Календарно-тематичне планування
з мистецтва
за підручником «Мистецтво». Автори: О. Калініченко, Л. Аристова(2021)»для 4 класу за програмою НУШ, Савченко (2021-2022 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
|
|
Добрий день, матусю-Україно! Відкрита композиція, плановість. Створення пейзажу улюбленого куточку. (с. 4-5) |
|
|
|
|
Добрий день, матусю-Україно! Державний Гімн України. Розучування та виконання пісні «Добрий день, матусю-Україно!». (с. 6-7) |
|
|
|
|
Близькі сусіди – Білорусь і Молдова. Вісь симетрії. Створення витинанки «Дерево життя». (с. 8-9) |
|
|
|
|
Близькі сусіди – Білорусь і Молдова.Інтонація, мотив. Виконня пісні «Добрий день, матусю-Україно!». (с. 10-11) |
|
|
|
|
Мистецтво Польці, Чехії та Угорщини. Світлотінь, напівтінь та тінь. Рефлекс та відблиск. Малювання натюрморту із фруктів або овочів. (с. 12-13) |
|
|
|
|
Мистецтво Польщі, Чехії та Угорщини.Чардаш, мазурка, полька. Виконання ритмічного супроводу до чардашу. Розучування чеської народної пісні-танцю «Полька». (с. 14-15) |
|
|
|
|
Мистецтво прибалтійських країн. Гравюра. Створення композиції «Силуети старого міста». (с. 16-17) |
|
|
|
|
Мистецтво прибалтійських країн.Кломпакоіс, тульяк. Каннель. Виконання чеської народної пісні-танцю «Полька».(с. 18-19) |
|
|
|
|
Сонячна Італія. Фонтан – складна інженерна споруда. Ритмічне розташування фонтанів. Створення композиції «Веселий фонтан». (с. 20-21) |
|
|
|
|
Сонячна Італія. Тарантела. Баркарола. Виконання та розучування пісні «Сім нот».(с. 22-23) |
|
|
|
|
Дивовижна Іспанія. Парк Гуель. Створення ескізу будинку за мотивами природних форм. (с. 24-25) |
|
|
|
|
Дивовижна Іспанія. Гітара. Виконання на кастаньєтах ритмічних композицій та пісні «Сім нот».(с. 26-27) |
|
|
|
|
Чарівна Франція. Бульвари Парижу. Лінійна та повітряна перспектива. Створення композиції «Центральна вулиця мого міста». (с. 28-29) |
|
|
|
|
Чарівна Франція. Моріс Равель. Опера-балет «Дитя і чари». Розучування та виконання пісні «Ухтимко».(с. 30-31) |
|
|
|
|
Театр і музика в Австрії. Театр маріонеток. Виготовлення ляльки-маріонетки – казкового персонажу. (с. 32-33) |
|
|
|
|
Театр і музика в Австрії. Рефрен, епізод. Рондо. Виконання пісні «Ухтимко» та рефрену «Турецького маршу. (с. 34-35) |
|
|
|
|
Східний театр. Театр тіней. Створення традиційної японської ляльки кокеші із пластиліну. (с. 36-37) |
|
|
|
|
Східний театр. Балет «Лускунчик». Дивертисмент. Комодо. Розучування та виконання пісні «Як з’явився чай». (с. 38-39) |
|
|
|
|
Музичний театр в Великій Британії. Балет. Пуанти. Зображення балерини, яка у своєму танці створює образ Аліси у країні Див. (с. 40-41) |
|
|
|
|
Музичний театр в Великій Британії. «Аліса у Країні Див». Балетна пачка. Виконання пісні пісні «Як з’явився чай». (с. 42-43) |
|
|
|
|
Музичний театр в Великій Британії. Мері Поппінс. Мюзикл. Резвізит. Створення малюнку для театрального реквізиту – парасольки Мері Поппінс. (с. 44-45) |
|
|
|
|
Музичний театр в Великій Британії. Мері Поппінс. Мюзикл. Розучування та виконання пісні «Фотограф, друзі, я». Схеми диригування. (с.46-47) |
|
|
|
|
Мистецька палітра Німеччини. Портрет. Створення спільної композиції «Королівський бал».(с. 48-49) |
|
|
|
|
Мистецька палітра Німеччини. Йоганн Себастьян Бах. Токата ре мінор. Орган. Виконання пісні «Фотограф, друзі, я». (с.50-51) |
|
|
|
|
Мандрівка на Кавказ. Карбування. Створення образу пташок у рельєфній композицій «Веселе курча» або «Курка з курчатками».(с.52-53) |
|
|
|
|
Мандрівка на Кавказ. Народна музика Грузії. Лезгинка. Тар. Розучування та виконання пісні «Курчатка». (с.54-55) |
|
|
|
|
Казкова Норвегія. Краєвиди Норвегії. Малювання північного пейзажу на одну із запропонованих тем: «Засніжений літ», «Гірський краєвид», «Зимова річка».(с.56-57) |
|
|
|
|
Казкова Норвегія.Едвард Гріг «У печері гірського троля», «Танець Арітри», «Пісня Сольвейг». Розучування та виконання пісні «Пісня про гномика». (с.58-59) |
|
|
|
|
Веселе Різдво в Україні. Коляда. Декор різдвяних зірок. Виготовлення Різдвяної зірки. (с.60-61) |
|
|
|
|
Веселе Різдво в Україні. Щедрівки та колядки. Перегляд мультфільму «Різдвяна казка 2». Розучування та виконання щедрівки «Ой сивая та й зозуленька». (с.62-63) |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Підсумок за 1 семестр. |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Підсумок за 1 семестр. |
|
|
Вчитель _____________/А.М.Гонтюк/