Вс
Календарно - тематичне планування
з німецької мови
11 класу
1І семестр 2019– 2020 н. р.
Учитель: Белікова Оксана Миколаївна
Програма: Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим
вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.
Підручник: Сотникова С. І. Німецька мова (11-й рік навчання, рівень стандарту) : підруч. для 11 кл. закл. загал. серед. освіти / С. І. Сотникова, Г.
В. Гоголєва. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 208 с.
№ |
Підтема
|
Дата |
|
Громадянсь-ка відпові-дальність |
Здоров'я і безпека |
|
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||
Лексика
|
Грама-тика |
|||||||||||||||||
Тема: Мистецтво. |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
33 |
Види мистецтва. |
|
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття видів сучасного мистецтва.
Висловлює власні почут тя та емоції викликані творами мистецтва. |
Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
die Gattung -en, das Genre [ˈʒã:rǝ] -s, begleiten (begleitete, hat begleitet), dar¦stellen (stellte dar, hat dargestellt), erzeugen (erzeugte, hat erzeugt), vor¦führen (führte vor, hat vorgeführt) |
Пасивний стан (Das Passiv) |
с.109,вивч.ЛО,с.112, впр.7 |
|
||||||||
34. |
Мистецькі епохи. |
|
die Abbildung -en, der Fortschritt -e, der Künstler -, das Rokoko (nur Sg.), die Wirklichkeit -en, hervor¦rufen (rief hervor, hat hervorgerufen), schaffen (schuf, hat geschaffen) |
Konsekutivsätze |
с.109,вивч.ЛО,с.112, впр.7 |
|
||||||||||||
35. |
Про що говорить мені ця картина? |
|
edel, gleichgültig, imponierend, lebhaft, seltsam, warmherzig |
Минулий час Perfekt (Das Perfekt) |
с.92,вивч. ЛО,с.93, впр.6 |
|
||||||||||||
36. |
Графіті-тату на стінах? |
|
das Graffiti -s, die Schmiererei -en, besprühen (besprühte, hat besprüht), streichen (strich, hat gestrichen), beschmiert, bei Bedarf |
Підрядне допустове речення (Der Kon-zessivsatz) |
с.94,вивч. ЛО,с.95, впр.5 |
|
||||||||||||
37. |
Роль мистецтва. |
|
die Definition -en, die Entwicklung -en, ab¦hängen (hing ab, hat abgehangen) von (Dat.), ästhetisch, obwohl, trotzdem |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.96,вивч.ЛО,с.97, впр.7 |
|
||||||||||||
38. |
Театр , телебачення чи кіно? |
|
|
|
|
Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб.
Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
das Drehbuch -¨-er, die DVD -s, die Reality-Show [riˈɛltiʃɔʊ̯] -s, die Talkshow [ˈtɔːkʃɔʊ̯] -s, einmalig, in Frage kommen |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.98,вивч.ЛО,с.99, впр.6 |
|
||||||||
39. |
Телебачення і кіно проти інтернету. |
|
|
|
|
|
basieren (basierte, hat basiert) auf (Dat.), gucken (guckte, hat geguckt), endgültig, vorbei sein, vs. (versus = gegen) |
|
|
|
||||||||
40. |
Мій улюблений фільм. |
|
|
|
|
|
die Auszeichnung -en, der Hauptdarsteller -, die Titelrolle -n, die Verfilmung -en,erfinden (erfand, hat erfunden), verfilmen (verfilmte, hat verfilmt), die Regie führen |
|
с.102,вивч.ЛО,с.103, впр.6 |
|
||||||||
41. |
Фестиваль. |
|
|
|
|
|
das Festival -s, die Festspiele (Pl.), das Freilichtspiel -e, die Hochburg -en, die Jury -s, das Open-Air-Festival [ˈɔʊ̯pn̩ ˈɛːɐ̯-] -s, das Schloss -¨-er |
|
с.104,вивч.ЛО,с.105, впр.5 |
|
||||||||
Тема:Наука та винаходи. |
||||||||||||||||||
42. |
Німецькі винаходи. |
|
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.
|
.
