Календарно-тематичне планування з німецької мови І семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 7 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сотникової/Гоголєвої..
Modul 1. Wieder in die Schule
№ п/п |
7 А |
Очікувані результатти |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
Мовний iнвентар |
Домашнє завдання |
|
Граматика |
Лексика |
|||||||||
1. |
03.09 |
Вміти переказати текст |
Зустріч після канікул |
Поважати співрозмо-вника |
|
|
|
Welche? Welcher? Welches? |
Erfahren, die Zuckertüte, die Ungeduld |
Розп. за текстом (St.9, Üb.4); |
2. |
04.09 |
Знати вживання безособової частки man kann |
Відпочинок на канікулах |
|
Поведінка на природі |
|
|
man kann |
der Urlaub, die Nähe, Inlyner |
Вивчити слова, St.177, Üb.4,5 (письмово) |
3. |
10.09 |
Вміти розповісти про свої літні канікули |
Наші літні канікули |
Проводимо час з користю |
|
|
|
Вживання іменників без артикля |
der Flughafen, der Strand, der Jugendliche |
Розп. про свої літні канікули; Üb.6,7,8, St.178 |
4. |
11.09 |
Вмти скласти розповідь про перший день у школі |
Знову в школі |
Повага до однокласників |
|
|
|
man kann |
toben, erfahren |
Розп. про перший день у школі |
5. |
17.09 |
Знати свій розклад на німецькій мові |
Наш розклад уроків |
|
Розподіл власного часу |
|
|
Gibt es etwas Neues?
|
etwas, reizend |
Написати свій розклад |
6. |
18.09 |
Вміти складати підрядне речення |
Пригоди Тіто і Кіто у школі |
Поведінка на уроці |
|
|
|
dürfen; сполучник denn |
Nachhilfeunter-richt besuchen, schwänzen, prügeln |
Вивчити слова, Üb.11, 12, St.180 |
7. |
24.09 |
Вміти скласти загадку на німецькій мові |
На уроці |
|
|
|
müssen; сполучник denn |
abfragen, vorle-sen, aufpassen, abschreiben |
Üb.13-16, St.180; скласти загадку про урок |
|
8. |
25.09 |
Вміти розповідати про урок |
Що каже вчитель? |
Повага до вчителя |
|
|
|
sollen |
leer, achten, der Heimweg |
Вивчити слова, Üb.17, 18, St.182 |
9. |
01 10 |
Знати вживання модальних дієслів |
На перерві |
Поведінка на перерві |
|
|
|
Модальні дієслова |
die Klasse verlassen, fangen |
Запитання до тексту (впр. 4, с. 25); St. 183, Üb.20 |
10. |
02.10 |
Вміти розповідати про погоду |
Погода восени |
|
Поведіна під час неспри-ятливої погоди |
|
|
Вживання іменників без артикля |
die Ernte, weit, überall, die Erntezeit, einbringen |
Розповідати про погоду восени; с. 184 впр. 22, |
11 |
08.10 |
Вміти працювати в колективі |
Проект «Im Herbst» |
|
Проявляти любов до природи |
|
|
Wiederholen |
|
Повторити вивчене, підготувати проект до захисту |
Modul 2. Die Einkaufe
12. |
09.10 |
Вміти спілкуватись з продавцем |
Магазини та покупки |
Поведінка у магазині |
|
|
|
Прийменники з Akkusativ |
Назви магазинів |
St.33, Üb.4(усно); |
13 |
16.10 |
Знати овочі і фрукти |
Овочі Фрукти |
|
Екологічно чисті продукти |
|
|
Мн. іменників |
|
St.186, Üb.4, 5 |
14 |
22.10 |
Вміти звертатись до продавця |
На базарі |
Правила поведінки на базарі Правила етикету в су-пермаркеті |
|
|
|
Відм. прикм. |
ЛО уроку, с.38 |
St.186, Üb.6-8 |
15 |
23.10 |
Вміти складати діалог у магазині |
У супермаркеті |
|
|
|
Відмінювання прикметників |
ЛО уроку, с.40 |
Впр.5, с.41; |
|
16 |
05.11 |
Знати числівники до 1000 |
Продукти харчування Щоденні покупки |
|
|
|
Правила заощадження |
Числівники |
toll, weich, sauer |
Впр.5, с. 45 |
17 |
06.11 |
Вміти скласти складносурядне речення |
Промислові товари |
|
Шкідливість хімічних засобів |
|
|
Порядкові числівники |
nicht…sondern |
в Вивчити слова, впр.18, с.190 |
18 |
12.11 |
Вивчити елементи одягу |
Одяг |
Зовнішній естетичний вигляд людини Правила етикету в універмазі Ввічливість під час покупок Поведінка в магазині, чи на базарі |
|
|
|
Ст. порівняння прикметників |
ЛО уроку, с. 48 |
Розп. за текстом, с.49 |
19 |
13.11 |
Вміти поводитись в універмазі |
В універмазі |
|
|
|
Відм. прикм Сполучник denn. |
die Kette der Flohmarkt |
Вивчити слова, Üb.5, St.51(діалог) |
|
20 |
19.11 |
Знати порядок слів у складно- підрядному реченні |
Проектна робота на тему: «Meine Verwandten“ |
|
|
|
|
|
Підготувати проект до захисту |
|
21 |
20.11 |
Вміти застосувати у письмі вивчене |
Контрольна робота на тему: «Meine Familie» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Повторити лексику теми. |
Modul 3. Winterfreude
22 |
26.11 |
Вміти розповідати про зиму |
Зимові мандрівки |
|
Ігри на свіжому повітрі |
|
|
Відм. прикм |
die Spur, drehen |
Розп. про зиму; Вивчити слова, впр.1, с.192(п-во) |
23 |
27.11 |
Знати про традиції німців |
Різдвяні традиції |
Повага до різдвяних традицій |
|
|
|
Відм. прикм |
die Kerze |
Вивчити слова, Впр.3, с.60(розп.) |
24 |
03.12 |
Знати про традиції українців |
Зимові свята Новий рік, Різдво |
|
|
Проведення часу з користю для здоров’я |
|
Кількісні числівники Відмінювання прикметників
|
ausstechen, kneten, der Teig selig, braten, der Wunschzettel |
Впр.7, с.193 (А, В)-письмово |
25 |
04.12 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Der Winter» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Повторити лексику теми. |
26
|
10.12 |
Вміти працювати в колективі |
Проект «Winterfes-ten» |
|
Проявляти любов до природи |
|
|
Wiederholen |
|
Повторити вивчене, підготувати проект до захисту |
27 |
11.12 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontroll-horverstehen |
|
|
|
|
Клнтроль аудіювання тексту |
|
Підготувати текст для читання |
28 |
17.12 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrolllesen |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексику та граматику теми |
29 |
18.12 |
Вміти працювати самостійно |
Kontroll-schreiben |
|
|
|
|
Контроль письма Тести |
|
Повторити усні теми |
30 |
24.12 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollspre-chen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|