«ПОГОДЖЕНО» заступник директора з нвр _________ ___________________ «____»__________ 2021 р.
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор____________________ _________ __________________ «_____»___________ 2021 р.
|
Календарно-тематичне планування
з математики
для учнів 6 класу
на 2021 – 2022 н.р.
вчителя математики
______________________________________
Обговорено на засіданні МО
_____________________________________________________________
Протокол № _______ від _________________________
Голова МО _______________________________________
Перелік програм відповідно до яких складено
календарно-тематичне планування
Предмет |
Клас |
Назва навчальної програми, автори |
Видавництво, рік видання |
Документ, яким затверджено програму |
Математика, Алгебра, Геометрія |
5-9 |
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів) |
Сайт МОН, 2017 |
Наказ МОН від 07 червня 2017 року № 804
|
6 КЛАС
Усього 140 год
4 год на тиждень, у І семестрі – 64 год, у ІІ семестрі – 76 год
№ п/п |
Назва теми |
К-ть годин за програмою |
К-ть годин фактично |
К-ть контрольних робіт |
І. |
Повтореня за 5 клас. Вхідне діагностичне оцінювання |
----- |
8 (8 з резерву) |
1 |
ІІ. |
Подільність натуральних чисел |
10 |
10 |
1 |
ІІІ. |
Звичайні дроби |
26 |
28 (2 год з резерву) |
2 |
ІV. |
Відношення і пропорції |
24 |
30 (6 год з резерву) |
2 |
V. |
Раціональні числа та дії з ними |
40 |
51 (11 год з резерву) |
5 |
VI. |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
---- |
13 з резерву |
1 |
Усього |
140 |
140 |
12 |
№ у/п |
Дата проведення |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання під час дистанційного навчання |
Дата виконання |
І семестр |
|||||
І. Повторення навчального матеріалу за 5 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (8 год.) |
|||||
1 |
01/09 |
Учень/учениця: Вміє застосовувати набуті знання у 5 класі для розв’язування вправ і задач: з натуральними числами, задач комбінаторного характеру, геометричні задачі, задачі на відсотки, рівняння, з дробами |
Повторення навчального матеріалу за 5 клас. Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами |
|
|
2 |
02/09 |
Розв’язування задач комбінаторного характеру |
|
|
|
3 |
05/09 |
Розв’язування задач геометричного змісту |
|
|
|
4 |
06/09 |
Розв’язування задач на всі дії з дробами |
|
|
|
5 |
08/09 |
Розв’язування задач на відсотки |
|
|
|
6 |
09/09 |
Розв’язування задач |
|
|
|
7 |
12/09 |
Вхідне діагностичне оцінювання. |
|
|
|
8 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
ІІ. Подільність натуральних чисел (10 год.) |
|||||
9 |
15/09 |
Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
Дільники та кратні натуральних чисел |
|
|
10 |
16/09 |
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
|
|
|
11 |
19/09 |
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
|
|
12 |
20/09 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
13 |
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
|
|
14 |
23/09 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
|
|
15 |
26/09 |
Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне |
|
|
|
16 |
27/09 |
Розв’язування вправ на НСД і НСК. |
|
|
|
17 |
29/09 |
Контрольна робота № 1 |
|
|
|
18 |
30/09 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
ІІІ. Звичайні дроби (28 год) |
|||||
Тема 2. Додавання і віднімання звичайних дробів (13 год) |
|||||
19 |
03/10 |
Учень/учениця: розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання звичайних дробів |
Основна властивість дробу |
|
|
20 |
04/10 |
Скорочення дробів |
|
|
|
21 |
06/10 |
Скорочення дробів. Розв’язування вправ |
|
|
|
22 |
07/10 |
Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
|
|
23 |
10/10 |
Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
|
|
24 |
11/10 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
25 |
13/10 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
26 |
14/10 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
27 |
17/10 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
|
|
|
28 |
18/10 |
Десяткове наближення звичайного дробу. |
|
|
|
29 |
20/10 |
Розв’язування вправ |
|
|
|
30 |
21/10 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
|
31 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів (15 год) |
|||||
32 |
01/11 |
Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Множення звичайних дробів |
|
|
33 |
03/11 |
Множення звичайних дробів |
|
|
|
34 |
04/11 |
Задачі на множення дробів. Знаходження дробу від числа |
|
|
|
35 |
07/11 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
36 |
08/11 |
Взаємно обернені числа |
|
|
|
37 |
10/11 |
Ділення дробів |
|
|
|
38 |
11/11 |
Ділення дробів |
|
|
|
39 |
|
Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом |
|
|
|
40 |
15/11 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
41 |
17/11 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
42 |
18/11 |
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
|
|
43 |
21/11 |
Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
44 |
22/11 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
45 |
24/11 |
Контрольна робота № 3 |
|
|
|
46 |
25/11 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
ІV. Відношення і пропорції (30 год) |
|||||
Тема 4. Відношення і пропорції. Основна властивість пропорції (18 год) |
|||||
47 |
28/11 |
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: пряму та обернену пропорційність розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
Відношення. Основна властивість відношення |
|
|
48 |
29/11 |
Відношення. Основна властивість відношення |
|
|
|
49 |
01/12 |
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
|
50 |
02/12 |
Пряма пропорційна залежність. |
|
|
|
51 |
05/12 |
Пряма пропорційна залежність. |
|
|
|
52 |
06/12 |
Масштаб. |
|
|
|
53 |
|
Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ |
|
|
|
54 |
09/12 |
Обернена пропорційна залежність. |
|
|
|
55 |
12/12 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
