Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р. 10 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р. 10 клас 2 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.

10 клас 2 семестр

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

 

 

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє

завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

Malerei/Живопис

 

39

 

Жанри живопису

Ст.97

Складно підрядні речення

Описувати картину; називати відомих художників і їхні картини

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 99

 

 

 

Мій улюблений жанр

Ст.100

 

Розповідати про свій улюблений жарн живопису

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 101

 

 

 

Всесвітньовідомі художники

Ст. 102

Прості речення

Називати відомих художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 103

 

 

 

Відомі німецькі художники

Ст. 104

 

Називати німецьких художників та розповідати про них

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 105

 

 

 

Українські художники

Ст. 106

Питальні речення

Вести бесіду по темі «Українські художниці і художники»

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 108

 

 

 

У картинній галереї

Ст. 109

Розповідні речення

Розповідати про картинну галерею;

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 111

 

 

 

Опис картини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєктна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення. Виконання граматичних вправ

Ст.112

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі живопис

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.1 ст. 112

 

 

 

Тематичне

оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wissenschaft und Fortschritt/ Наука і прогрес

 

 

 

Сучасні засоби комунікації

Ст.115

 

Розповідати про сучасні засоби комунікації; читати і перекладати тексти по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 116

 

 

 

Що може робити мобільний телефон?

Ст.117

Конструкція um … zu

Розповідати про можливості мобільного телефону

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст.118

 

 

 

Соціальні мережі

Ст.119

 

Вести бесіду по темі; розповідати про соціальні мережі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 120

 

 

 

Інтернет- за і проти

Ст.121

Складні речення

Вести бесіду  по темі «Інтернет за  і проти»

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.6 ст. 122

 

 

 

Пишемо електронного листа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Важливі відкриття і винаходи

Ст.125

Partizip I und Partizip II alsAttribut

Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 126

 

 

 

Важливі відкриття і винаходи

Ст.123

Partizip I und Partizip II alsAttribut

Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.7 ст. 126

 

 

 

Автомобілі – впливають на навколишнє середовище чи ні?

Ст.127

Partizip I und Partizip II alsAttribut

Вести бесіду по темі ; наводити аргументи  під час діалогічного мовлення

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Впр.6 ст. 128

 

 

 

Повторення

Ст.129

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Впр.1 ст. 129

 

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Natur und Wetter/ Природа і погода

 

 

 

 

Що ти робиш, коли..?

Ст.132

Безособові речення

Розповідати про природу і погоду

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8 ст. 133

 

 

 

Хмарна погода, поганий настрій?

Ст. 134

Підрядні речення

Вести бесіду по темі; розповідати прислів’я

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7ст.136

 

 

 

Виконання граматичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чотири елементи

Ст.137

 

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.7 ст. 138

 

 

 

Природні катастрофи

Ст.139

Підрядні речення

Читати і перекладати статті по темі; розповідати про природні катастрофи

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5ст. 141

 

 

 

Небезпека для навколишнього середовища

Ст.142

Das Partizip

Спілкуватися на тему «Небезпека для навколишнього середовища»

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.8ст.144

 

 

 

Ти екологічно свідомий?

Ст.145

Das Partizip

Вміти відстоювати свою думку , використовуючи лексику по темі

+

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр.5 ст. 146

 

 

 

Повторення

Ст. 147

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

+

 

+

 

Екологічнаграмотність іздорове життя

Впр.1ст.147

 

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне

Оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die Ukraine und die deutschsprachigen Länder/Україна і німецькомовні країни

 

 

 

Наші країни

Ст. 150

Прості речення

Називати німецькомовні країни і розповідати про них

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.8 ст.152

 

 

 

Моя Батьківщина

Ст.153

 

 

Розповідати про свою Батьківщину

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7ст.155

 

 

 

Державний устрій України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Святкові дні на Україні

Ст.156

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про святкові дні на Україні

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7 ст.157

 

 

 

Німеччина. Географічне положення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Державний устрій Німеччини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Австрія. Географічне положення

Ст.158

Demonstrativ-pronomen

Розповідати про Австрію

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.8 ст.160

 

 

 

Австрія. Відень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначні місця Відня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Швейцарія

Ст.161

 

Розповідати про Швейцарію

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7ст.163

 

 

 

Берн – столиця Швейцарії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Містами Швейцарії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Люксембург

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Однойменна столиця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ліхтенштейн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вадуц. Історія країни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цікаві святкові дні

Ст.164

Складні речення

Читати і перекладати статті по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

Впр.7 ст. 166

 

 

 

Повторення

Ст.167

Повторити ГМ

Вести бесіду по темі

 

+

 

 

Соціальна та громадянськакомпетентності

 

 

 

 

Проектна робота «Країнами Європи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання граматичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд фільму з виконанням завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Головчак Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
1475
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку