Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 7 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 7 класів. Розроблено відповідно до типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти на вивчення предмета "Образотворче мистецтво" у 2021-2022 навчальному році
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з ОТМ у 7 класі

на 2021-2022 навчальний рік

Образотворче мистецтво: діалог традицій і новаторства

з/п

Тема уроку

Дистанційні технології

Дата

За планом

Фактич.

І. Образотворче мистецтво у нашому житті

 

 

1

 

 Образотворче мистецтво в житті людини

Завдання: Сприймання творів мистецтва (найвідоміші митці світу, українські художники-жанристи, пам’ятники скульптури, архітектури, твори декоративно-прикладного мистецтва)

 

 

 

2

Архітектура. Види архітектури. Архітектура об’ємних с поруд, ландшафтна, містобудування

Завдання: Вивчення видів архітектури. Подорож у світ архітектури. Найвідоміші архітектурні пам’ятки світу і України

 

 

 

3

 

Види архітектури. Архітектура об’ємних споруд,  містобудування.

Лінійна перспектива

Завдання: Зображення частини вулиці або будинку (міського, сільського).

 

 

 

4

Архітектура об’ємних  споруд. Створення архітектурного проекту

Завдання: Створення проекту нового мікрорайону міста, нового житлового сільського  масиву.

 

 

 

5

 

Інтер’єр. Особливості  побудови інтер’єру

Завдання:Побудова інтер’єру з однією точкою сходу.

 

 

 

6  

 

Інтер’єр. Особливості  побудови  інтер’єру

Завдання:Побудова  інтер’єру з двома точками сходу «Куточок відпочинку», «Майстерня художника»

 

 

 

7

 

Інтер’єр. Особливості  побудови інтер’єру

Завдання:Побудова  інтер’єру з двома точками сходу

 

 

 

8

Архітектурні  пам’ятники рідного краю та України

Завдання:Виконання  колективної роботи «Архітектурні  пам’ятники рідного краю» або колективного проекту «Архітектурні  пам’ятники  України»

 

 

 

9

«Архітектура – вид візуального мистецтва. Підсумковий урок». 

Завдання: Виконання  творчої  роботи на тему «Архітектура». Техніка  виконання за вибором  учнів

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  •    орієнтується у видах архітектури; 
  •    знає архітектурні пам’ятки свого регіону, України та світу;

Діяльнісний компонент

  •    зображує архітектурні споруди за законами лінійної перспективи (екстер’єр, інтер’єр з пам’яті, за уявою);
  •    створює ескізи проектів, макети екстер’єру й інтер’єру;

Ціннісний компонент

  •    висловлює власні судження про необхідність збереження пам’яток архітектури як художнього надбання людства;
  •    виявляє емоційно-ціннісне ставлення щодо творів архітектури
  •     

10

 

Види декоративно-прикладного мистецтва (розпис, вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка)

Завдання: Сприймання  творів декоративно-прикладного  мистецтва. Знайомство з центрами народного мистецтва

 

 

 

11

 

 

Декоративно-прикладне  мистецтво. Писанкарство

Завдання: Ознайомлення з мистецтвом писанки. Замальовки символів писанки. Писанки Херсонщини. Миколаївські  писанкарі. Виконання  писанки  або  мальованки (за вибором  учнів)

 

 

 

12

Декоративний  петриківський  розпис

Завдання: Вивчення   елементів петриківського  розпису

 

 

 

13

 

Петриківський розпис

Завдання: Вивчення   елементів  розпису за вибором  учня. Створення  невеликої за розміром  декоративної  композиції

 

 

 

14

Декоративний  розпис (полтавський, львівський)

Завдання: Вивчення   елементів  розпису за вибором  учня. Створення  невеликої за розміром  декоративної  композиції

 

 

 

15 

Мистецтво витинанка. Історія розвитку  витинанки в Україні.

Майстри  витинанки  Тернопыльської  області».

Завдання: Вивчення  типів витинанки, символіка. Виготовлення  сюжетної  витинанки

 

 

 

16

Декоративне  святкове панно

Завдання: Створення  колективного панно з використанням символіки, різних  видів декоративно-прикладного мистецтва «Новорічне свято»,

«Різдво Христове»

 

 

 

17

 

Декоративне  святкове панно. Продовження теми

Завдання: Створення  колективного панно з використанням символіки, різних  видів декоративно-прикладного мистецтва «Новорічне свято»,

«Різдво Христове»

 

 

 

18

Декоративно прикладне мистецтво. Вишивка

Завдання: Ознайомлення з розвитком вишивки в Україні. Орнамент та символіка кольорів вишивки.

Розробка орнаменту вишивки  західного  регіону  України

 

 

 

19

Декоративно прикладне мистецтво. Вишивка

Завдання: Ознайомлення з розвитком вишивки в Україні. Орнамент та символіка кольорів вишивки.

Розробка рослинного, антропоморфного або зооморфного орнаменту вишивки  (на вибір учня)

 

 

 

20

 

Значення  оберегової  символіки в народному мистецтві

Завдання: Замальовки   оберегових  символів, створення  орнаментів за власним  задумом

 

 

 

 

21

Декоративно-прикладне   мистецтво у житті  людини. Підсумковий урок

Завдання: Виконання  декоративної  композиції за власним задумом, колективної  роботи «Різдво», «Зимові   розваги», «Новорічні свята» (за вибором  учнів) 

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  • розуміє регіональні особливості й символіку різних видів декоративно-прикладного мистецтва (розпис, кераміка, вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка тощо)

Діяльнісний компонент

  • використовує в декоративно-прикладній діяльності символіку традиційної орнаментики й кольору;
  • виконує творчі роботи в різних техніках декоративно-прикладного мистецтва

Ціннісний компонент

  • усвідомлює фундаментальне значення народного мистецтва й цінність особистого внеску в розвиток української культури;
  • виявляє емоційно-ціннісне ставлення щодо творів декоративно-прикладного мистецтва

ІІ. Дизайн

 

22

 

Дизайн. Види дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, артдизайн)

Завдання: Сприймання  виробів дизайну. Ескізи, замальовки моделей, показаних учителем на уроці

 

 

 

23

 

Особливості  засобів   виразності   видів дизайну

Завдання: Вивчення  дизайнерських моделей, що створені на основі  природних форм. Ескіз  моделі за природною формою

 

 

 

24

Дизайн ландшафтний

Завдання: Створення ескізу дизайну куточку  дитячої площадки, площадки відпочинку

 

 

 

25

Дизайн ландшафтний

Завдання: Створення ескізу міської клумби

 

 

 

26

Дизайн промисловий

Завдання: Проектування і моделювання  транспортних  засобів

 

 

 

27

 

 

Дизайн промисловий

Завдання: Розробка  ескізу  і  виготовлення  моделі святкового одягу з урахуванням  традицій і сучасної  моди

 

 

 

28

Дизайн промисловий

Завдання: Розробка  ескізу  і  виготовлення  моделі  повсякденного одягу з урахуванням  традицій і сучасної  моди

 

 

 

29

 

Дизайн графічний

Завдання: Розробка  ескізу і виготовлення  театральної афіші

 

 

 

30

 

Дизайн графічний

Завдання: Розробка  ескізу і виготовлення  екологічного плакату, рекламної  продукції

 

 

 

31

 

 

Арт-дизайн

Завдання: Створення  виробів для власного  використання в навчанні, оформленнія  своєї  кімнати

 

 

 

32

Арт-дизайн

Завдання: замальовка в техніці поп-арт

 

 

 

33

Дизайн. Значення дизайну в повсякденному  житті  людини. Підсумковий урок

Завдання: Виставка  виробів. Доповіді  творчих  груп, обговорення  експонатів  виставки. Створення  презентації

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  • знає види дизайнерської діяльності (графічний, промисловий, ландшафтний тощо);
  • орієнтується в основах специфіки видів дизайнерської діяльності

 

Діяльнісний компонент

  • розробляє ескізи дизайну середовища; ескізи одягу з урахуванням національних традицій і сучасних тенденцій у моді; ескізи для різних видів поліграфічної продукції;
  • проектує, моделює транспортні засоби, побутові предмети на основі природних форм;
  • використовує медіа-технології у процесі створення дизайнерського продукту

Ціннісний компонент

  • висловлює власні судження про роль сучасних тенденцій мистецтва у формуванні та розвитку культурного середовища України й світу;

усвідомлює важливість творчої діяльності для самореалізації особистості

34

Образотворче  мистецтво: діалог  традицій і новаторство.

Підсумковий урок

Завдання: Перегляд  презентації. Екскурс за змістом і темами навчальної  програми у 7 класі

 

 

 

35

Екскурсія  до музею, виставкового залу або  галереї. Знайомимося з творами дизайну.

Екскурсія по місту. Відвідування  архітектурних  пам’ятників,

Завдання: Скласти невеликий опис за враженнями  від екскурсії

 

 

 

Наприкінці  7 класу учень / учениця виявляє здатність:

  • самостійно інтерпретувати художні явища сучасності в єдності традицій і новаторства, розуміти їхні зв’язки з природним, соціальним і культурним середовищами; 
  • застосовувати набуті знання й уміння для творчої самореалізації в соціокультурній діяльності; 
  • розуміти  зв’язок  образотворчого мистецтва з предметами інших освітніх галузей та застосовувати міжпредметні компетентності  у процесі творчості;
  • висловлювати критичні судження щодо художніх явищ сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументувати власну позицію під час дискусії, брати участь у культурному житті суспільства;

проявляти активність у процесі пізнання художніх явищ сучасності, використовувати інтернет-ресурси, комп’ютерні технології у творчо-пошуковій діяльності

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чконія Лариса Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2021
Переглядів
1969
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку