№ п/п |
Дата |
Сфери / темати-ка спілку-вання |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Ключові компете-нтності |
Домаш- нє завдан- ня |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Фоне-тика |
Лекси-ка |
Грама- тика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ Продуктивні |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зорове сприйман-ня /Сприйман-ня на слух |
Усна взаємодія/ усне продуку-вання |
Писемна взаємодія/ писемне продукува-ння |
Екологіч-на безпека та сталий розви-ток
|
Громадя-нська відповідальність
|
Здоро-в’я та безпе-ка
|
Підприємли-вість, фінан-сова грамо-тність
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1: Meine Familie und meine Freunde (Моя родина і мої друзі) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 1 «Meine Familie und meine Freunde» |
||||||||||||||||||||||||||
1.
|
|
Яким було літо? |
Уміння розповідати про місце літнього відпочинку, |
Впр. 1 (с. 6) |
1—3 (с. 3) |
Минулий час Präteritum. Впр. 4 (с. 6) |
Впр. 2 (с. 6); РЗ, впр. 3 (с. 3) |
Впр. 4 (с. 6), 6 (с. 7) |
Впр. 3 (с. 6); РЗ, впр. 4 (с. 3) |
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціаль-на та громадя-нська компете-нтності |
Виконати впр. 5,6(с. 7);
|
||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Що ти робиш на канікулах? |
Уміння описувати дії на канікулах, вживаючи займенник «man», розвиток навичок монологічного й діалогічного мовлення |
РЗ, впр. 1 (с. 4) |
Впр. 1, 2 (с. 8), 4 (с. 9); РЗ, впр. 2 (с. 4) |
Неозначений займенник «man». Впр. 3, 5 (с. 9) |
|
Впр. 3, 5 (с. 9), 6 (с. 10) |
|
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитись упродовж життя |
Виконати впр.4,5(с. 9) |
||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Нові друзі. Мої друзі. |
Знайомитися з іншими людьми, розпитувати про їхні вподобання. розповідати про друзів, описувати зовнішність і риси характеру |
Впр. 1 (с. 11) Впр. 1 (с. 15) |
РЗ, впр. 2 (с. 5) РЗ, впр. 1 (с. 6) |
Іменники в да- вальному від- мінку. Впр. 2 (с. 15), 3 (с. 16), 6b (с. 17) |
Впр. 4 (с. 12) Впр. 2 (с. 15), 6a (с. 17) |
Впр. 2 (с. 11), 3 (с. 12), 5, 6 (с. 14) Впр. 4, 5 (с. 16) |
Впр. 7 (с. 14); РЗ, впр. 2, 4 (с. 5) Впр. 7 (с. 17); РЗ, впр. 3 (с. 6) |
|
+ |
+ |
|
Соціаль-на та громадя-нська компете-нтності |
Впр.5. с.14 Впр. 6 (а,b.c)с.17, впр.5, с.20 (письм) Розповіда-ти про сімʼю.
|
||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Моя родина. |
Уміння розповідати про свою родину і про родину іншої людини. |
Впр. 1 (с. 18) |
Впр. 1 (с. 18), 4 (с. 20); РЗ, впр. 1, 2 (с. 7) |
Модальні дієслова. Впр. 4 (с. 23), 5 (с. 24), 6 (с. 25); РЗ, впр. 2 (с. 8) |
|
Впр. 2 (с. 18), 3 (с. 18) |
Впр. 5 (с. 20); РЗ, впр. 3 (с. 7) |
+ |
+ |
+ |
|
Соціаль-на та громадя-нська компете-нтності |
Впр. 5 (с. 20); РЗ, впр. 3 (с. 7) |
||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Допомага-ти батькам. |
Навчити розповідати про свою допомогу вдома, писати коротку записку у відповідь |
Впр. 1 (с. 21) |
Впр. 2 (с. 21); РЗ, впр. 1 (с. 8) |
|
Впр. 4 (с. 23), 6 (с. 25) |
Впр. 3 (с. 22), 5 (с. 24), 6 (с. 25); РЗ, впр. 3 (с. 9)
|
Впр. 7 (с. 25); РЗ, впр. 5 (с. 9) |
+ |
+ |
+ |
|
Соціаль-на та громадя-нська компете-нтності |
Впр.4. с.23. Вивчити нові ЛО. |
||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Повторення лексико-грамат. матер. до теми «Моя родина та мої друзі» |
Розвивати вміння працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
ЛО теми |
Грама-тичний мате-ріал по темі |
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
Ініціатив-ність та підпориє-мливість |
Підготува-ти проект: «Моя родина.» |
||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Узагаль-нюючий урок з теми.
|
Формувти навички писемного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО до теми « Школа» |
||||||||||||||||||||||||
Тематична атестація №1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Сфери / темати-ка спілку-вання |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Ключові компете-нтності |
Домаш- нє завдан- ня |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Фоне-тика |
Лекси-ка |
Грама- тика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ Продуктивні |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зорове сприйман-ня /Сприйман-ня на слух |
Усна взаємодія/ усне продуку-вання |
Писемна взаємодія/ писемне продукува-ння |
Екологіч-на безпека та сталий розви-ток
|
Громадя-нська відповідальність
|
Здоро-в’я та безпе-ка
|
Підприємли-вість, фінан-сова грамо-тність
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2: Schulleben . Sport (Шкільне життя. Спорт.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 1 «Meine Familie und meine Freunde» |
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Мої одноклас-ники і знайомі |
Називати вік, адресу, номер телефону людини, розповідати про вподобання інших людей. |
Впр. 1 (с. 28) |
Впр. 2 (с. 28), 6 (с. 30) |
Кількісні числів- ники |
Впр. 3 (с. 28); РЗ, впр. 2 (с. 12) |
Впр. 2 (с. 28), 3с (с. 29), 6, 7 (с. 30) |
Впр. 4 (с. 29); РЗ, впр. 3 (с. 12) |
+ |
+ |
|
|
Соціальна та громадян-ська компетен-тності |
Описати свого шкільного друга. Впр.5 (с.30) Вивчити лексичні одиниці.
|
|||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Шкільне приладдя |
Називати шкільні речі, розповідати про приналежність речей, вживаючи іменники в давальному відмінку |
Впр. 2 (с. 31) |
Впр. 1 (с. 31), 5 (с. 32); РЗ, впр. 1 (с. 13) |
Неозна-чений Займенник «man» (повто- рення). Впр. 3 (с. 31) Впр. 4 (с. 32); РЗ, впр. 1 (с. 13) |
РЗ, впр. 1 (с. 13) |
Впр. 3 (с. 31) |
Впр. 6 (с. 32); РЗ, впр. 2, 3 (с. 13) |
|
+ |
+ |
|
Уміння вчитися упродовж життя
|
Виконати впр.6(с.32) Вивчити лексичні одиниці. |
|||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Наші вчителі |
Розповідати про своїх вчителів. |
Впр. 1 (с. 33) |
Впр. 3 (с. 33), 6 (с. 35); РЗ, впр. 1 (с. 14) |
Мода-льне дієслово müssen. Впр. 6 (с. 35) |
Впр. 4 (с. 34) |
Впр. 2 (с. 33), 6, 7 (с. 35) |
РЗ, впр. 3, 4 (с. 14) |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя
|
Виконати впр.3с.33, впр.6(с.35)письм. Вивчити лексичні одиниці. |
|||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Що для мене школа? Шкільні заходи. |
Запитувати й розповідати про роль школи у житті людини. розповідати про позакласні заходи. |
Впр. 1 (с. 38) |
Впр. 1 (с. 36); РЗ, впр.1,2 (с. 15) Впр. 2 (с. 38) |
Словотвір: cкладні слова. РЗ, впр. 1 (с. 16) |
Впр. 2 (с. 36), Впр. 3 (с. 38); РЗ, впр. 3 (с. 16) |
Впр. 4, 5 (с. 37) Впр. 5 (с. 39) |
РЗ, впр. 4 (с. 15) Впр. 6 (с. 39) |
|
+ |
+ |
|
Обізна-ність та самовира-ження у сфері культури
|
Проект «Що значить для мене школа». Виписати нові ЛО у словник. |
|||||||||||||||||||||||||
12
|
|
Які види спорту тобі подобаю-ться ? Що ми робимо найохочі-ше?? |
Називати види спорту, розповідати про улюблені види спорту. Розповідати про заняття спортом улітку та взимку. |
Впр. 1 (с. 42) Впр. 1 (с. 45) |
Впр. 2a, 2b (веб-сайт), 3 (с. 42); РЗ, впр. 1 (с. 19 Впр. 1, 2 (с. 45); РЗ, впр. 2 (с. 21)) |
Ступені порівняння прислівн. «gern». РЗ, впр. 3 (с.21) |
РЗ, впр. 2 (с. 19 Впр. 3 (с. 46)) |
Впр. 4 (с. 43), 5, 6 (Впр. 6, 7 (с. 47)с. 44) |
РЗ, впр. 3, 4 (с. Впр. 4 (с. 46); РЗ,впр. 4, 5 (с. 22)20) |
|
+ |
+ |
+ |
Уміння вчитися упродовж життя
