КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У 5-А КЛАСі НА І СЕМЕСТР 2021-2022 НАВЧ.РІК
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів 2017 р
Програму підготували: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз, В.В.Грінчук, Ю.І.Мальований, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко
Методичні рекомендації зі змінами про викладання математики в 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів 2017 рік(оновлена програма)
Базовий підручник: А.Г.Мерзляк В.Б.Полонський,М. С.Якир «Математика 5», Харьків «Гімназія», 2018
Дидактичні матеріали:
А.Г.Мерзляк, В.Полонський, Ю.М.Рабінович, М.С.Якір. «Математика 5 Збірник задач і контрольних робіт» Харків. Гімназія. 2015
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У 5-А КЛАСі НА ІІ СЕМЕСТР 2021-2022 НАВЧ.РІК
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів 2017 р
Програму підготували: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз, В.В.Грінчук, Ю.І.Мальований, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко
Методичні рекомендації зі змінами про викладання математики в 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів 2017 рік(оновлена програма)
Базовий підручник: А.Г.Мерзляк В.Б.Полонський,М. С.Якир «Математика 5», Харьків «Гімназія», 2018
Дидактичні матеріали:
А.Г.Мерзляк, В.Полонський, Ю.М.Рабінович, М.С.Якір. «Математика 5 Збірник задач і контрольних робіт» Харків. Гімназія. 2015
ІІ семестр 5 клас Дробові числа і дії з ними |
||||
№ |
Дата |
Тема |
Вимоги |
Домашнє завдання |
62 |
10.01 |
|
Учень/учениця: наводить приклади: звичайних і десяткових дробів розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
Вміти називати розряди десяткових знаків у запису десяткового дробу§29№1187,1189,1192 |
63. |
11.01 |
Порівняння десяткових дробiв. |
||
64. |
13.01 |
Порівняння десяткових дробів |
Виконувати порівняння §29№1196,1198,1202,1204 |
|
65. |
14.01 |
Округлення десяткових дробiв. |
Виконувати порівняння десяткових та округленнядесяткових дробівдробів§§29№1207,1209,1211,1213 |
|
66. |
17.01 |
Округлення десяткових дробiв. |
Виконувати округлення чисел §31 – 33 тестові завдання ст. 303 |
|
67 |
18.01 |
Самостійна робота з теми: «Порівняння і округлення десяткових дробiв.» |
Повторити §31 – 33 |
|
68 |
20.01 |
Додавання десяткових дробiв |
Засвоєння правил додавання дробів§30№1234,1236,1238,1241 |
|
69 |
21.01 |
Додавання та віднімання десяткових дробiв |
||
70 |
24.01 |
Віднімання десяткових дробiв |
Засвоєння правил додавання та віднімання десяткових дробівРозвязувати задачі§30№1256,1258, |
|
71 |
25.01 |
Віднімання десяткових дробiв |
Засвоєння правил додавання та віднімання десяткових дробів Розвязувати №1260,1264 |
|
72 |
27.01 |
Розв’язування текстових задач на додавання та віднімання десяткових дробів |
Засвоєння правил додавання та віднімання десяткових дробів§30№1245,1247,1249,1251 |
|
73 |
28.01 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми |
Повторити теоретичний матеріал |
|
74 |
31.01 |
Контрольна робота № 5 |
Виконатизавдання аналогічні завданням К. р. |
|
75 |
01.02 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань учнів |
Виконатизавдання аналогічні завданням К. р. |
|
76 |
03.02 |
Множення десяткових дробiв. |
Виконувати множення дробів§31№1306,1310,1312,1314 |
|
77 |
04.02 |
Множення десяткових дробiв. |
Виконувати множення дробів§31№1319,13211325,1328 |
|
78 |
07.02 |
Самостійна робота: «Множення десяткових дробiв» |
Виконувати множення дробів§31№1319,13211325,1328 |
|
79 |
08.02 |
Ділення десяткових дробiв на натуральне число |
Виконувати ділення дробів на натуральне число §32№1365,1379 |
|
80 |
10.02 |
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
Виконувати ділення дробів на натуральне число §32№1375,1377 |
|
81 |
11.02 |
Ділення десяткових дробiв. |
Виконувати ділення дробів на дріб §32№1368,1381,1383,1385 |
|
82 |
14.02 |
Ділення десяткових дробiв. |
Виконувати ділення дробів§32№1387,1391,1394,1398 |
|
83 |
15.02 |
Ділення десяткових дробiв. Самостійна робота. |
Виконувати ділення дробів на дріб §32№1368,1381,1383,1385 |
|
84 |
17.02 |
Розв’язування текстових задач на дії з дробами |
Виконувати ділення дробів та розв’язувати задачі §32№1400,1402,1404 |
|
85 |
18.02 |
Розв’язування текстових задач на дії з дробами |
||
86 |
21.02 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми |
Повторити теоретичний матеріал |
|
87 |
22.02 |
