Календарно-тематичне планування з німецької мови ІІ семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 8 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сидоренка/Палія.
Modul 4. Leute: gestern und heute.
№ п/п |
8 І |
Очікувані результати |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність |
Мовний Граматика |
Інвентар Лексика |
Домашнє завдання |
33 |
16.01 |
Виражати свої емоції |
Зимові канікули |
|
|
Загартовує-мось взимку |
|
Das Präteritum ist stark |
|
Вивчити слова, В.1, с.176 Доповнити речення |
34 |
17.01 |
Описувати події, ділитися своїми враж-ми |
Сім’я |
Відносини в сім*ї |
|
|
|
|
|
Вивчити слова, В.2, с.176 знайти відповідники, скласти 5 речень |
35 |
23.01 |
Описувати картинку, фото |
Сімейні фото |
Виражати любов до своїх близьких |
|
|
|
Präteritum |
|
Вивчити слова, В.3, с.79 розповідати |
36 |
24.01 |
Виражати емоції |
Батьки і діти |
Відносини з батьками |
|
|
|
Wem bin ich ähnlich? |
Die Augen, die Hände, die Füße, das Gesicht, die Haare, die Lippen, der Kopf, die Nase, der Körper |
Вивчити слова, В.5, с.177 скласти словосполу-чення |
37 |
30.01 |
Характеризувати свої емоції, ділитися враженнями |
Сімейний відпочинок |
|
|
Відпочиваємо з користю для здоров*я |
|
Was sollst/darfst du in deiner Familie (nicht) tun? |
Das Geschirr abwaschen, seine Sache in Ordnung halten, brav sein, das Zimmer aufräumen, in die Disko gehen, die Eltern bei die rbeit nicht stören, sich mit den Freunden treffen, alleine in Urlaub fahren, sich die Kleidung wählen, die Blumen gießen |
Вивчити слова, В.6, с.177 скласти 5 речень у мин.часі |
38 |
31.01 |
Виражати емоції |
Наші родичі Мої друзі |
Виражаєемо свої емоції |
|
|
|
Präteritum |
|
Вивчити слова, В.4в, с.83 розповісти |
39 |
06.02 |
Удосконалення навичок письма |
Зустрічають по одягу Сучасна мода |
|
Естетич-ний вигляд |
|
|
Граматичне тестування |
|
Вивчити текст |
40 |
07.02 |
Вміти працювати у колективі |
Проектна робота на тему: «Modeschatz» |
|
|
|
|
Робота над проектом |
|
Заповнити портфоліо |
Modul 5. Rund um das Essen
41 |
13.02 |
Розвивати навички письма |
Що їдять на сніданок? |
|
|
Снідаємо корисно |
|
Präteritum |
|
Вивчити слова, В.1, с.179 розпов. |
42 |
14.02 |
Характеризувати емоції |
Традиції харчування у Німеччині |
|
Любов до традицій німців |
|
|
|
|
Вивчити слова, В.3, с.97 розпов. |
43 |
20.02 |
Активізація ЛО |
Похід у кафе |
|
Правила поведінки у кафе |
|
|
Сурядні речення з dass |
|
Вивчити слова, В.2, с.179 записати німецькою |
44 |
21.02 |
Описувати свої емоції |
Наші улюблені страви |
|
|
Наша улюблена корисна їжа |
|
|
|
Вивчити слова, В.4, с.179 скласти діалог |
45 |
27.02 |
Вміти запросити на свято і привітати |
Запрошуємо гостей |
|
Правила поведінки у гостях |
|
|
Präteritum |
|
В.5, с.180 знайти зайве |
46 |
28.02 |
Ділитися враженням |
Про смаки не сперечаються |
|
Правила поведінки у гостях |
|
|
|
|
Вивчити слова, В.4, с.105 відповісти |
47 |
06.03 |
Розвивати навички усн. мовлення |
Хліб – символ життя Солодощі |
|
|
Хліб - святиня |
|
Сурядні речення з dass |
|
Вивчити слова, В.3в, с.107 скл.6 реч. |
48 |
07.03 |
Описувати події, враження |
Фаст фуд Рибні продукти |
|
|
Некорисна їжа |
|
|
|
Вивчити слова, В.6, с.180 доповнити прислів’я |
49 |
13.03 |
Вміти застосувати у письмі вивчене |
Контрольна робота на тему: «Essen und Trinken» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Зробити аналіз к/р |
Modul 6. Reisen.
50 |
14.03 |
Ділитися своїми враженнями |
Для чого подорожують? |
|
Відношення до подорожі |
|
|
Підрядні речення |
|
Вивчити слова, В.2, с.118 скл. діалог |
51 |
20.03 |
Характеризувати емоції |
Підготовка до подорожі |
|
Відношення до подорожі |
|
|
Präteritum |
|
Вивчити слова, В.6, с.122 розпов. |
52 |
21.03 |
Ділитися враж-ми |
На вокзалі |
|
Правила поведінки на вокзалі |
|
|
|
|
Вивчити слова, В.2б, с.123 скл. діалог |
53 |
03.04 |
Описувати малюнок, фото |
Карта Європи. Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
, В.4, с.127 завершити проект |
54 |
04.04 |
Активізація ЛО |
Німеччина. Найбільші міста |
|
Відношення до Німеччини |
|
|
Підрядні речення |
|
Вивчити слова, В.3, с.132 розпов |
55 |
10.04 |
Описувати події, враження |
Сім чудес світу |
|
Відношення до Німеччини |
|
|
Präteritum |
|
В.2, с.180 доповнити |
56 |
11.04 |
Описувати події, враження |
Враження від подорожі |
|
Відношення до Німеччини |
|
|
Удосконалення навичок говоріння. Монологічне мовлення за темою «Німеччина» |
|
Заповнити портфоліо |
57 |
17.04 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна робота на тему: «Meine Reise» |
|
|
|
|
Робота над проектом |
|
Заповнити портфоліо |
Modul 7. Mein Heimatort.
58 |
18.04 |
Ділитися враж-ми |
Весна прийшла |
|
Погодні умови навесні |
|
|
Різні типи запитань |
|
В.6, с.148 завершити проект |
59 |
24.04 |
Описувати події, враження |
Пасха |
Любов до традицій нашого народу |
|
|
|
|
|
В.3, с.150 розпов. |
60 |
25.04 |
Робити короткі повідомлення |
Моя Батьківщина – Україна |
Любов до Батьківщи-ни |
|
|
|
Удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання |
|
В.3в, с.153 заповнити таблицю; підгот. розповідь на тему «Україна» |
61 |
02.05 |
Вміти розповісти про Україну |
Подорожуємо Україною |
Любов до Батьківщи-ни |
|
|
|
|
|
В.4б, с.156 напис.лист |
62 |
08.05 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Mein Heimatort» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Повторити лексику теми. |
63 |
15.05 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontrollhörverstehen |
|
|
|
|
Клнтроль аудіювання тексту |
|
Підготувати текст для читання |
64 |
16.05 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrolllesen |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексику та граматику теми |
65 |
22.05 |
Вміти працювати самостійно |
Kontrollschreiben |
|
|
|
|
Контроль письма Тести |
|
Повторити усні теми |
66 |
23.05 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollsprechen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|