№/ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат Учень вмітиме: |
Номер уроку в підручнику |
Мовний інвентар: лексика
|
Мовний інвентар: Граматика/ фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна / усна взаємодія/ продукування |
Дом.завдання |
Примітки |
1 |
|
Походження і місце проживання. Freunde aus aller Welt • Друзі з усього світу |
Запитати однолітка про ім’я та походження. |
У. 1 |
Aus Deutschland, aus der Ukraine |
Прийменник аus + Dativ |
Впр. 1,3 |
|
|
|
2 |
|
Freunde aus aller Welt • Друзі з усього світу |
Відрекомендувати іншу людину; порівняти інформацію в анкеті й тексті. |
У. 1 |
Aus dem Iran/ aus den USA |
|
|
Впр.4,6 |
С.7 Впр.5 |
|
3 |
|
Wir sind aus der Ukraine • Ми — з України |
Зрозуміти дописи дітей на інтернет-форумі про їхнє місце проживання; зробити допис про себе для інтернет-форуму. |
У. 2 |
Wie../Woher…/ Wo../Was ist..? |
Питальні речення |
Впр.1, 2 |
Впр.3,5 |
С.9 Впр.6 |
|
4 |
|
Wo lebst du? • Де ти живеш? |
Запитувати іншу людину про її місце проживання; розпитувати інших, чи подобається їм їхнє місце проживання; висловлювати свою точку зору, що мені подобається в рідному місті/селі. |
У. 3 |
Mir gefällt… Mir gefallen… |
Складні іменники Es gibt+ Akk. |
Впр. 1,2,3 |
Впр.4,5,6 |
С.12 Впр.6в) |
|
5 |
|
In einer Stadt • У місті |
Називати в однині та множині деякі об’єкти, що є в місті; розпитати іншу людину про її місто; написати коротке повідомлення про своє місто. |
У. 4 |
Der Bahnhof, das Cafe, die Fabrik, das Hochhaus, der Laden, der Park, die Post |
Прийменники mit zu |
Впр.1.2.3 |
Впр.4,5 |
С.14 Впр.6 |
|
6 |
|
Stadtverkehr • Міський транспорт |
Називати деякі види міського транспорту. |
У. 5 |
Der Bus, die Straßenbahn, das Auto, die U-Bahn, der O-Bus, das Fahrrad |
Прийменники mit zu |
Впр.1,2 |
Впр. 6 |
|
|
7 |
|
Stadtverkehr • Міський транспорт |
Розпитати інших проте, якими видами транспорту вони користуються; розповідати , як я дістаюся до школи. |
У. 5 |
Mit Zur/zum |
|
Впр..5 |
Впр.4 |
С.17 Впр.7 |
|
8 |
|
Wir gehen einkaufen • Ми йдемо за покупками |
Називати деякі крамниці; розповісти, що і в яких крамницях можна купити; зрозуміти текст про покупки. |
У. 6 |
Der Buchladen, der Blumenladen, der Kleiderladen, der Spielzeugladen, der Schuhladen, der Supermarkt |
Складні іменники |
Впр 1,4 |
Впр 2,3 |
С.19 Впр.5 |
|
9 |
|
Auf dem Land • У селі |
Описати життя в селі; зрозуміти текст про село. |
У. 7 |
Der Bauernhof, die Farm, das Feld, der Gemüsegarten, die Haustiere, der Obstgarten |
Множина іменників |
Впр. 1.2.3 |
Впр.5 |
С.21 Впр.5 |
|
10 |
|
Mein Heimatort • Моє рідне місто/село |
Описати місто або село; зрозуміти розповідь іншої людини про її рідне місто чи село; розповідати про своє рідне місто/село. |
У. 8 |
Ich lebe in… |
|
Впр.1.2 |
Впр.3,4 |
С.23 Впр.6 |
|
11 |
|
Wiederholung • Повторення |
Виконувати завдання для контролю знань. |
У. 9-11 |
|
|
Впр.1,2 |
Впр.3,4 |
С.25 Впр.4 |
|
12 |
|
Projekt «Wir bauen eine Stadt» • Проєкт «Ми будуємо місто» |
Виконувати завдання проєкту про своє місто. |
У. 12-13 |
|
|
С.28 |
|
РЗ |
|
13 |
|
Помешкання Wie lautet deine Adresse? • Яка в тебе адреса? |
Рахувати до сто; Називати свою адресу або адресу іншої людини; запитати однолітка про адресу. |
У. 14 |
Zahlen |
числівник |
Впр.1,4 |
Впр.2,3,5 |
С.30 Впр.6 |
|
14 |
|
Unser Haus • Наш будинок |
Сказати, скільки поверхів має будинок; описати свій будинок; розповісти, що є поряд із будинком. |
У. 15 |
Der Baum, der Garten, die Bank, das Stockwerk, der Spielplatz, der Parkplatz |
