Календарно-тематичне планування з німецької мови 1 клас, І семестр Сотнікова, Гоголєва (НУШ)
Календарно-тематичний план з німецької мови (НУШ)
1 клас, перший рік навчання
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, до підручника «Німецька мова» для 1 класу
(з аудіосупроводом) (автори Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
2 години на тиждень
І семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
|||||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Письмо |
Читання |
Говоріння |
Аудіювання |
|||
LEKTION 1. Meine Freunde und ich. Я і мої друзі |
|||||||||
1-2 |
|
Привіт! Знайомство |
c.6, в.1,2; с.7,в.4,5 |
|
Hallo! Tschüs. Guten Tag. Guten Morgen. Guten Abend. Gute Nacht. Auf Wiedersehen. |
|
|
В.7 |
В.2,4 |
3-4 |
|
Як тебе звати? |
c.9,в.1,4;с.10,в.6 |
Особові займенники ich, du. |
Wie heiβt du? Ich heiβe… Und wie heiβt du? Meine Name ist… |
|
|
В.7 |
В.1 |
5-6 |
|
Хто це? |
c.12,в.1,2,4,5 |
|
Wer ist das? Das ist … |
|
|
В.7 |
В.1,2,4,5 |
7-8 |
|
Так чи ні? |
|
Ствердження Ja. Заперечення Nein, nicht. |
|
|
|
В.7 |
В.2,4,7 |
9-10 |
|
Скільки? |
c.17,в.1,4 |
Числівники до 4. |
Еins, zwei, drei, vier |
|
|
В.7 |
В.1,4 |
11-12 |
|
Скільки тобі років? |
С.19-20, в.1,2,3,4 |
Числівники до 10. |
Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn |
|
|
В.6 |
В.1,2,4 |
13-14 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи |
С.21,в.1 |
|
|
|
|
В.5 |
В.1 |
15 |
|
Проект «Ми добре рахуємо» |
С.23 ,в.2 |
|
|
|
|
В.1 |
В.2 |
16 |
|
Проект «Знайомство» |
С.25,в.2 |
|
|
|
|
В.1 |
В.2 |
LEKTION 2. Das haben wir gern. Це ми любимо |
|||||||||
17 |
|
Що це? |
С.26,в.1,2,4,6 |
Ствердження Ja, das stimmt.
Заперечення Nein, das stimmt nicht. |
Das Buch, der Computer, der Apfel, das Spiel, der Bonbon, die Banane, die Ananas |
|
|
В.6 |
В.1,2,4,6 |
18 |
|
Моя улюблена їжа |
С.28,29, в.1,2,3,6 |
Дієслова в 1-й особі однини |
Das Eis, die Schokolade, die Limo, der Tee, die Kekse, das Obst/ esse, trinke |
|
|
В.6 |
В.1,2,3,6 |
19 |
|
Що ти любиш їсти? |
С.30-31 , в.1,2,3,4 |
Дієслова в 2-й особі однини. Вживання gern |
Die Suppe, der Salat, der Fisch, der Reis, das Fleisch, die Kartoffeln |
|
|
В.5 |
В.1,2,3,4 |
20 |
|
Це ми робимо залюбки |
С.32,33,в.1,2,3,5 |
Називати дії. |
Tanze, lese, male, spiele, singe, bastle |
|
|
|
В.1,2,3 |
21-22 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи |
С.34,35 ,в.2,4 |
|
|
|
|
В.4,5 |
В,2,4 |
23 |
|
Проект «Ми любимо куховарити» |
|
|
|
|
|
В.1 |
|
24 |
|
Проект «Ляльковий театр» |
С.37 ,в.2 |
|
|
|
|
В.1 |
В.2 |
LEKTION 3. Feste und Traditionen. Свята й традиції |
|||||||||
25 |
|
День народження |
С.38 ,в.2,3 |
Складні іменники |
Der Geburtstag, |
|
|
В.5 |
В.2,3 |
26 |
|
З днем народження! |
С.40,41 ,в.1,3,5 |
|
Zum Geburtstag viel Glück! |
|
|
В.6 |
В.1,3,5 |
27 |
|
День Святого Миколая |
С. 42,43, в.1,4,5,6 |
Складні іменники |
Der Nikolaus, der Nikolaustag, der Ball, das Auto, der Roboter, der Pinguin |
|
|
В.7 |
В.1,4,5,6 |
28 |
|
Новий рік |
С.44 ,в.1-4 |
Складні іменники |
Das Neujahr, der Tannenbaum, die Karte, die Konfetti |
|
|
В.6 |
В.1,2,3,4 |
29-30 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи |
С.46,в.3 |
|
|
|
|
В.6 |
В.3 |
31 |
|
Проект «Привітання з Новим роком» |
В.1 |
|
|||||
32 |
|
Проект «Наша ялинка» |
В.1 |
|
|||||
33 |
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок |