Календарно-тематичне планування з математики для учнів 6 класу, за підручником О. С. Істер

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для учнів 6 класу, за підручником О. С. Істер на 2022-2023 н.р.
Перегляд файлу

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики

для учнів 6 класу

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________

 

Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________

 

 

 

 

 

 

Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування

 

Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика,

Алгебра,

Геометрія

5-9

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів)   

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804

 


 

6 КЛАС

Усього 140 год

4 год на тиждень, у І семестрі – 64 год, у ІІ семестрі – 76 год

№ п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повтореня за 5 клас. Вхідне діагностичне оцінювання

-----

8 (8 з резерву)

1

ІІ.

Подільність натуральних чисел

10

10

1

ІІІ.

Звичайні дроби

26

28 (2 год з резерву)

2

ІV.

Відношення і пропорції

24

30 (6 год з резерву)

2

V.

Раціональні числа та дії з ними

40

51 (11 год з резерву)

5

VI.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

13 з резерву

1

Усього

140

140

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


№ у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Повторення навчального матеріалу за 5 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (8 год.)

1

01/09

Учень/учениця:

Вміє застосовувати набуті знання у 5 класі для розв’язування вправ і задач: з натуральними числами, задач комбінаторного характеру, геометричні задачі, задачі на відсотки, рівняння, з дробами

Повторення навчального матеріалу за 5 клас. Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами

 

 

2

02/09

Розв’язування задач комбінаторного характеру

 

 

3

05/09

Розв’язування задач геометричного змісту

 

 

4

06/09

Розв’язування задач на всі дії з дробами

 

 

5

08/09

Розв’язування задач на відсотки

 

 

6

09/09

Розв’язування задач

 

 

7

12/09

Вхідне діагностичне оцінювання.

 

 

8


13/09

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

ІІ. Подільність натуральних чисел (10 год.)

9

15/09

Учень/учениця:

наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа;

формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10;

розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста

Дільники та кратні натуральних чисел

 

 

10

16/09

Ознаки подільності на 2, 5 і 10

 

 

11

19/09

Ознаки подільності на 3 і 9

 

 

12

20/09

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

13


22/09

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники

 

 

14

23/09

Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

 

 

15

26/09

Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне

 

 

16

27/09

Розв’язування вправ на НСД і НСК.

 

 

17

29/09

Контрольна робота № 1

 

 

18

30/09

Зошит

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

ІІІ. Звичайні дроби (28 год)

Тема 2. Додавання і віднімання звичайних дробів (13 год)

19

03/10

Учень/учениця:

розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання  звичайних дробів;

формулює основну властивість дробу;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання звичайних дробів

Основна властивість дробу

 

 

20

04/10

Скорочення дробів

 

 

21

06/10

Скорочення дробів. Розв’язування вправ

 

 

22

07/10

Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів

 

 

23

10/10

Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів

 

 

24

11/10

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

25

13/10

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

 

26

14/10

Додавання і віднімання мішаних чисел.

 

 

27

17/10

Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби.

 

 

28

18/10

Десяткове наближення звичайного дробу.
Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

29

20/10

Розв’язування вправ

 

 

30

21/10

Контрольна робота № 2

 

 

31


31/10
Зошит

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів (15 год)

32

01/11

Учень/учениця:

наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;

розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;

читає і записує: нескінченні періодичні дроби;

розуміє правила: множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом;

розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом

Множення звичайних дробів

 

 

33

03/11

Множення звичайних дробів

 

 

34

04/11

Задачі на множення дробів. Знаходження дробу від числа

 

 

35

07/11

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

36

08/11

Взаємно обернені числа

 

 

37

10/11

Ділення дробів

 

 

38

11/11

Ділення дробів

 

 

39


14/11

Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом

 

 

40

15/11

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

41

17/11

Розв’язування вправ.

 

 

42

18/11

Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами

 

 

43

21/11

Розв’язування вправ на всі дії  з десятковими дробами

 

 

44

22/11

Розв’язування вправ.

 

 

45

24/11

Контрольна робота № 3

 

 

46

25/11

Зошит

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

ІV. Відношення і пропорції (30 год)

Тема 4. Відношення і пропорції. Основна властивість пропорції (18 год)

47

28/11

Учень/учениця:

наводить приклади пропорційних величин;

розрізняє: пряму та обернену пропорційність

розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб;

формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів

розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ

Відношення. Основна властивість відношення

 

 

48

29/11

Відношення. Основна властивість відношення

 

 

49

01/12

Пропорція. Основна властивість пропорції

 

 

50

02/12

Пряма пропорційна залежність.

 

 

51

05/12

Пряма пропорційна залежність.

 

 

52

06/12

Масштаб.
Розв’язування вправ.

 

 

53


08/12

Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ
 

 

 

54

09/12

Обернена пропорційна залежність.

 

 

55

12/12

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

 

 

56


13/12

Відсоткове відношення двох чисел. Зміна величини у відсотках.

 

 

57

15/12

Відсоткові розрахунки

 

 

58

16/12

Відсоткові розрахунки

 

 

59

19/12

Розв’язування вправ.

 

 

60

20/12

Розв’язування вправ із теми «Відсоткове відношення двох чисел». Самостійна робота

 

 

61

22/12

Розв’язування вправ з теми «Пряма й обернена пропорційності. Поділ числа в заданому відношенні». Навчальна самостійна робота.

 

 

62

23/12

Розв’язування вправ.

 

 

63

26/12

Розв’язування вправ.

 

 

64

27/12

Контрольна робота № 4.

 

 

65

 

29/12

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

Тема 5. Коло. Круг (12 год)

66

30/12

Учень/учениця:

розрізняє: коло і круг; види діаграм

розуміє, що таке: коло, круг, круговий сектор; діаграма;

зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;

Коло. Круг. Круговий сектор

 

 

67

 

Розв’язування вправ

 

 

68

 

Довжина кола. Площа круга.

 

 

69

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

70

 

Діаграми

 

 

71

 

Розв’язування вправ

 

 

72

 

Циліндр. Конус. Куля

 

 

73

 

Циліндр. Конус. Куля

 

 

74

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

75

 

Розв’язування вправ

 

 

76

 

Контрольна робота № 5

 

 

77

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

V. Раціональні числа та дії над ними (40 год + 11 год з резерву)

Тема 6. Раціональні числа (8 год)

78

 

Учень/учениця:

наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;

розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма;

будує: координатну пряму;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел;

Додатні та від’ємні числа. Число 0

 

 

79

 

Координатна пряма. Самостійна робота

 

 

80

 

Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа

 

 

81

 

Модуль числа

 

 

82

 

Модуль числа

 

 

83

 

Порівняння раціональних чисел. Самостійна робота

 

 

84

 

Розв’язування вправ

 

 

85

 

 

Контрольна робота № 6

 

 

86

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

Тема 7. Додавання і віднімання раціональних чисел ( 10 год)

87

 

Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання  раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа;

Додавання від’ємних (раціональних) чисел

 

 

88

 

Додавання двох чисел з різними знаками.

 

 

89

 

Властивості додавання раціональних чисел

 

 

90

 

Властивості додавання раціональних чисел

 

 

91

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

92

 

Віднімання раціональних чисел

 

 

93

 

Віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок.

 

 

94

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

95

 

Контрольна робота № 7

 

 

96

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

Тема 8. Множення раціональних чисел (11 год)

97

 

Учень/учениця:

розуміє, що таке: подібні доданки

розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення раціональних чисел;

розкриття дужок, зведення подібних доданків;

 

Множення раціональних чисел

 

 

98

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

99

 

Переставна і сполучна властивості множення.  Коефіцієнт буквенного виразу.

 

 

100

 

Розподільна властивість множення

 

 

101

 

Подібні доданки та їх зведення.

 

 

102

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

103

 

Ділення раціональних чисел

 

 

104

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

105

 

Розв’язування вправ.

 

 

106

 

Контрольна робота № 9

 

 

107

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

Тема 9. Рівняння  (11 год)

108

 

Учень/учениця:

розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь

 

Рівняння. Основні властивості рівнянь

 

 

109

 

Рівняння. Основні властивості рівнянь

 

 

110

 

Розв’язування рівнянь

 

 

111

 

Розв’язування рівнянь. Самостійна робота

 

 

112

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

 

113

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

 

114

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

 

115

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота

 

 

116

 

Контрольна робота № 9

 

 

117

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

Тема 10. Координатна площина (11 год)

118

 

Учень/учениця:

розуміє, що таке: координатна площина;

будує: координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках;

розв’язує вправи, що передбачають: ; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо);

Перпендикулярні прямі

 

 

119

 

Паралельні прямі

 

 

120

 

Координатна площина

 

 

121

 

Координатна площина

 

 

122

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

123

 

Приклади графіків залежностей між величинами

 

 

124

 

Приклади графіків залежностей між величинами

 

 

125

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

126

 

Розв’язування вправ.

 

 

127

 

Контрольна робота № 10

 

 

128

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

VI. Повторення і систематизація навчального матеріалу (13 год)

129

 

 

Розв’язування вправ на подільність чисел

 

 

130

 

Розв’язування вправ і задач зі звичайними дробами

 

 

131

 

Розв’язування задач на відсотки

 

 

132

 

Розв’язування задач на відсотки

 

 

133

 

Відношення і пропорції

 

 

134

 

Відношення і пропорції

 

 

135

 

Дії з раціональними числами

 

 

136

 

Дії з раціональними числами

 

 

137

 

Розв’язування вправ . Самостійна робота

 

 

138

 

Підсумкова контрольна робота

 

 

139

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки

 

 

140

 

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Додано
16 січня 2023
Переглядів
7539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку