Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником "Мистецтво". Автори: О.Калініченко, Л.Аристова (2021) для 4 класу за програмою НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником "Мистецтво". Автори: О.Калініченко, Л.Аристова (2021) для 4 класу за програмою НУШ . І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з  мистецтва

за підручником «Мистецтво». Автори: О. Калініченко, Л. Аристова(2021)»для 4 класу за програмою НУШ, Савченко (2021-2022 н.р.)

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.                     

 

Добрий день, матусю-Україно! Відкрита композиція, плановість. Створення пейзажу улюбленого куточку. (с. 4-5)

 

  1.                     

 

Добрий день, матусю-Україно! Державний Гімн України. Розучування та виконання пісні «Добрий день, матусю-Україно!». (с. 6-7)

 

  1.                     

 

Близькі сусіди – Білорусь і Молдова. Вісь симетрії. Створення витинанки «Дерево життя». (с. 8-9)

 

  1.                     

 

Близькі сусіди – Білорусь і Молдова.Інтонація, мотив. Виконня пісні «Добрий день, матусю-Україно!». (с. 10-11)

 

  1.                     

 

Мистецтво Польці, Чехії та Угорщини. Світлотінь, напівтінь та тінь. Рефлекс та відблиск. Малювання натюрморту із фруктів або овочів. (с. 12-13)

 

  1.                     

 

Мистецтво Польщі, Чехії та Угорщини.Чардаш, мазурка, полька. Виконання ритмічного супроводу до чардашу. Розучування чеської народної пісні-танцю «Полька». (с. 14-15)

 

  1.                     

 

Мистецтво прибалтійських країн. Гравюра. Створення композиції «Силуети старого міста». (с. 16-17)

 

  1.                     

 

Мистецтво прибалтійських країн.Кломпакоіс, тульяк. Каннель. Виконання чеської народної пісні-танцю «Полька».(с. 18-19)

 

  1.                     

 

Сонячна Італія. Фонтан – складна інженерна споруда. Ритмічне розташування фонтанів. Створення композиції «Веселий фонтан». (с. 20-21)

 

  1.                 

 

Сонячна Італія. Тарантела. Баркарола. Виконання та розучування пісні «Сім нот».(с. 22-23)

 

  1.                 

 

Дивовижна Іспанія. Парк Гуель. Створення ескізу будинку за мотивами природних форм. (с. 24-25)

 

  1.                 

 

Дивовижна Іспанія. Гітара. Виконання на кастаньєтах ритмічних композицій та пісні «Сім нот».(с. 26-27)

 

  1.                 

 

Чарівна Франція. Бульвари Парижу. Лінійна та повітряна перспектива. Створення композиції «Центральна вулиця мого міста». (с. 28-29)

 

  1.                 

 

Чарівна Франція. Моріс Равель. Опера-балет «Дитя і чари». Розучування та виконання пісні «Ухтимко».(с. 30-31)

 

  1.                 

 

Театр і музика в Австрії. Театр маріонеток. Виготовлення ляльки-маріонетки – казкового персонажу. (с. 32-33)

 

  1.                 

 

Театр і музика в Австрії. Рефрен, епізод. Рондо. Виконання пісні «Ухтимко» та рефрену «Турецького маршу. (с. 34-35)

 

  1.                 

 

Східний театр. Театр тіней. Створення традиційної японської ляльки кокеші із пластиліну. (с. 36-37)

 

  1.                 

 

Східний театр. Балет «Лускунчик». Дивертисмент. Комодо. Розучування та виконання пісні «Як з’явився чай». (с. 38-39)

 

  1.                 

 

Музичний театр в Великій Британії. Балет. Пуанти. Зображення балерини, яка у своєму танці створює образ Аліси у країні Див. (с. 40-41)

 

  1.                 

 

Музичний театр в Великій Британії.  «Аліса у Країні Див». Балетна пачка. Виконання пісні пісні «Як з’явився чай». (с. 42-43)

 

  1.                 

 

Музичний театр в Великій Британії. Мері Поппінс. Мюзикл. Резвізит. Створення малюнку для театрального реквізиту – парасольки Мері Поппінс. (с. 44-45)

 

  1.                 

 

Музичний театр в Великій Британії. Мері Поппінс. Мюзикл. Розучування та виконання пісні «Фотограф, друзі, я». Схеми диригування. (с.46-47)

 

  1.                 

 

Мистецька палітра Німеччини. Портрет. Створення спільної композиції «Королівський бал».(с. 48-49)

 

  1.                 

 

Мистецька палітра Німеччини. Йоганн Себастьян Бах. Токата ре мінор. Орган. Виконання пісні «Фотограф, друзі, я». (с.50-51)

 

  1.                 

 

Мандрівка на Кавказ. Карбування. Створення образу пташок у рельєфній композицій «Веселе курча» або «Курка з курчатками».(с.52-53)

 

  1.                 

 

Мандрівка на Кавказ. Народна музика Грузії. Лезгинка. Тар. Розучування та виконання пісні «Курчатка». (с.54-55)

 

  1.                 

 

Казкова Норвегія. Краєвиди Норвегії. Малювання північного пейзажу на одну із запропонованих тем: «Засніжений літ», «Гірський краєвид», «Зимова річка».(с.56-57)

 

  1.                 

 

Казкова Норвегія.Едвард Гріг «У печері гірського троля», «Танець Арітри», «Пісня Сольвейг». Розучування та виконання пісні «Пісня про гномика». (с.58-59)

 

  1.                 

 

Веселе Різдво в Україні. Коляда. Декор різдвяних зірок. Виготовлення Різдвяної зірки. (с.60-61)

 

  1.                 

 

Веселе Різдво в Україні. Щедрівки та колядки. Перегляд мультфільму «Різдвяна казка 2». Розучування та виконання щедрівки «Ой сивая та й зозуленька». (с.62-63)

 

  1.                 

 

Узагальнення та систематизація знань. Підсумок за 1 семестр.

 

  1.                 

 

Узагальнення та систематизація знань. Підсумок за 1 семестр.

 

 

Вчитель _____________/А.М.Гонтюк/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данілова Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
НУШ
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
2232
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку