Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 3 класу
(О.Калініченко, Л.Аристова) – 1 година на тиждень
№ уроку |
Підручник |
Альбом |
Дата |
Тема |
Примітки |
1 |
4 - 5 |
2 - 3 |
|
Літні враження. Створення сюжетної композиції про літні враження. Колективна робота «Калейдоскоп літніх вражень». |
|
2 |
8 - 9 |
4 - 5 |
|
Краса народного мистецтва. Створення геометричного орнаменту у смузі. |
|
3 |
12 - 13 |
6 |
|
Краса народного мистецтва. Створення рослинного орнаменту у крузі. |
|
4 |
16 - 17 |
7 |
|
Краса народного мистецтва. Ліплення веселого коника із застосуванням декору. |
|
5 |
20 - 21 |
8 – 10 |
|
Розмаїття кольорів і мелодій. Малювання композиції «Кружляє листопад», передача багатства відтінків осінніх кольорів. |
|
6 |
24 - 25 |
10 - 11 |
|
Розмаїття кольорів і мелодій. Створення композиції «Дарунки осені». |
|
7 |
28 - 29 |
12 - 13 |
|
Розмаїття кольорів і мелодій. Малювання хмар в сонячну або дощову погоду із застосуванням розбілу та затемнення кольорів. |
|
8 |
32 - 33 |
14 - 15 |
|
Чарівність графіки і вокальної музики. Створення композиції «Штрихи осені» із застосуванням різноманітних ліній та штрихів, передачею настрою природи за допомогою кольорів. |
|
9 |
36 - 37 |
16 - 17 |
|
Чарівність графіки і вокальної музики. зображення на одному аркуші двох композицій «Пригоди Вітерця» (у тиху і вітряну погоду) лініями та штрихами. |
|
10 |
40 - 41 |
18 |
|
Чарівність графіки і вокальної музики. Створення образу осені в аплікації з природних матеріалів. |
|
11 |
44 - 45 |
19 |
|
Веселий зоопарк. Ліплення тварини за вподобанням із застосуванням фактури для надання образу виразності (пластилін). Колективна робота: спільна композиція «Веселий зоопарк». |
|
12 |
48 - 49 |
20 |
|
Веселий зоопарк. Створення рельєфу із зображенням тварини — зразок для виготовлення печива «Зоологічне»: «Поважний слон», «Кенгуру», «Веселе левеня». |
|
13 |
52 - 53 |
21 |
|
Зимові фантазії. Створення композиції «Зимова фантазія». |
|
14 |
56 - 57 |
22 - 23 |
|
Зимові фантазії. Виготовлення казкового замку в об’ємі. |
|
15 |
|
|
|
Перевір свої досягнення. |
|