Множина іменників |
Впр.1,2 |
Впр.3.4 |
С.32 Впр.7 |
|
15 |
|
In der Wohnung • У квартирі |
Назвати кімнати в квартирі ;зрозуміти опис квартири й знайти кімнати на плані; запитувати однокласників про їхнє житло й відповідати на запитання; написати лист про свою квартиру. |
У. 16 |
Das Wohnzimmer, das Schlafzimmer, das Badezimmer, das Kinderzimmer, die Küche, der Flur |
Складні іменники |
Впр.1,2 |
Впр.3.4 |
С.35 Впр.6 |
|
16 |
|
Mein Lieblingszimmer • Моя улюблена кімната |
Сказати, для чого призначені кімнати в квартирі; запитати інших про їхні улюблені кімнати; описати свою кімнату. |
У. 17 |
Schlafen, baden, kochen, sehen, spielen |
Man + Verb mit Endung -t |
Впр.1,3 |
Впр.2.5 |
С.37 Впр.6 |
|
17 |
|
Schöne Möbel • Гарні меблі |
Називати й описувати меблі; розуміти опис кімнати й малювати до нього схему. |
У. 18 |
Die Lampe, das Sofa, der Sessel, das Bild |
Множина іменників |
Впр.1,2 |
Впр.4 |
С.38 Впр.2 |
|
18 |
|
Schöne Möbel • Гарні меблі |
Називати й описувати меблі; розуміти опис кімнати й малювати до нього схему. |
У. 18 |
Das Bett, der Tisch, der Schrank, der Stuhl, |
|
Впр.3. |
Впр.5 |
С.40 Впр.7 |
|
19 |
|
Im Kinderzimmer • У дитячій |
Зрозуміти опис кімнати й порівняти текст із малюнком; описати розташування меблів у кімнаті. |
У. 19 |
Im Zimmer, am Fenster, an der Wand, in der Ecke, auf dem Tisch |
Применники іn, an, auf + Dativ |
Впр.1,2 |
Впр.3 |
С.42 Впр.4 |
|
20 |
|
Im Kinderzimmer • У дитячій |
Зрозуміти опис кімнати й порівняти текст із малюнком; описати розташування меблів у кімнаті; заспівати пісеньку. |
У. 19 |
Links rechts |
|
Впр.6 |
Впр.5 |
С.43 Впр.7 |
|
21 |
|
Mein Zimmer • Моя кімната |
Описати кімнату за малюнком; запитувати про меблі й предмети у кімнаті та відповідати на запитання. |
У. 20 |
Das Regal, die Gardiene |
Множина іменників |
Впр.1,2 |
Впр.3.4 |
С.45 Впр.6 |
|
22 |
|
Wiederholung • Повторення |
Написати лист про свою кімнату. |
У. 21-23 |
|
|
Впр.1.2 |
Впр.3,4 |
С.47 Впр.5 веб-сайт |
|
23 |
|
Projekt «In meinem Zimmer» • Проєкт «У моїй кімнаті» |
Виконувати завдання проєкту про кімнату. |
У. 24-25 |
|
|
С.48 |
|
РЗ |
|
24 |
|
Я і ти. Schulfreunde • Шкільні друзі |
Описати зовнішність людини. |
У. 26 |
Der Arm, das Auge, das Bein, der Finger, die Haare, der Hals, die Hand, die Haut, der Kopf, der Mund, die Nase, der Zahn |
Множина іменників |
Впр.1,2, |
Впр.3 |
С.49 Впр.2 |
|
25 |
|
Schulfreunde • Шкільні друзі |
Складати текст із поданих речень; розрізняти назви частин тіла на слух. |
У. 26 |
|
|
Впр.4 |
Впр.5,6 |
С.50 Впр.6 |
|
26 |
|
Lieblingskleidung • Улюблений одяг |
Назвати предмети одягу та їхній колір; зрозуміти висловлювання людини про її улюблений одяг; запитувати інших про те, якому одягу вони надають перевагу; зробити допис про свій улюблений одяг. |
У. 27 |
Die Handschuhe, das Hemd, die Hose, der Hut, die Jacke, die Jeans, das Kleid, der Mantel, die Mütze, der Pullover |
|
Впр.1.3 |
Впр.2,4.5 |
С.52 Впр.6 |
|
27 |
|
Was tut dir weh? • Що в тебе болить? |
Запитати іншу людину, що її турбує; поскаржитися на болі; висловити співчуття. |
У. 28 |
Tut mir weh. Tun mir weh. |
Відмінювання дієслова tut /tun |
Впр.1,4 |
Впр.2.3.5 |
С.54 Впр.6 |
|
28 |
|
Körperpflege • Особиста гігієна |
Зрозуміти поради щодо особистої гігієни. |
У. 29 |
Putzen, waschen, trocknen, duschen |
|
Впр.1,2 |
Впр.3 |
С.55 Впр.2 |
|
29 |
|
Körperpflege • Особиста гігієна |
Запитати іншу людину про особисту гігієну; заспівати пісеньку про миття рук. |