|
Виконати впр.6,2(с.44,45). Вивчити лексичні одиниці. |
|||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Види спорту та спорядження |
Називати й описувати спортивнее спорядження. |
Впр. 1 (с. 48) |
Впр.2, 3 с.48 Р.З, впр. 1, 3( с.23 ) |
Неозначений займенник «man Повторен. впр.3, с.48 |
Впр. 4 (с. 49)
|
Впр. 5, 6 (с. 49) |
РЗ, впр. 4 (с. 23) |
+ |
+ |
+ |
+ |
Ініціати-вність та підпри-ємливість
|
Виконати впр.5(с.49) письм. Виписати нові ЛО у словник. |
|||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Спортивні змагання Домашнє читання №2 |
Розповідати про спортивні змагання, проводити інтерв’ю за темою. |
Впр.2,3 (с.50)
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
Соціаль-на та громадя-нська компете-тності |
Виконати впр.6(с.52) письмово Вивчити лексичні одиниці. |
|||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Повторен-ня лексико-граматич. матеріалу до теми «Шкільне життя. Спорт» Проект «Улюбле-ний вид спорту»
|
Працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
впр.4 (с.54,55)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико –граматич. матеріал по темі «Шкільне життя. Спорт» |
|||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Узагаль-нюючий урок з теми. |
Формування навички писемного мовлення |
|
|
Закріплення грамат.матеріалу по темі |
|
|
|
|
+ |
|
+ |
Ініціатив-ність і підприємливість
|
Контрольна робота «Шкільне життя. Спорт» |
|||||||||||||||||||||||||
Тематична атестація № 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п |
Дата |
Сфери / темати-ка спілку-вання |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Ключові компете-нтності |
Домаш- нє завдан- ня |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фоне-тика |
Лекси-ка |
Грама- тика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ Продуктивні |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зорове сприйман-ня /Сприйман-ня на слух |
Усна взаємодія/ усне продуку-вання |
Писемна взаємодія/ писемне продукува-ння |
Екологіч-на безпека та сталий розви-ток
|
Громадя-нська відпові-даль-ність
|
Здоро-в’я та безпе-ка
|
Підприємли-вість, фінан-сова грамо-тність
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3: ESSEN UND TRINKEN. Einkaufe machen (Їжа та напої. Робимо покупки.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 1 «Meine Familie und meine Freunde» |
|||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Продукти харчуван-ня. Купуємо продукти харчуван-ня.
|
Розповідати про продукти харчування, про власні уподобання їжі .Використовувати структури, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування |
Впр.1, с.58 Впр.1, с.61 |
С.58 С.61 |
Структура man kann |
Впр.3, с.59 Впр.3 с.61, впр. 5, с.62 |
Впр.5,с.60 Впр.2, с.58 Впр.4 .с.61-62 |
Впр.4, с.59 Впр.6,с.63 |
+ |
|
+ |
+ |
Екологічна грамотність і здорове життя . Ініціативність і підприємливість
|
Впр.4(с.59) Виписати лексичні одиниці у словник. Впр.6,с.63.Вивчити лексичні одиниці. |
|||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Що ми готуємо? Що ти їси та п’єш залюбки? Домашнє читання №3
|
Розповідати про страви та їхнє приготування, складати рецепти страв. Розповідати про свої уподобання щодо їжі та напоїв |
Впр.1, с.64 |
С.64 |
Was isst du gern?/ Was magst du (nicht)? |
Впр.3, с.64 |
Впр.2, с.64 |
Впр.4, с.65 |
|
+ |
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
Написати розповідь про свої уподобан-ня у їжі та напоях. Виконати впр.4. с.68 Впр.5,с.66 |
|||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Апетит приходить під час їжі.
