Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. «Deutsch». Німецька мова.
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, 2 години на тиждень
9 клас (5-тий рік навчання)
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. «Deutsch». Німецька мова.
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, 2 години на тиждень
І семестр
№ уро-ку |
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій
|
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
||||||
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|
|||||
Тема 1: Meine Familie, meine Freunde und ich (Моя родина, мої друзі та я)
|
||||||||||||
1. |
|
Sommerferien Літні канікули |
Навчати розповідати про літній відпочинок, робити припущення про відпочинок інших людей, використовуючи у мовленні підрядні з’ясувальні речення. |
Впр. 1 (с. 6) |
Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum (повторення). Впр. 4b (с.7) Порядок слів у підрядному з’ясувальному реченні (повторення). Впр. 4b (с.7 |
Впр. 2, 3 (с. 6) |
РЗ |
Впр. 5 (с. 8) |
Впр. 4 (с. 7), 6, 7 (с. 8) |
Впр. 8 (с. 8); РЗ |
Впр. 8 (с. 8); РЗ |
|
2. |
|
Freizeit und Ferien Вільний час і канікули |
Навчати розповідати про улюблені заняття на дозвіллі, описувати минулі канікули, вживаючи дієслова у формі минулого часу Perfekt та дієслово «sein» у формі Präteritum, |
Впр. 1 (с. 9) |
Підрядне речення причини зі сполучником «weil» (повто- рення). Впр. 3 (с. 9) Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum (повторення). Впр. 5, 6 (с.11) |
Sich sonnen, Recht haben. |
Впр. 2, 3 (с. 9); РЗ |
Впр. 4b, 4c (с. 10) Впр. 4 с (веб-сайт) (с.10)
|
Впр. 4a (с. 10), 5—7 (с. 11) |
|
Впр. 8 (с.11); РЗ |
|
3. |
|
Wie ist deine Meinung? Яка твоя думка? |
Навчати вислов-лювати свою думку, робити пропозиції щодо дозвілля, вживаючи неозначені форми дієслів із часткою«zu» та без неї, погоджуватися на такі пропозиції або відхиляти їх |
Впр.1 (с.12) |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» і без неї. Впр. 4,5 (с. 13), 7 (с. 14); РЗ |
Vor|haben (hatte vor, hat vorgehabt), vor|schlagen (schlug vor, hat vorgeschlagen), versuchen (versuchte, hat versucht), Lust haben, nichts dage- gen haben, abgemacht, ausgeschlossen. Впр. 2 (с. 12); РЗ |
Впр. 3 (с. 12); |
Впр.6a (с. 14) |
Впр. 5 (с. 13), 6 (с. 14) |
РЗ
|
Впр. 7 (с.14) |
|
4. |
|
Gefühle und Emotionen Почуття і емоції |
Навчати розповідати про емоційний стан людей та умови, за яких людина себе так почуває, вжи-ваючи підрядні умо-вні речення, опису-вати свої почуття та пояснювати ситуації, коли такі почуття виникають |
Впр.1 (с.15) |
Підрядні речення умови. Впр. 2 (с. 15) |
Die Bosheit, die Trauer, die Freude, die Angst, das Staunen, das Glück, böse, traurig, sauer, fröhlich\/froh, erschrocken, glücklich, erstaunt. Впр. 1 (с. 15) |
Впр.2a (с. 15) |
|
Впр. 3,4, (с. 16) |
РЗ |
Впр. 6, (с.16) |
|
5. |
|
Echte Freunde Справжні друзі |
Навчати давати характеристику друзям, описувати стосунки з найкра-щими друзями, висловлювати свою думку щодо проб-леми, що обгово-рюється в дискусії |
Впр. 1 (с. 17) |
Займенник «jemand». Впр. 3 (с. 17) |
Zuverlässig, treu, tolerant, frech, der Altersgenosse (-n), sich verlassen (verließ sich, hat sich verlassen) auf (Akk.), vertrauen (vertraute, hat vertraut) (Dat.), verraten(verriet, hat verraten) jemand. Впр. 2, 3 (с. 17); РЗ, |
Впр. 4b (с. 18), 5(с.19); РЗ |
|
Впр. 4a (с. 18), 6(с. 19) |
Впр. 7(с. 19); |
Впр. 7(с. 19); |
|
6. |
|
Gib mir einen Rat Дай мені пораду! |
Навчати розповідати про проблеми з братами та сестрами, давати пораду, використовуючи наказовий спосіб дієслів |
Впр.1 (с.20) |
Наказовий спосіб дієслів (повторення). Впр. 2 (с. 20), 4 (с. 21), 5 (с. 22); РЗ |
Ärger haben, Sorgen haben, die Klamotten (Pl.), der Tipp (-s), der Rat (Ratschläge), aus|kommen (kam aus, ist ausgekommen).
|
Впр.3 (с.21) |
|
Впр.4 (с.21) |
Впр. 6 (с 22); РЗ |
Впр. 6 (с. 22); РЗ |
|
7. |
|
Eltern und Kinder Батьки і діти |
Навчати розповідати про емоції та почуття, які мають члени родини один до одного, та про умови, за яких проявляються ці почуття |
Впр.1 (с.23) |
Минулий час Präteritum. Впр. 3b,3c (с.23), Підрядні речення умови. Впр. 2 (с.23); |
Die Urgroßmutter (-¨-), der Urgroß-vater(-¨-),der Hass, das Vertrauen, der Respekt vor (Dat.), die Sorge um(Akk.), der Ekel vor (Dat.), das Mitleid mit (Dat.). |
Впр. 3a (с. 23), |
РЗ |
Впр.5 (с.25) |
Впр. 6 (с. 25); РЗ |
Впр. 6 (с. 25); РЗ |
|
8. |
|
Lebenslauf Автобіогра-фія |
Навчати розуміти інформацію в біографії людини, складати біографію іншої людини, вживаючи числівники на позначення року |
Впр.1 (с.26) |
Числівники на позначення року. Впр. 2, (с. 26) Минулий час Präteritum (повторення) |
Das Abitur absol -vieren (absolvierte, hat absolviert), |
Впр. 4a (с. 26), 4b, 5 (веб-сайт) (с. 27) |
Впр.1 (с.26) |
Впр.6 (с.27) |
Впр. 6, 7 (с. 27); |
Впр. 7 (с. 27); |
|
9. |
|
Über den Lebenslauf sprechen Говорити про авто-біографію |
Навчати розуміти інформацію в біо-графії людини, що подана у формі таблиці, розпові-дати про життє-вий шлях видатної людини за поданою інформацією, вжи-ваючи у мовленні минулий час Präteritum |
Впр.1 (с.28) |
Минулий час Präteritum (повторення). Впр. 2 (с. 28), 6 (с. 29) |
Bei|treten(tratbei,ist beigetreten) (+ Dat.), der Beitritt (-e) (zu+Dat.), das Mitglied (-er), die Promotion (-en), promovieren (promovierte, hat promoviert), der/ die Stellver- tretende (-n), der/dieVorsitzen-de (-n). |
|
Впр. 2, 3 (с. 28) |
Впр.5 (с.29) |
Впр. 7 (с. 29) |
Впр. 7 (с. 29) |
|
10 |
|
Mein Lebenslauf Моя авто-біографія |
Навчати розуміти інформацію в біо-графії людини, що подана у формі таблиці, розпові-дати свою авто-біографію, вжи-ваючи у мовленні минулий час Präteritum |
Впр.1 (с.30) |
Минулий час Präteritum (повторення). Впр. 2 (с. 30) |
der Familien-stand, die Staats-angehörigkeit, tätig sein als, sich bewerben (bewarb sich, hat sich beworben) um (Akk.) |
Впр.2 (с.30) |
|
Впр.4 (с.31) |
Впр.5 (с.31) |
Впр.5 (с.31) |
|
11 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працювати над проектом, закрі-пити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
РЗ |
|
РЗ |
|
Впр. 1,2 (проект), 3 (с.32), 5 (с. 33) |
Впр. 1,2 (проект), 4 (с. 32); РЗ |
Заповнити табли цю са-мооціню- вання (c. 34) |
|
Тема 2: Theater und Kino (Театр і кіно)
|
||||||||||||
12 |
|
Das Theater-gеbäude Будівля театру |
Називати примі-щення й різні об’єкти в театрі в однині й множині, розуміти опис театру і співвіднсити тексти із ілюстраціями, описувати театр своєї мрії |
Впр.1 (с.35) |
Множина іменників . Впр. 1 (с. 35) |
Die Bühne (-n), das Bühnenbild (-er), das Theatercafé (-s), das Foyer (-s), die Kulisse (-n), der Vorhang (-¨-e), der Zuschauerraum (-¨-e). Впр.2(с.35); |
Впр.3 (с.36) |
|
Впр. 4 (с. 36); |
Впр. 4, (с. 36); |
Впр. 5 (с. 36); |
|
13 |
|
Im Theater В театрі |
Називати приміщення в театрі, розповідати про їхнє призначення, описувати якийсь театр своєї місцевості |
Впр.1 (с.37) |
|
Die Aufführung (-en), der Auftritt (-e), die Probe (-n), das Theaterstück (-e), ab|legen (legte ab, hat abgelegt), sich (Dat.) an|sehen (sah sich an, hat sich angesehen), inszenieren (inszenierte, hat inszeniert). Впр. 1, 2 (с. 37); |
Впр. 4, 5 (с. 38) |
Впр.3 (с.37) |
Впр.2 (с.37) |
Впр. 6 (с. 38) |
Впр. 6 (с. 38) |
|
14 |
|
Ein Theaterbe- such Відвідування театру |
Навчати розповідати про відвідування театру, повідом- ляти, де знахо-дяться місця у залі для глядачів |
Впр.1 (с.39) |
Числівник (повторення) |
Das Parkett, die Loge (-n), der Rang (-¨-e), der Zuschauer (-), zuerst, besorgen (besorgte, hat besorgt), Beifall klatschen (klatschte, hat geklatscht). Впр.1,2(с.39); |
Впр. 6 (с. 40), 7 (с. 41) |
Впр. 5a (с. 40) |
Впр.3 (с.39), 4, 5 (с. 40) |
Впр. 8 (с. 41) |
Впр. 8 (с. 41) |
|
15. |
|
Der Spiel-plan Репертуар |
Навчати називати й розрізняти види театральних вистав, розуміти інформацію в театральній афіші, повідомляти про свої вподобання щодо театральних вистав |
Впр.1 (с.42) |
Множина іменників (повторен-ня). Впр. 1 (с. 42) |
Die Komödie (-n), die Tragödie (-n), die Oper (-n), das Ballett (-e), das Musical (-s),die Erstaufführung (-en), auf|führen (führte auf, hat aufgeführt). Впр. 2 (с. 42); |
Впр. 3a (с. 42) |
РЗ |
Впр. 3a (с. 42), 3b, 4 (с. 43) |
Впр. 5 (с. 43) |
Впр. 5 (с. 43) |
|
16
|
|
Innovatives Theater Інновацій-ний театр |
Навчати називати й описувати професії, пов’язані з театром, розповідати про альтернативні форми, що існують у театральному мистецтві, вживаючи підрядні означальні речення, |
РЗ |
Підрядне означальне речення. Впр. 5, 6 (с. 44 - 46) |
Abwechslungsreich, avantgardistisch, der Artist (-en), die Darbietung (-en), der Clown (-s), der Künstler (-), unter freiem Himmel. Впр. 1—3 (с. 44) |
Впр.5 (с.44) |
Впр.3 (с.44) |
Впр.4 (с.44) |
Впр.7 (с.46) |
Впр.7 (с.46) |
|
17 |
|
Wir gehen gern ins Kino Ми охоче ідем в кінотеатр |
Навчати розповідати про відвідування кінотеатру, запро-шувати до кіно-театру й відповдати на таке запрошеня, писати пові-домлення про останнє відві-дування кінотеатру |
Впр.1 (с.47) |
|
Vor|ziehen (zog vor, hat vorgezogen), sich bekannt machen mit (Dat.), das Popcorn. Впр. 2, 3a (с. 47) |
Впр. 4a с. 48 |
Впр. 2,3b с. 47-48; впр.4a 4b, 5, с. 48-49 |
|
Впр. 6, с.49 |
Впр. 6, с.49 |
|
18 |
|
Filme Фільми |
Навчати називати й розрізняти жанри кіномистецтва, розуміти інформацію в кіноафіші, робити пропозицію щодо перегляду якогось фільму, приймати чи відхиляти таку пропозицію, |
Впр.1 (с.50) |
Складносурядні речення зі сполучни ком «denn». впр. 5, с.51 |
Der Actionfilm (-e), der Animationsfilm (-e), der Animationsfilm (-e), der Liebesfilm (-e), das Drama (Dramen), der Fantasyfilm (-e), der Science-Fiction-Film(-e), die Hauptfigur (-en). Впр. 2, 3 (с. 50) |
Впр. 4 с.51 |
|
Впр. 5, с.51; впр.6. с.52 |
Впр. 7, с.52 |
Впр. 7, с.52 |
|
19 |
|
Mein Lieblings- film Мій улюблений фільм |
Навчати проводити серед однокласників опитування щодо їхніх улюблених фільмів та коментувати результати такого опитування, писати повідомлення про свій улюблений фільм |
Впр.1 (с.53) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 53) |
Befragen (befragte, hat befragt) nach (Dat.), es geht um (Akk.). Впр. 1 (с. 53) |
|
РЗ |
Впр.2 (с.53), 3, 4 (с. 54) |
Впр. 5, (с. 54); |
Впр., 6 (с. 54); |
|
20 |
|
Mein Lieblings- schauspieler Мій улюблений актор |
Навчати називати улюблених акторів, розуміти й коментувати інформацію в біографії відомого актора, вживаючи дієслова у минулому часі Präteritum |
Впр.1 (с.55) |
Минулий час Präte-ritum. Впр. 1 (с. 55), 3b (с.57) |
Die Auszeichnung (-en), beschließen (beschloss, hat beschlossen), der Gewicht-heber (-), gewinnen (ge- wann, hat gewonnen), der Hauptdarsteller (-),der Nebendarsteller (-),der Immobilienmakler (-),die Staatsbürgerschaft (-en), widmen (widmete) |
Впр. 3а (с. 55) |
|
Впр. 2 (с. 55), впр.5, (с.57) |
Впр. 4, (с.57) |
Впр. 6, (с.57) |
|
21 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
РЗ |
Впр. 2a (с. 67); РЗ |
|
|
Впр. 1 (проект), 3 (с. 58), 4 (с. 59) |
Впр. 1 (проект), 2b(с. 58), впр. 5 (с. 60); |