Контрольна робота № 6 |
|
|
88 |
24.02 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань учнів |
Виконатизавдання аналогічні завданням К. р. |
|
89 |
25.02 |
Відсотки. |
Вміння виконувати вправи ,що передбачають поняття відсотка §34№1474,1477 |
|
90 |
28.02 |
Відсотки. |
||
91 |
01.03 |
Знаходження відсотків від даного числа. |
Розв’язування задач,що передбачають знаходження відсотків від числа§34№1483,1489 |
|
92 |
03.03 |
Знаходження відсотків від даного числа. |
Розв’язування задач,що передбачають знаходження відсотків від числа §34скласти задачу до № 1495 - 1497 |
|
93 |
04.03 |
Знаходження числа за його відсотками |
Розв’язування задач,що передбачають знаходження числа за його відсотком §35№1511,1517,1522 |
|
94 |
07.03 |
Самостійна робота: «Знаходження числа за його відсотками» |
|
|
95 |
10.03 |
Знаходження числа за його відсотками. |
Розв’язування задач,що передбачають знаходження відсотків від числа §34№ 1493,1494 |
|
96 |
11.03 |
Розв’язування текстових задач на знаходження відсотків від даного числа та числа за його відсотками |
Розв’язування задач,що передбачають знаходження числа за його відсотком §35№1525,1528,1535 |
|
97 |
14.03 |
Розв’язування текстових задач на знаходження відсотків від даного числа та числа за його відсотками |
||
98 |
15.03 |
Самостійна робота: «Відсотки» |
||
99 |
17.03 |
Середнє арифметичне, його використання для розв’язування задач практичного змісту. |
Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36№1566,1572 |
|
100 |
18.03 |
Середнє арифметичне, його використання для розв’язування задач практичного змісту. |
||
101 |
28.03 |
Середнє значення величини. |
Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36№1574,1579 |
|
102 |
29.03 |
Середнє значення величини. |
Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36№1581,1586 |
|
103 |
31.03 |
Середнє значення величини. |
Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36 скласти власну задачу |
|
104 |
01.04 |
Розв’язування текстових задач |
Розв’язати текстові задачі |
|
105 |
04.04 |
Розв’язування текстових задач |
Розв’язати текстові задачі |
|
106 |
05.04 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми |
Повторити теоретичний матеріал |
|
107 |
07.04 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми |
||
108 |
08.04 |
Контрольна робота № 7 |
|
|
109 |
11.04 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань учнів |
Виконати завдання аналогічні завданням К. р. |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу та розв'язування сюжетних задач з реальними даними (20 год) |
|
||
110 111 |
12.04 14.04 |
Порівняння натуральних чисел. Додавання і віднімання натуральних чисел. Властивості додавання. |
|
Повторити главу 1 |
112 113 |
15.04 18.04 |
Множення та ділення натуральних чисел |
|
№ 8,9,10 Повторити главу 1 |
114 |
19.04 |
Квадрат і куб числа |
|
№ 11,12,13 Повторити главу 1 |
115 116 |
21.04 22.04 |
Трикутник. Прямокутник. Квадрат Площа прямокутника,квадрата |
|
№37,38,,45 Повторити главу 3 |
117 |
26.04 |
Куб. Прямокутний паралелепіпед. Піраміда |
|
№37,38,,45 Повторити главу 3 |
118 |
28.04 |
Звичайні дроби та дії з ними |
|
№21,23,26 Повторити главу 2 |
119 120 |
29.04 03.05 |
Десяткові дроби та дії з ними Десяткові дроби та дії з ними.Завдання на всі дії з дробами |
|
№52,54,59 Повторити главу 4 |
121 |
05.05 |
Відсотки |
|
Повторити теоретичний матеріал Розв’язати текстові задачі |
122 |
06.05 |
Відсотки. Розв’язування задач на відсоткові розрахунки |
|
№87,89,100 Повторити главу 5 |
123 |
10.05 |
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
Виконатизавдання аналогічні завданням К. р. |
124 |
12.05 |
Розв'язування сюжетних задач з реальними даними |
Розв'язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником тощо |
|
125 126 |
13.05 16.05 |
Використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; |
||
127 128 129 |
17.05 19.05 20.05 |
Розв'язування сюжетних задач з реальними даними знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати;. об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда. |
||
130 131 132 |
23.05 24.05 26.05 |
Розв'язування сюжетних задач з реальними даними розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; |
||
133 134
|
27.05 30.05 |
Розв'язування сюжетних задач з реальними даними розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником. |
||
135 |
31.05 |
Підсумковий урок |
|
|
61година + 74години = 135годин