ПЛАНУВАННЯ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
1 година на тиждень
І семестр – 16 год., ІІ семестр – 19 год.
Календарно-тематичне планування складено до підручника Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 7 кл. закладів загальн. середн. освіти/Л. Г. Кондратова. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2024. 3 – 272 с.
ISB1 978-966-10-8766-
Підручник створено за Модельною навчальною програмою «Мистецтво. 7 - 9 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Кондратова Л. Г.).
https://drive.google.com/file/d/1gdIzcgcOwlzTqKb5BCEn85dyoP0AjY2J/view?pli=1
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|||
7-А |
7-Б |
|||||
1 урок
|
Мистецтво відчиняє двері Завдання:Створити тематичну композицію «Моя Україна» |
|
|
|
||
2 урок |
Мистецтво рідного краю Завдання: Створити колективне панно «Мій рідний край» |
|
|
|
||
3 урок
|
Шляхами народного мистецтва Завдання: Розпиши у петриківському стилі тарілку для одноразового використання. Техніка виконання акрилові фарби.
|
|
|
|
||
4 урок |
Українське етнічне мистецтво Завдання: Створити для власного гаджета стилізовану аватарку «Я з України», використовуючи українську символіку. Можна вик Photo Lab.
|
|
|
|
||
5 урок
|
Етнічне мистецтво інших народів Завдання: Створити модель стилізованого українського вбрання одягу жіночого або чоловічого (за вибором) з урахуванням традицій і сучасної моди
|
|
|
|
||
6 урок
|
Імпровізація, обробка в мистецтві Завдання: Створити для воїна чи ветерана війни патріотичний подарунок (за вибором) стилізований браслет, мозаїчне панно або декоративний розпис «Я люблю Україну!»
|
|
|
|
||
7 урок
|
Аранжування та стилізація в мистецтві. Тематичне оцінювання Завдання: Виконай завдання за вибором: створити модель сучасної вишиванки, або створи на папері в клітинку червоно-чорний ескіз візерунка для вишивки і закодуй слово «Слава Україні!», або за допомогою конструктора створи орнамент |
|
|
|
||
8 урок |
Традиції та нове трактування в мистецтві Завдання: Створити аплікаційну роботу із зображенням двох предметів керамічного посуду (за вибором) зі стилізованим опішнянським розписом. |
|
||||
9 урок |
Перевтілювання в мистецтві Завдання: Створити сюжетну витинанку або витинанку «Дерево життя»
|
|
|
|
||
10 урок
|
Багатство голосів і барв Завдання: Створити мотанку-оберіг для захистника, захистниці.
|
|
|
|
||
11 урок |
Різнобарвність звуків та кольорів Завдання: Створити стелізований декоративний пейзаж. |
|
|
|
||
12 урок |
Подих імпровізації та творчості в мистецтві Завдання: Створити стилізований натюрморт «Соняхи» за зразком або за власним задумом. Техніка виконання - акрил |
|
|
|
||
13 уроки |
Електронне аранжування та цифрова стилізація Завдання: Створити репліку на картину художниці Дж. Кембел «Стилізований кіт» |
|
|
|
||
14 урок |
Танцювальні та портретні стилізації Завдання: Створити стилізований графічний автопортрет. |
|
|
|
||
15 урок |
Сторінками європейських мистецьких конкурсів та виставок Завдання: Створити стилізовану композицію «Коляда». Техніка виконання - акрил |
|
|
|
||
16 урок |
Шляхами сучасного мистецтва. Тематичне оцінювання Завдання: Створення новорічно-різдвяних прикрас за зразком або за власним задумом. |
|
|
|
||
17 уроки |
Мистецькі явища та тенденції сьогодення Завдання: Створити композицію з використанням фронтальної лінійної перспективи «Моя вулиця». Техніка виконання - графічні матеріали (за вибором).
|
|
|
|
||
18 урок |
Мистецькі поєднання Завдання: Створити екстер'єр сучасного будинку в українськоу стилі у кутовій перспективі. |
|
|
|
||
19 урок |
Енергія ритму в мистецтві Завдання: Створити ескіз інтер'єру сучасного житла. Використай фронтальну перспективу в зображенні. Техніка виконання – кольорові олівці. |
|
|
|
||
20 уроки
|
Історія легенд Завдання: Уяви парк, який тобі хотілося б створити у рідному місті/селі та зобрази його в композиції «Парк моєї мрії». Техніка виконання – кольорові олівці. |
|
|
|
||
21 урок |
Популярне в сучасності Завдання: Створити з пластиліну скульптурне зображення ангела за зразком або за власним задумом. |
|
|
|
||
22 урок |
Авторські пісні й новий живопис Завдання: Створити абстрактний пейзаж , імпровізуючи з кольорами та формами, що відповідають твоєму настрою або створити вітраж –декоративну композицію за зразком або за власним задумом. |
|
|
|
||
23 урок
|
«Ансамблеве мистецтво та монументальний живопис Завдання: Створити ескіз муралу, темою якого є перемога і МИР в Україні.
|
|
|
|
||
24 урок |
Від шансону до екомистецтва Завдання: Створити екоплакат, екокартину або колаж зі сміття, газет, журналів. |
|
|
|
||
25 урок |
Театральні та фотошедеври Завдання: Створення скрапбукінгу за обраним стилем |
|
|
|
||
26 урок |
Від музики до інсталяцій Завдання: Створити інсталяцію з паперу |
|
|
|
||
27 уроки |
Сучасні музичні тенденції та дизайн. Тематичне оцінювання Завдання: Створити малюнок за допомогою світла |
|
|
|
||
28 урок |
Цифрове мистецтво Завдання: Створити власну 3D модель з використанням QR коду |
|
|
|
||
29 урок
|
Танцюють і малюють усі Завдання: Створити ескіз напису свого імені в стилі графіті. Техніка виконання на папері – ручки, фломастири, олівці. |
|
|
|
||
30 урок |
Нові тенденції в мистецтві Завдання: Створити ескіз інтер'єру «Моя кімната» на папері (фломастирами чи олівцями) або на власному гаджеті з використанням онлайн-програми для дизайну |
|
|
|
||
31 урок |
Цікаве в кіно, мультиплікації та дизайні Завдання: Створи для себе чи друга ескіз зачіски або шкільного костюма за вибором. |
|
|
|
||
32 урок |
Музика масових свят, шоу та фешн-індустрія Завдання: Створиескіз одягу для себе чи для друга/подруги та створи принт на одязі онлайн. |
|
|
|
||
33 урок |
Новітні технології в мистецтві Завдання: Створи на чисто білій пластиковій тарілці свій унікальний малюнок у техніці дудлінг. |
|
|
|
||
34 урок |
Мистецтво не знає кордонів Завдання: Створи пластилінову картину «Мій домашній улюбленець» або «Літо золоте» |
|
|
|
||
35 урок |
Сучасні мистецькі тенденції. Тематичне оцінювання. Підсумковий урок Завдання: Створи декоративне панно або намалюй пейзаж із літніми квітами «Літні квіти». Техніка довільна. |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||