Заповнити таблицю самооцінювання (c. 60) |
|
Тема 3 : Literatur (Література)
|
||||||||||||
22 |
|
Wir lesen gern Ми охоче читаємо |
Навчати називати літературні жанри, розповідати про літературні вподобання однолітків, вживаючи у роз-повіді дроби, про-водити серед одно класників опи-тування за темою |
Впр.1 (с.61) |
Числівники Впр. 5a (с. 62), 5b (с. 63); РЗ |
Das Abenteuer (-),das Ereignis (-se), die Gattung (-en), die Hälfte (-n), übernatür- lich, ungewöhnlich, der Zauberer (-). Впр. 2 (с. 61) |
Впр. 4(с. 62), впр. 6, с (63) |
|
Впр. 3 (с. 61, 7 (с. 63) |
Впр. 8, с.63 |
Впр. 8, с.63 |
|
23 |
|
Über Bücher sprechen Говоримо про книжки |
Навчати розпо-відати, про що йдеться у книжці, читати й розуміти анотації до книг, повідомляти, які книжки подо-баються, вжива-ючи у мовленні підрядні озна- чальні речення |
Впр.1 (с.64) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с.64) Підрядне означаль не речення. Впр. 4, с.65;
|
Die Inhaltsangabe (-n), das Vergnügen (-), unterhaltsam, spannend, humorvoll. |
Впр. 3, с.64-65 |
|
Впр. 2,с. 64, впр. 5, с.65 |
Впр. 7, с.66 |
Впр. 7, с.66 |
|
24 |
|
Bekannte deutsche Schriftsteller und Dichter Відомі німецькі письменники і поети |
Навчати розпо-відати про видатних німецьких письменників і поетів, знайо-мити з їхньою творчістю |
Впр. 2,3 (с. 67) |
Підрядне означальне речення. Впр. 5(с. (с. 68); РЗ |
Das Werk (-e), der Erfolg (-e), das Repertoire (-s), der Vertreter (-). Впр. 1 (с. 67)
|
Впр. 5 (с. 68-69)
|
|
Впр. 4 (с. 768, 6 (с. 69) |
РЗ |
Впр.7, с.69 |
|
25 |
|
Mein Lieblings- buch Моя улюблена книжка |
Навчати називати улюблені книжки й улюблених літера- турних героїв, писати лист у відповідь |
Впр.1 (с.70) |
|
Aus|zeichnen (zeichnete aus, hat ausgezeichnet), empfehlen (empfahl, hatempfohlen). |
Впр. 5, с .71 |
Впр. 4 ,с . 70 |
Впр. 2. с. 70 |
Впр. 7, с. 70 |
Впр. 7, с.70 |
|
26 |
|
Wie oft besuchst du Bibliothe-ken? Як часто ти відвідуєш бібліотеки? |
Навчати розповідати про відвідання бібліотеки, читати повідомлення на інтернет- форумі й коментувати їх відповідати на запитання анкети про відвідування бібліотеки |
РЗ
|
|
Die Auswahl an/von(Dat.), aus|wählen (wählte aus, hat ausgewählt), die Neuerscheinung (-en), aus|leihen (lieh aus, (Dat.), aus|wählen (wählte aus, hat ausgewählt), die Neuerscheinung (-en), aus|leihen (lieh aus, (stöberte, hat gestöbert), lesenswert.
