Календарно-тематичне планування з німецької мови ІІ семестр (2 мова) зі змістовими лініями за новою прогоамою на 2018-2019 н.р. Планування розраховане для учнів 7 класу, які мають 2 год на тиждень, за підручником Сотникової/Гоголєвої..
Modul 4. Natur und Umwelt .
№ п/п |
7 А |
Очікувані результати |
Тема уроку |
Громадян-ська відпові-дальність |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|
Граматика |
Лексика |
31 |
14.01 |
Вивчити мішану відміну прикметників |
Природа. |
|
Відношення до природи |
|
|
Мішана відміна прикметника у Nominativ |
Der Wald, die Wüste, der Fluss, die Wiese, die Steppe, der Teich, das Eichhörnchen, der Gepard, die Giraffe, der Igel, die Schildkröte, das Raubtier, der Schwand, fleckig |
Прочитати лист від Тараса, Впр.1, ст.107 |
32 |
15.01 |
Вміти описати свійських тварин |
Домашні тварини. |
|
Любов до тварин Охорона тварин Охорона тварин Будьмо охайними Встановлен-ня смітників |
|
|
Мішана відміна прикмет-ника у Akkusativ |
Der Hamster, das Kaninchen, der Kanarienvogel, das Korn, der Kern, beißen |
Прочитати оголошення Впр.1, ст.110 |
33 |
21.01 |
Вміти описати диких тварин |
Наші найкращі тварини |
|
|
|
Мішана відміна прикметника у Dativ.
|
Der Besitzer, das Befinden, sich fühlen, husten, verschreiben |
Прочитати тексти, виписати незнайомі слова, впр.1, ст.115 |
|
34 |
22.01 |
Вміти описати улюблену тваринку |
Наші улюблені тварини |
|
|
|
Ступені порівняння прикметників |
|
Вивчити слова, Впр. 7, стор. 114-115 |
|
35 |
28.01 |
Вміти описати природу |
Природа навколо нас. |
|
|
|
|
Der Ahorn, die Akauie, die Birke, die Eiche, die Espe, der Kastanienbaum, die Linde, die Pappel, die Weide |
Прочитати текст, заповнити пропуски в реченнях, впр.1, ст.119 |
|
36 |
29.01 |
Вміти відмінювати прикметники |
Природа - це не смітник. |
|
|
|
Відмінювання прикметників |
Die Blechdose, die Deponie, die Elster, die Eule, die Nachtigall, der Specht, der Star, schneiden |
Дативідпо-віді на запитання, впр.1, ст.122 |
|
37 |
04.02 |
Вміти працювати з тематичним текстом |
Наш світ. |
|
Любов до природи |
|
|
Ступені порівняння прикметників |
Die Dürre, die Gefahr, der Schaden, bewahren, festhalten, reinigen, schützen vor D., sterben, schädlich |
Прочитати вірш, впр.1, ст.125 |
38 |
05.02 |
Знати ступені порівняння прикметників |
Без води – немає життя. |
|
|
Значення води у житті людини |
|
Ступені порівняння прикметників |
Der Abfall, die Abwässer, die Filteranlagen, giftig, verbrauchen, verschmutzen, vernichten, zerstören |
Заповнити таблицю, впр.1, ст.129 |
39 |
11.02 |
Вміти застосувати у письмі вивчене |
Контрольна робота на тему: «Natur und Umwelt» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Зробити аналіз к/р |
40 |
12.02 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна робота на тему: «Natur und Umwelt» |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до здачі проекту |
Modul 5. Die So leben wir .
42 |
18.02 |
Вміти описати своє навколишнє середовище |
Я тут живу. |
Відношення до власного житла |
|
|
|
|
Das Hochhaus, das Reihenhaus, das Alpenbauernhaus, das Einfamilienhaus, das Mehrfamilienhaus, der Vorort, der Fahrstuhl |
Прочитати інтерв’ю, впр.1, ст.138 |
43 |
19.02 |
Вміти описати свій дім |
Мій дім. Моя квартира. |
Відношення до власного житла |
|
|
|
|
Das Wohnzimmer, das Schlafzimmer, das Kinderzimmer, das Arbeitszimmer, das Bad/Badezimmer, die Garage, der Keller, die Küche, der Flur. Die Wohnung, räumen, mieten |
Описати свій будинок, впр.1, ст.141 |
44 |
25.02 |
Вміти описати меблі |
У меблевому магазині. |
Відношення до власного житла |
|
|
|
|
Das Bett, das Sofa, der Sessel, das Bücherregal, der Teppich, der Spiegel, die Stehlampe, bequem |
Заповни-ти табли-цю, впр.1, ст.147 |
45 |
26.02 |
Вміти розмістити меблі у кімнаті |
Ми облаш-товуємо квартиру. |
Відношення до власного житла |
|
|
|
|
Die Wand, das Fensterbrett, der Fußboden, die Decke, die Ecke, der Staub, aufräumen, fegen, wischen |
Дібрати заголовки до жартів, впр.1, ст.150 |
46 |
04.03 |
Вміти розповісти про свій дім |
У моєму будинку |
Відношення до власного житла |
|
|
|
|
|
Описати свою кімнату, впр.1, ст.154 |
47 |
05.03 |
Вміти описати свою кімнату |
Моя кімната. |
|
|
Охайність – запорука здоров*я |
|
Прийменники, що керують знахідним та давальним відмінком |
Der Blumentopf, die Komode, die Schublade, das Poster, weich, vor, hinter, über, unter, an, neben, zwischen |
Побудувати речення, впр.1, ст.157 |
48 |
11.03 |
Вміти описати, про що мрієте |
Кімната моєї мрії. |
|
|
Охайність – запорука здоров*я |
|
|
Das Meerschweinchen, der Kletterbaum, die Hängematte, Ruhe haben |
Доповни-ти текст, впр.1, ст.160 |
49 |
12.03 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна робота на тему: «Mein Zimmer» |
|
|
|
|
|
|
Заповни-ти портфоліо |
Modul 6. Reisen.
50 |
18.03 |
Знати лексику теми |
Ми подорожуємо із задоволенням |
|
Відношення до іноземців |
|
|
|
Der Bus, der Zug, das Schiff, das Flugzeug, das Erlebnis, der Urlaub, unvergesslich |
Заповнити таблицю cт.169 |
51 |
19.03 |
Вміти описати дорогу |
Як я дістаюся до театру? |
Ввічливість та толерантність |
|
|
|
Прийменники, що керують знахідним відмінком |
Die Kreuzung, nach links, nach rechts, geradeaus, einbiegen, für, um, durch, gegen, ohne, wider, bis, entlang |
Погодитисьабозаперечититвердження до тексту, впр.1, ст.173 |
52 |
01.04 |
Вміти описати транспорт |
Засоби пересування. |
|
|
Увага та безпека на дорозі |
|
|
Die Fahrt, der Omnibus, der O-Bus, die Straßenbahn, das Taxi, die U-Bahn |
Яким транспортом любить подорожувати твоя сім’я, впр.1, ст.176 |
53 |
02.04 |
Вміти орієнтуватись у місцевості |
У незнайомому місці. |
Прояв любові та поваги до рідної землі |
|
|
|
|
Einsteigen, tanken, parken, halten, stehen bleiben, vorsichtig |
Побудуватиречення за зразком, впр.1, ст.179 |
54 |
08.04 |
Вміти описати Київ |
Київ – столиця України. |
|
|
|
|
Vor allem, das Denkmal, die Kirche, die Kathedrale, das Gebäude |
Дати відповіді на запитання, впр.1. ст.182 |
|
55 |
09.04 |
Вміти розповісти про Київ |
Визначні пам*ятки Києва |
|
|
|
|
die Sehenswürdichkeit, durch Akk. bummeln, sehenswert |
Вивчити слова, Впр. 2, стор. 182 |
|
56 |
15.04 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна робота на тему: «Meine Heimat» |
|
|
|
|
|
|
Завершити проект |
57 |
16.04 |
Знати все про Берлін |
Берлін – столиця Німеччини |
Прояви поваги до країни, мова якої вивча\ться |
|
|
|
|
|
Вивчити слова, Впр. 3 б, стор. 186. |
58 |
22.04 |
Знати карту Німеччини |
Розташуван-ня Берліну |
|
|
|
|
das Symbol, unter den Linden, das Wahrzeichen |
Скласти діалог, впр.1А, ст.186 |
|
59 |
23.04 |
Вміти описати Берлін |
Визначні пам*ятки Берліну |
|
|
|
|
Der Alexanderplatz, das Brandenburger Tor, das Deutsche Historische Museum, die Deutsche Oper, der Fernsehturm, der Kurfürstendamm |
Вивчити слова, Впр. 1 б,с, стор. 186 |
|
60 |
29.04 |
Вміти працювати в колективі |
Проектна тобота на тему: «Deutschland» |
|
|
|
|
|
Завершити проект |
|
61 |
30.04 |
Вміти працювати самостійно |
Контрольна робота на тему: «Meine Reise» |
|
|
|
|
Узагальнення вивченого |
|
Аналіз к/р |
62 |
06.05 |
Вміти розказати, де ти хочеш провести літні канікули |
Мої плани на літні канікули |
|
|
|
|
|
|
Скласти план літнїх канікул |
63 |
07.05 |
Вміти працювари в колективі |
Проектна робота. Мої літні канікули.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику теми |
64 |
13.05 |
Вміти сприймати на слух текст |
Kontroll-hörverstehen |
|
|
|
|
Клнтроль аудіювання тексту |
|
Підготувати текст для читання |
65 |
14.05 |
Вміти сприймати текст на зір |
Kontrolllesen |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
Повторити лексику та граматику теми |
66 |
20.05 |
Вміти працювати самостійно |
Kontrollschreiben |
|
|
|
|
Контроль письма Тести |
|
Повторити усні теми |
67 |
21.05 |
Вміти скласти розповідь по темі |
Kontrollsprechen |
|
|
|
|
Контроль усного мовлення |
|
Опрацьовувати невідому лексику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|