Календарно-тематичне планування з німецької мови для 9 класу
(105 годин на рік, 3 години на тиждень)
Підручник : Німецька мова (9-й рік навчання) : підруч. для 9 кл.загальноосвіт. навч. закл. / С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 256 с. : іл
Навчальні програми з іноземних мов1 для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи (Англійська мова /Німецька мова/Французька мова/Іспанська мова
«Затверджені» Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Номер |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1 : Я, моя родина, мої друзі |
|||
1 |
|
Якими були літні канікули? |
|
2 |
|
Я та моє близьке оточення. |
|
3 |
|
Сварка у родині. |
|
4 |
|
Діти є найбільше щастя. |
|
5 |
|
Моя автобіографія. |
|
6 |
|
Скажи, хто твій друг і я скажу, хто ти. |
|
7 |
|
Справжня дружба. |
|
8 |
|
Спільні захоплення. |
|
9 |
|
Проєктна робота. |
|
10 |
|
Контрольна робота. |
|
11 |
|
Мої успіхи. |
|
Тема 2 : Одяг |
|||
12 |
|
Мода для нас важлива. |
|
Тема 3 : Молодіжна культура |
|||
13 |
|
Чим захоплюється молодь? |
|
14 |
|
Молодіжні субкультури в Україні. |
|
15 |
|
Вулична молодіжна культура. |
|
16 |
|
Графіті. |
|
17 |
|
Молодь та дозвілля. |
|
18 |
|
Молодіжні табори відпочинку. |
|
19 |
|
Проєктна робота. |
|
20 |
|
Виконання граматичних вправ. |
|
21 |
|
Мої успіхи. |
|
Тема 4 : Природа і погода |
|||
22 |
|
Природа навколо нас. |
|
23 |
|
Природні красоти Німеччини |
|
24 |
|
Клімат Німеччини. |
|
25 |
|
Мандрівка Україною. |
|
26 |
|
Чотири пори року. |
|
27 |
|
Моя улюблена пора року. |
|
28 |
|
Яка погода сьогодні? |
|
29 |
|
Багаті корисні копалини. |
|
30 |
|
Відновлювальна енергія. |
|
31 |
|
Світовий баланс. |
|
32 |
|
Сортування сміття. |
|
33 |
|
Захист тварин. |
|
34 |
|
Проєктна робота. |
|
35 |
|
Контрольна робота. |
|
36 |
|
Мої успіхи. |
|
Тема 5 : Засоби масової інформації |
|||
37 |
|
Як виглядає газета? |
|
38 |
|
Радіо та телебачення. |
|
39 |
|
Моя улюблена телепередача. |
|
40 |
|
Сучасне телебачення. |
|
41 |
|
Контроль читання |
|
42 |
|
Контроль письма |
|
43 |
|
Контроль аудіювання |
|
44 |
|
Контроль говоріння |
|
45 |
|
Чому дратує мене реклама? |
|
46 |
|
Сучасні засоби спілкування. |
|
47 |
|
Сучасні засоби спілкування. |
|
48 |
|
Інтернет у сучасному житті. |
|
49 |
|
Улюблені веб-сайти. |
|
50 |
|
Засоби масової інформації в Украіні. |
|
51 |
|
Проєктна робота. |
|
52 |
|
Виконання граматичних вправ. |
|
53 |
|
Мої успіхи. |
|
Тема 6 : Наука і технічний прогрес |
|||
54 |
|
Наскільки важлива є наука ? |
|
55 |
|
Винаходи німецьких винахідників. |
|
56 |
|
Відомі дослідники. |
|
57 |
|
Р.Дізель та його мотор. |
|
58 |
|
Українські науковці. |
|
59 |
|
Поводження з технікою. |
|
60 |
|
Поводження з технікою. |
|
61 |
|
Нові технології за та проти. |
|
62 |
|
Чи може наука бути руйнівною? |
|
63 |
|
Молодь досліджує. |
|
64 |
|
Проєктна робота. |
|
65 |
|
Контрольна робота. |
|
66 |
|
Мої успіхи. |
|
Тема 7 : Німецькомовні країни |
|||
67 |
|
Географічне положення Німеччини. |
|
68 |
|
Географічне положення Німеччини. |
|
69 |
|
Країна та її люди. |
|
70 |
|
Країна та її люди. |
|
71 |
|
Столиця Німеччини. |
|
72 |
|
Берлінська стіна. |
|
73 |
|
Берлінська стіна. |
|
74 |
|
Одне німецьке місто. |
|
75 |
|
Визначні місця Німеччини. |
|
76 |
|
Визначні місця Німеччини. |
|
77 |
|
Подорож Німеччиною. |
|
78 |
|
Країна поетів та мислителів. |
|
79 |
|
Проєктна робота. |
|
80 |
|
Виконання граматичних вправ. |
|
81 |
|
Мої успіхи. |
|
Тема 8 : Україна |
|||
82 |
|
Моя Батьківщина. |
|
83 |
|
Це є Україна. |
|
84 |
|
Цікаві місця для подорожі в Україні. |
|
85 |
|
Подорож Україною. |
|
86 |
|
Найбільші міста України. |
|
87 |
|
Моє улюблене місто. |
|
88 |
|
Київ – столиця України. |
|
89 |
|
Визначні місця Києва. |
|
90 |
|
Відомі визначні місця України. |
|
Тема 9 : Робота і професія |
|||
91 |
|
Професія та робота. |
|
92 |
|
Професії. |
|
93 |
|
Улюблені професії. |
|
94 |
|
Вподобання професій. |
|
95 |
|
Шлях до професії. |
|
96 |
|
Типовий вибір професії. |
|
97 |
|
Соціальні професії. |
|
98 |
|
Безробіття після навчання. |
|
99 |
|
Заява та співбесіда для прийому на роботу. |
|
100 |
|
Майбутня робота. |
|
101 |
|
Контроль говоріння |
|
102 |
|
Контроль письма |
|
103 |
|
Контроль аудіювання. |
|
104 |
|
Контроль читання. |
|
105 |
|
Урок узагальнення знань. |
|