Календарно-тематичне планування з навчання грамоти 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування уроків навчання грамоти 1 клас (НУШ) за підручником Катерини Пономарьової (програма О.Я. Савченко) І СЕМЕСТР 15 тижнів х 7 годин = 105 годин Календарне планування уроків читання і письма за комплектом з навчання грамоти «Я читаю і пишу» (буквар «Я читаю» - у 2-х частинах, зошит «Я пишу» - у 2-х частинах, посібник «Я дружу зі словом»)
Перегляд файлу

Календарне планування уроків навчання грамоти

1 клас (НУШ) за підручником Катерини Пономарьової (програма О.Я. Савченко)

І СЕМЕСТР

15 тижнів х 7 годин = 105 годин

Календарне планування уроків читання і письма

за комплектом з навчання грамоти «Я читаю і пишу»

(буквар «Я читаю» - у 2-х частинах,

зошит «Я пишу» - у 2-х частинах,

посібник «Я дружу зі словом»)

 

 

№ уроку

 

Дата

 

Тема

Очікувані результати

Добукварний період

1

 

 

 Вступ. Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці. С. 1-3

 

З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них.

2

 

 Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) С. 1-2

 

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції.

3

 

 

Слова, які відповідають на питання що?  Розвиток умінь відповідати на питання що? Навчальне приладдя С. 4-5

Відповідає на запитання що? за змістом прослуханого.

4

 

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)  С. 3

Виконує навчальні  та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції

5

 

 

 Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на питання хто це? Сім’я . С. 6-7

Відповідає на запитання хто? за змістом прослуханого.

6

 

Основний рядок сітки зошита(верхня і нижня рядкові лінії. . Виконання графічних вправ. С. 4

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції.

7

 

 

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор С. 8-9

Відповідає на питання який? За змістом прослуханого.

8

 

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. С. 5

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; розрізняє робочий рядок.

9

 

 

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня С. 10-11

Відповідає на запитання що робить? за змістом прослуханого.

10

 

Міжрядкові(допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова) С. 6

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції.

11

 

 

Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі (пікнік) С. 12-13

Розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався.

12

 

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна) . Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва – направо і згори - внизС. 7

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції

13

 

 

Службові слова в реченні. Природа навколо нас. Робота з дитячою книжкою. С. 14-15

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого.

14

 

Похила лінія (коротка, подовжена) Письмо похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення. С. 8

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції

15

 

 

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення.  Дитячі ігри С. 16-17

Відтворює по ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей.

16

 

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі . Підготовчі вправи до написання букв. С. 9

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції.

17

 

 

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід С. 18-19

Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення.

18

 

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу

і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. С. 10

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, заокруглені унизу, ділити слова на склади, наводити предмети, розфарбовувати малюнки, вдосконалювати навички правильного сидіння за партою,  тримання ручки.

19

 

 

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою С. 20-21

Розповідає, що цікавило в усному повідомленні; має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, Інтернет.

20

 

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення (Навчальне приладдя) С. 11-12

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

21

 

 

Голосні і приголосні звуки.  Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти С. 22-23

Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах.

22

 

Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.  С. 13

Виконує навчальні та ігрові вміння писати похилі лінії, вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

23

 

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками . Зоряне небо С. 24-25

Розрізняє голосні та приголосні звуки, визначає наголос в словах; вступає в діалог на теми, які цікавлять.

24

 

Письмо великих і малих півовал. Підготовчі вправи до написання букв.   С. 14

 

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі півовали; вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

25

 

 

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.  Птахи С. 26-27

Передає інформацію в схемах; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

26

 

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. С. 15

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати великі та малі овали; вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

27

 

 

Звуковий аналіз слів. Звірі. У зоопарку С. 28-29

 

Передає інформацію в схемах; ділиться своїми почуттями від почутого.

28

 

З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з’єднання) Підготовчі вправи до написання букв С. 16

Вдосконалює навчальні та ігрові вміння писати з’єднувальні лінії; вдосконалює навички правильного сидіння за партою, тримання ручки.

 29

 

 

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати?

Робота з дитячою книжкою С. 30-31

Самостійно будує коротке зв’язне висловлювання за поданим початком, вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення.

30

 

Повторення вивчених елементів букв. Розвиток зв’язного мовлення (Іграшки) С. 17-18

Самостійно відтворює вивчені елементи букв.

Букварний період

31

 

 

Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками С. 32-33

Удосконалювати вміння виконувати завдання на встановлення відповідності; розвивати вміння будувати речення і розповіді за малюнками, серією малюнків про події з власного життя; виховувати прагнення долучатися до домашньої роботи, обслуговувати себе, допомагати старшим у сім’ї.

