Календарно – тематичне планування уроків
складено відповідно до навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за
наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школиКалендарно-тематичне планування з ОСНОВ ЗДОРОВ'Я 4 клас
(За підручниками О.В.Гнатюк та Бех І.Д., Воронцова Т.В.,
Пономаренко В.С., Страшко С.В.)
35 год на рік ( 1 год на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
К. год |
Прим. |
Здоров'я людини (3 год) |
||||
1 |
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини. Безпека життєдіяльності. |
|
1 |
|
2 |
Цілісність здоров’я: взаємозв’язок фізичної, соціальної, психічної і духовної його складових. Чинники здоров’я. |
|
1 |
|
3 |
Показники розвитку дитини. Практична робота Визначення рівня фізичного розвитку. |
|
1 |
|
Фізична складова здоров'я (7 год) |
||||
4 |
Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоров’я. |
|
1 |
|
5 |
Питний режим. Значення води для життя і здоров’я людини. |
|
1 |
|
6 |
Про рух і загартовування |
|
1 |
|
7 |
Профілактика порушень зору, слуху, опорно-рухового апарату у школярів. . П.р.: Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
1 |
|
8 |
Відновлення рівня здоров’я після хвороби. |
|
1 |
|
9 |
Гігієна порожнини рота.П.р. Гігієнічний догляд за порожниною рота. |
|
1 |
|
10 |
Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я. П.р.: Складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі». |
|
1 |
|
Соціальна складова здоров'я (15 год) |
||||
11 |
Традиції збереження здоров'я в родині. Рольова гра «Будьмо знайомі!» |
|
1 |
|
12 |
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки. . Побудова дружніх стосунків. П.р .Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри |
|
1 |
|
13 |
Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. П.р. Моделювання ситуацій відмови від пропозицій, що можуть мати негативні наслідки. |
|
1 |
|
14 |
Профілактика вживання тютюну та алкоголю. |
|
1 |
|
15 |
Вплив телебачення, комп’ютера, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров’я. |
|
1 |
|
16 |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей. |
|
1 |
|
17 |
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами .П.р. Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами. |
|
1
|
|
18 |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення |
|
1 |
|
19 |
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки |
|
1
|
|
20 |
Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо. |
|
1 |
|
21 |
Безпека школяра. Поведінка під час масових шкільних заходів. |
|
1 |
|
22 |
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи. |
|
1 |
|
23 |
Безпека руху пішоходів |
|
1 |
|
24 |
Сигнали регулювання дорожнього руху |
|
1 |
|
25 |
Види перехресть. Рух майданами |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
26 |
Дорожньо - транспортні пригоди. Групи дорожніх знаків (6.1-6.4, 6.8-6.15, 7.1.4).
|
|
1 |
|
Психічна і духовна складові здоров»я(9год) |
||||
27 |
Самооцінка і поведінка людини |
|
1 |
|
28 |
Упевненість самовпевненість .Хочу, можу, треба. Воля |
|
|
|
29 |
Шануй себе та інших. Повага і самоповага. |
|
1 |
|
30 |
Як досягти мети.П.р. Виконання проекту: «Відомі параолімпійці». |
|
1 |
|
31 |
Звички і здоров'я. Формування звичок. П.р. Виконання проекту з формування корисної звички. |
|
1 |
|
32 |
Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя. |
|
1 |
|
33 |
Підготовка до проекту: «Здоров’я всьому голова!» (розроблення плану вистави, творчого конкурсу, змагання тощо за тематикою здорового способу життя). |
|
1 |
|
34 |
Виконання проекту: «Здоров’я всьому голова!» |
|
1 |
|
35 |
Підсумковий урок за рік. |
|
1 |
|
|
|
|
|
|