|
Впр. 3, с.73-74 |
Впр. 5, с.75 |
Впр. 2, с.73 6, 7(с. 72) |
Впр. 7, с.72 |
Впр. 7, с.72 |
|
27 |
|
Wiederholung Повторення |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Заповни-ти таблицю самооці-нювання |
|
28 |
|
Контроль читання |
Формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
|
Словотвір: складні слова
|
|
|
|
|
Тестова робота |
Впр.c. 79 |
|
29 |
|
Контроль говоріння |
Формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
|
Складносурядні речення |
|
|
|
|
Тестова робота |
Повтори ти ЛО |
|
30 |
|
Контроль аудіювання |
Формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
РЗ
|
|
|
|
|
|
Тестова робота |
Заповнити таблицю самооці-нювання |
|
31 |
|
Контроль письма |
Формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
РЗ
|
Словотвір: складні слова
|
|
|
|
|
Впр.4, (с.78) |
Впр.(с.79) |
|
32 |
|
Wiederholung Повторення |
Формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Повтори ти ЛО |
|
ІІ семестр
№ уро-ку |
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
|||||
Фонетичний матеріали |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|
||||
Massenmedien |
|||||||||||
32 |
|
Wie sieht eine Zeitung aus? Як виглядає газета? |
- знаходити, розуміти та передавати необхідну інформаціюі, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.80 |
Словотвір: складні слова |
die Tageszeitung, die Wochenzeitung, die Lo-kalzeitung, die Fachzeit-schrieft, das Anzeigen-blatt, austragen, sich beschränken auf |
Впр.4, c.81 |
|
Впр.2, c.80, Впр.5, c.82 |
|
Впр.6, c.82 |
33. |
|
Rundfunk und Fernsehen Радіо і телебачення |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.83 |
Утворення іменників |
senden, übertragen, die Direktübertragung, der Versuch, der Rundfunk, die Fernsehanstalt, der Fernsehteilnehmen, drahtlos |
Впр.3, c.83 |
|
Впр.5, 6, c.85 |
Впр.4, c.84 |
Впр.7, c.85 |
34 |
|
Meine Lieblin-gsfernsehsen-dung Das moderne Fernsehen Моя улюблена телепередача |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.86, |
Словотвір: складні слова |
die Einschaltquote, die Doku-Reihe, die Daily Soap, die Quelle, unter-haltsam, informative, brutal, das Fernsehan-gebot, glotzen, die Ent-spannung |
Впр.3, c.89, Впр.5, c.90, |
Впр.1, c.89, |
Впр.2,3, c.86, Впр. 4, с,90 |
|
Впр. 7, с,90 |
35 |
|
Warum ärgert mich die Werbung? Чому мене сердить реклама? |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.91 |
Інтонація розповідного речення |
die Einflussnahme, wer-ben für, lasting, ernst, zielstrebig, grausam, är-gerlich, lügnerisch |
Впр.3, c.91 |
|
Впр.4, 5, c.93 |
|
Впр.6, c.93 |
36 |
|
Kommunikatio-nsmittel heute Ohne Internet geht es gar nicht mehr Засоби комунікації сьогодні |
знаходити, розуміти та передавати необхідну інформаціюі, |
Впр.1, c.94 |
Словотвір: складні слова |
das Notebook, der iPod, die Software, das Pass-wort, digital, tragbar, Впр. c.97 |
Впр.4, c.96 Впр.4, c.97 |
Впр.3, c.97 |
Впр.5, c.96 |
|
Впр.6, c.98 |
37 |
|
Beliebte Websi-tes Die Massenme-dien in der Ukraine Засоби масової інформації в Україні |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.99 Впр.1, c.102 |
Словотвір: складні слова |
die Website, der/das Blog, das Netzwerk, das Forum, die Homepage |
Впр.4, c.100 Впр.4, c.102 |
|
Впр.3, c.99 Впр.5, c.101 |
|
Впр.6, c.101 Впр.6, c.103 |
38 |
|
Wiederholung Повторення |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр.3, c.104 |
Впр.4, c.104 |
Впр.6, c.105 |
Wissenschaft und Technik |
|||||||||||
39 |
|
Wie wichtig ist die Wissen-schaft? Чи важлива наука? |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.107 |