|
Розповідати про сервірування столу, про смак різних продуктів харчування та страв |
Впр.1, с.69 |
С. 69 |
|
Впр.4, с.70 |
Впр.2,с.69,Впр.3,с.70 |
Впр.5, с.70 |
|
+ |
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
РЗ. Виконати впр.5, с.31.Вивчи-ти лексичні одиниці |
|||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Меню
|
Користуватись меню та замовляти страви у ресторані. |
Впр.1, с.71 |
С.71 |
Множина іменників |
Впр.6, с.73 |
Впр.2,с.71,Впр.3,с.72 |
РЗ. Впр.6, с.33 |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Виконати впр.4, с.70 Вивчити лексичні одиниці |
|||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
В ресторані, їдальні |
Навчитись культури мовлення в ресторані, кафе, барі. |
Впр.1, с.74 |
С. 74 |
Вживання артиклів перед іменник.,що позначають продукти харчування с. 75 |
Впр.2, с.74 |
Впр.4,5 с.75, Впр.6,7 ,с.76 |
Впр.3, с.74 Впр.5 с.75,
|
|
|
+ |
+ |
Соціальна та громадянська компетентності |
Виконати впр.6,с.73 впр.5, с.75. Повто-рити лексико-граматич. матеріал до теми « Їжа та напої» |
|||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Ми робимо покупки .
|
Навчати розповідати про покупки, відвідування магазину |
Впр.1, с.78 |
с.78 |
|
Впр.5, с.79 |
Впр.2,3, с.78, Впр4., с.79 |
Впр.6, с.80 |
|
|
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість
|
Виконати впр.6.с.80 (письм.) С.79,80 опис мал.. |
|||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Купувати одяг. У магазині.
|
Вчити висловлювати свою думку про одяг та сучасну моду, порівнювати їх Навчатись культури мовлення в універмазі, розвивати вміння діалогічного мовлення. |
Впр.1, с.84, Впр.1, с.86 |
с.84 с.86 |
Сполучники weil, da с.88 |
Впр.5, с.85 |
Впр.2,3, с.84,Впр.2, с.86, Впр.3,с.87 |
Впр.5, с.87, Впр.7, с.88 |
|
|
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість
|
Виконати впр.4.с.83, впр.6.с.85 Вивчити граматику с.82 |
|||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Витрача-ти гроші
|
Навчати розрізняти грошові одиниці, розповідати про витрачання грошей. |
Впр.1, с.86 |
с.86 |
Сполучники weil, da с.88 |
|
Впр.2, с.86, Впр.3,с.87 |
Впр.5, с.87, Впр.7, с.88 |
|
|
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість
|
Виконати впр.6.с.88 (письм). Вивчити лексичні одиниці |
|||||||||||||||||||||||||||
25
|
|
Що тобі подобає -ться?
|
Навчати висловлювати свою думку, вміти розповісти про свої уподобання
|
|
с.89 |
Сильна відміна прикметників с.89
|
Впр.3, с.90 |
Впр.1,2, с.89 |
Впр.4, с.90 |
|
|
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість
|
Виконати впр.3,4. с.90. Вивчити лексико-граматичний матеріал. |
|||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Невели-кий показ мод
|
Навчати описувати одяг та зовнішність людини |
Впр.1, с .91 |
С. 91 |
Мішана відміна прикметників с.91 |
Впр.2, с.92 |
Впр.3,4, с.93 |
Впр.5, с.93 |
|
|
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість Соціальна та громадянська компетентності.
|
Виконати впр.5.с.93. Вивчити лексико-граматичний матеріал. |
|||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Узагаль-нюючий урок з теми. |
Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення. |
|
|
Закріплення грамат.матеріалу по темі |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико-граматичний матеріал теми. |
|||||||||||||||||||||||||||
Тематична атестація № 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Контроль навичок письма |
|
Повторити ЛО |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал теми. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Контроль навичок читання |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Контроль мовленнєвих навичок |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал за І семестр . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Узагальнюючий урок за І семестр |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||