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини |
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
die Erfindung -en, das Düsenflugzeug -e, der Fallschirm -e, die Glühbirne -n, der Kaffeefilter -, die Stromerzeugung (nur Sg.), zusammenfaltbar |
|
с.109,вивч.ЛО,с.112, впр.7 |
|
||||||||
43. |
Історія авто. |
|
die Automarke -n, das Herstellungsland -¨-er, das Warenzeichen -, ein¦bauen (baute ein, hat eingebaut) |
Основні форми дієслова, Konsekutivsätze |
с.113,вивч.ЛО,с.115, впр.7 |
|
||||||||||||
44. |
Як функціонує компютер |
|
der Bildschirm -e/der Monitor -e/-en, der Drucker -, das Laufwerk -e, die Maus -¨-e, der Prozessor -en, der WLAN-Router -, an¦schließen (schloss an, hat angeschlossen), speichern (speicherte, hat gespeichert) |
|
с.116,вивч.ЛО,с.117, впр.8 |
|
||||||||||||
45. |
Мобільний термінал |
|
die Ausstattung -en, das Endgerät -e, das Zugangsgerät -e, mobil, posten (postete, hat gepostet), gefolgt von… |
|
с.118,вивч.ЛО,с.119, впр.7 |
|
||||||||||||
46. |
Дослідження німецької молоді |
|
der Brandschaden -¨-, die Emissions-werte (Pl.), die UV-Strahlung, sich aus¦wirken (wirkte sich aus, hat sich ausgewirkt) auf (Akk.), fest¦stellen (stellte fest, hat festgestellt), löschen (löschte, hat gelöscht) |
|
с.120,вивч.ЛО,с.122, впр.6 |
|
||||||||||||
47. |
Дослідження української молоді |
|
|
|
|
|
die Entsalzung -en, die Gewinnung -en, das Süßwasser -/-¨-, der Ultraschall -e, behindert |
Утворення іменників від дієслів. |
с.123,вивч.ЛО,с.124, впр.5 |
|
||||||||
48. |
Смартмашини і люди. |
|
|
|
|
|
der Abbau (nur Sg.), die Bedrohung -en, der Einsatz -¨-e, ersetzen (ersetzte, hat ersetzt), kreieren (kreierte, hat kreiert), überflüssig, j-m (Dat.) überlegen sein, umgekehrt
|
|
с.125,вивч.ЛО,с.127, впр.7 |
|
||||||||
49. |
Прогрес і його наслідки |
|
Аналізує вплив науковотехнічного прогресу на життя людини і довкілля. |
|
Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки. |
das Artensterben (nur Sg.), die Erschöpfung -en, der Fußabdruck -¨-e, die Nachhaltigkeit (nur Sg.), die Wegwerfgesellschaft -en, erschöpfen (erschöpfte, hat erschöpft), hinterlassen (hinterließ, hat hinterlassen), einerseits, andererseits |
|
с.128,вивч.ЛО,с.130, впр.7 |
|
||||||||
Тема: Робота і професії. |
||||||||||||||||||
50. |
Популярні професії. |
|
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети.
Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). |
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. |
Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії.
Обґрунтовує піприємницьку компетентність,керування власним життям та кар’єрою. |
das Gericht -e, der Priester -, der Rechtsanwalt -¨-e, aus¦üben (übte aus, hat ausgeübt), verteidigen (verteidigte, hat verteidigt), angesehen, verpflichtet |
|
с.135,вивч.ЛО,с.137, впр.8 |
|
||||||||
51. |
Омріяна професія. |
|
der/die Angestellte -n, die Bedingung -en, die Herausforderung -en, der Sachbearbeiter -,die Versicherung -en, Teilzeit arbeiten |
|
с.138,вивч.ЛО,с.141, впр.7 |
|
||||||||||||
52. |
Майбутня професія.
|
|
der Einfluss -¨-e, die Hotellerie (nur Sg.), der Mangel -¨-, der Mechatroniker -, der Social-Media-Manager [ˈsəuʃ(ə)-] -, der Software-Entwickler [ˈzɔftvɛːɐ̯-] -, die Vernetzung -en, gefragt |
|
с.142,вивч.ЛО,с.144, впр.5 |
|
||||||||||||
53. |
Вибір професії. |
|
der Aufstieg -e, die Beratung -en, die Bezahlung -en, die Sonderleistung -en, der Zweifel -, sich entscheiden (entschied sich, hat sich entschieden) |
|
с.145,вивч.ЛО,с.147, впр.5 |
|
||||||||||||
54. |
Пошуки роботи |
|
Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. |
Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. |
|
Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
der Arbeitgeber -, der Arbeitnehmer -, die Betreuung -en, die Teilzeitarbeit -en, die Vollzeitarbeit -en, mindestens |
Порядкові числівники |
с.148,вивч.ЛО,с.151, впр.5 |
|
||||||||
Тема: Наша країна і світ. |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
55. |
Україна як держава. |
|
|
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини |
Демонструє Розуміння важливості благодійної діяльності.. |
der Chef -s, die Präsidentschaftswahlen (Pl.), die Regierung -en, das Staatsober-haupt -¨-er, die Verfassung -en, die Währung -en |
Утворення іменників (повторен-ня) |
с.156,вивч.ЛО,с.158, впр.7 |
|
||||||||
|
||||||||||||||||||
56. |
Міжнародні організації |
|
|
Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.
Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
die Menschenrechte (Pl.), der Mitglied-staat -en, die Sicherung -en, die Verein-ten Nationen (VN), die Zusammenarbeit -en, fördern (förderte, hat gefördert) |
|
с.159,вич..ЛО,с.161,впр.8 |
|
||||||||||
57. |
Україна у світі. |
|
das Abkommen -, die Botschaft -en, der Handel (nur Sg.), das Konsulat -e, der Reisepass -¨-e, die Vertretung -en, unter-zeichnen (unterzeichnete, hat unter-zeichnet) |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.162,вивчЛО,с.163,впр.6 |
|
||||||||||||
58. |
Події, що робили історію. |
|
die Besatzung -en, der Bund -¨-e, die Gewalt -en, die Macht -¨-e, die Würde (nur Sg.) |
Множина іменників (повторен-ня) |
с.164,вивчЛО,с.165,впр.6 |
|
||||||||||||
59. |
Відомі особистості. |
|
der Begründer -, der Friedensnobelpreis -e, der Walzer -, die Weltrangliste -n, entwerfen (entwarf, hat entworfen |
|
.166,вивчЛО,с.168,впр.6 |
|
||||||||||||
60. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Переказ тексту |
|
||||||||
61. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
62. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план до тексту |
|
||||||||
63. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
64. |
Підсумковий урок Повторення вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||