10 клас 1 семестр
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домаш-нє зав-дання |
Примітка |
||||||
Лексика
|
Грама-тика |
||||||||||||||
Тема : Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||||
1
|
Можна пред-ставитись? |
|
Дискутує щодо якості та цінності життя.
Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин.
|
|
|
|
|
|
Впр.7 ст.5 |
|
|||||
2 |
Почуття та емоції |
|
der Ärger (nur Sg.), die Bosheit -en, die Freude (nur Sg.), das Staunen (nur Sg.), die Trauer (nur Sg.), ärgerlich, erschrocken, erstaunt, sauer |
|
Впр. 8 ст.8 |
|
|||||||||
3 |
Ми усі такі різні! |
|
geizig, geschwätzig, hochnäsig, intelligent, tolerant, intolerant, verantwortungsvoll, mobben (mobbte, hat gemobbt), sich benehmen (benahm sich, hat sich benommen) gegenüber (+ Dat.) |
Plusquamperfekt Indikativ der Verben |
Впр. 7 ст.12 |
|
|||||||||
4 |
Мої друзі |
|
die Eigenschaft -en, das Selfie -s, kommunizieren (kommunizierte, hat kommuniziert), zu¦treffen (traf zu, hat zugetroffen) auf (+ Akk.) |
|
Впр.7 ст.15 |
|
|||||||||
5 |
Ми шукаємо друзів |
|
skypen [ˈska͜ipṇ ] (skypte, hat geskypt), virtuell, das Interesse teilen |
Modalver-ben im Präsens |
Впр.7 ст. 18 |
|
|||||||||
6 |
Наш вільний час |
|
das Bike [ba͜ik] -s, die In- und Outdoor- Sportarten [ˈındɔ:ɐ̯-/ˈa͜ʊtdɔ:ɐ̯-] (Pl.), chillen [ˈt͜ʃılən] (chillte, hat gechillt) |
Verb «lassen» im Präsens |
Впр.7 ст.21 |
|
|||||||||
7 |
Моя сім̓ я |
|
|
|
|
|
|||||||||
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домаш-нє зав-дання |
Примітка |
||||||
Лексика
|
Грама-тика |
||||||||||||||
Тема: Спорт і дозвілля
|
|||||||||||||||
8 |
Це ми робимо найкраще |
|
|
Обговорює участь у клубах за інтересами |
Сприймає основні переваги здорового способу життя.
Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини. |
Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб.
Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
die Freizeitaktivität -en, die Outdoor-Aktivität [ˈa͜ʊtdɔ:ɐ̯-] -en, das E-Board [ˈi:bɔ:d] -s, der Segway [ˈsɛkwe͜i] -s, todlangweilig
|
|
Впр.6 ст.27 |
|
|||||
9 |
Найулюблені-ші види спорту |
|
der Sportfreund -e, der Nationalsport (nur Sg.), die Profiliga ...gen, die Nationalmannschaft -en, das Ballspiel -e, die Weltmeisterschaft -en, kämpfen (kämpfte, hat gekämpft)
|
|
Впр. 7 ст.30 |
|
|||||||||
10 |
Спорт і здоров’я |
|
das Trainingsgerät [ˈtrɛ:nıŋs-] -e, ab und zu, die Überbelastung -en, anstrengend, vorsichtig, sich ab¦härten (härtete sich ab, hat sich abgehärtet), Gute Besserung!
|
|
Впр. 7 ст.33 |
|
|||||||||
11 |
Відомі спортсмени і спортсменки |
|
die Weltmeisterschaft -en/die WM, die Europameisterschaft -en/die EM, der Rennfahrer -, der Olympiasieger -, die Lagen (Pl.)/das Lagenschwimmen (nur Sg.), erfolgreich
|
Nicht deklinierbare Adjektive |
Впр.7 ст.37 |
|
|||||||||
12 |
Спортивні змагання |
|
das/der Beachsoccer [ˈbi:t͜ʃsɔkɐ], der Hochsprung, das Snowboarding [ˈsnɔʊ͜ bɔ:dıŋ], der Wettkampf -¨-e
|
Nicht dekli-nierbare Adjektive |
Впр. 8 ст.41 |
|
|||||||||
13 |
Незвичайні види спорту |
|
die Funsportart [ˈfan…] -en, die Trendsportart -en, der Kraftsport, das Fahnenjagen, das Fingerhakeln, versuchen (versuchte, hat versucht) |
|
Впр.6 ст. 44 |
|
|||||||||
14 |
Я та спорт |
|
|
|
|
|
|||||||||
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домаш-нє зав-дання |
Примітка |
||||||
Лексика
|
Грама-тика |
||||||||||||||
Тема: Харчування
|
|||||||||||||||
14 |
Апетит приходить під час їжі
|
|
Оцінює переваги органічних продуктів.
Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. |
|
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини.
Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. |
Обґрунтовує корисність раціонального харчування
Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
die Brezel -n, die Cornflakes [ˈkɔ:ɐ̯nfle͜iks] (Pl.), der Spargel -, der Vegetarier - |
|
Впр.6 ст.49 |
|
|||||
15 |
Українські фірмові страви |
|
die Spezialität -en, die Sülze -n, der Pfannkuchen -, erhitzen (erhitzte, hat erhitzt), verrühren (verrührte, hat verrührt)
|
|
Впр.7 ст.51 |
|
|||||||||
16 |
Звички харчування інших народів |
|
das Baguette [baˈɡɛt] -s, die Garnele -n, die Currywurst [ˈkoerı-]/[ˈkarı-] -¨-e, das/der Gulasch [ˈɡu:laʃ] -e/-s, die Spaghetti [ʃp-; auch sp-] (Pl.), der Kebab -s, das Fertiggericht –e
|
|
Впр.6 ст.53 |
|
|||||||||
17 |
Суто по - німецьки їсти |
|
der Eintopf -¨-e (Pl. selten), das Gewürz -e, die Paprikaschote -n, die Lage -n, das Lammfleisch (nur Sg.), der Deckel -, schichtweise, garen (garte, hat gegart)
|
|
Впр.6 ст.55 |
|
|||||||||
18 |
Про смаки не сперечаються |
|
der Cappuccino [kapʊˈt͜ʃi:no] -(s), die Vorliebe -n, entweder … oder, nicht nur … sondern auch, sowohl … als auch, weder … noch
|
Sätze mit mehrteiligen Konjunk-tionen |
Впр.7 ст.58 |
|
|||||||||
19
|
Здорове харчування
|
|
das Pausenbrot -e, die Mohnschnecke -n, der Snack [snɛk] –s
|
|
Впр.6 ст.60 |
|
|||||||||
20 |
Моя улюблена страва |
|
|
|
|
|
|||||||||
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домаш-нє зав-дання |
Примітка |
||||||
Лексика
|
Грама-тика |
||||||||||||||
Тема: Шкільне життя |
|||||||||||||||
21 |
Школа і ми. |
|
|
Аналізує стосунки з однолітками.
Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови.
Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. |
Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.
Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах.
Оцінює та обирає ефектив-ний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання |
das Zeugnis -se, halten (hielt, hat gehalten) für (+ Akk.), erwerben (erwarb, hat erworben), auf¦bekommen (bekam auf, hat aufbekommen) |
|
Впр.7 ст. 65 |
|
|||||
22 |
В школі. |
|
der Vorteil -e, der Nachteil -e, entspannt |
|
Впр.6 ст.67 |
|
|||||||||
23 |
Шлях до школи |
|
der Schulbus -se, in Anspruch nehmen, unterwegs |
|
Впр.8 ст.70 |
|
|||||||||
24 |
Обмін студентами. |
|
der Schüleraustausch -e, der Austauschschüler -, die Gastfamilie -n, der Aufenthalt -e, die Unterkunft -¨-e, das Büfett -s/-e |
|
Впр.7 ст.73 |
|
|||||||||
25 |
Навчання за кордоном |
|
die Lehranstalt -en, der Bachelorabschluss -¨-e, der Masterabschluss -¨-e, das Studentenwohnheim -e |
|
Впр.7 ст.76 |
|
|||||||||
26 |
Шкільне життя |
|
|
|
|
|
|||||||||
27 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Переказ тексту |
|
|||||
28 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
29 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план до тексту |
|
|||||
30 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
31 |
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
32 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||