|
die Erfindung, das Ding, die Heizung, der PC, der Laptor |
Впр.4, c.108 |
|
Впр.5, c.109 |
|
Впр.6, c.109 |
40 |
|
Die Erfindungen der Deutschen Винахідники Німеччини |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.110 |
Präsens Passiv |
der Erfinder, der Buch-druck, erfinden |
Впр.3, c.111 |
|
Впр.4, c.112 |
Впр.5, c.113 |
Впр.6, c.113 |
41 |
|
Weltbekannte Forscher Всесвітньовідомі дослідники |
Робити повідомлення |
Впр.1, c.114 |
Утворення іменників |
der Forscher, das Genie, der Wegbereiter, hervor-ragend, bewerten Впр. c.116
|
Впр.2, c.114 Впр.3, c.116 |
Впр.3, 4, c.115 |
Впр.4, c.115 |
|
Впр.5, c.117 |
42 |
|
Ukrainische Wissenschaftler Українські вчені |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.118 |
Утворення іменників |
graduiren, auf dem Gebiet, das Schweisen, renommiert, das Eisenba-hnwesen, der Brükenbau |
Впр.3, c.118 |
Впр.4, c.119 |
Впр.2, c.120 |
Впр.4, c.121 |
Впр.6, c.122 |
43 |
|
Neue Technolo-gien – pro und kontra Нові технології за- і проти |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.123 |
Словотвір: складні слова |
die Chance, das Risiko, genetisch veränderte Organismen, Angs haben vor |
Впр.3, c.123 |
Впр.5, c.124 |
|
|
Впр.6, c.124 |
44 |
|
Kann die Wissenschaft zerstörerisch sein? Чи може наурка бути руйнівною? |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.125 |
Інтонація розповідного речення |
zerstören, zerstörerisch, überflüssig, der Fort-schritt, die Waffe, die Kernenergie, die Fest-platte, Zeit kosten, die Mühe, der Holzgasko-cher, der Einsatz, bundesweit |
Впр.3, c.125 Впр.3, c.127 |
|
Впр.4, c.126 |
Впр.5, c.128 |
|
45 |
|
Wiederholung Повторення |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр.3, c.129 |
Впр.2, c.129 |
Впр.4, c.130 |
Deutschland |
|||||||||||
46 |
|
Deutschland geografisch gesehen Німеччина . Географічне розташування |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.132 |
Словотвір: складні слова |
grenzen, münden in |
Впр.3, c.133 |
Впр.3, c.133 |
|
Впр.6, c.135 |
Впр.7, c.135 |
47 |
|
das Land und seine Menschen Країна і її люди |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.136 |
Утворення іменників |
der Ausländer, die Minderheit, die Lausitz, der Staatsangehörige, die Tracht, der Pate |
Впр.4, c.137 |
Впр.2, c.136 |
Впр.4, c.140 |
|
Впр.5, c.140 |
48 |
|
Berliner Mauer Берлінська счтіна |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.141 |
Утворення іменників |
die Wiedervereinigung, der Rest, der Mauerfall, der Fluchnversuch, fliehen, erschießen |
Впр.4, c.141 |
|
Впр.6, c.143 |
Впр.5, c.142 |
Впр.6, c.145 |
49 |
|
Deutsche Sehenswürdigkeiten Eine Reise durch Deutschland Подорож Німеччиною |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.146 |
Словотвір: складні слова |
die Kathedrale, das Mahnmal, errichten, wieder aufbauen, der Entwurf |
Впр.3, c.147 |
Впр.5, c.151 |
Впр.3, c.147 |
Впр.5, c.148 |
Впр.7, c.151 |
50 |
|
das Land der Dichter und Denker Країна поетів |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.152 |
Інтонація розповідного речення |
begeistert, leidenschaftlich, neugierig |
Впр.3, c.152 |
|
Впр.5, c.154 |
|
Впр.7, c.154 |
51 |
|
Kulturland-schaft Deutschlands Культура Німеччини |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.155 |
Утворення іменників |
erleben, vielfalt, einzigartig |
|
Впр.6, c.156 |
Впр.4, c.156 |
|
Впр.8, c.157 |
52 |
|
Wiederholung Повторення |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр.1,2, c.158 |
Впр.3, c.158 |
Впр.4, c.159 |
Die Ukraine |
|||||||||||
53 |
|
Meine Heimat das ist die Ukraine Моя Батьківщина Україна |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.161 |
Словотвір: складні слова |
fülen, geborgen, der Mitbürger, riechen, wohl, in ersten Linie
|
Впр.4, c.164 |
Впр.1, c.163 |
|
Впр.5, c.162 |
Впр.6, c.164 |
54 |
|
Interessante Reiseziele in der Ukraine Інтересні місця в Україні |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.165 |
Інтонація розповідного речення |
blühen, die Blüte, die Gegend, transkarpatisch, der Bergfluss, der Bergsee |
Впр.3, c.166 |
|
Впр.4, c.167 |
|
Впр.6, c.167 |
55 |
|
Eine Reise durch die Ukraine Подорож по Україні |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.168 |
Словотвір: складні слова |
bestatten, das Kosaken-tum, der Stummfilm, das Wasserkraftwerk, präch-tig, unvergesslich |
Впр.3, c.169 |
Впр.3, c.171 |
Впр.4, c.170 |
|
Впр.6, c.173 |
56 |
|
Meine Liebligs-stadt Моє улюблене місто |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.174 |
Інтонація розповідного речення |
bei/tragen zu, einmelig, einzigartig, die Herkunft, die Kernkraft, die Schlacht, pflegen, die Werft, das Töpfereimuseum |
Впр.2, c.174 |
|
Впр.3, c.175 |
|
Впр.6, c.175 |
57 |
|
Sehenswürdig-keiten Kyjiws Bekannte Sehe-nswürdigkeiten der Ukraine Визначні пам’ятки Києва |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.176
|
Інтонація розповідного речення |
der Bau, die Bildungsan-stalt, der Brunnen, die Gedenksäule, renommiert, verzieren, die Festug, die Siedlung |
Впр.4, c.177 Впр.3, c.178
|
Впр.1, c.178
|
Впр.3, c.177
|
Впр.4, c.179
|
Впр.6, c.179
|
58 |
|
Berufe Beliebte Berufe Улюблені професії
|
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.183 |
Словотвір: складні слова |
der Pilot, der Flugbeg-leiter, der Reiseleiter, die Führung, betreuen, begleiten, steuern, |
Впр.5, c.186 |
Впр.3, c.183 |
Впр.6,7, c.187 |
|
Впр.8, c.187 |
59 |
|
Berufswünsche Der Weg zum Beruf Дорога до професії |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.188 |
|
die Begabung, die Fähig-keit, die Angst, Kontakte knüpfen, der Studienbe-werber, die Bewerbung |
Впр.4, c.192 |
Впр.5, c.190 |
|
Впр.3, c.188 Впр.6, c.190 |
Впр.7, c.193 |
60 |
|
Typische Berufswahl Вибір професії |
Навчати висловлювати свою думку, формувати навички аудіювання, письма |
Впр.1, c.194 |
Утворення іменників |
der Kampfjetpilot, die Neigung, typisch, ungewöhnlich |
Впр.3, c.195 |
|
Впр.5, c.196 |
|
Впр.6, c.196 |
61 |
|
Sozialberufe Соціальні професії |
Навчати вести бесіду, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.197 |
Утворення іменників |
der Kinderbetreuer, die Einfühlung, der Alten-pfleger, die Verantwor-tung, das Altersheim, der die Behinderte, die Hilfs-tbereitschaft , das Enga-gement, verzichten auf |
Впр.4, c.198 |
|
Впр.5, c.199 |
|
Впр.6, c.199 |
62 |
|
Arbeitslos nach dem Studium Робочі місця після навчання |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.200 |
Словотвір: складні слова |
die Voraussetzung, die Anforderung, die Berufs erfarung, das Vorstellu-ngsgespräch, ein/stellen |
Впр.4, c.201 |
|
Впр.5, c.202 |
|
Впр.6, c.202 |
63 |
|
Zukunft der Arbeit Майбутня робота |
Навчати вести бесіду, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1, c.206 |
Словотвір: складні слова |
das Intranetportal, der Geschäftspartner, der Webcast, in Echtzeit |
Впр.3, c.206 |
|
Впр.6, c.208 |
Впр.5, c.208 |
Впр.7, c.208 |
64 |
|
Контроль письма |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контроль читання |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль говоріння |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|