У. 29 |
Handtuch, Seife |
Відмінювання дієслова waschen |
|
Впр.4.5 |
С.56 Впр.5в) |
|
30 |
|
Wir leben gesund • Ми й здоровий спосіб життя |
Розрізняти здоровий і не здоровий спосіб життя; зрозуміти тексти про різний спосіб життя людей і дати їм оцінку. |
У. 30 |
Gymnastik machen, an die Luft gehen, Wasser trinken |
|
Впр.1,4 |
Впр.2.3 |
С.58 Впр.6 |
|
31 |
|
Wiederholung • Повторення |
Виконувати самостійно завдання для перевірки знань. |
У. 31-33 |
Rosa, blau, gelb, grün, wieß, schwarz, grau |
|
Впр.1 |
Впр.2,3 |
С |
|
32 |
|
Projekt «Gesund oder nicht?» • Проєкт «Здоровий спосіб життя чи ні?» |
Презентувати колаж про мій спосіб життя. |
У. 34-35 |
|
|
С.61 |
|
РЗ |
|
33 |
|
Свята й традиції. Lieblingsfeste • Улюблені свята |
Назвати деякі свята та їх символи. |
У. 36 |
Der Muttertag, Neujahr, der Nikolaustag |
Числівник |
Впр.2 |
Впр.1,3 |
С.63 Впр.3в) |
|
34 |
|
Lieblingsfeste • Улюблені свята |
Назвати дати святкування окремих свят; складати й розгадувати загадки про свята. |
У. 36 |
Weihnachten, Ostern |
Числівник |
Впр.4 |
Впр.5 |
С.63 Впр.5 |
|
35 |
|
Гра «Подарунки від святого Миколая» |
Називати подарунки від святого Миколая. |
|
|
|
|
|
РЗ |
|
36 |
|
Geburtstagsfeier • Святкування дня народження |
Запитати іншу людину про дату її народження й назвати свою дату; розповісти, що належить до святкування дня народження; заспівати пісеньку до дня народження. |
У. 37 |
Geburtstag |
Числівник |
Впр.1,3 |
Впр.2,3,4 |
С.65 Впр.5 |
|
37 |
|
Geburtstagsparty • Вечірка з нагоди дня народження |
Зрозуміти розповідь про святкування дня народження; дискутувати щодо організації вечірки з нагоди дня народження. |
У. 38 |
Das Geburtstagskind |
|
Впр.1.3 |
Впр.2,4,5 |
С.67 Впр.5в) |
|
38 |
|
Виготовлення різдвяної вітальної листівки. |
Змайструвати листівку і привітати іншу людину. |
|
|
Числівник |
|
|
РЗ |
|
39 |
|
Wir feiern im Café • Ми святкуємо в кав’ярні |
Зрозуміти зміст запрошення на вечірку з нагоди дня народження й написати таке запрошення. |
У. 39 |
Die Pizzeria feiern |
|
Впр.1,4 |
Впр.3, |
РЗ |
|
40 |
|
Wir feiern im Café • Ми святкуємо в кав’ярні |
Дійти згоди з іншими щодо вибору святкового меню. |
У. 39 |
schmeken |
|
Впр.4 |
Впр.4,5 |
С. Впр.6 |
|
41 |
|
Гра «Конфеті з літер». |
Презентувати виконане завдання. |
|
|
|
|
|
РЗ |
|
42 |
|
Geburtstagswünsche • Вітання до дня народження |
Розрізняти привітання до різних свят зрозуміти зміст вітальної листівки до дня народження. |
У. 40 |
Gratulieren, wünschen |
|
Впр.1,2 |
Впр.2 |
С.70 Впр.3 |
|
43 |
|
Geburtstagswünsche • Вітання до дня народження |
Написати вітальну листівку до дня народження; заспівати пісню- вітання до дня народження. |
У. 40 |
|
Звертання |
|
Впр.4,5 |
С.71 Впр.6 |
|
44 |
|
Гра «Вітання до дня народження» |
Грати гру «Вітання до дня народження»; виконувати завдання гри. |
|
|
|
|
|
РЗ |
|
45 |
|
Unser Neujahrsfest • Наше новорічне свято |
Описати новорічне свято у школі; зрозуміти розповідь однолітка про костюмований бал; повідомити, чим я прикрашаю ялинку. |
У. 41 |
Der Tannenbaum, Kostüme und Masken tragen |
|
Впр.1 |
Впр.2.3,4 |
С.73 Впр.6 |
|
46 |
|
Wiederholung • Повторення |
Виконувати тестові завдання на веб- сайті . |
У. 42-44 |
Die Kugeln, die Kerze, das Feuerwerk |
|
Впр.1 |
Впр.2,3 |
С.75 Впр.5 |
|
47 |
|
Projekt «Unser Maskenfest» • Проєкт «Наш маскарад» |
Виконувати завдання проєктної роботи; презентувати виконану роботу. |
У. 45-46 |
|
|
С.76 |
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|