Календарно-тематичне планування з німецької мови за підручником Сидоренко М.М. 6 клас 1 семестр. Планування містить змістові лінії за новими вимогами Міносвіти. А також враховано всі види контролю, а саме читання, аудіювання, письма та говоріння.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР _____________________
«_____» _________________2017 р.
Вчитель –
Клас –
Підручник –
Програма -
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
ТЕМА 1. ШКОЛА. |
|||||||||||||||||
1. |
|
|
Перший день у школі. |
ЛО теми
|
Порядкові числівники
|
|
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти, класу, групи |
|
|
Впр. 1 с.8 |
Впр. 4,5 с.9 |
Впр. 7 с.11 |
Впр. 5б с.10 |
Впр. 1 с.12 |
|||
2. |
|
Особистісна |
Як ти провів канікули? |
ЛО теми
|
Займенник man. Модальне дієслово können |
|
|
|
|
|
Впр. 3 c.14 |
Впр. 5, 6, 7, 8 с. 14 |
Впр. 6 с.11 |
Впр. 1 с.15 |
|||
3. |
|
Мій навчальний план |
ЛО уроку
|
Минулий час дієслова haben |
|
|
|
|
Впр. 4 с.17 |
Впр. 6 с.18 |
Впр. 1 с.12, 3 с.16 |
|
Впр. 1, 2 с.18-19 |
||||
4. |
|
Що ви робите у школі?
|
ЛО уроку |
Модальне дієслово mögen, конструкція aber auch |
|
Наводить приклади взаємодії у групі, класі |
|
|
Впр. 3 с.20 |
Впр. 6 с.22 |
Впр. 1 с.19, 2 с. 20 |
Впр. 4 с.21 |
Впр. 1 с.22 |
||||
5. |
|
На уроці |
ЛО уроку |
Наказовий спосіб дієслів з відокремлюваними префіксами Впр. 2с с.24 Модальне дієслово müssen Впр. 4 с.24 |
|
|
|
Націлює на уміння вміти поводити себе на уроці та доцільно розприділяти час |
|
Впр. 1 с.23 |
Впр. 6 с.25 |
Впр. 2. с.23 |
Впр. 1 с.25 |
||||
6. |
|
Я повинен прочитати текст |
ЛО уроку. С.26 |
Модальне дієслово sollen. Складні речення зі сполучниками denn, oder, aber |
|
Націлює на розуміння потреби працювати та наводити приклади взаємодії разом |
|
|
|
Впр. 1 с.26 |
Впр. 2 c.26 Впр. 3 с.27 Впр. 7 с.28 |
|
Впр. 1 с.29 |
||||
7. |
|
Ми вчимо німецьку. |
ЛО уроку Завдання на картках |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.29, 7 с.31 |
Впр. 4 с.30 |
Впр. 2 с.30,
|
Впр. 1, 2 с.32 |
||||
8. |
|
У лісовій школі.
|
ЛО уроку |
Складні речення зі сполучниками den Впр. 2 с.33 |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.32 |
Впр. 3 с.33, 5 с.34 |
Впр. 4 с.34 |
Впр. 1 с.35 |
||||
9. |
|
Повторення теми. Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3 с.36-37 |
Повторити слова |
||||
MODUL 2. MEINE FREIZEIT. МІЙ ВІЛЬНИЙ ЧАС |
|||||||||||||||||
10. |
|
Особистісна |
В понеділок я катаюсь на велосипеді |
ЛО уроку
|
|
|
|
Спрямовує учнів впрорядковувати власний робочий та вільний час |
|
Впр. 7 с.45 |
Впр. 1с.44 |
|
Впр. 2 с.44 |
Впр. 1, 2 с.46 |
|||
11. |
|
Щоранку я ходжу до школи.
|
ЛО уроку Впр. 1 с.47 |
Словотворення |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
Впр. 4, 5 с.49 |
Впр. 7 с.35 |
Впр. 1, 2 с.50 |
||||
12. |
|
Хобі та вільний час |
ЛО уроку |
Прийменники з Akk. Впр. 2 с.51 |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.50 |
Впр. 5 с.52 |
|
Впр. 1, 2 с.54 |
||||
13. |
|
Я цікавлюся мистецтвом |
ЛО уроку
|
Wofür interessirst du dich? |
|
|
|
|
Впр. 2 с.54 |
Впр. 1 с.54 |
Впр. 4 с.55 |
|
Впр. 1, 2 с.56 |
||||
14. |
|
Я люблю займатись спортом
|
ЛО теми |
Модальне дієслово wollen |
|
|
Націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні види спорту |
|
|
Впр. 4, 5 с.57 |
Впр. 1 с.56 |
Впр. 7 с.58 |
Впр. 1,2 с.58 |
||||
15. |
|
Ми святкуємо |
ЛО уроку.
