КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР _____________________
«_____» _________________2017 р.
Вчитель –
Клас –
Підручник –
Програма -
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
|||||||||
лексика |
граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровˈя і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн) |
Писемне продукування |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
||
MODUL 1. JEDEN TAG IST ETWAS LOS! |
||||||||||||||||
1. |
|
|
Літні канікули минули |
ЛО теми
|
Модальне дієслово dürfen
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.7 Впр. 6 с.10 |
Впр. 2 с.7 Впр. 3 с.8 |
|
Впр. 1, 2 с.10 |
||
2. |
|
Особистісна |
Яке щастя, яка радість! |
ЛОуроку
|
Дієслова з невідокремлюваними префіксами |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.11 Впр. 6 с.11 |
Впр. 2 с.12 |
Впр. 5, 6 с.13 |
Вправа с.13 Записати у правильному порядку речення |
||
3. |
|
Мій вільний час |
ЛО уроку
|
Дієслова з відокремлюваними префіксами |
|
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти, своєї сімˈї та своїх друзів |
|
|
|
Впр. 1 с.14
|
Впр. 5 с.15 |
Впр. 4 с.15 |
Впр. 1, 2 с.16 |
|||
4. |
|
Мій відпочинок
|
ЛО уроку |
Сполучник denn |
|
|
|
|
Впр. 4 с.17 |
Впр. 5 с.18 |
|
Впр. 1 с.17 Впр. 3 с.17 |
Дати відповідь на запитання с.18 |
|||
5. |
|
Спорт – це корисно |
ЛО уроку |
Питальний займенник welcher/welches/welche |
|
|
|
|
|
Впр. 2 с.20 |
Впр. 6 с.22 |
Впр. 3 с.20 Впр. 5 с.22 |
Впр. 1 с.23 |
|||
6. |
|
Я люблю дивитись телевізор |
ЛО уроку.
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.25 |
|
Впр. 1 c.26 Впр. 5 с.27 Впр. 6 с.26 |
|
Впр. 1 с.26 |
|||
7. |
|
Повторення. проектна робота
|
ЛО уроку
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 c.27 |
|
|
|
|||
8. |
|
Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2, 3,c.29 |
Повторити слова |
|||
MODUL 2. AUGEN AUF – KAUF IST KAUF! |
||||||||||||||||
9. |
|
Особистісна |
Свіжі овочі |
ЛО уроку
|
Відмінювання прикметників. сильна відміна |
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 с.34
|
Впр. 4 с.34 |
Впр. 1 с. 35 |
||
10. |
|
Смачні фрукти |
ЛО уроку
|
Відмінювання прикметників. akkusativ |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1с.35 Впр. 3 с.36 |
Впр. 4 с.36 |
Впр. 1, 2 с.37 |
|||
11. |
|
Фрукти – це корисно |
ЛО уроку |
Відмінювання прикметників. Dativ |
|
|
|
|
Впр. 4 с.38 |
Впр. 1 с.37 |
Впр. 6 с.39 |
Впр. 5 с.39
|
Впр. 1 с.39 |
|||
12. |
|
В універмазі |
ЛО теми |
Питальні слова wo? wohin? |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.40 Впр. 4 с.43 |
Впр. 2, 3 с.42 |
Впр. 5 с.43 |
Впр. 1 с.44 |
|||
13. |
|
Ми робимо покупки |
ЛО уроку.
|
Відмінювання прикметників |
|
|
|
|
|
Впр. 1,2 с.44
|
Впр. 3 с.45 |
Впр. 4 с.56 |
Завдання на картках |
|||
14 |
|
Ми робимо покупки. Розвиток навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 4 с.45 |
Впр. 5 с.46 |
|
|
Впр. 1 с.46 |
|||
15. |
|
У супермаркеті |
ЛО теми |
Питання |
|
|
|
|
|
Впр 1 с.46 |
Впр. 5 с.48 Впр. 6 с.49 |
Впр. 2 с.60 |
Впр. 1 с.49 |
|||
16 |
|
На блошиному ринку |
|
Сполучниdarum deshalb |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.50 |
Впр. 4 с.5 Впр. 7 с.52 |
Впр. 3 с.51 |
Впр. 1 с.53 |
|||
17 |
|
Повторення. Виконання тренувальних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдавав на картках |
|
|||
18. |
|
Тест
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с.55 |
|||
MODUL 3. WINTERFREUDEN |
||||||||||||||||
19. |
|
Особистісна |
Зима вже тут |
ЛО уроку
|
Відмінювання прикметників. слабка відміна |
|
|
|
|
Впр. 1 с.57 |
Впр. 4 с.58 |
Впр. 2, 3 с.57 |
Впр. 5 с.58 |
Впр. 1 с.58 |
||
20. |
|
Іменинник
|
ЛО уроку |
Порядок слів у реченні |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.59 Впр. 5 с.61 |
Впр. 2, 3 с.59-60 |
Впр. 4 с.60 |
Впр. 1, 2 с.62 |
|||
21. |
|
На дні народження
|
ЛО уроку |
Безособові речення |
|
|
|
|
Впр. 4, 5 с.65, |
Впр. 1 с.62 Впр. 6 с.66 |
|
Впр. 3 с.65 |
Впр. 1, 2 с.66-67 |
|||
22. |
|
Різдво |
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.67 |
Впр. 1 с.77 Впр. 5 с.69 |
Впр. 2 с.67 Впр. 4 с.68 |
Впр. 5б с.69 |
Впр. 1, 2 с.69-70 |
|||
23. |
|
За столом |
ЛО уроку |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.70 Впр. 5 с.72 |
Впр. 2 с.70
|
Впр. 3,4 с.71 |
Впр. 5 с.83 |
Впр. 1, 2 с.72 |
|||
24. |
|
Різдвяна випічка |
ЛО уроку |
|
|
|
|
Націлена на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр. 4 с.75 |
Впр. 2 с.74 |
|
Впр. 2 с.73 |
Впр. 1, 2 с.75 |
|||
25 |
|
Проектна робота. Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
26. |
|
Тест |
ЛО уроку. |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.87 Впр. 5 с.88 |
Впр. 5с с.89 |
Впр. 2 с.87 Впр. 4 с.88 |
Впр. 1, 2 с.89 |
|||
27. |
|
|
Семестрова контрольна робота з читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Reading Comprehension |
|
|
Підготуватись СКР з аудіювання |
||
28. |
|
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Listening Comprehension |
|
|
|
Підготуватись СКР з письма |
||
29 |
|
|
Семестрова контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Writing |
Підготуватись СКР з говоріння |
||
30. |
|
|
Семестрова контрольна робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Speaking |
|
Повторити вивчені ЛО |
||
MODUL 4. LEUTE |
||||||||||||||||
31 |
|
|
Мої зимові канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
32 |
|
|
Сімейні фотографії
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
33 |
|
|
Зовнішність
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
34. |
|
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ |
||