Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р. 10 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р. 10 клас 2 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.

10 клас 2 семестр

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

 

 

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє

завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

Malerei/Живопис

 

39

 

Жанри живопису

Ст.97

Складно підрядні речення

Описувати картину; називати відомих художників і їхні картини

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 99

 

 

 

Мій улюблений жанр

Ст.100

 

Розповідати про свій улюблений жарн живопису

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 101

 

 

 

Всесвітньовідомі художники

Ст. 102

Прості речення

Називати відомих художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 103

 

 

 

Відомі німецькі художники

Ст. 104

 

Називати німецьких художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 105

 

 

 

Українські художники

Ст. 106

Питальні речення

Вести бесіду по темі «Українські художниці і художники»

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 108

 

 

 

У картинній галереї

Ст. 109

Розповідні речення

Розповідати про картинну галерею;

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 111

 

 

 

Опис картини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєктна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення. Виконання граматичних вправ

Ст.112

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі живопис

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.1 ст. 112

 

 

 

Тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wissenschaft und Fortschritt/ Наука і прогрес

 

 

 

Сучасні засоби комунікації

Ст.115

 

Розповідати про сучасні засоби комунікації; читати і перекладати тексти по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 116

 

 

 

Що може робити мобільний телефон?

Ст.117

Конструкція um … zu

Розповідати про можливості мобільного телефону

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст.118

 

 

 

Соціальні мережі

Ст.119

 

Вести бесіду по темі; розповідати про соціальні мережі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 120

 

 

 

Інтернет- за і проти

Ст.121

Складні речення

Вести бесіду  по темі «Інтернет за  і проти»

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 122

 

 

 

Пишемо електронного листа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Важливі відкриття і винаходи

Ст.125

Partizip I und Partizip II alsAttribut

Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 126

 

 

 

Важливі відкриття і винаходи

Ст.123

Partizip I und Partizip II alsAttribut

Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 126

 

 

 

Автомобілі – впливають на навколишнє середовище чи ні?

Ст.127

Partizip I und Partizip II alsAttribut

Вести бесіду по темі ; наводити аргументи  під час діалогічного мовлення

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 128

 

 

 

Повторення

Ст.129

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.1 ст. 129

 

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Natur und Wetter/ Природа і погода

 

 

 

 

Що ти робиш, коли..?

Ст.132

Безособові речення

Розповідати про природу і погоду

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8 ст. 133

 

 

 

Хмарна погода, поганий настрій?

Ст. 134

Підрядні речення

Вести бесіду по темі; розповідати прислів’я

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст.136

 

 

 

Виконання граматичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чотири елементи

Ст.137

 

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 138

 

 

 

Природні катастрофи

Ст.139

Підрядні речення

Читати і перекладати статті по темі; розповідати про природні катастрофи

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5ст. 141

 

 

 

Небезпека для навколишнього середовища

Ст.142

Das Partizip

Спілкуватися на тему «Небезпека для навколишнього середовища»

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8ст.144

 

 

 

Ти екологічно свідомий?

Ст.145

Das Partizip

Вміти відстоювати свою думку , використовуючи лексику по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5 ст. 146

 

 

 

Повторення

Ст. 147

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічнаграмотність іздорове життя

Впр.1ст.147

 

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне

Оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Ukraine und die deutschsprachigen Länder/Україна і німецькомовні країни

 

 

 

Наші країни

Ст. 150

Прості речення

Називати німецькомовні країни і розповідати про них

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.8 ст.152

 

 

 

Моя Батьківщина

Ст.153

 

 

Розповідати про свою Батьківщину

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7ст.155

 

 

 

Державний устрій України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Святкові дні на Україні

Ст.156

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про святкові дні на Україні

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7 ст.157

 

 

 

Німеччина. Географічне положення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Державний устрій Німеччини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Австрія. Географічне положення

Ст.158

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про Австрію

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.8 ст.160

 

 

 

Австрія. Відень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначні місця Відня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Швейцарія

Ст.161

 

Розповідати про Швейцарію

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7ст.163

 

 

 

Берн – столиця Швейцарії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Містами Швейцарії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Люксембург

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Однойменна столиця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ліхтенштейн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вадуц. Історія країни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цікаві святкові дні

Ст.164

Складні речення

Читати і перекладати статті по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7 ст. 166

 

 

 

Повторення

Ст.167

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

 

 

 

 

Проектна робота «Країнами Європи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання граматичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд фільму з виконанням завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку