Календарно-тематичне планування з ОТМ у 7 класі
на 2021-2022 навчальний рік
Образотворче мистецтво: діалог традицій і новаторства
№ з/п |
Тема уроку |
Дистанційні технології |
Дата |
|||||
За планом |
Фактич. |
|||||||
І. Образотворче мистецтво у нашому житті
|
||||||||
1
|
Образотворче мистецтво в житті людини Завдання: Сприймання творів мистецтва (найвідоміші митці світу, українські художники-жанристи, пам’ятники скульптури, архітектури, твори декоративно-прикладного мистецтва) |
|
|
|
||||
2 |
Архітектура. Види архітектури. Архітектура об’ємних с поруд, ландшафтна, містобудування Завдання: Вивчення видів архітектури. Подорож у світ архітектури. Найвідоміші архітектурні пам’ятки світу і України |
|
|
|
||||
3
|
Види архітектури. Архітектура об’ємних споруд, містобудування. Лінійна перспектива Завдання: Зображення частини вулиці або будинку (міського, сільського). |
|
|
|
||||
4 |
Архітектура об’ємних споруд. Створення архітектурного проекту Завдання: Створення проекту нового мікрорайону міста, нового житлового сільського масиву. |
|
|
|
||||
5
|
Інтер’єр. Особливості побудови інтер’єру Завдання:Побудова інтер’єру з однією точкою сходу. |
|
|
|
||||
6
|
Інтер’єр. Особливості побудови інтер’єру Завдання:Побудова інтер’єру з двома точками сходу «Куточок відпочинку», «Майстерня художника» |
|
|
|
||||
7
|
Інтер’єр. Особливості побудови інтер’єру Завдання:Побудова інтер’єру з двома точками сходу |
|
|
|
||||
8 |
Архітектурні пам’ятники рідного краю та України Завдання:Виконання колективної роботи «Архітектурні пам’ятники рідного краю» або колективного проекту «Архітектурні пам’ятники України» |
|
|
|
||||
9 |
«Архітектура – вид візуального мистецтва. Підсумковий урок». Завдання: Виконання творчої роботи на тему «Архітектура». Техніка виконання за вибором учнів |
|
|
|
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень / учениця Знаннєвий компонент
Діяльнісний компонент
Ціннісний компонент
|
||||||||
10
|
Види декоративно-прикладного мистецтва (розпис, вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка) Завдання: Сприймання творів декоративно-прикладного мистецтва. Знайомство з центрами народного мистецтва |
|
|
|
||||
11
|
Декоративно-прикладне мистецтво. Писанкарство Завдання: Ознайомлення з мистецтвом писанки. Замальовки символів писанки. Писанки Херсонщини. Миколаївські писанкарі. Виконання писанки або мальованки (за вибором учнів) |
|
|
|
||||
12 |
Декоративний петриківський розпис Завдання: Вивчення елементів петриківського розпису |
|
|
|
||||
13
|
Петриківський розпис Завдання: Вивчення елементів розпису за вибором учня. Створення невеликої за розміром декоративної композиції |
|
|
|
||||
14 |
Декоративний розпис (полтавський, львівський) Завдання: Вивчення елементів розпису за вибором учня. Створення невеликої за розміром декоративної композиції |
|
|
|
||||
15 |
Мистецтво витинанка. Історія розвитку витинанки в Україні. Майстри витинанки Тернопыльської області». Завдання: Вивчення типів витинанки, символіка. Виготовлення сюжетної витинанки |
|
|
|
||||
16 |
Декоративне святкове панно Завдання: Створення колективного панно з використанням символіки, різних видів декоративно-прикладного мистецтва «Новорічне свято», «Різдво Христове» |
|
|
|
||||
17
|
Декоративне святкове панно. Продовження теми Завдання: Створення колективного панно з використанням символіки, різних видів декоративно-прикладного мистецтва «Новорічне свято», «Різдво Христове» |