|
Присвійні займенники в Akk. |
|
|
|
|
Впр. 1 .с59 |
Впр. 6 с.61 |
Впр. 3 с.59 |
Впр. 4б с.60 |
Впр. 1 с.62 |
||||
16. |
|
Повторення. Виконання тренувальних вправ. |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
Впр. 1, 2 с.66 |
Впр. 1 с.63 |
||||
17. |
|
Проектна робота «Я займаюсь спортом».
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Націлює уміння розробляти плани дій щодо свого вільного часу та його раціонального використання |
|
|
|
|
Впр. 3 с.64 |
||||
18. |
|
Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест 2 |
Повторити вивчені ЛО |
||||
MODUL 3. GEBRÜDER HERBST UND WINTER. БРАТИ ОСІНЬ ТА ЗИМА |
|||||||||||||||||
19. |
|
Особистісна |
Збираємо врожай |
ЛО уроку
|
Відмінювання артиклів у давальному відмінку Прийменники які керуютьсядавальнимвідмінком |
|
|
|
Націлена на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
Впр. 6 с.74 |
Впр.1 с. 72 Впр. 4 с.73 |
Впр. 2, 3 с.72 Впр. 5 с.73 |
Впр. 1, 2 с.74 |
|||
20. |
|
Золота осінь. |
ЛО уроку |
Ступені порівняння прикметників |
Націлює на уміння розглядати природну систему |
|
|
|
|
Впр. 1, 5 с.76 |
Впр. 3 с.75 |
|
Впр. 1, 2 с.77 |
||||
21 |
|
Золота осінь. Виконання тренувальних вправ
|
|
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
|
Завдавав на картках |
Завдання на картках |
||||
22. |
|
Погода |
ЛО уроку Впр. 2 с.78 |
|
Націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
|
|
|
Впр. 5 с.79 |
|
Впр. 1с.78 Впр. 4 с.79 |
Впр. 5б с.80 |
Впр. 1 с.80 |
||||
23 |
|
Осінній ліс |
|
Відмінювання особових займенників у давальному відмінку
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.83 |
Впр. 3 с.82 |
Впр. 1, 2 с.81 Впр. 5 с.83 |
|
Вправа с. 84 |
||||
24. |
|
Прийшла зима. |
ЛО теми. |
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.86 |
Впр. 1, 2 с.85 |
Впр. 6 с. 87 |
Впр. 1, 2 с.87-88 |
||||
25. |
|
Зима у всій красі |
ЛО теми |
Сполучник wie, als |
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.90 |
Впр. 1 с.88 Впр. 3 с.89 |
|
Впр. 1, 2 с.90-91 |
||||
26. |
|
Переддень Різдва. Святий вечір |
ЛО теми |
|
|
Націлює на уміння порівнювати традиції в різних країнах |
|
|
|
Впр. 3 с.91 |
Впр. 1, 2 с.91 Впр. 4 с.92 |
|
Впр. 1, 2 с.92-93 |
||||
27. |
|
Повторення. Тест |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
|
Підготуватись до СКР |
||||
28. |
|
Семестрова контрольна робота з читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до СКР |
||||
29. |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
Впр. 6, 7 с.71 |
Впр. 8 с.71 |
Підготуватись до СКР |
||||
30. |
|
Семестрова контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись СКР з читання |
||||
31. |
|
|
Семестрова контрольна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись СКР з аудіювання |
|||
MODUL 4. MEINE WINTERFERIEN. МОЇ ЗИМОВІ КАНІКУЛИ |
|||||||||||||||||
32. |
|
|
Зимові канікули |
ЛО теми
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 2, 3, 6 с.100-101 |
Впр. 1 с.100 |
Впр. 1 с.102 |
|||
33. |
|
|
Що ти робив? |
ЛО теми |
Перфект. Слабкі дієслова |
|
|
|
|
Впр. 5 с.104 |
Впр. 1 .с103 |
|
Впр. 2 с.103 |
Впр. 1, 2 с.105 |
|||
34. |
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати слова у словнику |
|||