Календарно-тематичне планування з математики 5 клас на II семестр

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У 5-А КЛАСі НА І СЕМЕСТР 2021-2022 НАВЧ.РІК

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів

загальноосвітніх навчальних закладів 2017 р

Програму підготували: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз, В.В.Грінчук, Ю.І.Мальований, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко

Методичні рекомендації зі змінами про викладання математики в 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів 2017 рік(оновлена програма)

Базовий підручник: А.Г.Мерзляк В.Б.Полонський,М. С.Якир «Математика 5», Харьків «Гімназія», 2018

Дидактичні матеріали:

А.Г.Мерзляк, В.Полонський, Ю.М.Рабінович, М.С.Якір. «Математика 5 Збірник задач і контрольних робіт» Харків. Гімназія. 2015

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 

УРОКІВ  МАТЕМАТИКИ У 5-А КЛАСі НА ІІ СЕМЕСТР 2021-2022 НАВЧ.РІК

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика Навчальна програма для учнів 5  9 класів

загальноосвітніх навчальних закладів 2017 р

Програму підготували: М.І.Бурда, Г.В.Апостолова, В.Г.Бевз, В.В.Грінчук, Ю.І.Мальований, А.Г.Мерзляк, Є.П.Нелін, Н.А.Тарасенкова, Г.М.Янченко, С.Є.Яценко

Методичні рекомендації зі змінами  про викладання математики в 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів  2017 рік(оновлена програма)

Базовий підручник: А.Г.Мерзляк В.Б.Полонський,М. С.Якир «Математика 5», Харьків «Гімназія», 2018

Дидактичні матеріали:

А.Г.Мерзляк, В.Полонський, Ю.М.Рабінович, М.С.Якір. «Математика  5 Збірник задач і  контрольних робіт» Харків. Гімназія. 2015

 

ІІ семестр 5 клас

Дробові числа і дії з ними

Дата

Тема

Вимоги

Домашнє завдання

62

10.01

 

Учень/учениця:

наводить приклади: звичайних і десяткових дробів

розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби

пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число

читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа

формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного

розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

Вміти називати розряди десяткових знаків у запису десяткового дробу§29№1187,1189,1192

 63.

11.01

 Порівняння десяткових дробiв.

 64.

13.01

Порівняння десяткових дробів

Виконувати порівняння §29№1196,1198,1202,1204

65.

14.01

Округлення десяткових дробiв.

Виконувати порівняння десяткових та округленнядесяткових дробівдробів§§29№1207,1209,1211,1213

66.

17.01

Округлення десяткових дробiв.

Виконувати округлення чисел §31 – 33 тестові завдання ст. 303

67

18.01

Самостійна робота з теми: «Порівняння і округлення десяткових дробiв.»

Повторити §31 – 33

68

20.01

Додавання десяткових дробiв

Засвоєння правил додавання дробів§30№1234,1236,1238,1241

69

21.01

Додавання та віднімання десяткових дробiв

70

24.01

Віднімання десяткових дробiв

Засвоєння правил додавання та віднімання десяткових дробівРозвязувати задачі§30№1256,1258,

71

25.01

Віднімання десяткових дробiв

Засвоєння правил додавання та віднімання десяткових дробів Розвязувати

№1260,1264

72

27.01

Розв’язування текстових задач на додавання та віднімання десяткових дробів

Засвоєння правил додавання та віднімання десяткових дробів§30№1245,1247,1249,1251

73

28.01

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми

Повторити теоретичний матеріал

74

31.01

Контрольна робота № 5

Виконатизавдання аналогічні завданням К. р.

75

01.02

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань учнів

Виконатизавдання аналогічні завданням К. р.

76

03.02

Множення десяткових дробiв.

Виконувати множення дробів§31№1306,1310,1312,1314

77

04.02

Множення десяткових дробiв.

Виконувати множення дробів§31№1319,13211325,1328

78

07.02

Самостійна робота: «Множення десяткових дробiв»

Виконувати множення дробів§31№1319,13211325,1328

79

08.02

Ділення десяткових дробiв на натуральне число

Виконувати ділення дробів  на натуральне число §32№1365,1379

80

10.02

Ділення десяткових дробів на натуральне число

Виконувати ділення дробів  на натуральне число §32№1375,1377

81

11.02

Ділення десяткових дробiв.

Виконувати ділення дробів  на дріб §32№1368,1381,1383,1385

82

14.02

Ділення десяткових дробiв.

Виконувати ділення дробів§32№1387,1391,1394,1398

83

15.02

Ділення десяткових дробiв. Самостійна робота.