32

 

Написання малої букви а С. 19

Розрізняти друковане і рукописне письмо.

33

 

 

Велика буква А. Розповідь за малюнками С. 34-35

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

34

 

Написання великої букви А С. 20

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну  велику літеру А.

35

 

 

 Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками С. 36-37

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

36

 

Написання малої букви о С. 21

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні малу  літеру о.

37

 

 

Велика буква О. Складання розповіді за малюнками С. 38-39

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

38

 

Написання великої букви О С. 22

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописні велику літеру О.

39

 

 

Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками С. 40-41

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

40

 

Написання малої букви у С. 23

Обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення звука У в різних позиціях слова, з’єднує голосні звуки.

41

 

 

Велика буква У. Складання речень за малюнками С. 42-43

Аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошений склади, голосні та приголосні звуки).

42

 

Написання великої букви У С. 24

 

Розрізняти друковане і рукописне письмо; називає і розбірливо пише рукописну велику літеру У.

43

 

 

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Робота з дитячою книжкою С. 44-45

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

44

 

Написання букви и.

Розвиток зв’язного мовлення (Овочі і фрукти) С. 25-26

Розрізняє друковане і рукописне письмо.

45

 

 

Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками С. 46-47

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

46

 

Написання малої букви і С. 27

Розрізняє друковане і рукописне письмо.

47

 

 

Велика буква І. Складання речень за малюнками С. 48-49

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

48

 

Написання великої букви І С. 28

 

Називає і розбірливо пише рукописну   велику літеру І.

49

 

 

Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками С. 50-51

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

50

 

Написання малої букви е С. 29

Називає і розбірливо пише рукописну малу літеру е.

51

 

 

Велика буква Е. Складання речень за малюнками С. 52-53

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

52

 

Написання великої букви Е С. 30

 

Називає і розбірливо пише рукописну   велику літеру Е.

53

 

 

 Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л С. 54-55

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

54

 

Написання малої букви л і складів з нею С. 31

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

55

 

 

Велика буква Л. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами С. 56-57

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

56

 

Написання великої букви Л, складів і слів з нею С. 32

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

57

 

 

Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою С. 58-59

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

58

 

Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами.

Розвиток зв’язного мовлення (Сім’я) С. 33-34

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

59

 

 

Велика буква М. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 60-61

Виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення.

60

 

Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 35

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

61

 

 

Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів і слів з вивченими літерами С. 62-63

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

62

 

Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 36

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

63

 

 

Велика буква С. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 64-65

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

64

 

Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 37

Називає і розбірливо пише вивчені рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог.

65

 

 

Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами С. 66-67

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

66

 

Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 38

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

67

 

 

Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 68-69

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

68

 

Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 39

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

69

 

 

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 70-71

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

70

 

Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 40

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

71

 

 

Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою С. 72-73

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

72

 

Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.Розвиток зв’язного мовлення (Одяг і взуття )С. 41-42

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

73

 

 

Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами С. 74-75

Правильно інтонує речення , у кінці яких стоять різні розділові знаки ( після попередньої підготовки).

74

 

Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 43

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

75

 

 

Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів) С. 76-77

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

76

 

Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 44

 

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

77

 

 

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 78-79

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

78

 

Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 45

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише літери під диктування.

79

 

 

Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими літерами С. 80-81

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

80

 

Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 46

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

81

 

 

Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання слів і речень з вивченими літерами С. 82-83

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

82

 

Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 47

Пише під диктування окремі склади.

83

 

 

Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою С. 84-85

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

84

 

Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (Посуд) С. 48-49

Пише під диктування окремі склади.

85

 

 

Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами С. 86-87

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

86

 

Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 50

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

87

 

 

Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 88-89

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

88

 

Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 51

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

   89

 

 

Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 90-91

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

   90

 

Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 52

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише  склади під диктування.

91

 

 

Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 92-93

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

92

 

Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 53

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише  склади під диктування.

93

 

 

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, сліві тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням С. 94-95

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

94

 

Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами С. 54

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

95

 

 

Велика буква З. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 96-97

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

96

 

Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами С. 55

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

97

 

 

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою С. 98-99

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

98

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Меблі) С. 56-57

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

99

 

 

Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, протилежні за значенням С. 100-101

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

100

 

Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 58

 

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише склади під диктування.

101

 

 

Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 102-103

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

102

 

Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 59

Пише під диктування окремі слова.

103

 

 

Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому С. 104-105

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

104

 

Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення С. 60

Пише під диктування окремі слова..

105

 

 

Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами С. 106-107

Читає вголос слова, речення, доступний текст з вивченими літерами.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Точанюк Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ярмак Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Синельник Людмила
    Дякую за планування уроків!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Біланич Микола
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Parfan Vita
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
11155
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку