|
|
|
|||||||
|
Найменший спільний знаменник (НСЗ) кількох дробів |
|
|
|
|||||||
|
Зведення звичайних дробів до спільного знаменника |
|
|
|
|||||||
|
Порівняння звичайних дробів |
|
|
|
|||||||
|
Порівняння звичайних дробів. Самостійна робота |
|
|
|
|||||||
|
Додавання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|||||||
|
Додавання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|||||||
|
Віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
|||||||
|
Віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|||||||
|
Задачі і рівняння на додавання і віднімання дробів. Порівняння дробів. Самостійна робота |
|
|
|
|||||||
|
Контрольна робота №2 «Звичайні дроби» |
|
|
|
|||||||
Множення і ділення звичайних дробів |
|||||||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів |
|
|
|
|||||||
|
Множення звичайних дробів |
|
|
|
|||||||
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
|||||||
|
Знаходження дробу від числа . Задачі на множення дробів. |
|
|
|
|||||||
|
Взаємно обернені числа та їх властивості. |
|
|
|
|||||||
|
Ділення звичайних дробів |
|
|
|
|||||||
|
Ділення звичайних дробів . |
|
|
|
|||||||
|
Знаходження числа за його дробом |
|
|
|
|||||||
|
Знаходження числа за його дробом . Самостійна робота |
|
|
|
|||||||
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби |
|
|
|
|||||||
|
Десяткові наближення звичайного дробу |
|
|
|
|||||||
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
|
|
|||||||
|
Контрольна робота №3 «Множення і ділення звичайних дробів» |
|
|
|
|||||||
Тема 3 . ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ. Відношення. Масштаб |
|||||||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Відношення та його властивості. |
|
|
|
|||||||
|
Пропорція та її властивості |
|
|
|
|||||||
|
Розв’язування рівнянь на основні властивості пропорції |
|
|
|
|||||||
|
Пряма та обернена пропорційні залежності |
|
|
|
|||||||
|
Пряма та обернена пропорційні залежності. Самостійна робота |
|
|
|
|||||||
|
Поділ числа в поданому відношенні . |
|
|
|
|||||||
|
Масштаб |
|
|
|
|||||||
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
|||||||
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
|||||||
|
Розв’язування текстових задач на суміші, сплави, відсотковий вміст |
|
|
|
|||||||
|
Контрольна робота №4 «Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки» |
|
|
|
|||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Коло. Довжина кола. Круг. Площа круга. |
|
|
|
|||||||
|
Круг. Площа круга. |
|
|
|
|||||||
|
Круговий сектор. Самостійна робота |
|
|
|
|||||||
|
Стовпчасті і кругові діаграми |
|
|
|
|||||||
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
|
|
|||||||
|
Контрольна робота №5 « Коло. Круг. Діаграми» |
|
|
|
|||||||
Вчитель : ________________В. С. Онищак
Погоджено
Заступник директора з НВР
__________________А.О. Піньйонжик
«__»________2020 року