|
|
|
||||
18 |
Декоративно прикладне мистецтво. Вишивка Завдання: Ознайомлення з розвитком вишивки в Україні. Орнамент та символіка кольорів вишивки. Розробка орнаменту вишивки західного регіону України |
|
|
|
||||
19 |
Декоративно прикладне мистецтво. Вишивка Завдання: Ознайомлення з розвитком вишивки в Україні. Орнамент та символіка кольорів вишивки. Розробка рослинного, антропоморфного або зооморфного орнаменту вишивки (на вибір учня) |
|
|
|
||||
20
|
Значення оберегової символіки в народному мистецтві Завдання: Замальовки оберегових символів, створення орнаментів за власним задумом |
|
|
|
||||
21 |
Декоративно-прикладне мистецтво у житті людини. Підсумковий урок Завдання: Виконання декоративної композиції за власним задумом, колективної роботи «Різдво», «Зимові розваги», «Новорічні свята» (за вибором учнів) |
|
|
|
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень / учениця Знаннєвий компонент
Діяльнісний компонент
Ціннісний компонент
|
||||||||
ІІ. Дизайн |
||||||||
22
|
Дизайн. Види дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, артдизайн) Завдання: Сприймання виробів дизайну. Ескізи, замальовки моделей, показаних учителем на уроці |
|
|
|
||||
23
|
Особливості засобів виразності видів дизайну Завдання: Вивчення дизайнерських моделей, що створені на основі природних форм. Ескіз моделі за природною формою |
|
|
|
||||
24 |
Дизайн ландшафтний Завдання: Створення ескізу дизайну куточку дитячої площадки, площадки відпочинку |
|
|
|
||||
25 |
Дизайн ландшафтний Завдання: Створення ескізу міської клумби |
|
|
|
||||
26 |
Дизайн промисловий Завдання: Проектування і моделювання транспортних засобів |
|
|
|
||||
27
|
Дизайн промисловий Завдання: Розробка ескізу і виготовлення моделі святкового одягу з урахуванням традицій і сучасної моди |
|
|
|
||||
28 |
Дизайн промисловий Завдання: Розробка ескізу і виготовлення моделі повсякденного одягу з урахуванням традицій і сучасної моди |
|
|
|
||||
29
|
Дизайн графічний Завдання: Розробка ескізу і виготовлення театральної афіші |
|
|
|
||||
30
|
Дизайн графічний Завдання: Розробка ескізу і виготовлення екологічного плакату, рекламної продукції |
|
|
|
||||
31
|
Арт-дизайн Завдання: Створення виробів для власного використання в навчанні, оформленнія своєї кімнати |
|
|
|
||||
32 |
Арт-дизайн Завдання: замальовка в техніці поп-арт |
|
|
|
||||
33 |
Дизайн. Значення дизайну в повсякденному житті людини. Підсумковий урок Завдання: Виставка виробів. Доповіді творчих груп, обговорення експонатів виставки. Створення презентації |
|
|
|
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів Учень / учениця Знаннєвий компонент
Діяльнісний компонент
Ціннісний компонент
усвідомлює важливість творчої діяльності для самореалізації особистості |
||||||||
34 |
Образотворче мистецтво: діалог традицій і новаторство. Підсумковий урок Завдання: Перегляд презентації. Екскурс за змістом і темами навчальної програми у 7 класі |
|
|
|
||||
35 |
Екскурсія до музею, виставкового залу або галереї. Знайомимося з творами дизайну. Екскурсія по місту. Відвідування архітектурних пам’ятників, Завдання: Скласти невеликий опис за враженнями від екскурсії |
|
|
|
||||
Наприкінці 7 класу учень / учениця виявляє здатність:
проявляти активність у процесі пізнання художніх явищ сучасності, використовувати інтернет-ресурси, комп’ютерні технології у творчо-пошуковій діяльності |
||||||||