Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2019-2020 н.р.
10 клас 2 семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати
|
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||||||||
|
|||||||||||||||||
|
Malerei/Живопис
|
||||||||||||||||
39 |
|
Жанри живопису |
Ст.97 |
Складно підрядні речення |
Описувати картину; називати відомих художників і їхні картини |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 ст. 99 |
|
|||||
|
|
Мій улюблений жанр |
Ст.100 |
|
Розповідати про свій улюблений жарн живопису |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 101 |
|
|||||
|
|
Всесвітньовідомі художники |
Ст. 102 |
Прості речення |
Називати відомих художників та розповідати про них |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 103 |
|
|||||
|
|
Відомі німецькі художники |
Ст. 104 |
|
Називати німецьких художників та розповідати про них |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 105 |
|
|||||
|
|
Українські художники |
Ст. 106 |
Питальні речення |
Вести бесіду по темі «Українські художниці і художники» |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 ст. 108 |
|
|||||
|
|
У картинній галереї |
Ст. 109 |
Розповідні речення |
Розповідати про картинну галерею; |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 111 |
|
|||||
|
|
Опис картини
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Проєктна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Повторення. Виконання граматичних вправ |
Ст.112 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі живопис |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.1 ст. 112 |
|
|||||
|
|
Тематичне |
оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Wissenschaft und Fortschritt/ Наука і прогрес |
|
|||||||||||||||
|
|
Сучасні засоби комунікації |
Ст.115 |
|
Розповідати про сучасні засоби комунікації; читати і перекладати тексти по темі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст. 116 |
|
|||||
|
|
Що може робити мобільний телефон? |
Ст.117 |
Конструкція um … zu |
Розповідати про можливості мобільного телефону |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст.118 |
|
|||||
|
|
Соціальні мережі |
Ст.119 |
|
Вести бесіду по темі; розповідати про соціальні мережі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст. 120 |
|
|||||
|
|
Інтернет- за і проти |
Ст.121 |
Складні речення |
Вести бесіду по темі «Інтернет за і проти» |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.6 ст. 122 |
|
|||||
|
|
Пишемо електронного листа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Важливі відкриття і винаходи |
Ст.125 |
Partizip I und Partizip II alsAttribut |
Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 ст. 126 |
|
|||||
|
|
Важливі відкриття і винаходи |
Ст.123 |
Partizip I und Partizip II alsAttribut |
Читати і перекладати тексти по темі з новою лексикою |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.7 ст. 126 |
|
|||||
|
|
Автомобілі – впливають на навколишнє середовище чи ні? |
Ст.127 |
Partizip I und Partizip II alsAttribut |
Вести бесіду по темі ; наводити аргументи під час діалогічного мовлення |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр.6 ст. 128 |
|
|||||
|
|
Повторення |
Ст.129 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.1 ст. 129 |
|
|||||
|
|
Повторення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Самостійна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Die Natur und Wetter/ Природа і погода
|
|
|||||||||||||||
|
|
Що ти робиш, коли..? |
Ст.132 |
Безособові речення |
Розповідати про природу і погоду |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.8 ст. 133 |
|
|||||
|
|
Хмарна погода, поганий настрій? |
Ст. 134 |
Підрядні речення |
Вести бесіду по темі; розповідати прислів’я |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7ст.136 |
|
|||||
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Чотири елементи |
Ст.137 |
|
Вести бесіду по темі |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 ст. 138 |
|
|||||
|
|
Природні катастрофи |
Ст.139 |
Підрядні речення |
Читати і перекладати статті по темі; розповідати про природні катастрофи |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.5ст. 141 |
|
|||||
|
|
Небезпека для навколишнього середовища |
Ст.142 |
Das Partizip |
Спілкуватися на тему «Небезпека для навколишнього середовища» |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.8ст.144 |
|
|||||
|
|
Ти екологічно свідомий? |
Ст.145 |
Das Partizip |
Вміти відстоювати свою думку , використовуючи лексику по темі |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.5 ст. 146 |
|
|||||
|
|
Повторення |
Ст. 147 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі |
+ |
|
+ |
|
Екологічнаграмотність іздорове життя |
Впр.1ст.147 |
|
|||||
|
|
Повторення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Тематичне |
Оцінювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Die Ukraine und die deutschsprachigen Länder/Україна і німецькомовні країни |
|
|||||||||||||||
|
|
Наші країни |
Ст. 150 |
Прості речення |
Називати німецькомовні країни і розповідати про них |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
Впр.8 ст.152 |
|
|||||
|
|
Моя Батьківщина |
Ст.153 |
|
Розповідати про свою Батьківщину |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
Впр.7ст.155 |
|
|||||
|
|
Державний устрій України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Святкові дні на Україні |
Ст.156 |
Demonstrativ-pronomen |
Розповідати про святкові дні на Україні |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
Впр.7 ст.157 |
|
|||||
|
|
Німеччина. Географічне положення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Державний устрій Німеччини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Австрія. Географічне положення |
Ст.158 |
Demonstrativ-pronomen |
Розповідати про Австрію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
Впр.8 ст.160 |
|
|||||
|
|
Австрія. Відень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Визначні місця Відня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Швейцарія |
Ст.161 |
|
Розповідати про Швейцарію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
Впр.7ст.163 |
|
|||||
|
|
Берн – столиця Швейцарії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Містами Швейцарії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Люксембург
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Однойменна столиця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Ліхтенштейн
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Вадуц. Історія країни |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Цікаві святкові дні |
Ст.164 |
Складні речення |
Читати і перекладати статті по темі |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
Впр.7 ст. 166 |
|
|||||
|
|
Повторення |
Ст.167 |
Повторити ГМ |
Вести бесіду по темі |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянськакомпетентності |
|
|
|||||
|
|
Проектна робота «Країнами Європи» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Перегляд фільму з виконанням завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Узагальнення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||