`
Календарно-тематичне планування з німецької мови для 11 класу за підр. Н. Басай ( 2 год.) |
||||||||
№ з/п |
Дата |
Тема |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Lektion 1. Lebensstil. Gefühle, Emotionen, Träume |
||||||||
|
|
Стиль життя. |
Der Konjuktiv 2 |
|
Впр. 5 с. 10 Впр. 7 с. 11
|
Впр. 2 с. 8 |
Впр. 4 с. 10 |
Впр. 3 с. 9 |
|
|
Кохання. Емоції, які викликає кохання. |
Der Konjuktiv 2 |
|
Впр. 6 с. 10 |
Впр. 8 с. 11 |
|
Впр. 9 с. 12 |
|
|
У мене є мрія. |
Koditionalsätze |
|
|
Впр. 10 с. 13 |
|
Впр. 10 с. 13 |
|
|
Я мрію стати суперзіркою. |
Bedigungssätze in der Vergangenheit |
Впр. 15 с. 15 Впр. 16 с. 15 |
Впр. 13 с. 15 |
|
|
Впр. 14 с. 15 |
|
|
Талантшоу. |
Verben mit Präpositionen |
Впр. 12 с. 14 |
|
Впр. 11 с. 14 |
|
Впр. 17 с. 15 |
|
|
Здоровий спосіб життя. |
Verben mit Präpositionen |
Впр. 22 с. 16 |
|
|
|
Постер на тему «Gesund Leben» |
|
|
Здоровим бути модно! |
Fragen mit Verben und Präpositionen |
|
Впр. 26 с. 18 |
С. 19 |
Впр. 28 с. 18 |
Впр. 28 с. 19 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
Wiederholen |
www.youtube.com/watch?v=ABDufZRn6Vw&t=2s |
|
Arbeitsblatt |
Arbeitsblatt |
Впр. 8 с. 22 |
Lektion 2. Familienkonflikte |
||||||||
|
|
Конфлікти в сім’ї. |
Verben mit Präpositionen |
Впр. 2 с. 24 |
|
Впр. 1 с. 23 |
Впр. 1 с. 23 |
Впр. 3 с. 24 |
|
|
Відносини з батьками. |
Fragen mit Verben und Präpositionen |
Впр. 5 с. 25 |
Впр. 7 с. 26 |
Впр. 4 с. 24 |
|
Впр. 6 с. 26 |
|
|
Суперечки з батьками. |
Das Verb lassen |
Впр. 13 с. 27
|
Впр. 9 , 10 с. 27
|
Впр. 11 с. 27 |
Впр. 12 с. 28 |
Впр. 14 с. 29
|
|
|
Обов’язки в сім’ї. |
Sich -Verben |
Впр. 20 с. 31
|
Впр. 15 с. 29 |
Впр. 16 с. 30
|
Впр. 18 с. 30
|
Впр. 19 с. 31
|
|
|
Жити самому чи з батьками. |
Je… desto |
Впр. 24 с. 33
|
с. 32
|
Впр. 21 с. 32
|
|
Впр. 23 с. 33
|
|
|
Історія кохання. |
Verben mit Wechselpräpositionen |
Впр. 5 с. 40
|
Впр. 3,4 с. 40
|
Впр. 1 с. 38, 39
|
|
Впр. 2 с. 39
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
Wiederholen |
|
Впр. 26 с. 34 |
Впр. 25 с. 34
|
|
c. 37 a, b Повторити вивчене |
Lektion 3. Alles rund um das Essen und Trinken |
||||||||
|
|
Похід за покупками. |
Substantiv |
Впр. 1, 2 с. 42
|
Впр. 3, 4 с. 42
|
|
|
Впр. 9 (b) с. 46
|
|
|
Звана вечеря. |
Substantiv |
Впр. 6 с. 45
|
Впр. 8 с. 45
|
|
Впр. 9 с. 45
|
Впр. 10 с. 46
|
|
|
Рецепти улюблених страв. |
Adjektiv(Schwache Dekl.) |
Впр. 7 с. 45
|
|
Впр. 5 с. 43
|
|
Написати рецепт улюбленої страви |
|
|
Про смаки не сперечаються. |
Adjektiv (Gemischte Dekl.) |
Впр. 13 с. 48
|
Впр. 11 с. 47
|
Впр. 12 с. 48
|
|
Впр. 16 с. 49
|
|
|
Що ми їмо сьогодні? |
Adjektiv ( Starke Dekl.) |
Впр. 19 с. 50
|
Впр. 17 с. 50 |
Впр. 20 с. 51
|
Впр. 18 с. 50
|
Впр. 21 с. 53
|
|
|
Національні страви України. |
Reflexivpronomen |
Впр. 23 с. 55
|
Впр. 25 с. 55
|
Впр. 22 с. 53
|
Впр. 27 с. 57
|
Впр. 28 с. 58
|
|
|
Особливості німецької кухні. |
Reflexivpronomen |
Впр. 3 с. 67
|
Впр. 5 с. 67 |
Впр. 1 с. 64-65
|
Впр. 2 с. 66
|
Читати с.60, Правда/ не правда |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
Wiederholen |
Впр. 29 с. 58
|
Впр. 30 с. 59
|
|
С. 63 а, b |
Впр. 32 с. 59 Реферат
|
Lektion4. Kunst |
||||||||
|
|
Мистецтво – це книга за сімома печатями. |
Adjektiv |
|
Впр. 1 b с. 69 |
Впр. 1 с. 68- 69 |
Впр. 2 с. 69 |
Впр. 3 , 4 с. 70 |
|
|
В картинній галереї. |
Steigerungsstufen der Adjektive |
|
Впр. 7 с. 72 |
Впр. 5 с. 71 |
|
Впр. 6 с. 72 |
|
|
Чи відвідуєш ти виставки та картинні галереї? |
Steigerungsstufen der Adjektive |
|
Впр. 8 b с. 74 |
Впр. 8 с. 73-74 |
Впр. 8 с. 74 |
c. 81 Впр. 19 |
|
|
Steigerungsstufen der Adjektive |
Впр. 10 с. 75 |
Впр. 9 с. 75 |
Впр. 16 с. 78 Впр. 13 с. 76 |
Впр. 17 с. 79 Впр. 14 с. 77 |
Впр. 12 с. 76 |
|
|
|
Відомі українські митці. Контроль аудіюванння. |
Interrogativpronommen |
|
Впр. 25 b с. 86 |
Впр. 21 с. 83 |
Впр. 24 с. 85 Впр. 23 с. 84 |
Впр. 26 с. 87 a, b |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
Впр. 27 с. 88 |
|
|
Фріденрайх Хундертвассер - видатний німецький митець. Контроль говоріння. |
Interrogativpronommen |
|
Впр. 29 с. 90 |
с. 91 |
|
Впр. 28 с. 89 |
|
|
Котроль читання. |
|
|
|
|
|
Впр. 21 с. 83 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
Wiederholen |
|
|
Впр. 20 с. 82 |
Впр. 20 b с. 82 |
Впр. 21 с. 83 |