Календарно – тематичне планування уроків
складено відповідно до навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за
наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школиКалендарно-тематичне планування з ОСНОВ ЗДОРОВ'Я 1 клас
(За підручником І.Д.Беха,Т.В.Воронцової,В.С.Пономаренка,С.ВСтрашка)
35 год на рік ( 1 год на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
К-ть год |
Прим. |
І семестр |
||||
ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ |
||||
|
Що вивчає предмет «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я». Безпека першокласника.Пр.робота: Екскурсія шкільним подвір'ям.Створення малюнку: «З дому до школи». |
|
1 |
|
|
Здоров’я та його ознаки. Порушення здоров’я (травми, захворювання та їх профілактика). |
|
1 |
|
|
Ріст і розвиток людини. Практична робота: «Вимірювання зросту і маси тіла» |
|
1 |
|
ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
||||
|
Щоденне піклування про своє здоров’я |
|
1 |
|
|
Розпорядок дня. Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)» |
|
1 |
|
|
Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: «Як складати портфель», «Вправи для формування правильної постави і стопи» |
|
1 |
|
|
Робоче місце першокласника.Практична робота. |
|
1 |
|
|
Правила особистої гігієни .Догляд за руками. Практична робота: «Як правильно мити руки» |
|
1 |
|
|
Харчування і здоров’я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та розвитку |
|
1 |
|
|
Фізичні вправи і загартовування |
|
1 |
|
|
Активний і пасивний відпочинок |
|
1 |
|
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
||||
|
Піклування про здоров’я в сім’ї |
|
1 |
|
|
Уміння товаришувати. Практична робота: «Спільні ігри для хлопчиків і дівчаток». «Розігрування діалогів знайомства» |
|
1 |
|
|
Безпечні місця для ігор і розваг |
|
1 |
|
|
Поведінка в небезпечних ситуаціях |
|
1 |
|
|
Телефони аварійних служб. Практична робота: «Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб»
|
|
1 |
|
17-18. |
Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті (якщо заблукав, загубився, відстав від класу). Практична робота: «Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу» |
|
2 |
|
19. |
Дитина вдома. Правили безпеки в побуті |
|
1 |
|
20. |
Правила безпечної поведінки у школі. |
|
1 |
|
21. |
Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
|
1 |
|
22. |
Складові дороги. |
|
1 |
|
23. |
Безпечний перехід проїжджої частини дороги |
|
1 |
|
24. |
Правила користування громадським транспортом |
|
1 |
|
ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я |
||||
25. |
Унікальність людини |
|
1 |
|
26. |
Повага до себе та інших людей |
|
1 |
|
27. |
Народні традиції, родинні свята і здоров’я |
|
1 |
|
28. |
Практична робота: «Створення пам’ятки «Як влаштувати веселе свято» |
|
1 |
|
29. |
Емоції та настрій людини. Як покращити настрій. Практична робота: Вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій» |
|
1 |
|
30. |
Практична робота: «Ігри, що сприяють гарному настрою» |
|
1 |
|
31. |
Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення. Рішення для здоров’я |
|
1 |
|
32. |
Практична робота: «Обговорення поведінки казкових і літературних персонажів, їхнє ставлення до свого здоров'я та до здоров'я інших». |
|
1 |
|
33. |
Підготовка до «Дня здоров’я» |
|
1 |
|
34.
|
«День здоров»я»
|
|
1 |
|
35. |
Підсумковий урок за рік
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|