56 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. Зміна величини у відсотках. |
|
|
|
57 |
15/12 |
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
58 |
16/12 |
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
59 |
19/12 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
60 |
20/12 |
Розв’язування вправ із теми «Відсоткове відношення двох чисел». Самостійна робота |
|
|
|
61 |
22/12 |
Розв’язування вправ з теми «Пряма й обернена пропорційності. Поділ числа в заданому відношенні». Навчальна самостійна робота. |
|
|
|
62 |
23/12 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
63 |
26/12 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
64 |
27/12 |
Контрольна робота № 4. |
|
|
|
65 |
29/12 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
Тема 5. Коло. Круг (12 год) |
|||||
66 |
30/12 |
Учень/учениця: розрізняє: коло і круг; види діаграм розуміє, що таке: коло, круг, круговий сектор; діаграма; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; |
Коло. Круг. Круговий сектор |
|
|
67 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
68 |
|
Довжина кола. Площа круга. |
|
|
|
69 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
70 |
|
Діаграми |
|
|
|
71 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
72 |
|
Циліндр. Конус. Куля |
|
|
|
73 |
|
Циліндр. Конус. Куля |
|
|
|
74 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
75 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
76 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
|
|
77 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
V. Раціональні числа та дії над ними (40 год + 11 год з резерву) |
|||||
Тема 6. Раціональні числа (8 год) |
|||||
78 |
|
Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; будує: координатну пряму; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; |
Додатні та від’ємні числа. Число 0 |
|
|
79 |
|
Координатна пряма. Самостійна робота |
|
|
|
80 |
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
81 |
|
Модуль числа |
|
|
|
82 |
|
Модуль числа |
|
|
|
83 |
|
Порівняння раціональних чисел. Самостійна робота |
|
|
|
84 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
85
|
|
Контрольна робота № 6 |
|
|
|
86 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
Тема 7. Додавання і віднімання раціональних чисел ( 10 год) |
|||||
87 |
|
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; |
Додавання від’ємних (раціональних) чисел |
|
|
88 |
|
Додавання двох чисел з різними знаками. |
|
|
|
89 |
|
Властивості додавання раціональних чисел |
|
|
|
90 |
|
Властивості додавання раціональних чисел |
|
|
|
91 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
92 |
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
93 |
|
Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок. |
|
|
|
94 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
95 |
|
Контрольна робота № 7 |
|
|
|
96 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
Тема 8. Множення раціональних чисел (11 год) |
|||||
97 |
|
Учень/учениця: розуміє, що таке: подібні доданки розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення раціональних чисел; розкриття дужок, зведення подібних доданків;
|
Множення раціональних чисел |
|
|
98 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
99 |
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквенного виразу. |
|
|
|
100 |
|
Розподільна властивість множення |
|
|
|
101 |
|
Подібні доданки та їх зведення. |
|
|
|
102 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
103 |
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
104 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
105 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
106 |
|
Контрольна робота № 9 |
|
|
|
107 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
Тема 9. Рівняння (11 год) |
|||||
108 |
|
Учень/учениця: розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
109 |
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
110 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
111 |
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота |
|
|
|
112 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
113 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
114 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
115 |
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота |
|
|
|
116 |
|
Контрольна робота № 9 |
|
|
|
117 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
Тема 10. Координатна площина (11 год) |
|||||
118 |
|
Учень/учениця: розуміє, що таке: координатна площина; будує: координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: ; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); |
Перпендикулярні прямі |
|
|
119 |
|
Паралельні прямі |
|
|
|
120 |
|
Координатна площина |
|
|
|
121 |
|
Координатна площина |
|
|
|
122 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
123 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
|
124 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
|
125 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
126 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
127 |
|
Контрольна робота № 10 |
|
|
|
128 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
VI. Повторення і систематизація навчального матеріалу (13 год) |
|||||
129 |
|
|
Розв’язування вправ на подільність чисел |
|
|
130 |
|
Розв’язування вправ і задач зі звичайними дробами |
|
|
|
131 |
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
|
|
132 |
|
Розв’язування задач на відсотки |
|
|
|
133 |
|
Відношення і пропорції |
|
|
|
134 |
|
Відношення і пропорції |
|
|
|
135 |
|
Дії з раціональними числами |
|
|
|
136 |
|
Дії з раціональними числами |
|
|
|
137 |
|
Розв’язування вправ . Самостійна робота |
|
|
|
138 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
139 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки |
|
|
|
140 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|