Виконувати ділення дробів  на дріб §32№1368,1381,1383,1385

84

17.02

Розв’язування текстових задач на дії з дробами

Виконувати ділення дробів   та розв’язувати задачі §32№1400,1402,1404

85

18.02

Розв’язування текстових задач на дії з дробами

86

21.02

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми

Повторити теоретичний матеріал

87

22.02

Контрольна робота № 6

 

88

24.02

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань учнів

Виконатизавдання аналогічні завданням К. р.

89

25.02

Відсотки.

Вміння виконувати вправи ,що передбачають поняття відсотка §34№1474,1477

90

28.02

Відсотки.

91

01.03

Знаходження відсотків від даного числа. 

Розв’язування задач,що передбачають знаходження відсотків від числа§34№1483,1489

92

03.03

Знаходження відсотків від даного числа. 

Розв’язування задач,що передбачають знаходження відсотків від числа §34скласти задачу до № 1495 - 1497

93

04.03

Знаходження числа за його відсотками

Розв’язування задач,що передбачають знаходження  числа за його відсотком §35№1511,1517,1522

94

07.03

Самостійна робота: «Знаходження числа за його відсотками»

 

95

10.03

Знаходження числа за його відсотками.

Розв’язування задач,що передбачають знаходження відсотків від числа §34№ 1493,1494

96

11.03

Розв’язування текстових задач на знаходження відсотків від даного числа та числа за його відсотками

Розв’язування задач,що передбачають знаходження  числа за його відсотком §35№1525,1528,1535

97

14.03

Розв’язування текстових задач на знаходження відсотків від даного числа та числа за його відсотками

98

15.03

Самостійна робота: «Відсотки»

99

17.03

Середнє арифметичне, його використання для розв’язування задач практичного змісту.

Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36№1566,1572

100

18.03

Середнє арифметичне, його використання для розв’язування задач практичного змісту.

101

28.03

Середнє значення величини.

Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36№1574,1579

102

29.03

Середнє значення величини.

Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36№1581,1586

103

31.03

Середнє значення величини.

Вміння виконувати завдання , у яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисе맧36 скласти власну задачу

104

01.04

Розв’язування текстових задач

Розв’язати текстові задачі

105

04.04

Розв’язування текстових задач

Розв’язати текстові задачі

106

05.04

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми

Повторити теоретичний матеріал

107

07.04

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми

108

08.04

Контрольна робота № 7

 

109

11.04

Аналіз контрольної роботи. Корекція знань учнів

Виконати завдання аналогічні завданням К. р.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу та

розв'язування сюжетних задач з реальними даними (20 год)

 

110

111

12.04

14.04

Порівняння натуральних чисел. Додавання і віднімання натуральних чисел. Властивості додавання.

 

Повторити главу 1

112

113

15.04

18.04

Множення та ділення натуральних чисел

 

№ 8,9,10  Повторити главу 1

114

19.04

Квадрат і куб числа

 

№ 11,12,13  Повторити главу 1

115

116

21.04

22.04

Трикутник. Прямокутник. Квадрат

Площа прямокутника,квадрата

 

№37,38,,45 Повторити главу 3

117

26.04

Куб. Прямокутний паралелепіпед. Піраміда

 

№37,38,,45 Повторити главу 3

118

28.04

Звичайні дроби та дії з ними

 

№21,23,26  Повторити главу 2

119

120

29.04

03.05

Десяткові дроби та дії з ними

Десяткові дроби та дії з ними.Завдання на всі дії з дробами

 

№52,54,59  Повторити главу 4

121

05.05

Відсотки

 

Повторити теоретичний матеріал

Розв’язати текстові задачі

122

06.05

Відсотки. Розв’язування задач на  відсоткові розрахунки

 

№87,89,100 Повторити главу 5

123

10.05

Підсумкова контрольна робота за рік

 

Виконатизавдання аналогічні завданням К. р.

124

12.05

Розв'язування сюжетних задач з реальними даними

Розв'язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником тощо

 

125

126

13.05

16.05

Використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху;

127

128

129

17.05

19.05

20.05

Розв'язування сюжетних задач з реальними даними знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати;. об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда.

130

131

132

23.05

24.05

26.05

Розв'язування сюжетних задач з реальними даними розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок;

133

134

 

27.05

30.05

Розв'язування сюжетних задач з реальними даними розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником.

135

31.05

Підсумковий урок

 

 

61година + 74години = 135годин

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
4 січня 2022
Переглядів
2661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку